Mitä on Karman-laki?

Karmanchia

Selittäkää lyhyesti.

4

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jysytsyq

      Syyn ja seurauksen laki, koskien aiempia sekä tätä elämää.

    • valistunut

      Syyn ja seurauksen laki on elämän laki jonka mukaan se ohjaa koko maailmankaikkeuden toimintaa.
      Se on ajaton laki joka määrittelee seuraukset kaikista tapahtumista, ja luo niille vastavaikutuksen joka on sitten uusi syy ja näin kehitys jatkuu
      Me olemme osa ajatonta elämää, joka ilmenee kehityksen kautta syntyneessä fyysisessä elämässä
      Fyysinen elämä on kuitenkin ajallista joten yksi elämä esiintyy, noiden fyysisten elämien ketjussa, jossa se kehittyy jokaisessa sukupolvessa täydellisyyttä kohti

      • karmanchia

        no mitä sitten kun ollaan täydellisiä? Eikö saa enää jälleensyntyä vai onko se vapaaehtoista? Jos ei enää synnytä niin tuleeko aika pitkäksi siinä täydellisyydessä?Kuinka kauan siihen menee noin vuosissa yleensä tietenkin tapauksesta riippuen?


    • Mikä on tuo joka jälleensyntyy, se on meidän hankkimamme karma, ja kun karma päättyy, niin niin syntyy lapsia joilla ei tuota permimää ole, ja se on nousemista korkeammalle henkiselle tasolle
      Karmansa takia ihminen polkee henkisesti paikallaan, vaikka ihminen kehittynyt teknisesti huimaa vauhtia.

      Ajatuksen syntymisen myötä, joka oli tarkoitettu kommunikointiin ja apuvälineiden keksimiseen kehitys on edennyt huimaa vauhtia
      Ihminen otti kuitenkin ajatuksen myös henkiselle alueelle, jossa se tietämättään synnytti ajallisen keskuksen egon, sielun
      se oli kuitenkin virhe, sillä ihmisen henkisellä alueella tuo sama ajatus luo vain kaaosta, ja on ihmisen kaikkien ongelmien syy ja aihettaja
      Siitä on ollut seurauksena tämä kaaosmaine yhteiskunta

      Eikä tuo voi jatkua loputtomiin koska tuo ego on se joka käyttää ja suunnittelee nne tekniset välineet, joilla saattaa olla seurauksena, ihmisen palauttaminen takaisin kivikauteen

      Historia osoittaa että ihminen on pyrkinyt täydellisyyteen jo tuhansia vuosia, mutta täydellisyys saattaa olla vielä tällä vauhdilla vielä tuhansien vuosien päässä

      Vaikeutena on se että tuo muutos on yksilökohtainen asia
      New agne liikkeelä oli lentävä lause, että minä olen maailma ja maailma on minä
      eli mitä me olemme yksilöinä sitä on maaillma, ja kun yksilö muuttuu niin sen seurauksena muuttuu koko maailma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe