15v peniksen koko

Turulinna97

Terve, tässä kirjoittelee vasta 15v täyttänyt poika.
"ongelma" on sellainen että penikseni on 12cm erektiossa.
Levossa ~4cm.
Kainalolarvat ym kasvaa.
Ääni on matala ja tavaraa tulee kun runkkaa.
Kasvaako penikseni enään?
Ja pituuskasvuni ei ole alkanut vielä.
Olen n. 165cm pitkä ja painan 55kg.
Eli kasvaako penikseni enään?

37

6381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuselius

      Eipä tuota voi tietää valitettavasti vielä tässä vaiheessa. Asia selviää ajan myötä. Jos penis jää tuohon kokoon ja asia vaivaa niin on olemassa venyttimiä joilla saa noin pari senttiä lisää mittaa. Mutta niitä ei oo mukava käyttää ja vaatii ainakii puoli vuotta aikaa että mitään tapahtuu... maksaa aika paljon! Andro Extender n. 200 euroa! Katoin ite Kaalimadon nettisivuilta "seksilelut" -> "peniksen pidennys"...

    • otanosaa

      todennäköisesti ei tule enää kasvamaan

      • Al0ittaja

        Vaikuttaako se että kasvupyrähdykseni ei ole alkanut vielä?


      • Tietäjäiänikuinen

        Penis voi kasvaa yli 20 vuotiaaksi, joten on hyvinkin mahdollista, että kasvaa vielä. Ja vaikka itsekin miettisin joskus tota samaa, niin kyllä se vähän pienempikin kelpaa tyydyttämään. Itselläni kasvoi oikein kunnon kokoiseksi, kun jaksoin vaan odottaa


    • sakilaisetHJK

      kasvupyrähdys siihen vaikuttaa. itse olen saman ikäinen ja suunnilleen saman kokonen ja mul on sama tilanne. ensin olin huolisaani mut vähä aikaa sit oli terveystarkastus ja se lääkäri pyys ottaa boxeritki pois (ette muute uskokkaa mitä vi pienehkön seisokin takia ;) mut se onki toine tarina)) ja se sano et kasvupyrähdys ku tulee nii tulee klunssillekki kokoa. voin toki kertoo sen mitä siel tapahtu jos joku haluu tietää.

      • yyyyyym

        joo kerro


    • alfaasfuck

      itselläni oli tuon ikäisenä 18cm, sillä eihän alle 17cm edes ole olemassa.

    • Ebunsky

      Valitettavasti olet nyt se kuuluisa millimuna

    • afaf123

      Kasvaa. Ainakin pituutta kasvat. Kaveritkin kasvoivat vielä 16-18v.

    • kikk5

      olen 15v ja penikseni on levossa 11cm ja erektiossa 16.5cm. onko se hyvä?

      • Huoramiehii

        Ei liian iso levossa


      • Tyttö.et.tunne

        Erektiossa hyvä pituus


    • 15veeja9cm14karvaa

      Kasvaa varmasti ja muuten monilla sun meidän ikäillä on ihan saman kokoinen mun jtn 9cm ja 11.5 ku seisoo ja karvoja vasta muutama ja pallit ihan pienet. Mun iso veljellä alko kasvaa vasta 16vnä ja pikku veli on 13v sen kalu levos jtn 11-12cm ja kavat ja isot pallit.

      • Gjkdkdndnfjc

        Sie tiiät koko sukus penisten koot


      • Millikikkelikö
        Gjkdkdndnfjc kirjoitti:

        Sie tiiät koko sukus penisten koot

        Kyllä minäkin tiedän broidin kalun mitan kun kimpassa mitattiin se 15v levossa 9cm ja kovana just 13cm minä olen 12v levos 9cm kovana 11cm broidilla vain paksumpi molemmat ollaan karvattomia ja minulla pitkä esari broidil puolet näkyy terskasta.


      • Hahahahahaa

        Broidillas on pieni


    • esesee

      vitu millimuna

      • Hahahaaa

        Niin sulla varmaan on


      • VELMIESJABRU
        Hahahaaa kirjoitti:

        Niin sulla varmaan on

        Oisko poikia joilla ainakin 17 cm,itsellä 18 /5,5 cm, ja hukkaan menee... MAKE


    • boys15

      Mä täytin 2 viikkoa sitten 15v. ja mulla on vielä ihan pieni pippeli, levossa vain 5cm, ja kovana jotain 9cm, eikä ole yhtään vielä karvoja ilmestynyt. Oon 162cm pitkä, olen meiän luokan lyhin. Mun pikkuveli on 10v. ja sillä on saman kokoinen pippeli kun mulla. Mun isoveli on 16v. ja sillä on paljon isompi kun mulla ja paksumpi. Ja sillä on jo karvoja kasvanut, pippelin juureen.

