Ainakin Teneriffan Americansin rantakadulla joku kaveri jututti ja jakoi arpoja ja kas kummaan, mulle ois tullut ilmainen t-paita ja vaimolle ilmainen luxusloma 4:lle hengelle!!!
Ois vaan edellyttänyt että mennään keskustelemaan "hotelli x:ään" asiasta!
Onko joku käynyt keskustelemassa ja "voittoa lunastamassa":)?
Hitto kun ois ollut lomapäiviä jäljellä niin oisin saattanut ihan huumorimielessä käydä "lunastamassa voiton", heh!
"luxusloman" voittajat, onko teitä?
23
1427
Vastaukset
- 5746142
Ei ole.
- Voitoton
Kaikki voittavat aina päävoiton. Kreikan Rodosta käsittelevissä ketjuissa on kymmeniä kirjoituksia asiasta. Muuan tuttavanikin "voitti" muuatma vuosi sitten ja oli sen verran hölmö, että lähti mukaan kuuntelemaan kolmen tunnin myyntituputusta, kun oikein taksilla ilmaiseksi vietiin.
Rahaa olisi pitänyt pulittaa heti, ja siihen loppui tuttavani kiinnostus asiaan. Harmitteli myöhemmin, että viikon lomasta oli yksi päivä mennyt pilalle. - arpaonheitetty
Sama juttu Puerto Ricossa.
Suomea puhuva neitokainen jakoi arpoja. Itse voitin pääpalkinnon ja kolme muuta seurueestamme saivat T-paidat.
"Vihreitä" kun tuolloin tuon asian suhteen olimme, lähdimme ilmaisella taksikyytillä
muutaman km:n päässä olevaan hotelliin.
Täällä piti selvitä, mitä tuo pääpalkinto on.
Joku oli meitä vastassa kukkulalla olevalla hotellilla. Meidät ohjattiin ulkoterassin pöytään istumaan. Ruokaa ja muuta tarjoilua piti tulla aivan pikapuolin.
Radiohaastattelu joko englanniksi tai ruotsiksi olisi seuraava ohjelma.
Hetken kuluttua joku kävi sanomassa, että haastattelijat sillä hetkellä varattuja,
pitäisi odottaa.
Ei tullut purtavaa, ei haastattelua ja viimein poistuimme taxilla itse maksaen
Inglesiin.
Muille jäi T-paidat, mutta minä pääpalkinnon voittaja en saanut sitäkään.
Arvassani oli maininta, että kun klikkailen tietyn koodin määrätyille nettisivuille,
saan ilmaisen lomaviikon jossakin,,,,niin missä.
Arpa meni roskikseen ja ainakin opimme, että minkäänlaista arpaa ei koskaan
vastaanoteta:) - vastaavaa kokenut
Meille kävi näin jo 90-luvun loppupuolella Fuengirolassa. Brittiaksenttia puhuva neitonen yhytti arpoineen meidät kadulla ja kas kummaa voitimme jotain. Parissa minuutissa taksi kaartoi paikalle kulman takaa ja neito tyrkkäsi meidät sisään autoon, jotta voimme lunastaa palkkion toimistolta tms. Taksi vei meidät kukkulalla sijaitsevalle talolle jossa oli terassikahvila ja useissa pöydissä jutustelut meneillään. Istuimme pöytään johon saapui hetken kuluttua suomalainen hemmo onnittelemaan voitostamme ja juttelemaan kaikenlaista. Lähinnä ympäripyöreitä juttuja ja taustojemme hienovaraista utelua, muttei mitään siitä mistä asiassa on kyse. Sitten hemmo ehdotti meille, että hän näyttää meille erästä lähellä sijaitsevaa huvilaa ja vei meidät sinne. Kyseessä oli kalustettu huvila, jota hän esitteli. Hän oli oikein mukava hemmo ja kertoili auliisti kaupungin historiasta ja nähtävyyksistä. Aikamme huvillaa ihasteltuamme palasimme kukkulan terassikahvioon juttelemaan lisää ja vähitellen alkoi selvitä hänen olevan kauppaamassa lomaosakkeita. Viereisessä pöydässä poksauteltiin shamppanjapullo ja kilisteltiin iloisesti sopimuksen synnyn merkiksi. Kysyimme hintaa ja hemmo alkoi todenteolla painamaan päälle. Hinnan suhteen hän sanoi, että katsotaan sitä myöhemmin ja jatkoi juttelujaan. Emme kuitenkaan innostuneet, sillä lomaosake ulkomailla ei kiinnostanut lainkaan ja sitäpaitsi lopulta kuulemamme hinta oli aivan liian paljon varallisuutemme nähden. Lopulta tunnin paahtamisen jälkeen hän uskoi, ettemme todellakaan ole ostamassa ja kävi hakemassa palkintomme, shampanjapullon, jostain sisätiloista. Kiittäen kolmesta tunnista joiden aikana näimme ja kuulimme paljon mielenkiintoista hänen ansiostaan, otimme pullon ja astuimme taksiin joka palautti meidä lähtöpaikkaan. Ilmeisesti hemmo tajusi, että oli yliarvioinut varallisuutemme ja kysyi vielä aivan lopuksi, että mikä olisi ollut sopiva hintaluokka. Tajusimme viimeistään siinä vaiheessa, että hommassa oli jotain pahasti pielessä. Vuosikausia myöhemmin uutisissa oli juttua kyseisistä lomaosakehuijauksista ja niistä langeteruista tuomioista. Onni onnettomuudessa, ettemme langenneet lankaan ja menettäneet rahojamme. Hemmo oli kyllä hirveän hyvä puhumaan.
- varokaa
Juu syökää ja juokaa ilmaista,kohta pistätte paperiin nimen ja samalla teistä tulee jonkin lomaosakkeen omistaja.Sitten ollaakin suurten laskujn maksajia.
- Cran Canaria Hola
Mun kupongissa olikin uusi IPad ;-) En suostunut lähteen taxin kyytiin (tiesin mikä juttu takana, kun matkaoppaat olivat asiasta varoittaneet). Pian olikin ympärillä useampi "arpamyyjä" voivottelemassa kuinka uusi IPad on vaan ilmaisen taxin matkan päässä odottamassa ja kuinka hullua on se jättää lunastamatta. Sanoin, että on nyt muuta tekemistä, kun juosta jonkin IPadin perässä, varsinkin kun niitä on jo kotona useampikin.
Toinen paikallinen kusetus on laittaa rannekoru käteen onnea tuottamaan ja vaatia sitten siitä rahaa. Tätäkin yrittivät heti tuon episodin jälkeen, mutta sain vedettyä käden pois. Taas suuri ihmettely miksi ei onnea tuottava koru kelpaa. Sanoin, että kasvatukseeni kuuluu, etten voi ottaa lahjoja vierailta :-) Oli siinä sitten muikeat ilmeet, mutta tajusivat pointin ja häipyivät. - Lomaosakkeita
Onhan meitä, useampi vuosi on kyllä jo voitosta kulunut: majoitus olisi ollut tosi hyvä, mutta matkat olisi pitänyt maksaa itse... = )
Ei kun kaikkien pitää mennä sinne taksikyytiin ja ehkä ehtii kuuntelemaan jonkun lurituksen, muttei pidä mihinkään suostua laittamaan nimeään, niin kulut saadaan senverran isoiksi, että tuo kusetus kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Olen käynyt montakin kertaa, ja varsinkin jos sattuu huonompi sää ei ole hassumpi ajella toisten laskuun taksilla ja ne pikkupurtavat nauttia sekä rihkamalahjat. No kyllä minä kerran sovin että lähden jos antaa puolet palkkiosta minulle. Niin sovittiin ja minulla oli kolme päivää serbi-passi vakuutena taskussa.
Kun sitten sisäänheittäjä sai palkkionsa, tuli hakemaan passinsa ja minä sain useita tuhansia pesetoja. Sitten ryypättiin kaljat ja erottiin omille teillemme.
Molempi parempi. Kyllä se reissu voitti kaupassa tyhjän perässä pyörimisen tai suomalaiskuppilassa istumisen. Jos ihmisillä olisi järki päässä, ei tuollaiset viikkoajan ostamiset olisi alunperinkään onnistuneet lähtemään pyörimään, vaan tehtäisiin normaaleja loma-, ja omatoimimatkoja.- Ainahan niitä on
Mistähän johtuu, että helpoimmin huijattavat löytyvät kanarialta?
- Kroisos Senttinen
OMHX:stä ne oikeat huijattavat löytyy. Nää lomaosakejutut on suolarahoja.
- Tensku 3
Kanista päivää täältä kanarian suunnalta !
joo tothan toki varsinkin aurinkomatkojen oppaat varoittelee koska ne pelkää
että heidän asikkaat vähenee eihän toi systeemi kaikille sovi jos et haluu mennä
aikataulujen mukaan niin sit valinta on esittelijöiden kertomavaihtoehto ja sekun
toimii ja mitä tulee palkintomatkoihin niin se ei oo kusetusta ja jos homaat jotain
niin teet sen vapaaehtoisesti ei sua ketään pakota sinne lähtee ja se kun kuuluu
Suomalaisten perusominaisuuksiin se ainanen valittaminen . Ja tää on hyvä vaihtoehto seuramatkoille on paremmat hotellit etkä maksa tuhansia ylimääräistä
jos meet vaikka kaukomatkoille parempaan laatuun niin johan seuramat rahastaa
tällä ns elämysmatkall ( vaikka esim Malediivit FM hinta 4x 4700 per naamataulu)
jäsenyys hinta 2000 kaks henkilöä aikasmoinen säätö ja tää ei paskaa puhetta
on itsellä tämmöinen systeemi eli tiedän mistä puhun :- exsixsax
Oikein superkusettajan kirjoitus. Älkää uskokos sanaakaan. Tai mikä minä olen varoittamaan. Jokaisen pitää itse kokea ja maksaa oppirahat.
Periaatteessa hyvä systeemi, mutta hämärämiehet ovat tämänkin pilanneet.
Eihän kukaan osta enää lomaosaketta. Siitä ei pääse kirveelläkään eroon ja maksut juoksevat nousevaan tahtiin vuodesta toiseen.
Nyt myydään glubiosuuksia, joihin eivät peruutussäännöt pure.
Toinen vaihtoehto on myydä muutaman viikon pakettia korkeatasoiseen kohteeseen.
Esim. Gran Canarian Anfiin on alettu näitä myydä. Pääset kerran sinne, mutta sen jälkeen ei millään onnistu. Siinä se kusetus. Sulle ei vaan millään löydy vapaita viikkoja.
Ei siis kannata pilata harvoja lomapäiviä juoksemalla näissä kusetustilaisuuksissa.
Mutta ainahan jonkun täytyy näihinkin mennä ja menettää rahansa ja pahoittaa mielensä. Se vaan näyttää menevän näin vuodesta toiseen. - exsixsax
exsixsax kirjoitti:
Oikein superkusettajan kirjoitus. Älkää uskokos sanaakaan. Tai mikä minä olen varoittamaan. Jokaisen pitää itse kokea ja maksaa oppirahat.
Periaatteessa hyvä systeemi, mutta hämärämiehet ovat tämänkin pilanneet.
Eihän kukaan osta enää lomaosaketta. Siitä ei pääse kirveelläkään eroon ja maksut juoksevat nousevaan tahtiin vuodesta toiseen.
Nyt myydään glubiosuuksia, joihin eivät peruutussäännöt pure.
Toinen vaihtoehto on myydä muutaman viikon pakettia korkeatasoiseen kohteeseen.
Esim. Gran Canarian Anfiin on alettu näitä myydä. Pääset kerran sinne, mutta sen jälkeen ei millään onnistu. Siinä se kusetus. Sulle ei vaan millään löydy vapaita viikkoja.
Ei siis kannata pilata harvoja lomapäiviä juoksemalla näissä kusetustilaisuuksissa.
Mutta ainahan jonkun täytyy näihinkin mennä ja menettää rahansa ja pahoittaa mielensä. Se vaan näyttää menevän näin vuodesta toiseen.Tensku 3.
Ja tässä sun esimerkissäsi tietysti 2000 eur hintaan kuuluvat tietysti myös lennot Maleviideille. Vai satuitko "unohtamaan" ne??? - Perdone
Varmaan "tiedät", koska kirjoitustyylistä päätellen olet myyntiorganisaatiossa mukana! Alla mainitaankin se perus"pointti" eli lentojen hinta. Matkatoimistojen hinta kun sisältää kaiken tarpeellisen ja yhdellä yhteydenotolla hoidettuna. Jos taas matkustat "ominpäin", kuten nämä viikkolomakusetukset, ostat lennot erikseen normaalin omatoimimatkaajan tapaan (jolla ei kuitenkaan ole tuota idioottimaista pääomakulua ollut), tai sitten soittelet vaikeasti toimivaan toimistoon, maksat "vastiketta", vaihtokuluja ja menetät koko ajan pääomaa tuon miljardöörisijoittajan taskuun. Kyllä tuo yllä esittämäni menettely laajamittaisesti on ainoa konsti saada nuo "aikakaupiaat" pois markkinoilta. Kyllä se loppuu, jos ei ole tuloja, mutta on esittelykulut! Sitä minä vain en ymmärrä, että miksi ihmiset haluavat tulla huijatuiksi vuodesta toiseen?
- exsixsax
exsixsax kirjoitti:
Tensku 3.
Ja tässä sun esimerkissäsi tietysti 2000 eur hintaan kuuluvat tietysti myös lennot Maleviideille. Vai satuitko "unohtamaan" ne???Yksi tietysti sana tuli liikaa edelliseen kirjoitukseeni. Ottakaa se lukemastanne pois.
Tensku3 valittaa, että erityisesti Aurinkomatkojen oppaat varoittavat lomaosakehuijareista.
Siinä taas hyvä esimerkki AM:n oppaiden ammattitaitoisesta työskentelystä.
Perdonen kanssa täysin samaa mieltä. Miksi jotkut jatkuvasti haluavat tulla huijatuiksi?
Katselin äskettäin eräältä palstalta, olisiko ollut tori.fi kun joku yritti myydä Aurinkorannikolta viikkolomaosakettaan YHDELLÄ eurolla ja vastikekin oli maksettu vuodelle 2013. - Ballesteros
exsixsax kirjoitti:
Yksi tietysti sana tuli liikaa edelliseen kirjoitukseeni. Ottakaa se lukemastanne pois.
Tensku3 valittaa, että erityisesti Aurinkomatkojen oppaat varoittavat lomaosakehuijareista.
Siinä taas hyvä esimerkki AM:n oppaiden ammattitaitoisesta työskentelystä.
Perdonen kanssa täysin samaa mieltä. Miksi jotkut jatkuvasti haluavat tulla huijatuiksi?
Katselin äskettäin eräältä palstalta, olisiko ollut tori.fi kun joku yritti myydä Aurinkorannikolta viikkolomaosakettaan YHDELLÄ eurolla ja vastikekin oli maksettu vuodelle 2013.Ei liity asiaan mitenkään - Sorry - mutta tuo sama pätee myös Golf-osakkeisiin... epäsuosioon jääneiden kenttien osakkeista on käytännössä mahdoton päästä irti...edes kuolema ei vapauta vastuista ja vastikkeista niin kauan kuin firma pysyy pystyssä.
- Lomaa odotellessa
No, mepä mentiin Rodoksella halpaan ja ostettiin kolme viikkoa majoitusta 4-5 tähden hotelleissa/huviloissa vähintään neljälle, no kusetusta oli, eipä saatu varattua kummalllakaan kerralla lomaa sinne minne haluttiin :( Nyt sitten hhtikuussa kahden viikon majotus hätäsesti kolmen tähden hotellissa Adejessa.....no viisastuuhan sitä virheistä, ja eipä kannata meille tulla enään kaupittelemaan RCI:n majoituksia...
- En mennyt retkuun
Tämän päivän Kymen Sanomissa kirjoitus lomaosakkeista. Jossa mainittiin muun muassa, että Suomessa on tullut 600 yhteydenottoa vuoden 2009 jälkeen kuluttajaneuvontaan, mielestäni se kertoo paljon pettyneistä asiakkaista.
- Raputa..Raputa
Joku Tauro se oli jossa käytiin lomaosake-esittelyssä, mukava jeppe oli se joka esitteli niitä luxushuoneistoja, oli porealtaat makuuhuoneissa ja parvekkeilla ja viimeisen päälle hienouksia, liijan hienoo, sanon minä, kuka siellä porealtaasta toiseen hyppää ja viettää aikaansa niissä superhienoissa kämpissä, auringostahan sinne mennään nauttimaan joko rannalle tai altaalle. Sit se lahja oli dvd soitin jonka saimme ja XXXXXL kokoa oleva Tpaita.Olimme jo lähtiessä isännän kans sopineet et kuunnellaan vain kiinnostuneina ja sanotaan sit että ei tämä meille taida sopiakkaan, oli näet pilvinen päivä ja jotain ohjelmaa piti keksiä kun kaikki kaupat ja muut nähtävyydet oli jo kierrelty ja lomakin lopussa.
- Matti Helsinki
Hyvä päivvaa. Kylla voittaa moni on tiedan. Mina voittaja olen ja lomahotelli on ja paikka ollut hyva sisti ja ruokan saanut paljon.
Mina vaimo ja perhe ollut etta matkat aina hyvin.
Onnettelut teilla kylla voittaa monta ihmista. - Kundi, kova kundi
Mieluummin rapsutan ihan muita juttuja matkoillani kun arpoja. Oon nääs sen verran kova kundi. (Paino sanalla KOVA)
- mummeli
Voi minnuu polosta ku en piäst niihi kinkerlöihi,ensin tyrkkäs se arva kättee ja siin samas tempas poes,ja hok Jumpost T-paetoo viitelöi ,siin män miu onnein iha sivu suin.
- Tiku ja Taru
miultakii se juippi otti päävoitto-arvan takas kun emme suostuneet just sillä minuutilla hyppäämään taksiin jota se alkoi jo viittelöimään mutta kun oltiin rannalla menossa. Huh, näin jälkikäteen tosiaan huokaisen helpotuksesta että emme menneet lunastamaan päävoittoa:=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798