Rintani kasvoivat puolessa vuodessa nollapisteestä A-kuppiin, ja siitä on jäänyt rintoihin todella ruman näköiset arvet, joiden takia en tykkää käyttää toppeja ynnä muita "paljastavia" paitoja. Milloin arvet häviävät ja miksi ne ovat tulleet?
Viirumaiset arvet rinnoissa?
15
4113
Vastaukset
- latri
Arvet häviävät ajan kanssa, tarkasti en osaa sanoa. Niitä tulee, kun rinnat kasvaa niin nopeasti, ettei iho pysy kasvussa perässä ja repeää. Sama voi tapahtua, jos lihoaa nopeasti, esim. lantion seudulle voi tulla näitä ns. raskausarpia.
- Vanilla~
Ne haalistuu kyllä ajan kanssa! En tiedä auttaako se ihon rasvaaminen enää tässä vaiheessa mutta voihan sitä aina kokeilla!=)
- anyone-13
kiitos vastauksista :D
- Arpi
Raskausarpia ei ikävä kyllä saa poistettua vaan ne on aina ja ikuisesti, mutta haalenevat ajan kanssa kyllä hiukan.
Raskausarpia tulee, kun iho venyy liian nopeata.
Jottei sulle tulisi enemmän raskausarpia, niin kannattaa käyttää kosteusvoidetta päivittäin, vaikkei sekään takaa täysin etteikö arpia tulisi lisää, esim. jos ne rinnat niin nopeasti kasvavat ettei iho pysy perässä.- ...
Kyllä mulla ainakin hävis takamuksesta ja tisseistä arvet ihan kokonaan.
- Arpi
... kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin hävis takamuksesta ja tisseistä arvet ihan kokonaan.
Arvet eivät häviä!!!
Ehkä arpesi ovat vaalentuneet ja ihosi on sen verran piukka ettei niitä huomaa, mutta jos esim. laihdut niin kyllä ne sieltä näkyviin tulevat jälleen, siksi monilla on väärä käsitys, että laihduttaessa tulisi myös raskausarpia. - Miss Raskausarpi
Arpi kirjoitti:
Arvet eivät häviä!!!
Ehkä arpesi ovat vaalentuneet ja ihosi on sen verran piukka ettei niitä huomaa, mutta jos esim. laihdut niin kyllä ne sieltä näkyviin tulevat jälleen, siksi monilla on väärä käsitys, että laihduttaessa tulisi myös raskausarpia.Raskausarvet eivät katoa, mutta voivat olla piilossa (ainakin pienet ja kapeat jo vaalentuneet).
Kannattaa siis pitää iho timmissä kunnossa siis ettei ole löysää ihoo ;)) - Nisu
Arpi kirjoitti:
Arvet eivät häviä!!!
Ehkä arpesi ovat vaalentuneet ja ihosi on sen verran piukka ettei niitä huomaa, mutta jos esim. laihdut niin kyllä ne sieltä näkyviin tulevat jälleen, siksi monilla on väärä käsitys, että laihduttaessa tulisi myös raskausarpia.Arpiin ei tartu rusketus.
On kaameen näköstä kesäsin kun on mikäkin seepra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- arpinen ämmä...
Ja olen tosiaan toivonut että nä häviäisivät! Kun niitä ei ole ainoastaan rinnoissa vaan myös lantion seudulla ja sisäreisissä! Enkä edes ole lihava! Ärsyttää...
- Amis
Kyseessa on Ctroa.
Ne tulivat rintojesi äkillisestä kasvusta.
Lihas tavallaan "repesi"- mä vaanen
Ei lihas mihinkään repeä vaan iho.
- Lilli
ns. raskausarpia tulee esim. kun rinnat kasvavat nopeasti eikä iho ehdi venyä tarpeeksi. silloin ihonalaiskudos repeää. näin tapahtuu mahalle ja rinnoille helposti myös raskauden aikana. siksi arpia kutsutaan raskausarviksi. murrosiässä arpia voi tulla kun rinnat ja takapuoli kasvavat tai siis rasvakerros niissä. raskausarvet vaalenevat ajan myötä. niitä ei saa millään pois eikä niiden tuloa voi estää. jos vaan voi niin kannattaa välttää nopeaa lihomista.
- olio_89
mulla on samanlaisia arpia selässä, lantion kohalla. mulle on tullu leveyttä sen verran lisää nii niitä on sitte tullu selkään..
ne on aika ilkeen näkösiä!
en sen takia tykkää yhtään pitää semmosia paitoja, mistä näkyy selkä, ku vaikka istuu. - Arpia
Mullakin on tissit täynnä semmosii tummanpunasii jälkii ja ne on ihan helvetin rumat ja häpeen niitä. Mulla on niitä myös perseessä🤢🤢🤢
Sellaiset ovat kauniita. Ei kannata hävetä.
Tiedän erään, jolla niitä on rinnoissa siten, että ne osoittavat nänneistä pois kuin auringonsäteet. :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673