Muille annetut kommentit ??

onnistuuko1234

Siis, voiko muille lähetettyjä kommentteja mitenkään poistaa ? Ketjussa monen vuoden kommentit ja niitä on todella paljon. Itse en niitä kaipaa enkä lue,
joten ne ovat siellä pelkästään hyvää tilaa viemässä. Onko kellään tietoa ?

33

167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Katso tätä palstaa. Kuulemma ylläpito poistaa omat kuva-avauksenskin yltä, kun poistopyynnön tekee - ja siinä maitsee sanaT "Kalakeitto on hyvää" , eikös joo ?!"

      Jollain ylläpidossa jäänyt pahemmat traumat kouluruuista?

    • luudan tarve

      Huomasin saman ongelman. Minullakin on aika paljon muilta saatuja kommentteja omiin päivityksiin. Siellä ne mukana kulkevat. Ei niitä enää kukaan lue eikä tarvitse. Niiden poistamiseen kyllä olisi jokin "poista" näppäin saatava.

    • poistojaa

      Samaa mieltä...jokaisen pitäisi saada itse määrittää mitä profiilissa näkyy .

    • Hei,
      keskusteluketjussa olevat omat kommentit voi itse poistaa, mikäli viestit on kirjoitettu rekisteröidyllä nimimerkillä. Jos viesti on kirjoitettu rekisteröitymättä palveluun, oman viestin poistoa voi pyytää ylläpidolta palautelomakkeen kautta: http://www.suomi24.fi/palaute/lomake

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • sakemannipystykorva

        Haluaisin nimimerkilläni "sakemannipystykorva" poistaa kaikki viestini lemmikki -> koirat palstalta, mutta en ole rekisteröitynyt, enkä halua siis omaa nimeäni julki... Miten siis saan viestit poistettua??


      • että silleen..
        sakemannipystykorva kirjoitti:

        Haluaisin nimimerkilläni "sakemannipystykorva" poistaa kaikki viestini lemmikki -> koirat palstalta, mutta en ole rekisteröitynyt, enkä halua siis omaa nimeäni julki... Miten siis saan viestit poistettua??

        Itse et niitä saa pois mitenkään..


    • opetelkaa lukemaan

      Kyse on OMASSA PROFIILISSA olevista kommenteista, terveisistä, kaverikutsuista ym sälästä joka on vanhentunutta tai sellaista mistä haluaa päästä eroon.

      • Omat viestin poistoni tässä ketjussa johtuvat siitä, että käsitin ensin viestin koskevan keskustelujen poistoa. Vasta tarkemmin luettuani huomasin, mitä se tarkoitti. Maininta omasta profiilista kannattaa ensi kerralla laittaa, koska esimerkiksi minä en lainkaan kommentoi muiden.. mitä ne nyt oli... enk lue omia... mitä ne nyt oli. Ehkä kannattais joskus vilkaista.


    • onnistuuko1234

      Pitää todella tarkentaa. Kyseessä siis siellä omassa profiilissa olevat tiedot, mitä kuuluu päivitykset, toisten kommentointiin vastaaminen, vanhentuneet kaverikutsut ja kaikki muu sälä mitä ei halua siellä omassa profiilissa säilyttää.

      • Hei,
        kaikkien mainitsemiesi ominaisuuksien yhteydessä pitäisi näkyä painikkeita, joiden avulla voit hallinnoida profiilisi sisältöä. Esimerkiksi kuulumisia voit poistaa Poista viesti -painiketta klikkaamalla. Kaverikutsuihin voit reagoida valitsemalla kolmesta erillisestä painikeeesta: Hyväksy, Poista kutsu ja Torju käyttäjä.

        Terveisin,
        Mari
        Suomi24


      • unohtuneet
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,
        kaikkien mainitsemiesi ominaisuuksien yhteydessä pitäisi näkyä painikkeita, joiden avulla voit hallinnoida profiilisi sisältöä. Esimerkiksi kuulumisia voit poistaa Poista viesti -painiketta klikkaamalla. Kaverikutsuihin voit reagoida valitsemalla kolmesta erillisestä painikeeesta: Hyväksy, Poista kutsu ja Torju käyttäjä.

        Terveisin,
        Mari
        Suomi24

        Ei toimi tuolla tavalla..
        Minulla roikkuu koko ajan mukana muutama kaverikutsu joihin en aikoinaan vastannut mitään. Nyt niitä profiileja ei ole enää voimassa eikä niitä pysty poistamaan.


    • turhat pois

      Ei toimi ei, kun siellä Minän etusivulla ei ole mitään poisto namikkaa ...esim. otsikon "UUTTA" alla olevia tietoja ei voi poistaa, ja juuri niitä on satoja turhaan mukanan roikkumassa.

    • luovutanko jo?

      Ymmärtääkö Ylläpito nyt tahallaan väärin mitä tässä tarkoitetaan? Voin poistaa minulle tulleita kuulumisia, terveisiä ja kommentteja mutta en niitä joita olen lähettänyt muille. Ainoa keino poistaa sellainen on pyytää sitä jolle olen sen lähettänyt, poistamaan sen. Todella aikaavievää puuhaa ja täysin mahdotonta jos kyseinen profiili on poistettu tai piilotettu.
      Jos hylkään minulle tulleen kaverikutsun, sekin jää näkyviin. Miksei vain hyväksytyt näy? Tai miksi nekään? Varsinkin kun monella on kaverilista piilotettuna.
      Monen vuoden takaiset joulutoivotuksetkin joutais pois mutta milläs poistat...

      • parannusta++++

        Täyttä asiaa...siis nyt niitä poista-namikoita lisää ja nopsaan.


    • antaa kuulua

      Tuleeko sitä poisto nappulaa ??

    • katellaanko vaan

      Eipä näytä tulevan...

      • ootellaan..

        No ei niin näy...mutta tarvetta olisi..


    • bänksss.

      Pakko pääästä eroon noista vanhoista....

    • luuta heilumaan

      Kevätsiivous profiiliin. TURHAT POIS NYT HETI !!!!!!

    • lätkän lisäksi

      Pitäisikö alkaa keräämään adressia ylläpidon toiminnasta ??.

    • Hei,

      Kiitos palautteistanne. Viemme toiveenne eteenpäin. Ilmoittelemme, jos asiaan tulee muutosta.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • pois pois

        Yhdyn tuohon toiseen ja kommentoin.....ei mitään..JOS..sia ...vaan ne vanhat on saatava sieltä pois...


    • 16+8

      Jos?

    • edes jotain

      Huomasin äsken että mun profiilia oli tyhjennetty, valitettavasti vaan väärältä sivulta. "Ulkoapäin" katsottuna etusivu edelleen täynnä jonninjoutavaa, Kuulumiset-sivulla vain viimeisin päivitys. Onkohan muille käynyt samoin? Jos sen etusivunkin sais vielä siivottua...

      • edes jotain

        jatkoa ed. Niin enhän mä voi nyt poistaa yhtään mitään itse, se vimeinenkin Poisto-nappi hävinnyt!!!!!


    • metsään mentiin

      Ja mikä parasta...ylläpito tiedottaa AINA niin selvästi tekemisistään. Välillä aina jotakin tapahtuu mutta useimmiten se on juuri päin vastoin kuin mitä käyttäjät toivoneet tai pyytäneet. Eihän tämä systeemi olekaan käyttäjille vaan sen tekijöille..

    • halitulijaallaa

      Mikäs tää viimesin uudistus nyt on olevinaan? Minä-profiilin käyttö on taas astetta hankalampaa. Omat päivitykset on nyt piilotettu etusivun sekasotkun joukkoon, Kuulumiset-sivu huutaa tyhjyyttään.

      Mutta jotenkinhan tää oli odotettavissakin... huoks.

    • ootellaannn

      Varmasti taas tyyntä ennen myrskyä...mitäköhän sieltä kohta on taas tulossa vaikka pulma on siinä että toisille annetut kommentit pitäisi saada poistettua..

    • kevät on....

      Mikä mahtaa olla tilanne.............oma profiili jatkaa kasvamistaan ja kaikki vanha roina seuraa perässä....nyt nopeasti joku kikka-kakkonen miten sen etusivun saa siivottua...ja ihan itse..

    • Hei,

      Tämä on tiedossa, mutta ei kuulu kiireisimpiin työtehtäviin.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • kevät on on ..

        On kyllä niin pieni muutos että sen tekee vasurilla...vaikkapa ennen viikonloppua..


    • hei haloo123

      ..mikä se tilanne ??

    • @suomi24 ylläpidolla on paljon isompiakin ongelmia joille ei tulla tekemään mitään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe