Hyväksikäytettiinkö minua lapsena?

....

Nyt tuli mieleen uudestaan nämä asiat lapsuudesta... Toivottavasti jaksatte lukea/kommentoida..

Muistan, kun mentiin pari vuotta vanhemman tyypin kanssa usein pelaamaan lätkää, ja olin maalivahtina, ja tämä vaati (tai no jotenkin suostutteli..), että saisi laittaa polvi/säärisuojukset ittelleni. Niiden kiinnittäminen ahistutti minua, koska siteet ylettyivät sääriin asti.. ei tapahtunu muuta, mutta jotenkin vaivasi, kun koin jo nämä paikat omaksi alueekseni...

Hyväksikäytettiinkö minua? Entäs kannattaako miniun puhua tästä jollekin (psykologille esim.)?

3

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä neuvo

No jos tuo kiusaa, niin kannattaa todellakin jutella psykologille.

• Kysymyksestäsi näkee, kuinka haitallista on lapseen/ nuoreen henkilöön kohdistunut seksuaalinen häirintä, koska asia on alkanut vaivata sinua. Siitä on ilmeisesti ollut kyse kuvauksesi perusteella. Lapsen lieväkin seksuaalinen häirintä on rikos.

Kysymyksestä ei käy ilmi kysyjän eikä tekijän sen hetkiset iät. Ikäerolla on merkitystä, koska ihmisen kypsyyserot ovat kehitysiässä suurimmillaan. Sinun kannattaa käydä keskustelemassa esim. psykologin kanssa.

Voit halutessasi ottaa yhteyttä Rikosuhripäivystykseen ja keskustella asiasta laajemmin.

Lilja

• Äimän käki

Kaikenlaiset "hyväksikäyttöepäilylietsonnat" ovat haitallisia lapsille. Hyvin monessa hyväksikäyttöväitteessä ei ole päätä eikä häntää.
      Monet tuttuni ovat sanoneet suoraan etteivät auta lasta vaikka hän olisi kävelemässä auton alle. Samasta syystä nainen jolla on lapsi ei tule missään tapauksessa kelpaamaan varovaiselle miehelle kunppanikiksi.
      Tässä maassa kun on väännnetty hyväksi käyttämiseksi tai raiskauksiksi asioita jotka eivät ole sitä laisinkaan.
      Kukkahattutädeillä on karannut mopo totaalisesti käsistä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe