Gallup: Uusi vai vanha?

Galluppi

Äänestä alla olevia viestejä sen mukaan, kumpi sinusta on parempi?

7

121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha parempi

      Vanha on parempi verrattuna hetken esillä olleeseen uuteen versioon sillä oletuksella, että uusi toimisi. Jos asiaa on sinusta näin, niin peukku ylöspäin.

    • Uusi parempi

      Uusi (toimivana) on parempi verrattuna vanhaan. Jos asiaa on sinusta näin, niin peukku ylöspäin.

    • nytkävinäin

      Vaan mistäs tiedät että olisiko se uusi toimivana parempi kun ei sitä päässyt vertaamaan?

      • Mulla toimi hetken

        Kyllä mulla ainakin toimi niin, että näki kaikki uuden valikot ja rakenteet. Hidas se toki oli, mutta hitaus varmaan korjaantuisi. Jos sinulla ei toiminut, etkä osaa äänestää, älä äänestä ollenkaan. Tällöin galluppiin ei tule virhettä:)!


    • Todellakin VANHA ! Siihen pientä optimointia ja muutama lisäominaisuus, niin kyllä pelaa !

    • ei huono

      Uudessa oli paljon hyvää (olettaen, että se olisi toiminut). Monia tietoja pystyi ilmaisemaan tarkemmin kuin vanhassa, ja ulkoasu oli selkeä. Tosin mahdollisia puutteita ei pystynyt kunnolla huomaamaan, kun sivusto ei toiminut tai jumitti.

    • pikku-myy3

      Vanha on ehdottomasti parempi! Vanha on selkeämpi käyttää ja erittäin toimiva.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      220
      2864
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      16
      1744
    3. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1002
    4. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      76
      999
    5. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      4
      969
    6. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      16
      881
    7. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      22
      834
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      812
    9. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      26
      785
    10. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      164
      772
    Aihe