Kyselkää Pokemonista ihan mitä vaan vastaan jokaiseen kysymykseen!
Pokemon kysymyksiä
22
596
Vastaukset
- Lovwetan
Onkse hyvä ohjelma?
- xdlol
vitu pasja se in oeli!!!
- Lovwetan
xdlol kirjoitti:
vitu pasja se in oeli!!!
Vähä juonu uuden vuoden kunniaks? xD
- PokePOika
Lovwetan kirjoitti:
Vähä juonu uuden vuoden kunniaks? xD
on hyvä ohjelma. suorastaan rakastan sitä oihh.
- Squirtle your jigglypuff
Lol googletat kuitenkin mutta sanoppas mistä Pokémon Pearl ja Diamond tuomittiin niitten ilmestyttyä.. Lol
- PokePOika
niiden jälkeen tulivat Pokemon white ja black.
- Kysyjäää
PokePOika kirjoitti:
niiden jälkeen tulivat Pokemon white ja black.
Siis mitä tuomittavaa niissä oli? Etkö älyy? NIISSÄ PELEISSÄ ei niitä seuraavissa! Lol täällä vastaa väärä ihminen -.-
- Kysyjää
PokePOika kirjoitti:
niiden jälkeen tulivat Pokemon white ja black.
D&Pn jälkeen ei tullut W&B -.-"
- pokePoika
Kysyjäää kirjoitti:
Siis mitä tuomittavaa niissä oli? Etkö älyy? NIISSÄ PELEISSÄ ei niitä seuraavissa! Lol täällä vastaa väärä ihminen -.-
älä mussuta tiedän kaiken ja tulevan kyselijä on vaippapöksy
- Served?
Mikä on Ash Ketchumin isän nimi?
- Kikiki
Ass Ketchum.
- PokePoika
kyseistä henkilöä ei ole sarjassa joten koko kysymyksen saa unohtaa
- Served?
PokePoika kirjoitti:
kyseistä henkilöä ei ole sarjassa joten koko kysymyksen saa unohtaa
Vaadimme silti vastausta, ja oikeaa sellaista.
Kysy vaikka Pokemon-sarjan tuottajilta ja käsikirjoittajilta, vaadimme tietää! - PokePoika
Served? kirjoitti:
Vaadimme silti vastausta, ja oikeaa sellaista.
Kysy vaikka Pokemon-sarjan tuottajilta ja käsikirjoittajilta, vaadimme tietää!ei hänellä ole isää
- Se siitos
PokePoika kirjoitti:
ei hänellä ole isää
Kukas sen siitti? :D
- ---
Monta niitä nykyään on?
- Fennekin
Tiedätkö mikä on kaikkein uusin tulossa oleva pkmn peli?
- esfrdjh
Miksi luulet pokemonin nousseen niin suureen suosioon 2000-luvun alussa?
- wastaa!
Mikä vittu pokemoneissa viehättää?
- Fkbdkd
Tykkääkö pokemoneata
- Oddish_98
Minun Duskull käyttäytyy oudosti, kun se menee otteluun. Siinä tapahtuu tähtimäinen efekti, mutta tiedän ettei se oikea shiny, koska sen väri on oikea ja tämä efekti on erilainen kuin oikea shiny välähdys :o . Miksi se tekee näin? Se on hämmentynyt minua jo kauvan :/ .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602