Hei. Miten voin poistaa kaikki sähköpostiviestit sähköpostistani. Ärsyttää kun viestejä on kertynyt yli 16 000 ja on tähän asti olen keksinyt, kuinka poistaa vain 30 viestiä kerralla.
Sähköpostiviestien poistaminen
2
173
Vastaukset
- Mitä tehdä
Minä en edes 30 saa pois kerralla vaan ne on ruksattava yksitellen.
Miten menetellä jotta nuo 30 lähtis pois helpolla, vai onko se edes mahdollista ?
Onko ratkaisu vaan lopettaa suomi24 postin käyttö ?Itse en käyttäisi tätä sähköpostia enää, jos en olisi antanut tätä osoitetta tärkeisiin paikkoihin, mutta 30 sähköpostia saa pois kerrallaan näin
1 Pidä shift pohjassa (Caps lockin alapuolella oleva näppäin)
2 Laita ensimmäiseen viestiin ruksi
3 Laita viimeiseen viestiin ruksi.
4 Päästä shift näppäin
Näin voi valita kaikki 30 viestiä kerralla.
Sitten vain painamaan "Poista"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678