      • homppelipoika15v

        Joo olen myös 15v ja pippeli levossa 7cm karvaton myös, olen 170cm. Eli eikö meidän ikäisillä ole vielä kikkelin kasvu kesken ? Ei meidän luokan pojilla kaikilla ole iso ja karvainen, yli puolet luokan pojilla karvaton ja monilla ei ole vielä kikkeli alkanut kasvamaan, mutta on niitä jolla on reilusti karvaa ja iso kikkeli. Viime vuonna kun katselin ja vertailin poikien kikkeleitä niin suurimmalla osalla oli karvaton kikkeli ja 2 vuotta sitten vain muutamalla oli karvoja ja kikkeli kasvanut, 13veenä urheilun jälkeen suurimmalla osalla pojilla seiso kikkeli, toisilla ihan kunnolla. Kyllä minun kalu seisoi usein ja muutamien kanssa tuli silloin runkkailtua ja rohkeimmat otti suuhun, kuulin muutaman pojan silloin tekevän treffejä panoja varten.


      • Gubby
        homppelipoika15v kirjoitti:

        Joo olen myös 15v ja pippeli levossa 7cm karvaton myös, olen 170cm. Eli eikö meidän ikäisillä ole vielä kikkelin kasvu kesken ? Ei meidän luokan pojilla kaikilla ole iso ja karvainen, yli puolet luokan pojilla karvaton ja monilla ei ole vielä kikkeli alkanut kasvamaan, mutta on niitä jolla on reilusti karvaa ja iso kikkeli. Viime vuonna kun katselin ja vertailin poikien kikkeleitä niin suurimmalla osalla oli karvaton kikkeli ja 2 vuotta sitten vain muutamalla oli karvoja ja kikkeli kasvanut, 13veenä urheilun jälkeen suurimmalla osalla pojilla seiso kikkeli, toisilla ihan kunnolla. Kyllä minun kalu seisoi usein ja muutamien kanssa tuli silloin runkkailtua ja rohkeimmat otti suuhun, kuulin muutaman pojan silloin tekevän treffejä panoja varten.

        Ite oon 15v ja pituus on 18cm ja karvainen kuin mikä, aika isot pallitki ollu jo 13 vuotiaasta asti


      • Gubby

        Ja pituus on 186cm


    • Ei kasva, toivoa ei ole.

    • pikkukyrpä

      olen 14 v minulla on 14-15 cm penis jäykkänä ja karvoja on tyydyttääkö se tyttöjä

      • No aivan varmasti tyydyttää


      • 00boy

        @Jeccu08 paljo itelläs pitkä?


      • 00boy kirjoitti:

        @Jeccu08 paljo itelläs pitkä?

        n.15cm


    • dskfdkj

      Peniksen kasvu loppuu sillon ku et kasva enää pituuta. fakta tietoo. Ja Suomen ka kullin pituudessa on vsaan 13cm.

    • nudeMaster

      Kasvaa 19-20v asti.

      Mikään ei ole yhtä paskaa kuin "fakta" nettipalstalla. Lähinnä erkki-setä kertonut että näin.

      Anna palaa ja elä täysillä, joku päivä haluaisit olla takas tässä hetkessä!

    • huoletKAAKKOON

      Nou worries. Kenties vielä kasvaa, oothan vasta 15v joten kasvukautta kaikkineen vielä jäljellä. Ja ellei kalu kasva, niin onhan toikin ihan hyvä. Kunhan on kovana, niin kelpaat kelle vaan järki-ihmiselle, tekis mieli maistaa! Ite oon 20v. Kikkeli kasvoi aika nuorena aika isoksi, siis 13 v olin nykymitoissa 19/5 cm ja siitä ei helppoa seurannut uimahalleissa ja rannoilla tai pukkareissa. Mut, älä huolta kanna, olet hyvissä mitoissa oleva kiva kamu, siis pidä lippu korkeella yhäkin!

    • abdullah4567

      mee töihi

    • Yksie7w7wudjeury

      Ite oon 185cm ja 13cm..

      • OnkoPieni

        Mulla on pituutta 176 ja peenis 76cm levossa.


    • Nimetönpoika

      Olen 15v ja minulla on noun4-6cm levossa mutta seisokissa on just ja just 16.5cm onko se hyvä vai onko se liian pieni löysänä jos on niin mitä teen? Karvoja on yms ja kamaa tulee.

      • verikuut

        Se on ihan hyvän kokonen. Kunnon miehen mitoissa jo seisokki ja karvat myös yms :)
        Löysänä ei oo mitää väliä, seisovallahan sitä nussitaan.


    • se ois itsemurhan aika, ei tossa muu auta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe