ovat siis 9.2.2013 tampereella paikkana laterna .ohjelmassa edellisvuoden tapaan sama tanssipari kuin viime vuonnakin lisää tansseja toivottiin nyt olis tarjolla uudet tervetuloa siis tampereelle...
talvikin tanssit2
7
364
Vastaukset
- Natalie S.
Tampereen Mummolaakson FB-sivulle päivittyy tarkempaa tietoa. Edellisissä bileissä oli mukana naisia Oulusta, Jyväskylästä, Hesasta...
https://fi-fi.facebook.com/TampereenMummolaakso - 35 + 50
Samana päivänä myös Mummogames Tampereella. Laitetaan siitäkin infoa samalle sivulle.
- nsekanss
Onko ohjelmasta jo tietoa? Monelta alkaa?
eli ohjelmassa huikea viime vuoden tanssipari on tänäkin vuonna esiintymässä meille lisäksi arpajaiset erilaisia huikeita pinssejä mahdollisuus huokealla ostaa omakseen ohjelma alkaa jo 20.30 eli tule ajoissa paikalle ja ota kaverisi mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!
lisäksi päivällä kun pidetään mummogamesit niiden huikea palkintojen jako suoritetaan talvikin tanssiaisissa.... tiedossa jo perinteiset arpajaiset hmm mitäköhän voi voittaa...- 35 + 50
murunen28 kirjoitti:
eli ohjelmassa huikea viime vuoden tanssipari on tänäkin vuonna esiintymässä meille lisäksi arpajaiset erilaisia huikeita pinssejä mahdollisuus huokealla ostaa omakseen ohjelma alkaa jo 20.30 eli tule ajoissa paikalle ja ota kaverisi mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!
lisäksi päivällä kun pidetään mummogamesit niiden huikea palkintojen jako suoritetaan talvikin tanssiaisissa.... tiedossa jo perinteiset arpajaiset hmm mitäköhän voi voittaa...Tässä luvattua tietoa:
Muistattehan Mummogamesit lauantaina 9.2 ennen illan tansseja! Kokoonnumme Raatihuoneen edessä Tampereen Keskustorilla klo 13.45 ja siitä siirrymme Näsinpuistoon (Hämeenpuiston pohjoispäädyssä - Särkänniemen puoleisessa päädyssä), jossa gamesit alkavat klo 14. Joukkueet muodostetaan paikan päällä.
Lajeista vastaavat tuovat myös kaikki tarvitsemansa välineet mukanaan. Lajien pitää olla helppoja ja turvallisia. Palkinnot jaetaan illalla Talvikin tansseissa Laternassa.
- 35 + 50
Vielä tietoa ohjelmasta:
Illan pääesintyjät ovat kilpatanssipari Santra Rinne ja Piia Korpi.
Musiikista vastaa dj Aleksandra. Hieno ilta tulossa, joten kaikki naisia rakastavat naiset tervetuloa Tampereelle Laternaan lauantaina 9.2.2013! - 222
Tuo sateenkaarimuistosi:
Talvikin tansseihin tulijat voivat tehdä kulttuuriteon ja tuoda tullessaan lahjoituksen työväenmuseo Werstaan sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen historiaa tallentavaan keruuseen!
Werstaan edustaja ottaa lahjoituksia vastaan klo 19.30 - 20.30 lauantaina 9.2.2013 Laternassa.
Tarkempia ohjeita löytyy allaolevasta linkistä.
https://www.facebook.com/events/356604427741582/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674