Meetinki on nyt ajakohtainen!

vilperi571

Tervetuloa niin tutut kuin tuntemattomatkin 2.2. klo 15.00 kuparipannuun; aki on luvannut järjestää samppakaljat vieraluun osallistuneille ja sitähän voi sitten jatkaa saunomalla Greenfieldin allasalueella. :)
Itsellä on ainakin tarkoitus "virallisen osuuden" päätyttyä käydä kylpemässä ehkä saarten parhaimmassa saunassa!?? :)

342

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tropical-Timo

      Mielelläni tulisin mutta olen tullut tänne inglesiin jo syyskuussa ja siitä saakka olen ottanut kuppia. Viidessä kuukaudessa ehkä selviä päiviä on ollut alle kymmenen. Ei mitään järkeä minun touhuissa.
      Nyt toista päivää vasta selvinpäin ja olo sen mukainen. Nukuttua ei saa kuin puolen tunnin erissä jos sitäkään. Onneksi olen näköjään juovuksissa kantanut tänne asuntoon paljon myös vettä ja säilykkeitä jotta ei tarvitse lähteä pariin päivään ulos. En kyllä pystyisikään.
      Pakoon lähdin lunta ja loskaa ja kaikesta huolimatta on tämä ollut sen arvoista. Vielä pitäisi neljä kuukautta jaksaa. Minä jaksan täällä lämmössä kyllä mutta jaksaako maksa haima ja munuaiset?
      No, kesäksi raittiuskuurille suomeen ja syssyllä sitten taas takaisin, jos eletään. Ei näillä juomamäärillä kannata maksella lentoja ennakkoon.

      Pitäkää hauskaa miitinkiä. Olisin tullut mutta tämä meni nyt näin.
      Nimimerkkiäni "vakiasukki" käyttää joku muukin joten olen sitten jatkossa vaikka "Tropical-Timo"

      • 5+19

        Kokeilehan Timo keksiä jotain muutakin tekemistä siellä kuin ryyppäämistä. Ei se viinan kanssa läträäminen loputtomiin ole enää hauskaa. Esim. lenkkeily kanarian leppeässä ilmastossa on mukavaa. Voimia peikkoja vastaa:)


      • ei väkisin

        Pidä muistilappua mukanasi, kun teet lenkkejäsi suomikapakasta toiseen. Siinä pitää lukea "vettä, kiitos" .
        Älä pelkää, ei vesi tapa. Parin viikon kuluttua saat jo nukutuksi. Muuten olet seuraava kokelas lehtiotsakkeihin.
        Lapun toiselle puolelle kirjoitat: " Ei mitään järkeä minun touhuissa."
        Kuten jo totesitkin. -Mutta jos se järkiparka saisi vielä luvan esittää jotain.


      • Vesilinjalle

        Voi poika parka, yritä ryhdistäytyä niin päivätkin näyttää ihan eriltä. Ja ajattele sitä rahan menoa. En voi ymmärtää, miten suomalaismiehet voi ihannoida ryyppäämistä, tuossa muodossa. En sylje itsekkään lasiin, mutta hyvä ohje on nauttia alkohoolia, kun on hyvä olla, ei ongelmiin. Sinulla on ongelma, ihan selvästi. Ja sinä rehti mies ratkaiset sen pulman itse. Se, että pystyt siitä puhumaan, on jo hyvä merkki.
        Juopuneita miehiä ei naiset voi sietää.


    • paleleeeeeeeeeeeeee

      harmi kun olemme täällä loskan keskellä,mielellään tulisimme.älä välitä kateellisten höpötyksistä.jatka samaa rataa...

    • vilperi571

      Pistäkäähän sitten lämmintä vaatetta ylle; tämänhetkinen "kaliman" jälkeinen lämpötila on vain 11,9 astetta tuon kinkkumittarin mukaan!!!!! :)
      Se "puupöytä" on sitten varattuna meikäläisille siellä "pihaterassilla".
      Saunassahan ei sitten vaatetta pahemmin tarvita Berryn tuntien!! :)

    • lovisa-muori

      Kyllä ollaan taas niin katellisia että ei voi kuin ihmetellä.Pistäkää ihmeessä omat miitinkinne pystyyn missä ja milloin vaan,mutta eipä taida monellakaan olla uskallusta näyttää naamaansa.Toivon Vilperille ja "emännälle" oikein mukavaa miitinkiä ja rattoisaa saunailtaa ja loman loppua.

      • Nojealous

        Taidan olla vähän yksinkertainen, kun en noista kommenteista mitään kateuteen viittaavaa löytänyt. Mikä se viittasi kateuteen , voisitko selittää?


    • oikein mukavaa olis

      Loman loppua täällä moni toivoo, niin että...

    • 9+20

      Kylläpä on kirjoittelu taas mennyt lasten hiekkalaatikkoleikkitasolle. Jos vilperi haluaa miittinkinsä niin antakaa hänen ne järjestää. Jos ei miittinki kiinnosta, mitä sitä täällä alleviivaamaan. Me kaikki ollaan erilaisia, jokaisella omat puutteemme ja omituisuutemme, mutta myös niitä vahvuuksia. Ja totta totisesti, tällä palstalla harvalla ne vahvuudet tulevat esiin, puutteet sitäkin selkeämmin.

    • Perdone

      Eikö ketään ilkeää ihmistä ikinä hävetä? Eikö tule mieleen, että mites suu pannaan, kun itselle tulee "tosi" eteen? Että voi olla suomalaisissa typerää väkeä, enkä tarkoita varmasti aloittajaa, vaan niitä roskasakkiaivoisia heittiöitä, jotka tuskin ovat edes täysi-ikäisiä!

      • 8+4

        Ketjua on näköjään vähän siistitty ja hyvä niin:)


    • 17+20

      No, miten meni miitinki? Oliko paljon porukkaa?
      Laita sitten sinne omille canariasivuillesi kuvia tapaamisesta.

    • kanarianmies.

      Moi
      Kysyn, olisko kokousta maaliskuussa,silloin olen siellä tai voisko järjestää

      olen vahempi mies

      • reilu meetinki

        Kerro sitten lähempänä, koska tulet, niin tavataan muutamien joukolla.


    • 19+2

      Millaista oli ?

      • pannumiitinki

        vilperi kertasi sen lähes sanasta sanaan mitä on nettiin kirjoittanut viimeisten viikkojen sisällä, tilasi kaalikääryleet, kehui maasta taivaaseen, kuvasi annoksensa, söi suuren osan, kertoi mitä on netissä tapahtunut, halvalla kuoharinlitkulla skoolattiin, kertoi miten häntä väärinymmärretään netissä, tunnin kuluttua lähdettiin, vilperi saunaan, muut muualle.

        rekkautumista ei tarvittu, kuin myöskään kuvia ei otettu. 7 1 väkeä

        itsensä oloinen tämä vilperi


    • Inglesin kävijä

      Oliko paljon porukkaa tapaamisessa? Harmittaa etten itse päässyt kun vasta ensi viikolla tulen Inglesiin, mutta ensi kerralla sitten.
      Joku muukin saisi alkaa järjestää tapaamisia siellä.

      • Kokemusta on...

        Onhan täällä tuo keskiviikko tapaaminen, mutta se on noiden sisäpiiriläisten oma juorukerho. Perinteistä suomalaista pikkukylän menoa siis, eli muiden asiat kiinnostaa enemmän kuin omat. En suosittele menemään.


    • 13vuotta,kanarialla

      Ei ollut paljoa jengiä..Muutenkin kaikki käy avn.madridilla ko. salakapakassa.

    • 5+9

      Ootko kuollu kun ei kuulu mitään? Miitinkiuutisia olen odottanut jo lauantai-illasta saakka.

      • 1+11

        Tuossahan nuo miitinkiuutiset on vähän ylempänä, ollut vissiin vähän yksitoikkoista kuunneltavaa.


    • odottavan aika ...

      Koska V57 poistuu saarelta vaimoineen?

    • blues_brother1

      On vähän aistittavissa provojen pettymystä kun Vilperi ei suostukaan provosoitumaan. :) Vilperi taitaa olla jo kotosuomessa? Terveisiä vaan ja toivottavasti lomasi oli rentouttava. Sään puolesta lomasi taisi ajoiottua hyvään aikaan? Itse vasta aloittelen lomaani täällä Corralejossa. Sää on pilvinen ja tuulinen mutta minä pidän tällaisesta säästä. :)

      blues_brother

      • vilperi571

        Jep! Eilisehtoona kotiudittiin joten olkaas huolettomia taas seuravaan kertaan asti!! :) :)

        T. Vilperi


    • aquero

      Olitko vilperi äkkilähdöillä granissa, jos mitä maksoi viikko?

      • vilperi571

        Jep; Aurinkomatkojen äkkilähtö, 440 €/lärvi ja majoituksena Cay Beach Princess Maspalomasissa!
        Hyvä reissu, mitä nyt pari tuulista ja pilvistä päivää osui loppupuolelle.


      • 5+13
        vilperi571 kirjoitti:

        Jep; Aurinkomatkojen äkkilähtö, 440 €/lärvi ja majoituksena Cay Beach Princess Maspalomasissa!
        Hyvä reissu, mitä nyt pari tuulista ja pilvistä päivää osui loppupuolelle.

        No, missä on kuvat ja tunnelmat miitingistä? Monta päivää odottelin, mutta mitään ei kuulunut.
        Laita matkakuvia sitten kanssa sinne omille canaria sivuillesi. Osoitetta en enää muista.
        Yritin bongata sinut monena päivänä kaupungilta. Et sattunut tulemaan vastaan. Itse en ole noita ravintola ihmisiä niin ei tullut käytyä niissäkään.
        Onko jo uutta matkaa tiedossa?


    • apyli

      Onko uusi miitinki tulossa.

      • Meetinki

        On. Suomihomo yhteisö viettää Tammikuussa illan Kuparipannussa. Päivämäärä ei ole vielä lukkoon lyöty mutta siitä tiedotetaan myöhemmin palstalla. Tervetuloa kaikki tuhmat pojat.


    • tulossaollaan

      Onko varmistettu päivämäärää. En ole huomannut sitä ainakaan vielä.

      • EiKoskaanSitä

        Toivottavasti ei koskaan!!!!


    • kysyyhän

      Entä se miitinki, milloin se on?

    • CampoViejo

      Eihän tuo aloitus ollut kuin kohta kuusi vuotta sitten tehty! Jo on aikoihin eletty kun sama jauhaminen jatkuu.

      • hyväyrityskin

        Voi hyvää päivää...nythän yritetään meetinkiä eikä kuusi vuotta sitten.


    • eraus

      Onko muita tulijoita.

    • tappaaminen

      Kuparipannussa voitaisiin se meetinki pitää, onko ketään tulossa?

      • eiollamiljunäärejä

        Ei me olla miljonäärejä ja Kuparipannu on Inglesin kallein ravintola.


      • tilaust

        Pitää miettiä jotain toista paikkaa. Oliskohan Casa Finland mitään?


      • keskihintainenseon
        eiollamiljunäärejä kirjoitti:

        Ei me olla miljonäärejä ja Kuparipannu on Inglesin kallein ravintola.

        eimiljonäärit eivät ole näköjään kalliissa ravintolassa Inglesissä käyneet jos heidän mielestään pannu on sellainen.


    • Tenelle

      Meetinki Puerto de la Crutsiin ja siellä P Pohjolaan. Sen terassilla voi bongata" julkkiksia".

      • perinteet

        Perinteisesti meetingit on olleet inglesissä ja nimenomaan kuparipannussa. Eiköhän vaan tavata siellä perinteitä kunnioittaen.


      • kahdestikävin
        perinteet kirjoitti:

        Perinteisesti meetingit on olleet inglesissä ja nimenomaan kuparipannussa. Eiköhän vaan tavata siellä perinteitä kunnioittaen.

        Minäkin kannatan Kuparipannua, ehkä tammi-helmikuun taitteessa. Kahdesti on tullut oltua kyseisessä tapahtumassa. Onko muita vanhoja jäseniä kuulolla.
        Nostettaisiin maljat Vilperille ja Paville.


      • sinneniin
        kahdestikävin kirjoitti:

        Minäkin kannatan Kuparipannua, ehkä tammi-helmikuun taitteessa. Kahdesti on tullut oltua kyseisessä tapahtumassa. Onko muita vanhoja jäseniä kuulolla.
        Nostettaisiin maljat Vilperille ja Paville.

        Hieno ele olisi ja muistettaisiin näin kovia kanarian käviöitä. Minä olen paikalla helmikuun alussa. Pitää vaan sopia päivä ja aika. Ne voisivat tulla jotka ovat samoihin aikoihin niillä kulmilla. Itse en tuntenut kumpaakaan mutta luin heidän juttujaan.


      • HolaHolaHola
        perinteet kirjoitti:

        Perinteisesti meetingit on olleet inglesissä ja nimenomaan kuparipannussa. Eiköhän vaan tavata siellä perinteitä kunnioittaen.

        Perinteisesti kyllä, mutta kuinkahan moni granilaisista on enää elossa? Puertossa sen sijaan vielä muutama muumio suomi baareissa hortoilee.


      • Ei.Inglesiin
        HolaHolaHola kirjoitti:

        Perinteisesti kyllä, mutta kuinkahan moni granilaisista on enää elossa? Puertossa sen sijaan vielä muutama muumio suomi baareissa hortoilee.

        Mistähän johtuu että palstan Cruzin porukat jatkaa porskuttamista, tosin eri foorumeilla mutta Granin jengi hiipuu pois yksi kerrallaan?


      • Inglesissätuuleehiekkaa
        Ei.Inglesiin kirjoitti:

        Mistähän johtuu että palstan Cruzin porukat jatkaa porskuttamista, tosin eri foorumeilla mutta Granin jengi hiipuu pois yksi kerrallaan?

        Ilmasto. Crutsissa on poikkeuksellisen terveellinen ilmasto. Jo muinaiset foinikialaiset aikoinaan tiesivät sen terveyttä edistävistä ominaisuuksista.
        Tai sitten Crutsin poppoo on niin hyvin ginillä marinoitu jotta elävät ikuisesti vaikka toteemipaaluina. Viikatemieskin niitä säikähtää.


      • loppuuTrollaus

        No onneksi sille tuleekin kohta loppu kun rekisteröitymispakko tulee käyttöön.


      • kahdestikävin

        Luultavasti ovat talviasukas ja basura hengissä. Tapasin heidät pari vuotta sitten Inglesissä. Eivät viitsi kirjoittaa kun aina tuli sontaa niskaan. Muita miitingissä kävijöitä en ole tavannut. Mitähän "kanariantuulille" ja hänen saksalaiselle miehelleen kuuluu? Asuvatkohan vielä Inglesissä tai sen liepeillä? Kanariantuulet ei ole ainakaan enää kirjoitellut.


    • mörrimörri

      Kirjoittaakohan V.ilperin rouva missään. Olis kiva kuulla miten Mörrin kävi ja onko vielä hengissä. Tai jos joku vaikka tietää asiasta niin voisi kirjoittaa.

      • mrrrhauhau

        Pari vuotta sitten Mörri oli ainakin hengissä, muuta en tiedä.


      • Ei.Inglesiin
        mrrrhauhau kirjoitti:

        Pari vuotta sitten Mörri oli ainakin hengissä, muuta en tiedä.

        Taitaa olla vieläkin.


    • Americanos

      Ehdotan että Teneriffan alaosaston miitinki Bahia San Felipessä. Sopivan hienostuneet puitteet. Aamiaiseksi skumppaa ja all inklusivessa hyvää mättöä eikä mitään aabeeceetä.
      Ei kiljuvia kakaroita.
      Naisille ilmaiset kukka hatut, miehille valkoiset tennissukat.
      Granilaisille 30% alennus binterillä Gando-Rodeos.
      Omat hanajuomat mukaan.

      • öllökossi

        Mene sinne vaan mölli.


      • xxxx.vai.oikeammin.xxx
        öllökossi kirjoitti:

        Mene sinne vaan mölli.

        Paikanpäällä ollaan ja onneksi täällä ei näy sinunkaltaisiasi typeryksiä vaan fiksuja, hienostuneita ja kylttyrellejä paremman luokan edustajia jotka osaavat koukistaa pikkusormensa juuri oikeaan asentoon cafeeta juodessaan sekä nostaa nokkaansa täsmälleen oikeaan pystyasentoon jos vahingossa tavalliseen duunariin ja mattimeikeläiseen törmää. Onneksi heitä ei täällä luxus AI paradiississa kohtaa eikä täältä muurien sisältä tule kaupungille lähdettyä koska täällä on kaikki mitä oman elämänsä Hyacinth Bucketit lomaltaan toivovat. Chic.


    • ehdotus

      Ehdotan kuparipannussa tapaamista jossain kohtaa esim maaliskuun alussa. Halukkaat voivat ilmoittautua vaikkapa täällä.

    • ulkoterassi

      Kyllä se on perinnerikas paikka se kuparipannun ulkoterassi. Kannatan että siellä olisi tämä kokoontuminen. Maukkaan?? ruokahetken jälkeen voisimme mennä jumbon minigolf radalle leikkimielisesti kisailemaan kuka on haka tässä lajissa. Illalla voisimme vielä mennä apinaniitylle kuuntelemaan koskettavia karaoke esityksiä .

      • minäkans

        Samaamieltä, minä ainakin olen paikalla.


      • eikunhaisoo

        Ei sitten ikkaan!!!!!!!!!!!!!!varma on


    • mukanaollaan

      Minä myös, tulkaa mukaan.

    • täälttullaan

      Minäkin tulen, maaliskuun alussa.

    • hompum

      Täältä tullaan myös, olemme homopari. Haittaaks se.

    • tälollahan

      Ei haittaa, kaikki vaan tänne .

    • Loikkajonojenohi

      Ma grilli-illat ovat niin suosittuja,että kannattaa varata jo ensikevääksi nettisivuilta pöydät.

      • mitäsniillä

        Mitä me niillä pöydillä tehdään?


      • BandejaDeCobre2018
        mitäsniillä kirjoitti:

        Mitä me niillä pöydillä tehdään?

        Niissä pidetään punaviiniä, edullista olutta ja kaalikääryleitä, sekä maukkauta griiliherkkuja.

        Pöytien yli voi myös lempeästi kuherrella illan pimentyessä ja tunnelman muuttuessa intiimimmäksi.


      • Mitenurpo
        mitäsniillä kirjoitti:

        Mitä me niillä pöydillä tehdään?

        Siinäpä sinulle peräkammarinpoika pähkinä purtavaksi. Älä kuitenkaan syö pöytää!


      • meetuu

        No niin, nyt on meetinki päätetty. kiitos kaikille.


    • viinapannu

      Missä se nyt sitten pidetään?

    • tottamaar

      Kuparipannussa tietysti.

    • BandejaDeCobre2018

      Oli aivan lostava meno - taas kerran! Hyvässä seurassa ei edes humallu muuta kuin yhdessäolosta, punaviiniä join lasillisen ja pari pientä olutta. Kaalikääryleitä meni sitten senkin edestä :) Meinasi nahkaliivi käydä jo tiukaksi ja nahkahousujakin turvotti..


      Kiitos vielä kaikille, myös sekapareille. Ensi keväänä uudestaan, kuten sovittiin!

    • huiviinmeni

      Kiitos munkin puolesta osalistujille, Mukavaa oli ja saatiin nauraa näille eläkpapoille kakkaiset naurut.

    • ihanoo

      Kiitos Kerttusedälle myöskin hyvästä opastuksesta jumbon yöelämään.

    • Kerttusetä.Inglesistä

      Kiitos teille mussukat. Kerttusetä on niin onnellinen kun sai viettää aikaansa niin monien uusien nuorten miesten kanssa. Väkeä Kuparipannussa oli tuvan täydeltä ja tunnelma Inglesin poikabileiden tapaan katossa. . Monta uutta tuttavuutta on nyt Kerttusedän elämässä mukana ja talvet Inglesissä entistä nautinnollisempia. Yumboon jatkui kiihkeimpien miesten matka ja hauskaa oli, niin hauskaa ettei tässä sitä kehraa kirjoittaa. Jos vinkkiä tarvitsette, niin istuminen ei juuri nyt ole Kerttusedän mielestä kivaa. Hyvää yötä mussukat.

      • KerttuOnOlematon

        Kiitos kerttupäähomppelille tuostakin valheviestistä.


      • legendaa
        KerttuOnOlematon kirjoitti:

        Kiitos kerttupäähomppelille tuostakin valheviestistä.

        Kuule Kerru on täyttä totta. Lekenda jo Inglesissä.


      • Antique---tässähei

        Vahvistan eläkepapparaisen tunnustuksen.


    • jokkuhov

      onko uusi meetinki tulossa

    • Anonyymi

      Onko se mummo vielä kuvioissa mukana?

    • Anonyymi

      En päässyt miitinkiin. Oliko millainen meno? Onko uutta miitinkiä tulossa?

      • Anonyymi

        Täytyypäs tulla Karhuravintolan lihapatojen äärelle tutustumaan vakiasukkaisiin.


    • Haiskahtavat mainonnalta!

      • Anonyymi

        Näin on! Karhuravintolan lihapatojen äärelle minäkin kurvaan taksilla Maspalomasin vehreästä paratiisista.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Karhuravintolan lihapatojen äärelle minäkin kurvaan taksilla Maspalomasin vehreästä paratiisista.

        T: Eläkepappa

        Minä istun vain taksin matkustajana. Karhuravintolan erinomaisuudesta olen samaa mieltä. Ei ole sattumaa että kansainväliset ruokakriitikot on valinneet Karhuravintolan neljä kertaa Kanariansaarien parhaaksi ruokaravintolaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä istun vain taksin matkustajana. Karhuravintolan erinomaisuudesta olen samaa mieltä. Ei ole sattumaa että kansainväliset ruokakriitikot on valinneet Karhuravintolan neljä kertaa Kanariansaarien parhaaksi ruokaravintolaksi.

        Aika pahan heitit 😁 Kyllä minä siirrän taksikuskin apumiehen paikalle ja kurvailen itse Karhuravintolan lihapatojen äärelle tapaamaan muita vakiasukkaita ja herkuttelemaan edullisilla herkuilla.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pahan heitit 😁 Kyllä minä siirrän taksikuskin apumiehen paikalle ja kurvailen itse Karhuravintolan lihapatojen äärelle tapaamaan muita vakiasukkaita ja herkuttelemaan edullisilla herkuilla.

        T: Eläkepappa

        Karhuravintola on Inglesin ykkönen.


    • Anonyymi

      Eläkepappa on taas iskenyt trollausten kanssa. On se ihan mahoton trolli toi Eläkepappa.

      • Anonyymi

        On se ihan miäletön rolli toi Eläkepappa.


      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan muu trollaa kuin Eläkepappa ja Antigue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan muu trollaa kuin Eläkepappa ja Antigue.

        He häiriköivät meitä asiakirjoittajia koska he eivät itse kykene asiakeskusteluun. Heistä ei ole sisällöntuottajiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        He häiriköivät meitä asiakirjoittajia koska he eivät itse kykene asiakeskusteluun. Heistä ei ole sisällöntuottajiksi.

        Asiakirjoittajan tuntee yksilöllisestä nimimerkistä.


      • Anonyymi
        donluis kirjoitti:

        Asiakirjoittajan tuntee yksilöllisestä nimimerkistä.

        Perustele väitteesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perustele väitteesi.

        Kirjoitukset nimimerkillä ovat "samasta kynästä". Anonyymejä ovatkin kaikki muut,keitä lienevätkään.


      • Anonyymi
        donluis kirjoitti:

        Kirjoitukset nimimerkillä ovat "samasta kynästä". Anonyymejä ovatkin kaikki muut,keitä lienevätkään.

        Ei rekisteröinti takaa mitään. Ainakaan kirjoitusten asiallisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei rekisteröinti takaa mitään. Ainakaan kirjoitusten asiallisuutta.

        Onpahan sama henkilö, ainakin teoriassa.Anonyymit ovat "sekalaista seurakuntaa"...Hyvä tai huono ??


      • donluis kirjoitti:

        Onpahan sama henkilö, ainakin teoriassa.Anonyymit ovat "sekalaista seurakuntaa"...Hyvä tai huono ??

        Voihan nimimerkkejäkin käyttää harjaanjohtamistarkoituksessa.


    • Anonyymi

      Uskon kyllä, että Karhun ruoka on parasta mitä nämä täällä pystyvät ostamaan ravintolasta. Kun menee klo 20.00 saattaa vielä ystävällinen neito tehdä hampurilaisen. Kalleinkin Combo maksaa 5 euroa ja tekevät baaritiskin nurkassa. Kerrankin puhuvat totta täällä, ettei ole muuhun varaa. Pitäisi vaan rohkeasti pyytää, niin me varakkaat suomalaisten paikkojen kävijät kyllä avustetaan. Ostetaan vaikka 5 litraa viiniä viitosella ja silläkin saa jo hyvät humalat.

      • Anonyymi

        Karhuravintolan asiakkaat onkin sivistynyttä ja hyvätuloista porukkaa Kuparipannubaarin viinipappoihin verrattuna.


    • Anonyymi

      Tulkaa joku rekisteröitymään Annan palstalle ja kommentoikaa minun postaustani. Tänä aamuna kirjoitin ja olen taas koko päivän odottanut vastauksia.

      T: Antigue

      • Anonyymi

        Sinulla antigue ei taida paljoa ystäviä näillä palstoilla olla. Sen kai siitä saa kun haukut aina kaikkia


      • Anonyymi

        Ai se on antique kun haukkuu kaikki näillä palstoilla. Olisihan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi

        On se mahoton trolli tuo Antigue. Kauheaa trollausta taas kerran


      • Anonyymi

        No nyt sinulle Antigue on vastattu Annan palstalla. Käy pikaisesti lukemassa ja kommentoimassa kirjoitusta.


    • Ylläpito herätys !!!

      • Anonyymi

        Oletko ajatellut siirtyä Facebookiin? Siellä nimittäin käydään kaipaamaasi asiakirjoittelua usealla eri palstalla.
        Täältä sitä et löydä vaikka kuinka huutaisit ylläpitoa apuun.


    • Olen jo vuosia ollut myös siellä.Jos asiassa ei pysytä,niin voihan sitä silti toivoa.

    • Anonyymi

      Kauheaa trollausta taas kerran antiquelta. Miten tuo trolli jaksaa trollata täällä 24/7. Ihmettelen vaan. Arvasinkin että se on antique kun täällä trollaa. Kun ei pysty sisällön tuottoon, niin jälki on tuollaista.

      • Anonyymi

        On se mahoton trolli tuo Antigue. Ihan mahotonta trollausta taas koko päivän ajan. Miten se kehtaa. Tiesin että se on antique kun kun täällä trollaa ja estää meidän asiakeskustelijoiden jutut matkailusta. Mahotonta meininkiä


      • Anonyymi

        Ai se on Antique kun täällä trollaa koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        On se mahoton trolli. Ihan mahotonta trollausta taas.


    • Anonyymi

      Kyllä se on tuo donluis joka on palstan trollipoliisi,

    • Anonyymi

      Onko Eläkepappa tai Antigue vielä tänään trollanneet kaalilääryleen hinnasta Kuparipannussa. Se ei ole 27,50 älkää uskoko noita kahta palstatrollia. On mahotonta trollausta väittää moista. Kuinka nuo kaksi kehtaavat haukkua Inglesin parasta ruoka ravintolaa

      • Anonyymi

        Ei vielä. Vielä naurettavampi väite noilta kahdelta on, että yksi kaalikääryle maksaa Kuparipannussa 31 euroa. Älkää uskoko tuollaista sontaa. Ihan mahotonta trollausta taas noilta kahdelta


    • Anonyymi

      Sama tyhmä Uuno jankuttaa vaan monta juttua peräkkäin. Minkään ei ole niin hävettävää kun, että pidetään tyhmänä.

      • Anonyymi

        Minähän sanoin että se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannu juttuja koko ajan. Sehän oli helppo arvata. On se sellainen trolli tuo Eläkepappa


      • Anonyymi

        Sinä se idiootti olet! Raukkamainen tyyppi, joka jankuttaa vaan samaa.


      • Anonyymi

        Miksi meidän on kaikkien kärsittävä siitä, että yksi tyyppi on jäänyt vajaaksi ja lässyttää aina vaan samalla tyhmällä kaavalla, joka on helppo tunnistaa? Oikeilla trolleillakin on monesti hyvinkin uskottavaa juttua ja älliä päässä, toisin kun tällä idiootilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi meidän on kaikkien kärsittävä siitä, että yksi tyyppi on jäänyt vajaaksi ja lässyttää aina vaan samalla tyhmällä kaavalla, joka on helppo tunnistaa? Oikeilla trolleillakin on monesti hyvinkin uskottavaa juttua ja älliä päässä, toisin kun tällä idiootilla.

        Totta. On se mahoton toi vajaa Eläkepappa. Samaa surkeaa trollausta vaan koko ajan. On se mahoton trolli.


      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa täällä koko ajan. Olishan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Onko Eläkepappa trollannut taas koko yön kaalikäryleen hinnoista Kuparipannussa. Jätä papparainen Kuparipannu vihdoin rauhaan. Ei yksi kaalikääryleitä maksa pannussa 31 euroa vaikka näität niin. Olet mahoton trolli ja pilaat meidän asiakeskustelijoiden matkajutut Mas palomasin vehreästä paratiisista. Eikö hävetä lainkaan tuo trollaus. Olet sinä ihan mahoton trolli

      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannua koko yön ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        On se mahoton trolli tuo Eläkepappa. Miten kukaan jaksaa päivystää täällä koko ajan ja haukkua Kuparipannua. Kuparipannu on Kanariansaarten suosituin ruokaravintola ehkä jopa maailman paras. Miksi pappa sitä haukkuu. Mahotonta menoa papalta taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mahoton trolli tuo Eläkepappa. Miten kukaan jaksaa päivystää täällä koko ajan ja haukkua Kuparipannua. Kuparipannu on Kanariansaarten suosituin ruokaravintola ehkä jopa maailman paras. Miksi pappa sitä haukkuu. Mahotonta menoa papalta taas

        Vajakki haukkuu itseään ja trollaa sen jälkeen. Surkea vajakki!!!


      • Anonyymi

        On se mahoton trolli tuo Eläkepappa. Jatkuvaa trollausta tällä palstalla 24/7. Kuinka papparainen jaksaa. Kiljunko voimin pappa trollaati trollaa. On se mahoton trolli pakko ihmetellä


    • Anonyymi

      Joulupukin maa.
      Joulupukin maa.
      Peräreijässäni on taas joulupukin maa.

      T: Eläkepappa

      • Anonyymi

        Oot sinä Eläkepappa kyllä ihan mahoton trolli.


      • Anonyymi

        Oot sinä Eläkepappa ihan miäletön rolli. Taas on läppä lentänyt sulla eikä asiakeskusteluista tule taas mitään.


    • Anonyymi

      Onko miitinkiä tulossa. Onko donluisilla tietoa kun on kokenut kävijä.

      • Anonyymi

        Miitinki on Karhuravintolassa kuten aina. Sinne vaan kaikki hyvän ruoan ystävät herkuttelemaan Karhun lihapatojen äärelle.

        T: Don Luis


      • Anonyymi

        Älä Eläkepappa taas aloita Kuparipannun haukkumisia. Lopeta heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä Eläkepappa taas aloita Kuparipannun haukkumisia. Lopeta heti!

        😮 Okei! Mä lopetan taas.

        T: Eläkepappa 👴🏻🤪


      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannua koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miitinki on Karhuravintolassa kuten aina. Sinne vaan kaikki hyvän ruoan ystävät herkuttelemaan Karhun lihapatojen äärelle.

        T: Don Luis

        miksi sinäkin don luis olet aloittanut kirjoittamaan tuolla tavalla. luulin sinua järki ihmiseksi


      • Mikä vikana ??


    • Anonyymi

      On se ihan mahoton trolli toi don Luis. Taas se on trollannu Karhubaarista.

      • Anonyymi

        On se hurja trolli tuo don Luis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hurja trolli tuo don Luis.

        Don Luis taitaa olla se Kuparipannun trolli joka aina haukkuu pannua.


      • Anonyymi

        Kauheaa trollausta taas. Eikö hävetä yhtään. Olisihan se pitänyt arvata että se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannua koko ajan .


      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannua koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Enpä ole vielä milloinkaan"trollannut" enkä aloita nytkään.


    • Anonyymi

      Sori kun vaan toistelen samaa juttua, mutta sain niin heikot lähtökohdat jo lapsena. Nytkin olen sossun tukien varassa ja harmittaa teidän reissut Inglesiin. Nyt oli pakko avautua, mutta kyllä se siitä taas palautuu.

      • Anonyymi

        Ai sä Eläkepappa olet sossun tukien varassa. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä Eläkepappa olet sossun tukien varassa. Olishan se pitänyt arvata.

        Sinä olet juuri, mutta tuli sinulle herkkä hetki ja avauduit. Ei ole sinullakaan helppoa jankuttaa vaan eläkepapasta. Arvattiin, että olet jäänyt heikoille elämässä ja toistelet samaa.


      • Anonyymi

        Jos vielä avaudun tämän kerran kun tuo äskeinen avautuminen helpotti. Jouduin vakavan homojen hyväksikäytön uhriksi ja en ole päässyt siitä yli vaikka pyskologit ym. ovat auttaneet. Minä saan suurta helpotusta kirjoittaa eläkepapasta ja Kuparipannusta ym. Yrittäkää nyt ymmärtää minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vielä avaudun tämän kerran kun tuo äskeinen avautuminen helpotti. Jouduin vakavan homojen hyväksikäytön uhriksi ja en ole päässyt siitä yli vaikka pyskologit ym. ovat auttaneet. Minä saan suurta helpotusta kirjoittaa eläkepapasta ja Kuparipannusta ym. Yrittäkää nyt ymmärtää minua.

        Ai sä Antigue oot joutunut homojen hyväksikäytön uhriksi. Olishan se pitänyt arvata. Taisit tykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vielä avaudun tämän kerran kun tuo äskeinen avautuminen helpotti. Jouduin vakavan homojen hyväksikäytön uhriksi ja en ole päässyt siitä yli vaikka pyskologit ym. ovat auttaneet. Minä saan suurta helpotusta kirjoittaa eläkepapasta ja Kuparipannusta ym. Yrittäkää nyt ymmärtää minua.

        Ai sä Eläkepappa saat suurta helpotusta kun sä kirjoitat Eläkepapasta eli itsestäsi. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä Eläkepappa saat suurta helpotusta kun sä kirjoitat Eläkepapasta eli itsestäsi. Olishan se pitänyt arvata.

        Ai se on Eläkepappa joka kirjoittaa itsestään. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Eläkepappa trollaa itsestään. On se ihan mahoton trolli toi Eläkepappa.

      • Anonyymi

        On se ihan miäletön rolli toi Eläkepappa. Itsestään vaan rollaa ja Kuparipannusta.


      • Anonyymi

        Eläkepapalla ei ole mitään elämää tämän palstan ulkopuolella. Hän vastailee jo omiin viesteihinsä. On se hurja trolli tuo Eläkepappa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepapalla ei ole mitään elämää tämän palstan ulkopuolella. Hän vastailee jo omiin viesteihinsä. On se hurja trolli tuo Eläkepappa.

        Ai perustrolli Eläkepappa vastailee jo omiin viesteihinsä. Olishan tuo pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai perustrolli Eläkepappa vastailee jo omiin viesteihinsä. Olishan tuo pitänyt arvata.

        On ne hurjia trolleja noi Antigue ja Eläkepappa. Ihan mahotonta trollausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne hurjia trolleja noi Antigue ja Eläkepappa. Ihan mahotonta trollausta

        On ne mahottomia trolleja noi Antigue ja Eläkepappa


      • Anonyymi

        Huikeaa menoa taas noilta kahdelta. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huikeaa menoa taas noilta kahdelta. Olisihan se pitänyt arvata

        No olis pitänt arvata että Antigue ja Eläkepappa trollaa taas. On ihan huikeeta menoa ollu taas perustrolleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olis pitänt arvata että Antigue ja Eläkepappa trollaa taas. On ihan huikeeta menoa ollu taas perustrolleilla.

        Ai olis pitänyt arvata että Antigue ja Eläkepappa trollaa taas. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Ei ole sinulla ole helppoa totisesti. Kirjoitit seitsemän viestiä avautumisen jälkeen samaa sontaa. Myönteistä kuitenkin, että jo kahdesti pääsit avautumaan. Tämä on hyvä alku ja siitä vielä kun lisää avadut suuri sisäinen tuskasi helpottaa. Me täällä rukoillaan joukolla, että voisit selättää ikävät kokemuksesi, vaikka ei se hetkessä tapahdu. Mekin nyt ymmärtämme hieman paremmin valtavaa tuskaasi.

      • Anonyymi

        Ai te ymmärrätte valtavaa tuskaani. Olishan se pitänyt arvata.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi

        Ei ole Eläkepapalla ja Antiguella helppoa. On ne sellaisia trolleja molemmat.


      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata

        Eläkepappa ja Antigue. On ne hurjia trolleja.


    • Anonyymi

      Viimeisimmät neljä viestiä on tulleet 19:13, 19:15, 19:15 ja 19:16.
      Kaikki saman kirjoittajan tuotoksia. Eläkepappa muutenkin näyttää trollaavan ja vähät välittävän että muut huomaavat saman kirjoittajan olevan asialla. Tällä palstalla ei trollaa muut kuin Antigue ja Eläkepappa.

      • Anonyymi

        Ai ne on Antigue ja Eläkepappa jotka trollaa tällä palstalla. Olishan se pitänyt arvata.


      • Kuvittelin joskus,että joku valvoo kirjoitusten sisältöä. !!


      • Anonyymi
        donluis kirjoitti:

        Kuvittelin joskus,että joku valvoo kirjoitusten sisältöä. !!

        Ai sä don luis olet kuvitellut että joku valvoo kirjoitusten sisältöä. Olishan se pitänyt arvata.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä don luis olet kuvitellut että joku valvoo kirjoitusten sisältöä. Olishan se pitänyt arvata.

        T: Eläkepappa

        Oot sinä Eläkepappa kyllä ihan mahoton trolli. Taas tuli sulta trollausta don luisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä Eläkepappa kyllä ihan mahoton trolli. Taas tuli sulta trollausta don luisille.

        On se ihan miäletön rolli toi Eläkepappa. Täällä se vaan rollaa aamusta iltaan. Ei sillä ole minkäänlaista elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihan miäletön rolli toi Eläkepappa. Täällä se vaan rollaa aamusta iltaan. Ei sillä ole minkäänlaista elämää.

        Ai se on Eläkepappa joka täällä trollaa aamusta iltaan. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Taivas varjele mitä meininkiä on ollut taas Antiguella ja Eläkepapalla. Ei sitä turhaan sanota että he ovat palstan ainoat ammattitrollit.

      • Anonyymi

        Ai Antigue ja Eläkepappa on palstan ainoat ammattitrollit. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Paras treffisivusto Suomessa ja Ruotsissa! Anonyymi homo-sivusto! Kauneimmat miehet haluavat tavata sinut! Ilmainen tiliote - https://is.gd/suomi24gay

    • Anonyymi

      Trollaamisen vois oikeestaan lopettaa kokonaan. Antigue ja Eläkepappahan on jo saatu aikoja sitten häädettyä pois tältä palstalta. Myöskin Kuparipannubaarin tyyppi on vaiennettu. Molemmat tavoiteet saavutettu 💪🏻🥇

      • Anonyymi

        Keskitytään Karhuravintolan kehumiseen. Se selkeästi ärsyttää sitä pannun ystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskitytään Karhuravintolan kehumiseen. Se selkeästi ärsyttää sitä pannun ystävää.

        Ei ne sitä ärsytä. Se on trolli. Se saa nautintoa kun se saa kuvitella että se pystyy vedättämään ammattitrolleja. Suon ammattitrollina hänelle sen ilon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sitä ärsytä. Se on trolli. Se saa nautintoa kun se saa kuvitella että se pystyy vedättämään ammattitrolleja. Suon ammattitrollina hänelle sen ilon.

        Oot sinä Eläkepappa kyllä tosiaan palstan ainoa ammattitrolli. Kukaan ei pärjää sulle trollaamisessa. Sun huippua on Kuparipannun kaalikääryleistä ja makkaraperunoista trollaaminen.


      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannua koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        Jollakulla on ollut taas rankka yö. Kannattaisiko vaihtaa lääkitystä. Sitten helpottaa.


      • Anonyymi

        Näyttää tosiaan olleen rankka yö palstan trollilla. Mitähän mielihyvää tuo sekoilu tyypille antaa, kun noin kovasti haluaa itseään tuoda esille. Naurettava pelle.


    • Anonyymi

      Täällä on vaan yksi ja ainut häirikkö, jolla ikävät tapahtumat takana ja välillä pystyy avautumaan. Kai ne homot saivat syytteet? Nostelee ikivanhoja ketjuja ylös. Minulla on työasioiden suhteen yksi samanlainen hyväksikäytön uhri ja pahaolo purkautuu tätä vastaavalla tavalla, joka on hyvin ikävä muiden kannalta, mutta saa helpotusta itselleen. Tämänkin häirikön auttaminen vaatii pitkäaikaisia toimia, mutta edellytyksiä paranemiseen kuitenkin on, joskaan se ei ole helppo tie. Tälläkin toistuu tyypilliseti ulkopuolisen silmissä äärimmäisen tyhminä ja yksinkertaisina toistoina, mutta itse hän ei kykene hahmottamaan todellisuutta.

      • Anonyymi

        Niinpä. Kukahan papparainen sinäkin lienet kun noin pitkästi täällä trollaat. Diagnoosia väsäilet keksityistä ihmisistä.


      • Anonyymi

        Amatööri voisi olla surullinen. Minä ammattitrollina en jaksa juurikaan noteerata viestiäsi. Mukava että sait avautua ongelmistasi.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amatööri voisi olla surullinen. Minä ammattitrollina en jaksa juurikaan noteerata viestiäsi. Mukava että sait avautua ongelmistasi.

        T: Eläkepappa

        Oot sinä Eläkepappa kyllä ihan mahoton trolli. Oot tosiaan palstan ainoa ammattitrolli. Antigue on ehkä toinen ammattilainen trolli. Ootte te ihan mahottomia trolleja.


    • Anonyymi

      Valitettavasti olet yksi ja sama henkilö. Ei ole leikkiä sinuun kohdistunut vajaavaltaisen hyväksikäyttö. Törkeää toimintaa homoilta. Jättäisivät vammaiset ja vajaavaltaiset rauhaan. Sinun teksti paistaa ammattilaisten silmään heti. Kukaan täydessä ymmärryksessä oleva ei tuota noin vajaata tekstiä.

      • Anonyymi

        Oot sinä Eläkepappa kyllä ihan mahoton trolli. Ihan mahotonta trollausta sinulta taas palstalle. Ihan mahoton oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä Eläkepappa kyllä ihan mahoton trolli. Ihan mahotonta trollausta sinulta taas palstalle. Ihan mahoton oot.

        Ei siitä mihinkään pääse. On se vaan ihan miäletön trolli toi perustrolli Eläkepappa. Yhtä mahoton trolli on perustrolli Antigue.


    • Anonyymi

      Ai se on vajaavaltainen Eläkepappa joka tuottaa vajaata tekstiä Olishan se pitänyt arvata.

      • Anonyymi

        Eläkepapasta ei itsestään ole asiakirjoittajaksi. Häne ei kykene sisällöntuotantoon. Hän ei siksi salli asiakirjoituksia palstalle.


      • Anonyymi

        Eläkepappa on ihan mahoton trolli. Ihan mahotonta trollausta papalta aina palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepappa on ihan mahoton trolli. Ihan mahotonta trollausta papalta aina palstalle.

        Mikähän mahtaa olla sun motiivi trollaukselle? Asiakirjoittajat olet jo saanut karkotetuksi joten se ei voi olla syynä. Mutta mikä, kerrotko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla sun motiivi trollaukselle? Asiakirjoittajat olet jo saanut karkotetuksi joten se ei voi olla syynä. Mutta mikä, kerrotko?

        Ai Eläkepappa on saanut karkotetuksi asiakirjoittajat. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla sun motiivi trollaukselle? Asiakirjoittajat olet jo saanut karkotetuksi joten se ei voi olla syynä. Mutta mikä, kerrotko?

        Eläkepapasta itsestään ei ole sisällöntuottajaksi. Siksi hän ei salli asiakirjoituksia myöskään muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepapasta itsestään ei ole sisällöntuottajaksi. Siksi hän ei salli asiakirjoituksia myöskään muille.

        Ai Eläkepapasta ei ole sisällöntuottajaksi. Sen nyt tietää jokainen palstaa seurannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Eläkepapasta ei ole sisällöntuottajaksi. Sen nyt tietää jokainen palstaa seurannut.

        Pappa osaa tuottaa sisältöä kaalikääryleiden hinnoista. Mitään järkeä tosin ei Eläkepapan jorinoissa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa osaa tuottaa sisältöä kaalikääryleiden hinnoista. Mitään järkeä tosin ei Eläkepapan jorinoissa ole.

        Ai se on Eläkepappa joka trollaa pannun kaalikääryleistä. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Eläkepappa on saanut karkotetuksi asiakirjoittajat. Olishan se pitänyt arvata.

        No eihän siinä.mitään. Jatka sinä vaan.


    • Anonyymi

      Tuo Eläkepappa trollaa niin kauan kuin hän saa sillä huomiota itselleen. Älkää noteeratko häntä mitenkään niin lopulta hän lopettaa palstan häiriköinnin. Niin lopetti se Kuparipannuakin häiriköinyt tyyppi.

      • Anonyymi

        Se oli juuri tuo Eläkepappa joka aina trollasi Kuparipannun juttuja. Se tosiaan lopetti ne kun ei saanut sillä enää tarvittavaa huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli juuri tuo Eläkepappa joka aina trollasi Kuparipannun juttuja. Se tosiaan lopetti ne kun ei saanut sillä enää tarvittavaa huomiota.

        Ai se oli Eläkepappa joka trollasi Kuparipannun juttuja. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Kyllä pyllyyntökitty vajakki työntää tekstiä. Milloin sulla alkaa taas se suljettu jakso ja pääset rauhoittumaan?

      • Anonyymi

        Hahaha! Juttusi eivät tehoa minuun ammattitrolliin.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha! Juttusi eivät tehoa minuun ammattitrolliin.

        T: Eläkepappa

        Ai se olet sinä Eläkepappa joka olet peppuun tökitty vajakki. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Eläkepappa on taas trollannut ihan hulluna. On se mahoton trolli toi Eläkepappa.

    • Anonyymi

      Eläkepappa on ollut ihan hurjana taas. On se kyllä mahoton trolli toi Eläkepappa.

      • Anonyymi

        On se kova trolli tuo Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kova trolli tuo Eläkepappa

        Tässä näemme viime aikojen politiikan tuloksen. Laitokseen kuuluvat henkilöt ovat niin sanotussa avohoidossa pilleripurkin varassa.


    • Anonyymi

      No, mikä on? Nukuttaako? Olemme olleet kohta neljä tuntia ilman viihdyttävän hersyvää kirjoitteluasi. Älä hylkää meitä, tunne vastuusi!

    • Anonyymi

      Pyllyyntökitty haloo! Saatkin tästä hyvän nimimerkin.

      • Anonyymi

        Eläkepapalla on jo lempinimi "Perse-Pappa" Eläkepappa ja Antiguella Anaali Antigue.
        Kyllä kai heitä oiu kutsua myös perseeseen tökityiksi.


    • Anonyymi

      Pyllyyntökitty on laittanut klo 04.09 eläkepappa jutun. Kun pääset taas suljetulle, niin siellä kyllä myös yöt saa nukuttua. Avohoito on vaikeaa.

      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannua koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa Kuparipannua koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata.

        Tämä sama tyyppi hokee tätä mahotonta juttua ja trollaa sitten lisää. Ei täällä muita kaheleita kirjoittele.


    • Anonyymi

      Ai se on peppuun tökitty Eläkepappa joka trollaa. Olishan se pitänyt arvata.

      • Anonyymi

        Ai onko Perse-Pappa Eläkepappa saanut uuden lempinimen? Olishan se pitänyt arvata.
        Saako "Anaali" Antigue myös uuden lempinimen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onko Perse-Pappa Eläkepappa saanut uuden lempinimen? Olishan se pitänyt arvata.
        Saako "Anaali" Antigue myös uuden lempinimen?

        Jatkossa perustrolli Eläkepappa on peppuun tökitty Perse-Pappa Eläkepappa ja perustrolli Antigue on peppuun tökitty Anaali-Antique.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkossa perustrolli Eläkepappa on peppuun tökitty Perse-Pappa Eläkepappa ja perustrolli Antigue on peppuun tökitty Anaali-Antique.

        On kyllä mahottomat lempinimet perustrolli Perse-Papalla ja perustrolli Anaali Antiguella. On se sellaisia trolleja.


      • Anonyymi

        Ihan mahotonta trollausta taas persepapalta ja anusantiquelta. Olisihan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Jo on trolleilla lempinimet. Perse-Pappa ja Anaali Antigue 😄

      • Anonyymi

        Ei kun peppuun tökitty perse-pappa eläkepappa ja peppuun tökitty anaali antigue.


      • Anonyymi

        Taas yksi vajakki sai useita "järkeviä" juttuja syntymään lyhyessä ajassa. Taitaa olla hauskakin harrastus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi vajakki sai useita "järkeviä" juttuja syntymään lyhyessä ajassa. Taitaa olla hauskakin harrastus?

        Kiitti hei! Mukava aina saada positiivista palautetta. Se auttaa jaksamaan trollaamaan 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti hei! Mukava aina saada positiivista palautetta. Se auttaa jaksamaan trollaamaan 👍

        Haukutuksi tuleminen on aina varma merkki trollaamisen onnistumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukutuksi tuleminen on aina varma merkki trollaamisen onnistumisesta.

        Tuota en olisi arvannutkaan. Että sitä on oikein onnistuttu! Hienoa kun voi nauttia "työnsä" hedelmistä eikä tarvitse tuntea itseään hyödyttömäksi tämän yhteiskunnan rakentamisessa. Jatka samaan tyyliin!!!


      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa ja Antique kun trollaa palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota en olisi arvannutkaan. Että sitä on oikein onnistuttu! Hienoa kun voi nauttia "työnsä" hedelmistä eikä tarvitse tuntea itseään hyödyttömäksi tämän yhteiskunnan rakentamisessa. Jatka samaan tyyliin!!!

        Oletko sinä itse kirjoittanut palstalle asiallisia juttuja viime aikoina? Oletko kirjoittanut matkajuttuja, kysynyt kysymyksiä tai vastannut muiden kysymyksiin?
        Toiset trollaa ja toiset haukkuu. Miten nämä kummatkaan on keskustelupalstan toiminnan ja kehittämisen suhteen järkeviä kirjoituksia. Haukkumisen sijaan voisit itse luoda palstalle niitä paljon peräänkuulutettuja asiakirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on Eläkepappa ja Antique kun trollaa palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata

        En usko. Kyllä se olen minä joka trollaan eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä itse kirjoittanut palstalle asiallisia juttuja viime aikoina? Oletko kirjoittanut matkajuttuja, kysynyt kysymyksiä tai vastannut muiden kysymyksiin?
        Toiset trollaa ja toiset haukkuu. Miten nämä kummatkaan on keskustelupalstan toiminnan ja kehittämisen suhteen järkeviä kirjoituksia. Haukkumisen sijaan voisit itse luoda palstalle niitä paljon peräänkuulutettuja asiakirjoituksia.

        Aloita sinä kun olet noin fiksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloita sinä kun olet noin fiksu.

        Löydät kysymykseni kyllä etusivulla olevista aloituksista. Miten on sinun kanssa? Huuteletko vaan puskista luoden alustan trollaamiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä itse kirjoittanut palstalle asiallisia juttuja viime aikoina? Oletko kirjoittanut matkajuttuja, kysynyt kysymyksiä tai vastannut muiden kysymyksiin?
        Toiset trollaa ja toiset haukkuu. Miten nämä kummatkaan on keskustelupalstan toiminnan ja kehittämisen suhteen järkeviä kirjoituksia. Haukkumisen sijaan voisit itse luoda palstalle niitä paljon peräänkuulutettuja asiakirjoituksia.

        Asiallisin kirjoitus pitkään aikaan. Minä ammattitrollina olen odottanut paljon niitä keskusteluita joista täällä aina puhutaan. Ei niitä näy. Ei kai se auta kuin tämäkin talvi jankuttaa kaalikääryleistä ja suoltaa palstalle sontaa kun asiakirjoittajat loistavat poissaolollaan.

        T: "Perse-Pappa" Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallisin kirjoitus pitkään aikaan. Minä ammattitrollina olen odottanut paljon niitä keskusteluita joista täällä aina puhutaan. Ei niitä näy. Ei kai se auta kuin tämäkin talvi jankuttaa kaalikääryleistä ja suoltaa palstalle sontaa kun asiakirjoittajat loistavat poissaolollaan.

        T: "Perse-Pappa" Eläkepappa

        Ollaan viikko trollaamatta ja katsotaan mihin nämä asiakirjoittajat pystyvät.
        Sitten kun huomataan että he eivät kykene sisällöntuotantoon niin viikon kuluttua tykitetään palsta roskaa täyteen. Aloitetaan kaalikääryleen hintojen korotuksella 31,50 eurosta 35 euroon.
        Antakaa palaa asiakirjoittajat. Palsta on teidän.

        T: A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan viikko trollaamatta ja katsotaan mihin nämä asiakirjoittajat pystyvät.
        Sitten kun huomataan että he eivät kykene sisällöntuotantoon niin viikon kuluttua tykitetään palsta roskaa täyteen. Aloitetaan kaalikääryleen hintojen korotuksella 31,50 eurosta 35 euroon.
        Antakaa palaa asiakirjoittajat. Palsta on teidän.

        T: A.

        Olen mukana. Oikea Eläkepappa ja oikea Antique aina huutelevat kurkku suorana että he sisällöntuottajat ja asiakirjoittajat ei saa suunvuoroa palstalla trollien takia. Nyt katsotaan mihin noista oikein on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mukana. Oikea Eläkepappa ja oikea Antique aina huutelevat kurkku suorana että he sisällöntuottajat ja asiakirjoittajat ei saa suunvuoroa palstalla trollien takia. Nyt katsotaan mihin noista oikein on.

        No niinhän ne huutelee. Kohta nähdään mihin "asiakirjoittajat" pystyvät. Tämä on viimeinen kirjoitukseni tällä palstalla ainakin seuraavaan viikkoon.

        T: Ep


      • Anonyymi

        Huikeita trolleja nuo persepappa ja anaaliantsu. Ihan käy kateeksi tuollainen sisällön tuotanto. Olisihan se pitänyt arvata että persepappa ja anaaliantsu trollaavat täällä 24/7. Huimaa trollausta noilta kahdelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän ne huutelee. Kohta nähdään mihin "asiakirjoittajat" pystyvät. Tämä on viimeinen kirjoitukseni tällä palstalla ainakin seuraavaan viikkoon.

        T: Ep

        Uskoo ken haluaa. Veikkaanpa ettei sinussa ole miestä niin tai miksei naista pitämään puheitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huikeita trolleja nuo persepappa ja anaaliantsu. Ihan käy kateeksi tuollainen sisällön tuotanto. Olisihan se pitänyt arvata että persepappa ja anaaliantsu trollaavat täällä 24/7. Huimaa trollausta noilta kahdelta

        I rest my case.


      • Anonyymi

        Ai ne on Antique ja Eläkepappa kun trollaa täällä koko ajan . Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        Mietipä sekunti. Oletko nyt ihan varma vedättäjästä? Ettet nyt kuitenkin ole vedätettävänä. Tai mitä sitä kyselemään. Omasta mielestään huipputrolli vastaa joka tapauksessa jollain idiotismilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät kysymykseni kyllä etusivulla olevista aloituksista. Miten on sinun kanssa? Huuteletko vaan puskista luoden alustan trollaamiselle?

        Voin hyvällä omallatunnolla kertoa sinulle, että olen vastannut moneen kysymykseen ja auttanut kysyjää esim. liikkumisessa varsinkin Gran Canarialla. Aiemmin kirjoitin paljonkin elämisestä siellä, mutta sitten alkoi tulla paskaa niskaan ja lopetin melkein kokonaan. Nyt olen vastannut satunnaisesti kysymyksiin ja joskus sohaissut trollia, mikä ei näköjään sinulle sopinut.
        Moneltakin asiakirjoittajalta on into kadonnut näiden trollien hyökkäysten vuoksi. Ei siis kannata esittää jotain oppimestaria.


      • Anonyymi

        Älä Kerttusetä ragee. Sun homo jutut on tylsää lukee. Keksi jotain uutta kuten palstani perustrollit persepappa ja anaaliantsu. Ne on mun lisäksi palstan ainoat ammattitrollit. Tuommoisille amatööreille ei oo täällä tilaa. Olisihan se pitänyt arvata että sinä Kerttusetä yrität vielä levittää poikarakkauden ilosanomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan viikko trollaamatta ja katsotaan mihin nämä asiakirjoittajat pystyvät.
        Sitten kun huomataan että he eivät kykene sisällöntuotantoon niin viikon kuluttua tykitetään palsta roskaa täyteen. Aloitetaan kaalikääryleen hintojen korotuksella 31,50 eurosta 35 euroon.
        Antakaa palaa asiakirjoittajat. Palsta on teidän.

        T: A.

        Onneksi olkoon!
        Olet onnistunut karkoittamaan asiakirjoittajat, joten turha odottaa täällä mitään muutosta viikossa. Nauti nyt viimeisen päälle näistä persepappa ym. kirjoituksistasi. Ne on niin fiksuja, että vain sinä tajuat ne.
        Anna jatkossakin tulla vain samantyylistä paskaa. Siinähän sinä olet kuin kotonasi. Älä turhaan ujostele ja odottele viikkoa anna tulla vaan heti samaa skeidaa!


    • Anonyymi

      kuka näitä vanhoja nostaa..

    • Anonyymi

      Kolme päivää trollaustaukoa takana ja asiakirjoitusten määrä suorastaan häikäisee. Jotenkin arvasin että Eläkepapasta ja Antiguesta ei ole asiakirjoittajiksi. He eivät kykene sisällöntuotantoon.
      Tosin palstalaisilla tämä on ollut tiedossa jo kauan. Katsellaan nyt vielä viikko loppuun jos perustrollit Antigue ja Eläkepappa kykenisi edes yhden asiaviestin rustaamaan palstalle 😂

      • Anonyymi

        Ei niiltä voi kauhalla vaatia kun on pipetillä annettu. Kovasti A. ja E. ovat vaatimassa muilta sisällöntuotantoa, mutta itse he eivät kirjoittamaan pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niiltä voi kauhalla vaatia kun on pipetillä annettu. Kovasti A. ja E. ovat vaatimassa muilta sisällöntuotantoa, mutta itse he eivät kirjoittamaan pysty.

        Odotellaan jos ne viikossa saisi edes yhden asiaviestin kirjoitettua 😀
        Onhan se noilta kahdelta vähän liikaa vaadittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan jos ne viikossa saisi edes yhden asiaviestin kirjoitettua 😀
        Onhan se noilta kahdelta vähän liikaa vaadittu.

        Yksi asiaviesti per vuosi taitaa olla paras mihin A. ja E. kykenee. Ei voi kauhalla vaatia, jne...


      • Anonyymi

        Ai on Antigue ja Eläkepappa kun häiriköi palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi asiaviesti per vuosi taitaa olla paras mihin A. ja E. kykenee. Ei voi kauhalla vaatia, jne...

        Ei ne pysty edes siihen 😕
        Antiguen ja Eläkepapan edellisestä asiaviestistä tällä palstalla on yli pari vuotta.
        Ei niistä ole sisällöntuottajiksi. Odotellaan nyt viikko loppuun ja annetaan mahdollisuus. Jos ne yksityisviesteillä yhdessä kirjoittaisivat niin ehkä ne kahteen pekkaan voisi yhden asiaviestin saada vuodessa aikaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne pysty edes siihen 😕
        Antiguen ja Eläkepapan edellisestä asiaviestistä tällä palstalla on yli pari vuotta.
        Ei niistä ole sisällöntuottajiksi. Odotellaan nyt viikko loppuun ja annetaan mahdollisuus. Jos ne yksityisviesteillä yhdessä kirjoittaisivat niin ehkä ne kahteen pekkaan voisi yhden asiaviestin saada vuodessa aikaan 😂

        Jos ne on nyt koko kolme päivää käyttäneet siihen että ovat yrittäneet luoda asiakirjoitusta. Vielä eivät ole saaneet kovasta yrityksestä huolimatta julkaisukelpoista viestiä aikaiseksi.


      • Anonyymi

        On ne ihan mahottomia trolleja nuo persepappa ja anaaliantsu. Kaameaa trollausta meidän asiakeskustelijoiden kiusaksi


    • Anonyymi

      Onko ne niitä tosiaankin? Ei olisi mitenkään uskonut että ovat noin mahottomia trollaamaan. Aivan uskomaton juttu. Maailmanihme tosiaan. Ihmetellään sitä vielä loppuvuosi. Yhtykää kaikki samaan ihmettelyyn. Ihmetellään yhdessä ja erikseen ja isommassakin joukossa. Kokoonnutaan torille kaikki ihmettelemään mahottomia trollaajia. Eikö ole mahoton meininki pojilla päällänsä. Aivan mahottomia ovat molemmat. Kukaan muu ei pysty yhtä mahottomaan kuin nuo kaksi. Ihan pitäisi päästä pressan juhliin molemmat. Voisivat sielläkin trollata ihan mahottomasti. Kolminkertainen eläköönhuuto mahottomille trollaajille, eläköön! Eläköön! ELÄKÖÖN!!!

    • Anonyymi

      Olisihan se pitänyt arvata.

      • Anonyymi

        Persepappa ja anaaliantsu ovat taas trollanneet palstalla koko yön. Ihan mahotonta meininkiä noilta kahdelta


    • Anonyymi

      Viikko on yli puolessa ja jo nyt Antiguen ja Eläkepapan asiakirjoitukset ovat ilahduttaneet meitä kaikkia. Jatkakaa pojat vaan samalla linjalla sisällöntuottajina.

      • Anonyymi

        Jos ne on koko viikon yrittäneet saada aikaiseksi yhtä julkaisukelpoista kirjoitusta. Vielä ei ole tulosta syntynyt. Ei se varmaan helppoa heillä ole yrittää ryhtyä asiakirjoittajaksi kun ovat ensin monta vuotta täällä pelkästään trollanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne on koko viikon yrittäneet saada aikaiseksi yhtä julkaisukelpoista kirjoitusta. Vielä ei ole tulosta syntynyt. Ei se varmaan helppoa heillä ole yrittää ryhtyä asiakirjoittajaksi kun ovat ensin monta vuotta täällä pelkästään trollanneet.

        Täytyy taas huomenna tulla vilkaisemaan joko perustrollit Antigue ja Eläkepappa on ryhtyneet sisällöntuottajiksi. Toistaiseksi ei hyvältä näytä 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy taas huomenna tulla vilkaisemaan joko perustrollit Antigue ja Eläkepappa on ryhtyneet sisällöntuottajiksi. Toistaiseksi ei hyvältä näytä 😐

        Persut luopuu rasismista ennen kuin nuo kaksi alkavat kirjoittamaan asiallisia viestejä palstalla.


      • Anonyymi

        Noista häiriköistä tuskin tulee asiakirjoittajia noin vaan sormia napsauttamalla. Se olisi jo jotain, jos he lopettaisivat palstan häiriköimisen.


      • Anonyymi

        Ai ne on Antique ja Eläkepappa kun häiriköi palstalla asiakirjoittajia koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        Ihan mahottomia trolleja ovat nuo persepappa ja anaaliantsu . Mahotonta trollausta jo vuosia. Koskahan ne jättää palstan meidän asiakirjoittajien keskustelu paikaksi


      • Anonyymi

        Taas ojan persepappa ja anaaliantsu kirjoittaneet kymmeniä asiattomia viestejä palstalle. Mikä noita kahta vaivaa. Mikseivät persepappa ja anaaliantsu voi olla kuten me asiakirjoittajia ja keskustella asiallisesti tällä palstalla matkailusta. On ne mahottomia trolleja nuo persepappa ja anaaliantsu. Ihan mahotonta trollausta taas noilta kahdelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas ojan persepappa ja anaaliantsu kirjoittaneet kymmeniä asiattomia viestejä palstalle. Mikä noita kahta vaivaa. Mikseivät persepappa ja anaaliantsu voi olla kuten me asiakirjoittajia ja keskustella asiallisesti tällä palstalla matkailusta. On ne mahottomia trolleja nuo persepappa ja anaaliantsu. Ihan mahotonta trollausta taas noilta kahdelta

        Oletkohan sinä ikinä kirjoittanut mitään muuta kuin noita alapään juttujasi?


    • Anonyymi

      Olisihan se pitänyt arvata taaskin.

      • Anonyymi

        Ihan mahotonta menoa taas. Eikö persepappa ja anaaliantsu oikeasti kykene sisällön tuotantoon missään muodossa. Miksi persepappa ja anaaliantsu häiriköi meitä asiakirjoittajia vuodesta toiseen. Persepappa ja anaaliantsu ovat trollaamalla ajaneet kaikki asiakirjoittajat pois ja silti jatkavat häiriköintiään palstalla. On ne sellaisia velikultia nuo persepappa ja anaaliantsu. Ihan kaameaa trollausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahotonta menoa taas. Eikö persepappa ja anaaliantsu oikeasti kykene sisällön tuotantoon missään muodossa. Miksi persepappa ja anaaliantsu häiriköi meitä asiakirjoittajia vuodesta toiseen. Persepappa ja anaaliantsu ovat trollaamalla ajaneet kaikki asiakirjoittajat pois ja silti jatkavat häiriköintiään palstalla. On ne sellaisia velikultia nuo persepappa ja anaaliantsu. Ihan kaameaa trollausta

        Ihan kuin sinäkin olisit asiakirjoittaja.
        Taidat olla itse tuon alapään asiantuntija ja ryvet siinä päivästä toiseen.
        Voisit ihan hyvin lopettaa. Kukaan ei jää kaipaamaan viisauksiasi.


    • Anonyymi

      Viikon mittaista trollaustaukoa kestää vielä 26 tuntia ja viikossa Antigue ja Eläkepappa ovat luoneet palstalle nolla (0) asiakirjoitusta. On ne sellaisia sisällöntuottajia nuo palstan perustrollit😀

      • Anonyymi

        Ehkä he ovat yrittäneet. Viikko ei kuitenkaan riitä että Antigue ja Eläkepappa saisivat julkaisukelpoista viestiä aikaiseksi. He ovat ehkä hyräilleet asiakirjoituksen luomista yrittäessään Martti Servon kappaletta:

        Mikä on kun ei taidot riitä
        Mikä on kun ei onnistu?
        Onko niin ettei niittää voi sieltä
        Mihin koskaan ei kylvetty?

        Nyt ainakaan eivät enää vaadi muilta asiakirjoituksia kun eivät itse niihin pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä he ovat yrittäneet. Viikko ei kuitenkaan riitä että Antigue ja Eläkepappa saisivat julkaisukelpoista viestiä aikaiseksi. He ovat ehkä hyräilleet asiakirjoituksen luomista yrittäessään Martti Servon kappaletta:

        Mikä on kun ei taidot riitä
        Mikä on kun ei onnistu?
        Onko niin ettei niittää voi sieltä
        Mihin koskaan ei kylvetty?

        Nyt ainakaan eivät enää vaadi muilta asiakirjoituksia kun eivät itse niihin pysty.

        Kyllä nuo Mikki Hiiret kuule jatkossakin piipittää asiakirjoitusten puutteesta. Nyt on todistettu että he itse kykenevät luomaan nolla (0) asiakirjoitusta per viikko.
        Sellaisia sisällöntuottajia nuo perustrollit on 😐
        Heillä oli mahdollisuus asiakirjoituksiin ilman pelkoa trollauksesta. Heistä ei ollut sisällöntuottajiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo Mikki Hiiret kuule jatkossakin piipittää asiakirjoitusten puutteesta. Nyt on todistettu että he itse kykenevät luomaan nolla (0) asiakirjoitusta per viikko.
        Sellaisia sisällöntuottajia nuo perustrollit on 😐
        Heillä oli mahdollisuus asiakirjoituksiin ilman pelkoa trollauksesta. Heistä ei ollut sisällöntuottajiksi.

        Antiikilla ja eläkepapalla on mennyt sormi suuhun kun pitäisi kirjoittaa asiaa kaalikääryleiden ja väittämänsä erään ravintolan sulkemisen sijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antiikilla ja eläkepapalla on mennyt sormi suuhun kun pitäisi kirjoittaa asiaa kaalikääryleiden ja väittämänsä erään ravintolan sulkemisen sijasta.

        Perseessä niillä on sormi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseessä niillä on sormi

        Minä kirjoitin että niillä on mennyt sormi suuhun. Sinä kirjoitit missä se on ollut ennen sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseessä niillä on sormi

        Eipäs, toinen peukku suussa ja toinen perseessä. Ja peukkuja vaihdetaan puolen tunnin välein!


    • Anonyymi

      Yrittäkää nyt edes. Tuo nyt on vaan niin helv.tin väsynyttä tuubaa ettei mitään tolkkua.

    • Anonyymi

      Kyllä olisin arvannut jos olisi kysytty?

      • Anonyymi

        Ai ne on persepappa ja anaaliantsu kun häiriköi palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Ihan selvää pyllyyntökityn tuottamaa tekstiä taas. Voisit taas avautua niistä sinuun kohdistuneista vajaavaltaisen hyväksikäyttötapauksista, jotka aiheuttavat tuottamaan tätä sontaa. Vaikka oletkin avun tarpeessa on välillä vaikea ymmärtää sinun ongelmia.

      • Anonyymi

        Ei Antiguesta ja Eläkepapasta ole kirjoittamaan asiaa. Eivät he pysty tuottamaan kuin tuollaista sontaa. Viikossa he eivät ole saaneet yhtä ainutta asiakirjoitusta palstalle. Heistä ei vaan ole sisällöntuottajiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Antiguesta ja Eläkepapasta ole kirjoittamaan asiaa. Eivät he pysty tuottamaan kuin tuollaista sontaa. Viikossa he eivät ole saaneet yhtä ainutta asiakirjoitusta palstalle. Heistä ei vaan ole sisällöntuottajiksi.

