Taas keltaisen pörssin/ tori.fi sivuilla kaupitellaan mm. Sfinksejä, savanni kissoja. Yhteistä niillä että lyhyt kuvaus kissasta eikä puhelinnumeroa, ilmot myös poistuvat yleensä n. alle vuorokausi niiden laitosta. Laitoin savanni kissasta sähkäkäriä uteliaisuuksissani ja kysymyksiä.Kerrotaan esim. että kissa on lontoossa ja ei saa tarpeeksi rakkautta kun omistaja töissä ja kuulema kissa haluaa suomeen kun ymmärtää suomenkieliset käskyt ( 14 viikkonen kissa joojoj) Yllättäen kysymyksiin ei vastattu vaan tuli pitkä pätkä epämäärästä google kääntäjällä käännettyä tekstiä. Jossa niin kysyttii että kai kissa saaa nyt hyvän kodin ja yms ja että kuljetusliike tuo kissan ovelle kun maksaaa 290e kuljetusliikkeelle ja saa oikein seurantakoodin jolla voi tutkia missä kissa parhaillaan menee(reps) No minähän jatkoin viestittelyä, vaihdoin vain kielen englantiin niin, niin tuli selkeitä englannin kielisiä vastauksia ja jopa tosi fiksuja ja melkein hellyyttäviäkin.Tässä toinen ''MELANIEN'' laittama sähkäri.
Thank you for the wonderful response .
>
> I am happy by your response and i will give to you my Beautiful Cat
> because you have experience with cats .
>
> I am very happy because you have a cat which is important for Chelsea
> because she will be happy to make a new friend with your cat .
>
> I want the best for Chelsea because i am much concerned about the
> welfare of pets .
>
> I have bought new toys and clothes for Chelsea she is happy and she is
> ready to meet her new family
>
> You address is okay . I am busy with my job and i will register
> Chelsea at the transport company tomorrow in the morning at 11uhr with
> your complete address .
>
> The transport company will contact you with the complete delivery
> information and you will know the exact delivery time
>
> The transport company will contact you with the payment details and
> you will pay the money to the transport company so that they can
> activate Chelsea transport code and then proceed with the delivery to
> your address .
>
> The transport company will deliver Chelsea to your address with the
> complete accessories
>
> You will have a wonderful time with Chelsea because she is
> affectionate and she is intelligent
>
> Warm Regards
>
> Melanie Trost
Olin jo tovin ihmetellyt että millon se tilinumeron tyrkyttäminen alkaa.. kuitenki melko hianovarasta toimintaa.No sitten laitoin toho sähkärii vastaukseksi että mikä on kuljetusfirman nimi joka tuo kissan ja vastaushan tuli heti:
> The is the email address and website for the transport company .
> [email protected]
> www.keetransportagency.com
----> ja voi morrrjes noi sivut.. huuhu löytyy että on rankattu huijaussivustoks yms mutta kyllä ne vaivaaa noi huijarit näkee ja ilmeisesti noi ihmiset hyväntahtoisina ja rehellisinä siihen lankeaa?Ilmeisesti sivut melko uudet vielä?? ei oikee tietoo löydy..huoh. No ei menny ku about 3h ku oli laittanut ''MELANIE'' nuo kuljetusliikkeen tiedot ni tulee puhelinsoitto numerosta 23770337849 jossa joku epämääräsesti mongertaa ( esittäen kuljetusliikettä) että heillä kissa siellä nii oottaa mun rahoja ja että laittaa mun sähkärii maksutiedot ymym. kun maksan kissa liikkuu. Sit puhelu yllättäen katkes ja pari min. päästä puhelin soi uudelleen suomalaisesti suuntanumerosta 358417536991 ja samanlainen epämääräinen juttelu jatkuu ja puhelu kaikuu kamalasti yms. Puhelun lopettua menin sähkärii ja siel upeet maksutiedot:
KEETRANSPORTAGENCY
Animal Expedition Service
INFORMATION ABOUT YOUR CAT
READY FOR DELIVERY
Dear Client ,
We wish to inform you that we have your beautiful Savannah cat (Chelsea) which was register by Melanie Trost with your complete address
Oona S"""""""
H"""""""""""""
15""""" La"""""""
FINLAND
Tel:( 358)""""""""""""""
[email protected]
the cat has been checked by our vet doctors and they have confirmed that your cat is healthy and he is ready for transportation to your address in Finland .
your cat has a transport code 82061083 which has to be activate as soon as you confirm the delivery fee of 290euros
KEETRANSPORTAGENCY
brook str 21
london sw14
England
united kingdom
Tel: 00447045709499
[email protected]
www.keetransportagency.com
Ton jälkeen mun mitta ns. täyttyi , ja kirjotin sähköpostin missä sanoin mieheni olevan poliisi ja alkaa tutkimaan juttua ja että huono huijaus yritys.. pöh eipä oo vastausta kuulunu. so sääd ,vastatessani ilmoon oli sitä katsottu jo 450 kertaaa... toivottavvasti ei kukaa tohon ole langennut!
OT.Olipa tämäkin kokemus, Myös suuntanumero 237 on kamerunin suuntanumero.. piti oikee katsoa wikipediasta missä maa sijaitsee :D Nigerian vieressa voi vitsit. hauskaa että jaksaa meittä juntteja sieltä asti kiusata..
Taas huijausta liikenteessä...
20
1392
Vastaukset
- uunä
HUPS.. unohin vielä mainita että ne oli ilm. unohtanu laittaa tilinumeronki toho sekamelska soppaa.. kyl mä sanon et toi huijaaminen on kokopvä työtä. Pitäis niittenki mennä OIKEISII töihi eikä vaa huijata meitä tyhmiä länsimaalaisia.
- Että sil vissii.. :/
Hei uunä! Kiva nähdä et on muitakin kohtalontovereita. Olen katsellut itselleni uutta kissaa ja löysin juuri saman ilmoituksen savannah kissa Chelseasta, kuin sinä ja kiinnostuin siitä. Otin tuohon "Melanie Trostiin" sähköpostilla yhteyttä. Kertoi juuri nuo samat lässytykset minullekkin. Tismalleen samalla tavalla.. Lopetin kuitenkin viestittelyn kun kysymykset ja teksti alkoi olla iha outoa sekoilua kuten "ostatko kissalle leluja ja että anna osoite niin kissa on sinun ja heti huomenna aamulla oven edessä ja jne jne..... joten noin pitkälle en päässyt. Oli jännä lukea tuo sinun kokemuksesi, todella paskamaista ja kieroa..... Eipä siitä "Melaniesta ole kuulunut sen jälkeen mitää ku en vastaillut enkä kirjoitellut ja annoin asian olla. Lähetin jopa k pörssiin palautetta, katsovatko yhtään kissa ilmoituksia, viikoittain läjäpäin näkyy haiskahtavia myynti ilmoituksia olemattomista rotukissoista pilkkahinnalla surkealla suomen kielellä.. Ja täyttä kusetustahan ne ovat..savannikissaa tuskin saa mistää alle tonnilla. Huhhuh!!!
- septou
Se Chelsea oli vissiin sen kissan nimi. Mulle yritti saman nimistä koiraa myydä :)
- PETTYNYT45
Minulle kävi myös samalla tavalla,oli koiran pennun ilmoitus että pentu on Lohjalla,ilmeisesti pentua ei ollut olemassakaan,pennun nimi oli "CHELSEA".Samat kuviot oli,kulj.liike halusi maksun etukäteen.Enpä mennyt retkuun...
- pett2
PETTYNYT45 kirjoitti:
Minulle kävi myös samalla tavalla,oli koiran pennun ilmoitus että pentu on Lohjalla,ilmeisesti pentua ei ollut olemassakaan,pennun nimi oli "CHELSEA".Samat kuviot oli,kulj.liike halusi maksun etukäteen.Enpä mennyt retkuun...
minä myös.Mutta meni siihen hapaan
- Kissaa ostamassa
No niin, nyt siellä on jälleen savannikissa KP:ssä myynnissä ilman puhelinnumeroa...
- tinttaro
Noniin ja nyt on sama tyyppi myymässä bengalin kissa Tessyä... Franka kate. Kuljetusliike toisi vaikka huomisaamuksi ovelle kun maksaa 190,-... Voi voi kun tuon sais jotenkin annettua ilmi ja loppuis tuo herkkäuskoisten huijaaminen... Melkeen itekkin uskoin et nythän mulla tuuri kävi =D
- assi5
sama tapahtus minulle juuri äsken.. hyvä että huomasin tämän ilmoituksen ettäsain sen estettyä! Olin vaan niin innoissani että en ajatellut mitään muuta kun pentua
- makekkeke
hop melkein tilasin koiran melanielta.:)) onneksi on olemassa tuo google:)
- makekekeke
Hei ,
Kiitos teille kiinnostunut minun pentu
pentu on 15 viikkoa vanha ja hänen nimensä on Chelsea
Hän on rokotettu ja on kaikki hänen papereita ja lemmikkieläinpassi
Hän on erittäin ystävällinen lasten ja muiden kotieläinten
Olen hyvin kiireinen minun uusi työpaikka Lontoossa,
pentu on niin yksin kotona ja ole onnellinen.
Olen päättänyt lähettää pentu takaisin hyvä perhe Suomi koska se
Siellä hän on syntynyt ja hän kuuntelee myös suomalainen komentoja
te tiedätte että se on aina hyvä idea antaa ulos pentu hyvään kotiin, ja
Haluaisin tietää enemmän sinusta ja kokemuksistasi lemmikkejä.
Kaikki maksat on postikulut 310euros Ei ylimääräisiä
Mina rekisteröi pentu kuljetusyritys huomenna aamulla klo 11 Uhr
kanssa täydellinen osoite
kuljetusalan yritys sinuun yhteyttä täydelliset toimitustiedot ja
tiedät tarkan toimitusajan
kuljetusyritys tuo pentu teidän talo täysin tarvikkeet
kuten teitä vastaamaan näihin muutamaan kysymykseen
- Onko sinulla ollut lemmikki ennen?
-te lupaatte ostaa leluja pentu?
Valitettavasti paljon kysymyksiä mutta haluan vain olla varma että pentu
on hieno kanssasi.
kuljetus on erittäin kätevä ja turvallinen ja pentu toimitetaan kotiisi
pentu cames kanssa.
- 1kg Ruoka ja opaskirja
- Rokotustodistukset ja Lemmikkieläinpassia
moderni-pentu häkki
ystävällisiä terveisiä
Melania Trost
- huijausyritys
HAHAHA katsoimme poikaystäväni kanssa saksanpaimenkoiraa keltaisesta pörssistä. Laitoimme myös viestiä tuolle "Melanie trostille" ja sieltähän tuli myös viestiä huonolla suomenkielellä, ja kaikenlaisia kysymyksiä että kai osaamme hoitaa koiraa ja saahan se hyvän kodin. Ja sanoi myös että koira osaa suomen kielisiä komentoja. Kysyttiin sitten uroskoiran nimeä ja sieltähän tuli myös " Chelsea". Naureskeltiin vähän tytön nimelle mutta päätimme silti ottaa pennun. Sanoi sitten rekisteröivänsä sen kuljetusyritykselle "huomen aamulla klo 11." ja sitten olikin jo tullut sähköpostia ulkomaalaiselta yritykseltä joka tuo koiran suomeen kunhan olen maksanut 340e. Tilinumeroa ei kuitenkaan näkynyt. Kuljetusyritys oli : KEETRANSPORTAGENCY
brook str 21 london sw14 England united kingdom
Tel: 00447045709499
[email protected]
Rupesin sitten vähän ihmettelemään tätä meininkiä ja laitoin googleen tuon firman. sitä kautta löytyikin tämä keskustelu. Onneksi en ruvennut mitään maksamaan, ja toivottavasti ei kukaan muukaan tuohon lankaan mene ! - Chelsea- koira
Hei!
Onneksi todella on google. Etsiskelen itselle koiraa ja tämä samainen henkilö kaupitteli minulle WEIMARINSEISOJA PENTUA jonka nimi, yllätys yllätys on Chelsea. Tämäkin on lontoossa ja joutuu olemaan yksinään.... ihan sama teksti kuin edellä mutta koirasta! - Rottweiler lontoosta
Hei!
Aivan sama homma! Etsin Keltasesta pörssistä Rottweileriä ja sieltähän löytyi semainen Chelsea lontoosta, jota kaupitteli Melania Trost. Laitoin Trostille sähköpostia kysellen onko vanhemmat rekisteröityjä tai onko vanhemmilla ollu mitään vikoja yms... ja vastaukses tuli tämmöstä:
Hei ,
pentu on 16 viikkoa vanha ja hänen nimensä on Chelsea
Olen hyvin kiireinen minun uusi työpaikka Lontoossa,pentu on niin
yksin kotona ja ole onnellinen.
Olen päättänyt lähettää pentu takaisin hyvä perhe Suomi koska se
Siellä hän on syntynyt ja hän kuuntelee myös suomalainen komentoja
tetiedätte että se on aina hyvä idea antaa ulos pentu hyvään kotiin,
ja Haluaisin tietää enemmän sinusta ja kokemuksistasi
lemmikkejä.Kaikki maksat on postikulut 310euros Ei ylimääräisiä
Mina rekisteröi pentu kuljetusyritys kanssa täydellinen osoite
kuljetusalan yritys sinuun yhteyttä täydelliset toimitustiedot ja
tiedät tarkan toimitusajan kuljetusyritys tuo pentu teidän talo täysin
tarvikkeet
Valitettavasti paljon kysymyksiä mutta haluan vain olla varma että
pentu on hieno kanssasi. kuljetus on erittäin kätevä ja turvallinen ja
pentu toimitetaan kotiisi
pentu cames kanssa.
- 1kg Ruoka ja opaskirja
- Rokotustodistukset ja Lemmikkieläinpassia
moderni-pentu häkki
ystävällisiä terveisiä
Melania Trost - ranskis vaa
Moikka! Nyt mua rupes kyllä todella ärsyttää! Oon ettiny ranskan bulldoggia itselleni ja keltasesta pörssistä löytyi 350e mukamas alajärvellä. No laitoin sähköposyia ja hoono soomi vastas. Juttu oli aluks ok mutta pyysin kuvaa niin se oli sen verra epäselvä mutta minusta koira näytti olrvan uros vaikka piti olla narttu! Nesta oli tämä nimeltään ja agentti olis tuonu kotii meille jo huomenna.. ja samoja kyseli mun taustat ja nuo lelun ostot ym. Ja tuo kieli juttu. Saisivat tuollaset ihmiset ny perkele keksiä muuta tekemistä ku kusettaa muita! Luojan kiitos mua alko epäilyttää ja sitten löysin tämän keskustelun. Niin ja ilmoitus on poistunut jo sivuilta... nimi oli vain regina kay
Temppiä vaan kaikille: Nykyisin lemmikin hankkiminen tuntuu olevan loputon suo; jos ei ole pelkkä rahahuijari, niin muuten vaan laittomien pentujen kauppaaja, kotimainen myyjäkin voi paljastua sairaiden eläinten välittäjäksi, ennen hyvämaineiselta kasvattajaltakin on euron kuvat silmissä lähtenyt mopo käsistä -tai siis pentujen teettäminen...
- kristi2
From: cindy bronka ([email protected])
Sent: Tuesday, July 23, 2013 6:55:33 PM
To: [email protected] ([email protected])
Attachments: 3 attachments | Download all as zip (142.1 KB)
german shepherd1.jpg (60.0 KB) , german shepherd2.jpg (26.6 KB) , german shepherd3.jpg (55.4 KB)
Parts of this message have been blocked for your safety.
Show content|I trust [email protected]. Always show content.
Hei Kristi ,
pentu on 16 viikkoa vanha ja hänen nimensä on Chelsea
Olen hyvin kiireinen minun uusi työpaikka Lontoossa pentu on niinyksin kotona ja oleonnellinen.
Olen päättänyt lähettää pentu takaisin hyvä perhe Suomi koska se Siellä hän on syntynyt ja hän kuuntelee myös suomalainen komentoja te tiedätte että se on aina hyvä idea antaa ulos pentu hyvään kotiin, ja Haluaisin tietää enemmän sinusta ja kokemuksistasilemmikkejä.
Kaikkimaksat on postikulut 380EUR Ei ylimääräisiä
Mina rekisteröi pentu kuljetusalan yritys huomenna täydellinen osoite
kuljetusalan yritys sinuun yhteyttä täydelliset toimitustiedot ja tiedät tarkan toimitusajan kuljetusyritys tuo pentu teidän talo täysin tarvikkeet
Valitettavasti paljon kysymyksiä mutta haluan vain olla varma että pentu on hieno kanssasi.
pentu tulee täysin tarvikkeet
- 1kg Ruoka ja opaskirja
- Rokotustodistukset
- Lemmikkieläinpassia
- moderni-pentu häkki
- leluja jne.
ystävällisiä terveisiä
Cindy Bronka - Näin minulle
Hei ------ ,
Kiitos teille kiinnostunut minun kissa
kissa on 16 viikkoa vanha ja hänen nimensä on Liza.
Olen hyvin kiireinen minun uusi työpaikka Lontoossa kissa on niinyksin kotona ja oleonnellinen.
Olen päättänyt lähettää kissa takaisin hyvä perhe Suomi koska se Siellä hän on syntynyt ja hän kuuntelee myös suomalainen komentoja te tiedätte että se on aina hyvä idea antaa ulos kissa hyvään kotiin ja Haluaisin tietää enemmän sinusta ja kokemuksistasi lemmikkejä.
Kaikkimaksat on postikulut 350EUR Ei ylimääräisiä
Mina rekisteröi kissa kuljetusyritys kanssa täydellinen osoite
kuljetusalan yritys sinuun yhteyttä täydelliset toimitustiedot ja tiedät tarkan toimitusajan kuljetusyritys tuo kissa teidän talo täysin tarvikkeet
-te lupaatte ostaa leluja kissa?
Valitettavasti paljon kysymyksiä mutta haluan vain olla varma että kissa on hieno kanssasi.
kissa tulee täysin tarvikkeet tarvikkeet
- 1kg Ruoka ja opaskirja
- Rokotustodistukset
- Lemmikkieläinpassia
- moderni-kissa häkki
- leluja jne.
ystävällisiä terveisiä
Cindy Bronka - mimm3
Minulla nyt myös tod.näk ja varmasti onkin huijausyritys meneillään.. Bengalinpentu lontoosta, tai kaksi, Molie ja Jolie. Samanlaista tekstiä kuinka on kaikki eläinlääk.tarkastukset ja paperit ja tica-rekisteröity. Lontoosta siis ja naisen nimi Melisa Bosky. Onko muita kusettanut sama henkilö? auttaisi jos joku vastaisi.kiitos! mutta että sitä on hyväuskoinen itsekin....... helvetti.
- mimm4
Niin ja mitä nyt tuolta muilta keskustelupalstoilta lueskeli, liittyen samaan aiheeseen, koiriin ja kissoihin joita muka kaupataan halvalla, tuodaan ulkomailta,rekisteröitynä jnejne, niin tuota, TE, jotka sitten tulette tänne lässyttämään kuinka ihmiset ovat tyhmiä, tai mikä pahinta luin jotain että sairaita ja köyhiä, saitoja ihmisiä jnejne niin voittehan olla ihan hissukseen turpa ummessakin. Nimittäin mä olen sitä mieltä,että vaikka just 100-300 euroa eläimestä ei ole niin kauhean vähän. puhutaan nyt lemmikistä, oli rotu tai ei. eriasia ehkä jos voittanut miljoonia kilpailuja jne jne.ja silti...hoh. että halvaksi ei voi sanoa. se on iso summa, opiskelijalle vaikka.ja kelle tahansa. johtajan pallilla istuva yhtä nappia painava 5000e kuussa tienaava pystyy varmasti ostamaan 1100e arvoisen kissan suoriltaan. on erämaksua ja muuta, mutta silti vaikka etuusmaksu 500euroa on iso summa maksettavaksi kerralla.ON SE. Halvaksi voi sanoa 50 euroa bengalin kissasta. Siellä per'***lävet naureskelee hyväuskoisille että hahhah joopa joo ootte itse näitä kylmiä jo toivonne menettäneitä pessimistejä niin tuota. joo minuahan tässä meinattiin kusasta silmään mutta että kuitenkin. hävetkää tekin. hyväuskoisuudessa ei ole mitään pahaa, ja siinä, että oikeasti kuvittelee voivansa saada bengalin kissan vaikka 150 eurolla. Niinkin varmasti on tapahtunut ja tapahtuu. ja aivan hyväluontoisen lemmikin saa, pienellä ulkonäkö virheellä tms. nekin on naurettavia noi virheet mutta näyttelyissä, joo ymmärtää sen...Sitä on niin eläinrakas ja innoissaan että haluaa uskoa, se on sitä tunteiden TUOKSUA sanotaan vaikka niin. tietenkin viduddaa,eikä niin vähää, jos joku kykenee kus*ttamaan ja saa vietyä rahat. sanoinkin, etten maksa mitään ennenkuin kissa minulla kotona. minulla hälytyskellot soi jossain vaiheessa sitten juu. semmosta. vi*****aa
- Annespallo1
Moikka
Samalla periaatteella kaupataan koiraa Keltaisessa Pörssissä.
http://www.keltainenporssi.fi/search/lemmikkielaimet/koirat/ihana-pomeranian-pentu/search.mec?pob_post_id=27648146&pob_action=show_post&pob_cat_id=11468&pob_browser_offset=30&pob_view_language_id=fi
Hei ja hienoa lukea sinuun minun vauva Lulu pentu,
Annan tämän pentu ilmaiseksi mitään hyvää kotiin , joka on
valmis ottamaan hyvää huoltapentu ja antaa kaikki sen tarpeet
ja kohdella häntä kuin omaa poikaansa.
Alla on muutamia tärkeitä tietoja sinun tulee tietääpentu .
Rotu : Pomeranian
Sukupuoli : Mies
Pet nimi : Lulu
Ikä : 4 kuukautta
Mahdolliset : täydellinen lemmikki
Temperamentti ja Persoonallisuus : täydellinen temperamentti ja suuri lasten ja
muut lemmikit .
Lulu on erittäin terve ja hän on ottanut kaikki hänen laukausta ( eläinlääkintä
tarkastaa , rokotettu ja mikro lohjennut ) , Lulu onerittäin älykäs
pentu . Hän on erittäin aktiivinen ja leikkisä ja on
poikkeuksellisen hyvä luonteet , talon koulutettu , häkki ja potta koulutettu,
erittäin ystävällinen lasten kanssa ja mennä yhdessä muiden
kotitalouksien lemmikkejä , kuten
koskee ruokinta hän syö maitoa ja lähes kaiken, syön , hän on
ole monimutkaista , kun se koskee ruokinta . hänen hiukset voivat
helposti harjalla , hän ymmärtää komento sanoja Englanti kielellä .
Lulu onpentu suuri persoona ja korkea salkun , et koskaan pahoillani
saada Lulu osaksi
kotiin lupaan .
Alla on muutamia tärkeitä tietoja sinun tulee tietää meidän
perheen jamiksi me annamme vauva Lulu ilmaiseksi, nimeni
Jessica Mandes
Olen 41 vuotias Olen naimisissa ja mieheni on nimeltään
Frank Mandes hän on 52-vuotias , i ja mieheni ovat British kristittyjä
lähetyssaarnaajia , mutta olemme nykyisin Lisbao Portugalissa
meillä oli yksi lapsi nimeltä Anita Mandes , muttaraskas
sydän menetimme Anita . Anita kuoli onnettomuudessa 3 viikkoa sitten , ja
lähtien elämämme ei olesama,
Miksi annamme vauva Lulu pois ilmaiseksi hyväksymistä , koska olen
erittäin huonoja muistoja , kun näen tämän Koiranpennun minut, sillä hän oli
aina yhdessä tyttäremme myös meidän työajat eivät ole OK
meille edelleen pitää hänet meille . Työmme tekee meistä hyvin kiireinen
ja meillä ei ole tarpeeksi aikaa huolehtia tämä pieni pentu . Voitko
kuvitella emme voi kuluttaa enemmän kuin 2 tuntia hänen
kanssaanpäivänä, että hän on
on aina yksinäinen . joten olemme erittäin iloisia, jos voit antaa tämän pennun
hyvä kotiloppuelämänsä .
Gettinghyvä koti Lulu ontärkein asia minun täytyy nyt i
on joitakin muutamia kysymyksiä teille , minun täytyy vastauksiakysymykseen
alla . Tämä on määrittää, jos talo onparas paikka
pieni pentu .
1 . ) Ohessa liitteenä muutamia kuvia vauva Lulu , rakastatko häntä ?
2 . ) Oletko valmis antamaan kaiken,pentu tarvitsee ja myös
hyvää huolta hänestä ?
3 . ) Onko sinullaeläinsairaalassa tai lääkäri lähellä talo, joka
voi hoitaapentu , kun hän on sairas ?
4 . ) Onko sinulla ihmisiä tai lapsia omassa talossa , joka voi hoitaa
pentu , kun et ole kotona ?
5 . ) Hyväksyttekö lähettää minulle kuviapentutulevaisuudessa, niin
että voin nähdä, että käytät hyvää huolta hänestä ?
6 . ) Onko sinullapuhelinnumero , että voin ottaa sinuun yhteyttä ? jos
kyllä saada takaisin minulle sen kanssa .
jos olet tosissaan saada Lulu sitten saada takaisin minulle
pianvastauksiakysymyksiin yllä ja rohkeasti
kysyä mitä tahansa ( t) että sinulla on,
Odotan vastaustasi .
Olen anteeksi minun huono kieli . Olen hyvä Englanti . aion
suuresti kiitollinen, jos voit kirjoittaa minulle Englanti.
kiitos
Jessica Mandes
Myy muitakin eläimiä.
Kelatkaa beesaa "tyttärensä kuolemalla" Aikas julmaa touhua.
Myös koti ovelle "agentin kanssa" pitää vain maksaa 200 egee, eikä viestissä tosiaankaan ollut edes tilinumeroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675