Mikä pelikone kannattaa?

Joku.:O

Oon harkinnut ostaa uutta peleihin tarkoitettua tietokonetta, mikä vois olla hyvä? Ehdotelkaa.

20

985

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitse osat ja

      Kasaa ite

      • jokurandomtyyppi12345678

        Juu tosiaan kannattaa kasata ite koska saat paljon halvemmalla jopa paremman mikä joku pakettikone olisi. Ja jos et itse tiedä koneista mitään niin kysy joltain tutulta tai jos tututkaan ei tiedä niin mene murobbs:ssään ja kysele. Siellä on ainakin asiansa osaavaa porukkaa


    • guhfgucfufutrf
      • Joku.:O

        Joo, tuo ois iha hyvä. Oon ute meinannu acer predatoria... :) mutta hpta en ikinä.


      • Heipähei
        Joku.:O kirjoitti:

        Joo, tuo ois iha hyvä. Oon ute meinannu acer predatoria... :) mutta hpta en ikinä.

        No hp ei olekaan mikään pelikone. Sillä firmalla painopiste on enemmän yritysten palvelemisessa. Itsellänikin nyt tässä hp:n bisnesläppäri, joka pyörittää reippaasti kaikkia tarpeellisia ohjelmia ja miljoonaa välilehteä, mutta jolla ei kyllä mitään kovin tuoreita pelejä juuri pyöritetä.

        Pelikoneeni on itse koottu n. 600€ reilu vuosi sitten yhteensä maksanut kapine. Tosiaan pelaajat tuntuvat myöntävän pelaamiseen kelvolliseksi pakettikoneeksi muistaakseni juurikin vain Acerin tehokkaimmat masiinat. En kuitenkaan näe mitään järkeä tuhansien eurojen pistämisessä tietokoneeseen. Sillä rahalla voisi ostaa kaikki mun tietokoneet ja pari pelikonsolia päälle. Tai vaikka käytetyn auton.


      • ProGamer#72
        Joku.:O kirjoitti:

        Joo, tuo ois iha hyvä. Oon ute meinannu acer predatoria... :) mutta hpta en ikinä.

        Acer Predator on ihan hyvä valinta. Mulla on ollut nyt noin vuoden itsellä eikäö ole tarvinnut valittaa. Tosin maksoi noin tuhat euroa (tosin hobbyhallissa sama kone maksoi ostettaessa 1700 euroa). Samaan hintaan ei olisi saanut vastaavaa itsekään kasaamalla niin oli helppo valinta. Kaikki entiset on olleet itse kasattuja.

        Suosittelen Predatoria. Älä osta kalleinta , mutta älä myöskään halvinta. Katso myös THOR pelitietokoneet vaikkapa CDON.fi niissä hinta ja laatu myös kohtaavat.

        Tietty jos tietokone ei ole pakollinen niin osta ennemmin PS3. Sen saat halvemmalla 50" television kanssa jolta näkee pelata paremmin jos padi pysyy käsissä vaan.


    • Asus G55VW
    • PS3-girl

      Mä en suosittele PC:tä ollenkaan, mun mielestä konsolipelaaminen on paljon parempaa. Peli näyttää paremmalta, niissä on monipeli/nettipelausmahdollisuus, konsolipelit ei juurikaan bugita, on helppoa pelata omalta isolta näytöltä. Tokihan tietsikkaankin saa esim ohjaimen, millä on hyvä pelata (näppiksellä hajoaa ranteet, ohjainta jaksat pitää kädessä iät ja ajat) ja voit toki virittää tietsikkasi näkymään telkkarista, mutta ne on virivirijä. Ratit ja polkimet sekä näppiksen ja hiiren saa myös konsoliin, ja PlayStation 3:ssa on lisäksi BluRay-soitin.

      Konsolit ovat halvempia kuin tietokone ja koska monilla on niitä, voit pelata kavereidesi kanssa verkossa. PC maksaa enemmän ja josset osta läppäriä (mikä nyt yleensä ei ole kovin hyvä pelikone ellet sijoita siihen ihan tuhottomasti rahaa) niin et voi edes ottaa sitä ikinä mihinkään mukaasi.

      • you fail

        Pelit näyttää koneella paremmalta ja on pc peleissäki moninpelimahollisuus... ja yks kaapeli koneesta tv:seen ei oo mahoton viriviri.


      • pelit näyttää paremmalta? no esm. BF3 on PS3 LOW asteella ja max 24 pelaajaa tosin kin PC puolella 64 pelaajlla ja paremmilla grafiikoilla.

        ja PC pystyy pelaamaan netissä jos et ole huomannut niin kannattaa kattoa.

        konsoli pelit eivät bugita? bf3 oli inputlag joka korjattiin vuoden päästä julkaisusta.

        voi hommata vaikka 70" näytön tietokoneelle.

        tietokoneeseen saa blu-ray soittimen.

        konsolit ovat halvempia kuin tietokoneet koska ps3 on yli 5v vanha.


      • PS3-girl=tyhmä ämmä

        Joko toi oli paska vitsi tai oot tyhmä! Anteeks rajusta kielenkäytöstä, mutta alkaaa ärsyttään tollanen päteminen asioista mistä ei mitään tiedä! Pelit ei näytä yhtään sen paremmalta ja jopa usein paskemmalta mitä PC:llä jos kokoo hyvistä osista esimerkiksi minun kone 4-ydin prosessori 3.60Ghz, 2.5 GB gddr5 ja muistia 16GB (1666Mhz) niin ei kyllä mikään konsoli paremmin pyöritä pelejä! ja muutenkin konsoleilla ei ole lähellekkään niin paljon pelaajia peleissä kuin PC:llä ja mitä ei bugi niin paljon? Mitähän sää nyt selität? Eikö PC:llä ole nettipelaus mahdollisuutta! Pc:llä in enemmän pelejäkin! Pöus aina kun tulee uusi konsoli se on aina pakko ostaaa koska vanhalle jonsoleille ei enää tule uusia pelejä ja serverit suljetaan!


    • 00oo00oo00oo00kk

      osta multa periaatteessa käyttämätön PS3,näppäin,6peliä,takuuta jäljelläkin ja näppis uuden veroinen,kuitit...slim 320gt 220€

    • kasaamalla itse saa halvemmalla ja paremman kun nä citymarketin koneet.
      ja läppäritkin voit unohtaa ne on tarkoitettu ihan muuhun. (paitsi Razersin 2000€ pelaamiseen tarkoitetun koneen)

      suosittelen että käyt http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/215
      tuolta kyselemässä asiasta.

    • kasaa ite...ei oo mitää ydinfysiikkaa.. 700-1000€ saa ihan jees osat. en kyl tosin pelikoneesee valitsis AMD:n FX sarjan prossuu...

    • PC:llä

      pelien toimivuus on kaukana 100% varmuudesta, toisin kuin konsoleilla
      joilla kaikki pelit toimii taatusti.
      Omistan PC:n, PS3:n ja PS2:n.
      Lähemmäs 2000 hankittuna.
      Olen suoraan sanoen vittüuntunut siihen ainaiseen
      yhteensopivuus-painimiseen, mitä pc tuo tullessaan.
      Koneen päivityksen jälkeen liuta huippupelejä jää nyt pelaamatta, kun ei
      vain toimi. Nyt on turha mankua, että etsi googlesta blaaablaa...
      Kaikki konstit olen käyttänyt, mutta ei auta ei.
      Konsolipelit toimii kuin japsiautot, pc-pelit yhtä luotettavia kuin ranskalaiset......

      • Heipähei

        Molemmissa on puolensa. PC:tä voi itse päivittää, mutta konsoleille tungetaan pelejä, joita ne eivät jaksa pyörittää. Itselläni on tästä kokemuksia, sillä Guitar Hero 5 jumittaa PS2:lla aivan tolkuttomasti ja xBox360 kaatuilee (ylikuumenee) Assassin's creed 3:a pelaillessa. Nykyinen pc:ni on toiminut moitteettomasti nyt vuoden ja pienillä päivityksillä vielä monta vuotta eteenpäin :)

        Windows 7:n yhteensopivuusongelmista tuntuu pääsevän aika hyvin ympäri kun käynnistää nuo vanhemmat pelit yhteensopivuusohjelman kautta. Tietenkin jos hankkii osansa pienemmiltä firmoilta, voi tulla ongelmia sillä puolella.

        Konsoli on parempi valinta, jos ei osaa / jaksa noiden tietokoneiden kanssa puuhata. Eli konsolilla pääsee vähemmällä, mutta pc tarjoaa paremmat mahdollisuudet hifistelyyn. Ja pelit ovat pc:lle halvempia (vaikkakin jälleenmyyntikelvottomia kiitos piratismin vastaisten toimien). Itseäni ei tuo arvonlasku haittaa, koska en ole ikinä yhdestäkään pelistäni luopunut (niitä alkaa siis olla vähän liikaa, mutta mitä pienistä)


    • osizi

      Konsoliheput pelatkaa vaa hikisellä 30 fpsllä ku minä pelaan 60 fps. PC on ja tulee aina olemaan parempi.

    • törkkis

      Laita osist, näyttis joku 250-300€, intelin joku about 200 i7 prossu ja 24 tuumanen fullhd, kyllä pyörittää. Uudessa tulevassa pleikkarissa on amd:n 8 ytiminen prossu ja atin näyttis mut se on jo vanhaa siinä mielessä että niillä kestää ne sopimusneuvottelut niin kauan et se kone on jo ns teknisesti vanha, siis pleikka ja xbox. Pleikan etu on fullhd elokuvien katselu, xbox ei tue ku hd, sen aseman takia. Laita siis ennemmin pleikka jos pelaat paljon mutta jos haluat muutaki niin tollane kone mitä ehdotin. Esim i7 ja näyttis 7950 ja 8 gigaa muistia, johan rullaa.

    • 11111111121

      Ite kasasin noin 1000€:n koneen ja kaikki pelit rullaa hyvin! Sijoita siis suurinpiirtein ton verran niin kyllä sujuu.

      • Joku.:O

        Ps3 ei lagaa ja ei maksa paljoo, täysillä grafiikoilla ja kone maksaa ja lagaa jos ei oo hyvä. Xbox netti maksaa iha erikseen.
        Ja oon ajatellu ostaa sen predatorin. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe