Niin että jos joku osaa sanoa että kannattaisko kyseinen peli hommata (ps3:lle)
Nyt ku oon vihdoinki lomilla intistä, ni tekis mieli datailla jtn mut oon kuullu
et bo 2 on melko buginen, onko näin?
Ja vielä offtopicikiks että käykäähä kattoo tää video:
http://www.youtube.com/watch?v=td1f48klrH0
Onko black ops 2 ostamisen arvoinen?
8
184
Vastaukset
- jokutaas täsnäin
No se on kun edeltäjänsä eli 12v täynnä vaikka onkin score streak niin ei se hääppöinen ole matkii MoH:ia liikaakin. Camppereitten unelma.
Itse antaisin 1-10 arvosanaksi 6½ Johtuen grafiikoist - JuRiSe
Jaa, no pelaajakanta on kyl melkee aina ollu codien ongelma mut onko ees campain/zombi modi hyvä?
- jokutaas täsnäin
Capaing ei ole kans mikään hääppöinen juoni ei viä mukanaan ja jotain puuttuu pahasti.
Zombit on ihan ok jos niistä tykkää mut bugei/glitchei on lagia... - !!!!!!!!!!!!!
omast mielestä mukavaa vaihtelua muihin codeihin. Ja zombit ovat myös mielestäni todella hyvät, vaikken yleensä zombeista tykkää!
- JuRiSe
Ostin.
No siis Bo2 on aikas laginen. Campaing aikas puuduttava. Zombiet menettelee vaikkakin muutama bugi löytyy...
MP: Jos vihaa snipuja niin niitä tuossa piisaa parhaimmillaa molemmissa tiimeis vaan yks joka ei ole snipu johtuen siittä että sielä on niin helppo sniputtaa....
Haulikoista tulee mieleen välillä Mw2 modelit ennen päivitystä.
Omastamielestä muistuttaa liikaa muita CoD eli pelikauppaan...- Mrandyman
Tossa on peliarvosteluni ops2. Se on kyllä aika ärsyttävä välillä
https://www.youtube.com/watch?v=JDFV4KQ3sZ8&list=UUyyXMaDwCjxWZKS78sKQ3Ow&index=1 - Andyman112
Tossa on arvostelu bo2:kkosesta http://www.youtube.com/watch?v=JDFV4KQ3sZ8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437