Tyttäreni paras kaveri

mitä tekisitte

On poika. Kumpikin on 16-vuotias. Tämä asia ei sinänsä ole ongelma, aluksi ihmetytti hiukan. Tosin tytär on pienestä pitäen tullut paremmin juttuun poikien kanssa. Joka tapauksessa, kun tämä uusi vuoso tässä on nyt tuloillaan, niin sanoin, että kaveri saa tulla meille silloin. Itse siis ehdotin, kun meille on tulossa perhetuttuja silloin, ja näiden seura ei häntä niin kiinnosta. Ajattelin, että poika sitten lähtee meiltä joskus puolenyön jälkeen (asuu melko lähellä). No, pojan äiti ei kuulemma suostunut siihen, että tämä kulkisi ulkona niin myöhään (ymmärrän kyllä, yhdeltäkin lähteminen olisi nuorten mielestä liian aikaista). Äiti oli sitten ehdottanut, että poika jäisi meille yöksi. Aikaisemmin ei siis ole ollut mitään yökyläilyjä näillä kahdella. Kuulemma suunnittelivat valvovansa koko yön, kun sanoin, että voi tulla, kunhan eivät samassa huoneessa nuku. En nyt oikein tiedä mitä tähän sanoisi, koska vaikka kuinka ovat vain kavereita, ainakin omien sanojensa mukaan, niin silti mietityttää... Että tästä asiasta tulin niitä mielipiteitä kyselemään :)

4

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15v tytön äiti

      Nuoret ovat nuoria.. Oma tytär kysyi minulta pari viikkoa sitten, että pääseekö hänen poikaystävänsä yöksi meidän huusholliin. Hekin olivat vain "kavereita", mutta seurusteluksi se lopulta muuttuikin. No, aluksi epäröin että mitä sitten tapahtuisi yöllä siellä huoneessa.. Päätin kuitenkin antaa periksi, joten nuoret yöpyivät sitten tuossa tyttären huoneessa yläkerrassa. Mutta näinhän se elämä menee. Nuoruus eletään vain kerran. Antaa heidän nauttia siitä.

    • Niin, nuoret on nuoria. Tietenkin päästät pojan yö-kylään ja nukkumaan tytön huoneeseen vaikka erilliselle patjalle lattialle. Jos ne seksiä haluaa harrastaa, niin siihen käy vaikka koulun/hesen vc ja viisi minuuttia. Sillä, että poika teillä yöpyy ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa, jos haluaa seksiä, niin aika ja paikka löytyy aina. Siksi toisekseen, luuletko, että joku 16v. on vielä neitsyt..?? voi moro, ei takuulla ole. -.-

      • sweet 16

        Jaa miksei 16-vuotias voisi olla neitsyt? Itse ainakin olen


    • adamariaa :3

      Onpa naurettava tommone käsitys et ne tekis jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe