Selittäkää lyhyesti.
Mitä on Karman-laki?
4
198
Vastaukset
- jysytsyq
Syyn ja seurauksen laki, koskien aiempia sekä tätä elämää.
- valistunut
Syyn ja seurauksen laki on elämän laki jonka mukaan se ohjaa koko maailmankaikkeuden toimintaa.
Se on ajaton laki joka määrittelee seuraukset kaikista tapahtumista, ja luo niille vastavaikutuksen joka on sitten uusi syy ja näin kehitys jatkuu
Me olemme osa ajatonta elämää, joka ilmenee kehityksen kautta syntyneessä fyysisessä elämässä
Fyysinen elämä on kuitenkin ajallista joten yksi elämä esiintyy, noiden fyysisten elämien ketjussa, jossa se kehittyy jokaisessa sukupolvessa täydellisyyttä kohti- karmanchia
no mitä sitten kun ollaan täydellisiä? Eikö saa enää jälleensyntyä vai onko se vapaaehtoista? Jos ei enää synnytä niin tuleeko aika pitkäksi siinä täydellisyydessä?Kuinka kauan siihen menee noin vuosissa yleensä tietenkin tapauksesta riippuen?
Mikä on tuo joka jälleensyntyy, se on meidän hankkimamme karma, ja kun karma päättyy, niin niin syntyy lapsia joilla ei tuota permimää ole, ja se on nousemista korkeammalle henkiselle tasolle
Karmansa takia ihminen polkee henkisesti paikallaan, vaikka ihminen kehittynyt teknisesti huimaa vauhtia.
Ajatuksen syntymisen myötä, joka oli tarkoitettu kommunikointiin ja apuvälineiden keksimiseen kehitys on edennyt huimaa vauhtia
Ihminen otti kuitenkin ajatuksen myös henkiselle alueelle, jossa se tietämättään synnytti ajallisen keskuksen egon, sielun
se oli kuitenkin virhe, sillä ihmisen henkisellä alueella tuo sama ajatus luo vain kaaosta, ja on ihmisen kaikkien ongelmien syy ja aihettaja
Siitä on ollut seurauksena tämä kaaosmaine yhteiskunta
Eikä tuo voi jatkua loputtomiin koska tuo ego on se joka käyttää ja suunnittelee nne tekniset välineet, joilla saattaa olla seurauksena, ihmisen palauttaminen takaisin kivikauteen
Historia osoittaa että ihminen on pyrkinyt täydellisyyteen jo tuhansia vuosia, mutta täydellisyys saattaa olla vielä tällä vauhdilla vielä tuhansien vuosien päässä
Vaikeutena on se että tuo muutos on yksilökohtainen asia
New agne liikkeelä oli lentävä lause, että minä olen maailma ja maailma on minä
eli mitä me olemme yksilöinä sitä on maaillma, ja kun yksilö muuttuu niin sen seurauksena muuttuu koko maailma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482