Hei! Olen mukava, luotettava ja hauska 13-vuotias tyttö keski-pohjanmaalta ja ettisin poika kirjekaveria, en etsi mitään seurustelu kumppania vaan han vaa kaveria. (: Laittakaa tähän sähköpostiosotteenne nii otan yhteyttä ja kerro tässä ikäsi (poika max. 16v). Ei oo väliä onko homo, bi vai hetero. (:
Pojat tänne!:D
Tyttö(:
6
158
Vastaukset
- Ycydvjyg
Miksi pojan max ikä saa olla 16 jos et etsi seurustelua?
- Tyttö(:
Emmää oikee tiiä:D
- mävaantäss
mä oisin sopivan ikäne:)
- p.saari :)
hei aus pietarsaares ja oon 13 v mun sähkäri on jami.sillanpaa@live.fi :D ota yhteyttä jos halut :D
- p.saari :)
korjaan asun :D
- stauffenberg
moro oon 13 ja asun kouvolas, sähkäri on mason112@hotmail.fi laita viestiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609