Maailman Loppu rituaalit

taiffuuni

Tiedotan PILLIT PUSSISSA huom!!

Talvi päivän seisahdukset JA Maija kalenteri maailman loppu päivä: HUOMINEN!! SISÄ piiri tieto: kyseet EI oikea maa pallo räjähdys vain huom!! HENKISET maailma loput!!! Tämän kunnijaksi Taiffuuni ottaa pillit pussista pois YHDEKSI päiväksi!!! Kyseet MAAILMAN LOPPU RITUAALI SUORITUS!!!

Ehkä henkinen s24 kunjoitus RESET??! Sgeledor nauru vaiennus VIIMEIN?? Naaman pelastus ja Taiffuuni come back (full frontal)??!! EI voi tietää!!!

14

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mocamaster

      Muista kahvitarjoilu

    • Sgeledor
      • taiffuuni

        RAIVO! HILJASUUS!! RESETTT!!!!


      • Sgeledor

    • Kahvitarjoilija

      Onko kunjoituksen menetys peloista pahin?

      Jos on, nin sekin pelko on kohdattava!

      http://www.youtube.com/watch?v=ErxSdngS8Dg

      Ehkä vastaus tuleekin unessa? Ehkä ei lainkaan pillejä pussiin?

      Ehkä naama pelastuu ja full frontal alkaa? Ehkä RESET uusi alku?

    • salamysteeri

      Siirryimme taka perilliseen maailman järjästykseen jossa
      kyllä = ei ja hyvä = paha ja jeesus = saatana ja kahvi = tee hermesetas = sokeri .Deletoikaa file !

      ! nataS liaH

    • Pitää syntyä uudesti ylhäältä, kuten tämä henkilä tässä laulussa.
      Tässä laulun sanat ole hyvä:
      On kotini veneen alla ja ruokanain kyyneleet
      on peitteenä routa ja halla sekä vaatteeni repaleet.
      Olen kulkenut tieni loppuun, olen sairas ja rahaton
      join maljani pohjasakkaan - olen yksin ja onneton.

      Käy merellä kylmät tuulet, en unta silmiini saa
      on verillä kädet ja huulet ja rinnassa ahdistaa
      Tässä itken kurjuuttani ja mennyttä muistelen;
      tuska poltaa sisintäni - liekö yöni tää viimeinen.

      Minä tahtoisin jo päästä, näistä kahleista saatanan
      minä pelkään kun askeleen päässä, kylmä syli on kuoleman
      Vaan en pääse paikaltani olen kylmästä kangistunut
      veri jäähtyy suonissani - olen loppuun uupunut.

      Vielä kelpaanko Sinulle Jeesus, näin kurjana kuin olenkin, minä en jaksa enää, Jeesus ota luoksesi takaisin.
      Tulen tuhlaajapojan tieltä, tulen kuilusta syvyyden; katso nyt, mitä löysin sieltä (siltä)
      retkeltä turhuuden.

      Ovat vaatteeni repaleina ja kasvoni turvonneet
      koko elämäni särkyneenä, vilu, tuska ja kyyneleet
      Ei ole tässä rippi-isää, kelle syntini tunnustan
      Oi, Herra, voimia lisää että sanoa uskallan;
      Herra vähän voimia lisää - että sanoa uskallan.

      Anna syntini anteeksi, Jeesus kerro
      Isälle terveiset; olen tullut jo rajalle
      Jeesus kuulen sanasi viimeiset;
      " Tule sellaisena kuin olet, kaikki entinen mennyt on, anteeks annon saanut olet,
      uuteen aamuun ovi auki on. "

      Ja merellä taukosi tuuli, veneen alla niin hiljaista on; Yön taistelut taivas kuuli
      nyt hiljaista - hiljaista on.

      Tässä linkissä lisää täsä asiaa. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

      • Pentti vähättelee

        Ei sulla ole pelkkä naama turvoksissa vaan koko nuppi


      • Ateistick

        Ihan hyvää neuvoa.


      • Friistailräppiä

        Minäkin olen kirjoittanut kristillisen runon, se menee näin :

        Hei onks sulla pakana päässä kusta, mikset usko Raamattuu ja Jeesusta
        Pääse pelastukseen pakoon syntien velasta, ota kaverisi mukaan ja heidätkin pelasta
        Jumala näki kun käteesi vedit, kadu siis syntejäsi vielä kun ehdit
        Lähimmäistäsi aina rakasta, näin voit erottua pohjasakasta.
        Ainainen perustilasi olkoon velvollisuuden tunto, Pappi osti kolehtirahoilla hienon auton se on Fiat Punto.
        Ikuinen kidutus helvetissä odottaa, sinne jokainen vääräuskoinen jonottaa.
        Valitse siis oikea lahko, ettei demonit sieluusi pasko.

        Yo mothafucka Straight outta heaven street, Fiona beck ota mallii auuu ziu ziuu


      • Kuka??
        Friistailräppiä kirjoitti:

        Minäkin olen kirjoittanut kristillisen runon, se menee näin :

        Hei onks sulla pakana päässä kusta, mikset usko Raamattuu ja Jeesusta
        Pääse pelastukseen pakoon syntien velasta, ota kaverisi mukaan ja heidätkin pelasta
        Jumala näki kun käteesi vedit, kadu siis syntejäsi vielä kun ehdit
        Lähimmäistäsi aina rakasta, näin voit erottua pohjasakasta.
        Ainainen perustilasi olkoon velvollisuuden tunto, Pappi osti kolehtirahoilla hienon auton se on Fiat Punto.
        Ikuinen kidutus helvetissä odottaa, sinne jokainen vääräuskoinen jonottaa.
        Valitse siis oikea lahko, ettei demonit sieluusi pasko.

        Yo mothafucka Straight outta heaven street, Fiona beck ota mallii auuu ziu ziuu

        fionebeck ota mällii?


      • Mc Ripuli

    • Levander Nexus Omega

      Ota kuule Pena Taiffuuniin yhteyttä ja kyhäätte jonkun julkisen väittelytilaisuuden jossa on kahvitarjoilu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe