H&M boikottiin

kyllästynyt

Olen täysin kyllästynyt henkkamaukan systeemeihin. Ihan sama mitä tilaat ja milloin, niin ikinä ei ole joko oikeaa kokoa tai väriä tai sitte saat oottaa parhaimmassa tapauksessa pari kuukautta niitä vaatteita. Nytki tilasin kuteita et saisin ne ennen koulujen alkua,mut ensimmäinen satsi tulee vast tän kuun lopulla. Tod!hienoa. Taidan vaihtaa firmaa...

11

1546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minzi

Mulla on oikein hyvät kokemukset. Vaatteet on tullu ajallaan ja harvoin olen joutunut palauttamaan.

• zinde

Samma här! Oon boikotoinut henkkamaukan postimyyntiä jo pitkän aikaa. Kyllästyin totaalisesti siihen kun tilaukset tuli miten sattuu, usein sai odottaa pakettia jopa pari kuukautta(!). Se on mun mielestä turhan kauan se. Ei oo järkee, et kesävaatteet saa vasta syksyllä ja talvireleet keväällä. Ja moni vaate jäi kokonaan ostamatta, koska puhelimen toisessa päässä myytiin eioota. Kiitti mulle riitti...

• tintta

Ite oon tilannut viimeaikoina enemmän Josefssonilta. Tod nopea toimitus, 3 päivää, ja vaikka lähimmällä Ärrälle. Suosittelen.

• ,,--,,

on kyl ihan kivan näköisii kuteita, mutta huonoa laatua. en suosittele.

• ,,--,,

mulle ei oo käyny noin.. mut oonki vakkari asiakkaita:)

• Minä vaan

Mä en enää kestä H&M:n vaatteita. Pelkkiä lumppuja!
      Suosittelen esim. Josefssonia.

• iinu

henkkamaukka käyttää lapsityövoimaa. parempi kiertää kaukaa. ostakaa laadukkaita ja kalliimpia vaatteita, kestävät ja tulevat ajan mittaan halvemmiksi, kun kestävät vuosia!

• iKnow
        iinu kirjoitti:

henkkamaukka käyttää lapsityövoimaa. parempi kiertää kaukaa. ostakaa laadukkaita ja kalliimpia vaatteita, kestävät ja tulevat ajan mittaan halvemmiksi, kun kestävät vuosia!

ne sinun kalliit muut "yliarvostetut" vaatteet ovat myös lapsityövoimalla.. et nykyään tuu samaan muuta. ja nykypäivänä ei tehdä yhtä kestäviä kuteita kuin ennen, koska olemme ja valmistajat HALUAVAT että olemme kuluttajia.. mummoltasi saat varmasti vaatteita jotka kestää sukupolvelta toiselle.. vaatteet ovat kuin meikit, väitetään et eihän näitä ole eläimillä testattu.. loppujen lopuks selviää että on.. että se siitä eihän-näitä-ole-lapsityövoimalla-tehty.

• faktaa
        iinu kirjoitti:

H&M käyttää tarkastajia kaikissa tehtaissaan. Tarkastajiksi palkatut henkilöt tekevät pistokokeita säännöllisesti kaikkiin tehtaisiin, joiden kanssa H&M tekee yhteistyötä. Mikäli huomautettavaa löytyy lapsityövoiman käytöstä tai työoloista yleensä, annetaan varoitus ja määräaika, johon mennessä asiat on korjattava. Mikäli näin ei tapahdu, yhteistyö kyseisen tehtaan kanssa lopetetaan.

Kuka muuten haluaa käyttää vuosia samoja vaatteita? Itse ainakin päivitän tyyliäni säännöllisesti, en halua näyttää samalta vuosikausia. Eikä kallis hinta ole aina laadun tae...

• iinu
        faktaa kirjoitti:

H&M käyttää tarkastajia kaikissa tehtaissaan. Tarkastajiksi palkatut henkilöt tekevät pistokokeita säännöllisesti kaikkiin tehtaisiin, joiden kanssa H&M tekee yhteistyötä. Mikäli huomautettavaa löytyy lapsityövoiman käytöstä tai työoloista yleensä, annetaan varoitus ja määräaika, johon mennessä asiat on korjattava. Mikäli näin ei tapahdu, yhteistyö kyseisen tehtaan kanssa lopetetaan.

Kuka muuten haluaa käyttää vuosia samoja vaatteita? Itse ainakin päivitän tyyliäni säännöllisesti, en halua näyttää samalta vuosikausia. Eikä kallis hinta ole aina laadun tae...

en toki yleistänyt.. mutta on laadukkaampiakin vaatteita löytynyt kun h&m. ja kuka noin halvalla tekis kuin lapset. ja tuskin noi pistokokeet jokaiseen syrjäiseen tehtaaseen yltää. eiköhän siitä pidetä huoli ettei kaikki paha tule esille. ja eläinkokeista on lista jotka eivät enää käytä..

• faktaa
        iinu kirjoitti:

en toki yleistänyt.. mutta on laadukkaampiakin vaatteita löytynyt kun h&m. ja kuka noin halvalla tekis kuin lapset. ja tuskin noi pistokokeet jokaiseen syrjäiseen tehtaaseen yltää. eiköhän siitä pidetä huoli ettei kaikki paha tule esille. ja eläinkokeista on lista jotka eivät enää käytä..

Kyllä esim. Stocmannin vaatteiden valmistus on paljon edullisempaa kuin mitä myyntihonta antaa ymmärtää. sillä on merkitysta kuinka monta välikättä on matkalla tehtaalta myymälään ja paljonko kukin vetää välistä. H&M ei käytä välikäsiä ja näin myös hinnat pystytään pitämään edullisempina. Karl Lagerfeld suunniteelee malliston H&M:lle, kallein hänen luomuksistaan on alle 100 euroa...Miksiköhän saman miehen vaatteet maksaa Chanelilla paljon enemmän...? Taitaa se pieni niskalappu tehdä huimasti hintaa lisää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      116
      2768
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      24
      1761
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1744
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      272
      1638
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      15
      1594
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      28
      1291
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      28
      1164
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      97
      1098
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1082
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1032
    Aihe