Joulun toivotuimmat lahjat osa 1 - iPhone 4 8GB

gigantti_oy

Sanomattakin on selvää, että iPhone löytyy monien joululahjalistalta. Usein tuote onkin niin kysytty, että puhelimen saatavuus on muodostunut ongelmalliseksi. Tänä jouluna haluammekin varmistaa onnistuneen joulun hyvällä saatavuudella ja hyvin edullisella hinnalla.

iPhone 4 8GB muistilla varustettuna -399 €
(1kpl/asiakas, valkoinen/musta)

Tuotenumero IPHONE4WH8

- Upea Retina-näyttö
- HD-videotallennus
- Moniajo


iPhone 4 pitää sisällään uskomattomia ominaisuuksia, jotka tekevät iPhonesta entistä tehokkaamman, helppokäyttöisemmän ja korvaamattomamman.

Videopuheluiden avulla voit käydä palavereja tai vaikka vilkuttaa lapsillesi iPhone 4:stä iPhone 4:ään langattoman verkon välityksellä. Mikään muu puhelin ei tee yhteydenpidosta näin hauskaa.

iPhone 4 esittelee kokonaan uudenlaisen moniajon. Nyt voit käyttää muiden valmistajien ohjelmia – ja vaihtaa nopeasti niiden välillä – hidastamatta etualalla olevaa ohjelmaa tai kuluttamatta tarpeettomasti akkua.

Kuvaa elokuvia teräväpiirtona. Ikuista ikimuistoisia hetkiä jopa hämärässä edistyksellisen taustavalokennon ja sisäisen LED-valon ansiosta. Sitten voit editoida ja luoda oman minimestariteoksen suoraan iPhone 4:llä käyttämällä uutta iMovie-ohjelmaa, joka sisältää Applen suunnittelemia teemoja, otsikoita ja siirroksia.

Ota kauniita ja yksityiskohtaisia valokuvia uudella 5 megapikselin kameralla, jossa on sisäinen LED-salama. Edistyksellinen taustavalokenno ottaa hienoja kuvia jopa hämärässä.

1

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo J

      No oishan se iphone 5 kaikista mielenkiintoisin tällä hetkellä, mut jos miettii sen hintaa ja vertaa tohon 399e ni ei mun tarvii ainakaan kahdesti miettiä kumman ostan itselleni joululahjaksi :)

      Ei oikeen oo kokemusta noista kaikista älypuhelimista vielä, mut Tekniikan maailmann viimeisin puhelinvertailu näytti vahvasti kallistuvan Applen suuntaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe