Anna & Viena?

PilviPyryjaAnna

Anna saa pikkusiskon piakkoin, ja olemme ajatellet tytölle Viena-nimeä. Tosi kaunis minun mielestäni ja Annan pariksi oikein hyvä.
Mutta onko se teistä sopiva nimi? Tykkäämme yleisesti ottaen aika perinteisistä ja vanhoista nimistä, emmekä liian erikoisista... Onko Viena liian erikoinen? Viena on myös aika vaikea lausua... vai onko teistä? Entä kuuleeko Vienan helposti että 'viina'?
Paljon kysymyksiä.. :D Ja myös muita ehdotuksia Annan siskolle otetaan vastaan. Lapsia on siunaantumassa todennäköisesti vielä ainakin yksi, voi olla että kaksi tai kolmekin vielä! Joten jos valitsemme Vienan, onko -na sarjaa liian vaikea jatkaa?? Kiitos jos jaksatte vastailla :)!

8

2317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna.

Viena on nätti nimi ja se sopii hyvin Annan siskolle:) mutta tässä vielä joitakin ehdotuksia

Anna ja:

Lili
      Fanni
      Rosa
      Elsa
      Elsi
      Elle
      Marissa
      Viola
      Elina

• nimiä

Viena on nätti nimi. Muita nättejä sarjaan sopivia vaikkapa Elina ja Miina taikka Liina tai Louna....Fiona? kauniita -na nimiä on paljon :) Poikien nimeksi voi sarjaa vaikkapa vaihtaakin?

Niin ja ei Vienasta tule mieleen viina, minulle tuli ehkäpä vähän mieleen Vienna joka olis myöskin kyllä kaunis nimi mutta ehkä tupla N on liian samanlainen Annan kanssa. Jos nimi mietityttää minusta yhtä kauniilta kuulostaa myös nimi Vieno.

Muita kauniita nimiä jotka sopii Annan siskolle joista saattaisitte pitää olisi esimerkiksi Siiri, Olga, tai Heljä. Omasta mielestäni koska Anna on hyvin kansainvälinen ja klassinen nimi siskon nimeksi sopisi Juulia, Laura, Helena/Elena tai Matilda? :) Onnea ja mukavia mietintöjä! :)

• Pertsa perusjätkä

Vähän ehkää turhan erikoinen tavallisen ja tylsän nimen rinnalle.

• ????

Viena on ok.

Mielestäni lasten nimet voivat olla erilaiset...ei tarvitse olla kaikilla -na päätettä. Samantyyppiset, toisistaan kuitenkin selkeästi poikkeavat ja persoonalliset vanhat/ajattomat nimet ovat parhaita.

Muita:
      Oona
      Emma
      Elisa
      Nina
      Amanda
      Asta
      Eva
      Elna
      Erin
      Emilia
      Greta
      Leea
      Lina
      Helena
      Heli
      Henna
      Saana
      Matilda
      Maleena
      Maija
      Maria
      Katja
      Reeta
      Sofia
      Ulla

• PilviPyryjaAnna

Kiitos vastaajille :) Taidamme kuitenkin pysyä toistaiseksi tämän Vienan kannalla... LISÄÄ MIELIPITEITÄ KAIVATAAN!

Ehdotitte ihania nimiä, esim. Lounahan olisi aivan ihana seuraavalle! Paitsi ettei oikein kolahda... vielä ainakaan :/ Helena ja Elna myös aivan ihania.

• Isla2

Anna ja Ruusu
      Anna ja Amalia (mun suosikki)
      Anna ja Ruska
      Anna ja Lilja
      Anna ja Jasmiini
      Anna ja Kirsikka
      Anna ja Tuuli
      Anna ja Edla

• vii.

Anna ja Viena olisivat ihana sisaruspari. Vaikka Anna on hyvin yleinen ja Viena harvinaisempi, on niissä samanlaista pehmeyttä ja kansainvälisyyttä. Mahdollisille tuleville lapsille voisi sitten antaa nimiä, jotka muuten sisältävät samoja kirjaimia. Esim. Eini, Heini, Noora, Ilona, Vilho, Joona...

• Anonyymi

Itse oma nimeni on Vienna ja mielestäni nimi Anna sopisi Vienan tai Viennan kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe