Ihana Abba! Kuinka moni on kanssani samaa mieltä?
Ihana Mamma mia!
7
112
Vastaukset
- Moni pitää, minä en.
En ole koskaan piträhyt Abbasta enkä
Beatlesista. Liian makeita. Ällöttäviä! Täysin samaa mieltä kanssasi. Mulla on Mamma mia dvd, voin katsoa kuinka monta kertaa tahansa.
- maarina1 ejk
piikkiö kirjoitti:
Ihan hyvä filmi,siin ei tapetakkaan ketään ,ei muksita heikompia päin näköä.
Niinpä ja musiikki raikaa...
Tykkäsin. Siinä on tunnelma kohdillansa, tunteet näyttävät aidoilta eikä näytetyiltä. Ehkä osasyy on se, että ne laulu-osiot ei ole mitään studiosessioita. Tarkoitan ettei ole edes haluttu saada ne biisit viimeisen päälle miksattu ja viilattu. Tai onhan siellä joku joka hoilaa kuin ammattilainen, mutta suurin osa laulaa pelkästä ilosta. Tai kiukusta :))
Onneksi katsottiin se tyttäreni kanssa kotona eikä leffassa. Olisi muuten pitänyt laittaa muille korvatulppia.- lll.
Täsä kunnon versioo http://www.youtube.com/watch?v=VHbxJtQjORg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384