Eli jälleen kerran ongelma sisäänkirjautumisessa sähköpostiin.vasemmassa yläkulmassa lukee pienessä laatikossa error PSApps. Koska alkaa toimii kunnolla...
ongelmia taas sisäänkirjautumisessa sähköpostiin
10
360
Vastaukset
- kuukeri3
Ei toimi koskaan kunnolla. Ihan täys paska koko suoli24.
- kyllästynyt289
niin olis kiva päästä lukeen ja vastaamaan sähköpostiin...
Sama vika. En pysty maksaman laskuja, koska ne tulee sähköpostiin
- lopun alku suomelle
Minulla laskuja sähköpostissa . En pääse maksamaan . Eräpäivä 15. Alkaa ottaa päähän. Eikö ne edes yritä korjata. Joku error lukee ja vain lataa
- fsfdfdffff
Ja taas pukkaa erroria, HALLOO APUA kohta pää räjähtää...
Johan se pari tuntia toimikin. Minulla ei pukkaa "ERROR PSapps" ilmoitusta. Sen sijaan kun klikkaan ylätyökalupalkista (tai mikä ylä se muka on kun sen yläpuolella näytetään tuutintäydeltä naamankuvia, treffihaluisia kai) linkkiä Posti, niin menen kirjautumiseen. Tunnuksen ja salasanan jälkeen saan kissankokoisessa laatikkossa ilmoituksen Palvelu on jo tilattu. Välillä pukkaa popuppia joka kysyy haluanko näyttää vain turvallisesti toimitetun sisällön. Ja hirveetä määrää keksiä tyrkyttää koneeseeni noista mainoksista kai.
On tällä lahjahevosella aika huonot hampaat.- taaskaan
Ei toimi, eikä SUOMI24 tee mitään...
- parempi vaihtaa...
Joo tosi ärsyttävää, kun tää posti tuntuu takkuavan ihan tasaseen tahtiin. Suomi24 ylläpito ei tee mitään! Mä vaihdan kyllä sähköpostini jonnekin muualle!
ei kai ny kukaan hullu tänne 24 mailiin laskujaan sentään ohjaa?? luukkukin olis parempi vaihtoehto :D
- painakaa tata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54728Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434588Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553673Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063486Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313480Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm452956Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121070Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81938Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63829- 93772