        Juuri nyt kello 18:02 tulee tasan viikko kun heille annettiin mahdollisuus sisällöntuotantoon ilman pelkoa trollien häirinnästä. Kovia he ovat kyllä arvostelemaan muita, mutta itse heistä ei ole luomaan yhtään asiallista tekstiä. En luokittele asiallisiksi teksteiksi yhtään heidän kirjoittamaa juttuja joissa käsitellään kaalikääryleen hintaa tai sitä onko joku ravintola ruokaravintola vaiko baari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Antiguesta ja Eläkepapasta ole kirjoittamaan asiaa. Eivät he pysty tuottamaan kuin tuollaista sontaa. Viikossa he eivät ole saaneet yhtä ainutta asiakirjoitusta palstalle. Heistä ei vaan ole sisällöntuottajiksi.

        Eikö tuota omituista höpöttäjää kukaan saa hiljaiseksi?


      • Anonyymi

        Me sisällön tuottajat joudumme jatkuvasti lukemaan haukkuja ja törkeää sisältöä kun Antique ja Eläkepappa eivät kykene sisällön tuotantoon. Miksi nuo kaksi palstan ammattitrollia eivät anna meidän asiakeskustelijoiden kirjoittaa palstalla asiallisesti. Sellaisia härikköjä ovat nuo persepappa ja anaaliantsu. Ei kai ollut vaikea arvata. Ihan mahotonta trollausta taas noilta kahdelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Antiguesta ja Eläkepapasta ole kirjoittamaan asiaa. Eivät he pysty tuottamaan kuin tuollaista sontaa. Viikossa he eivät ole saaneet yhtä ainutta asiakirjoitusta palstalle. Heistä ei vaan ole sisällöntuottajiksi.

        Ei mopolla moottoritielle. Ei trolleista tule viikossa asiakirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mopolla moottoritielle. Ei trolleista tule viikossa asiakirjoittajia.

        Antiguesta ja Eläkepapasta ei tule ikinä asiakirjoittajia. Heistä ei vaan ole sisällöntuottajiksi.


      • Anonyymi

        Onko ne Antique ja Eläkepappa kun häiriköi palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata. Nuo kaksi trollia pilaavat meidän asiakeskustelijoiden matkajutut jatkuvasti. Ihan mahotonta trollausta taas noilta kahdelta.


    • Anonyymi

      Mitään Antiguesta ja Eläkepappaa ole kirjoittamassa vajaata tekstiä vaan yksi ja sama pyllyyntökitty, jonka kirjoituksen erottaa aivan selvästi.

    • Anonyymi

      On se vaan kova trolli toi pyllyyntökitty Eläkepappa. Kirjoitukset erottaa aivan selvästi. Ihan mahotonta trollausta tulee vajakilta papalta jatkuvasti.

      • Anonyymi

        On se ihan mahoton trolli tuo Eläkepappa. Vajaata tekstiä vaan suoltaa peppupappa palstalle.


      • Anonyymi

        Mahotonta trollausta taas kerran. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihan mahoton trolli tuo Eläkepappa. Vajaata tekstiä vaan suoltaa peppupappa palstalle.

        Ai se on peppupappa Eläkepappa joka trollaa jatkuvasti. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on peppupappa Eläkepappa joka trollaa jatkuvasti. Olishan se pitänyt arvata.

        On Anaali Antigue myös kova trollaamaan. Molemmat on miälettömiä rolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Anaali Antigue myös kova trollaamaan. Molemmat on miälettömiä rolleja.

        Ai Anaali trollaa kanssa. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Luulisi trollillakin olevan jotain ammattiylpeyttä millaista tekstiä saa aikaan. Kun pyllyyntökityltä puuttuu ymmärrys, niin ei ole mitään ammattiylpeyttä. Kun pyllyyntökityn saisi suljettua pois olisi taas ihan järkevä juttu.

    • Anonyymi

      Peppupappa Eläkepapasta ei ole kirjoittamaan asiaa. Peppuuntökitty pappa suoltaa vaan trollausta palstalle.

      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa jota on tökitty peräaukkoon. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Selvyyden vuoksi on ilmoitettava, että Inglesissä toimiva perverssien ja perseeseen nussijoiden yhdistys ja sen jäsenet itrisanoutuu jyrkästi pyllyyntökityn hyväksikäytöstä. Meitä on turha syyllistää!

    • Anonyymi

      So fuskin wat. Aivan niiq samantekevää noin selvyyden vuoksi kuka tämän palstan häirikköä nai suoleen.

    • Anonyymi

      On se ihan mahoton trolli tuo peppupappa Eläkepappa.

      • Anonyymi

        On se ihan hurja. Ihan mahotonta trollausta jatkuvasti. Pelkkiä persejuttuja papalta vaan tulee. Siitä kai lempinimet Perse-Pappa Eläkepappa ja Peppupappa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihan hurja. Ihan mahotonta trollausta jatkuvasti. Pelkkiä persejuttuja papalta vaan tulee. Siitä kai lempinimet Perse-Pappa Eläkepappa ja Peppupappa.

        Ai se on pyllyyntökitty Eläkepappa joka trollaa. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Joku vajakki näyttää vallanneen palstan. Saas nähdä kuinka kauan jaksaa kirjoitella noinkin älykästä tekstiä.

      • Anonyymi

        Kyllähän minä toki jaksan.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä toki jaksan.

        T: Eläkepappa

        Ai se oot sinä vajakki Eläkepappa joka täällä trollaat. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä toki jaksan.

        T: Eläkepappa

        On sulla Eläkepappakyllä härskit jutut. Ei ole ihme että oot saanut lempinimiä kuten Perse-Pappa ja Peppupappa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä toki jaksan.

        T: Eläkepappa

        Me Eläkepappa odoteltiin koko viikko että sinä olisit ryhtynyt asiakirjoittaksi ja sisällöntuottajaksi. Miksi et kirjoittanut yhtään asiaviestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me Eläkepappa odoteltiin koko viikko että sinä olisit ryhtynyt asiakirjoittaksi ja sisällöntuottajaksi. Miksi et kirjoittanut yhtään asiaviestiä?

        En osaa. Yritin koko viikon luoda asiakirjoitusta, mutta ei siitä mitään tullut. Koko ajan vaan pyöri kaalikääryleiden hinnat mielessä ja Kuparipannubaarin makkaraperunat.
        Ei minusta ole asiakirjoittajaksi. Ei tule minusta koskaan sisällöntuottajaa. Kirjoittakaa te muut asiaviestejä.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa. Yritin koko viikon luoda asiakirjoitusta, mutta ei siitä mitään tullut. Koko ajan vaan pyöri kaalikääryleiden hinnat mielessä ja Kuparipannubaarin makkaraperunat.
        Ei minusta ole asiakirjoittajaksi. Ei tule minusta koskaan sisällöntuottajaa. Kirjoittakaa te muut asiaviestejä.

        T: Eläkepappa

        No sitähän minä sanoin koko viikon. Ei ole Eläkepapasta sisällöntuottajaksi asiakirjoittajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän minä sanoin koko viikon. Ei ole Eläkepapasta sisällöntuottajaksi asiakirjoittajaksi.

        Ei ole. Olen sen verran vajakki etten kykene sisällöntuotantoon. Ei trollista saa asiakirjoittajaa mitenkään.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Olen sen verran vajakki etten kykene sisällöntuotantoon. Ei trollista saa asiakirjoittajaa mitenkään.

        T: Eläkepappa

        Me annetaan sulle vielä toinen viikko aikaa harjoitella asiakirjoittamista ja sisällöntuotantoa. Jos sittenkään et onnistu niin me uskotaan ettei susta ole mihinkään. Harjoittele koko ensi viikko.
        Jätät vaan kaalikääryleet ja homojutut pois viesteistä etkä kutsu ravintola Kuparipannua Kuparipannubaariksi niin se on jo hyvä alku asiaviestille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me annetaan sulle vielä toinen viikko aikaa harjoitella asiakirjoittamista ja sisällöntuotantoa. Jos sittenkään et onnistu niin me uskotaan ettei susta ole mihinkään. Harjoittele koko ensi viikko.
        Jätät vaan kaalikääryleet ja homojutut pois viesteistä etkä kutsu ravintola Kuparipannua Kuparipannubaariksi niin se on jo hyvä alku asiaviestille.

        No jos minä yritän harjoitella ensi viikolla asiakirjoittamista. Vähän vaikeaa se on kun kaalikääryleet, makkaraperunat ja homot vaan pyörii mielessä. Lienen vähän vajakki kun en saa niitä pois mielestäni.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos minä yritän harjoitella ensi viikolla asiakirjoittamista. Vähän vaikeaa se on kun kaalikääryleet, makkaraperunat ja homot vaan pyörii mielessä. Lienen vähän vajakki kun en saa niitä pois mielestäni.

        T: Eläkepappa

        Kyllä mä uskon että sinä ja Antigue molemmat saatte viikossa yhden julkaisukelpoisen viestin aikaiseksi. Vaihdelkaa mielipiteitä yksityisviesteillä ja kirjoittakaa asiakirjoitus yhdessä jos se tuntuu ylivoimaisen vaikealta luoda asiasisältöä yksin. Jätätte vaan sen Kuparipannun haukkumisen ja homojutut pois viestistä niin se on jo tosi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä uskon että sinä ja Antigue molemmat saatte viikossa yhden julkaisukelpoisen viestin aikaiseksi. Vaihdelkaa mielipiteitä yksityisviesteillä ja kirjoittakaa asiakirjoitus yhdessä jos se tuntuu ylivoimaisen vaikealta luoda asiasisältöä yksin. Jätätte vaan sen Kuparipannun haukkumisen ja homojutut pois viestistä niin se on jo tosi paljon.

        Kiitti vinkistä sinulle asiakirjoittaja. Minä laitan ylös että Kuparipannua ja homoja ei saa olla viestissä. Täytyy pyrkiä vähentämään myös noita "On se mahoton trolli tuo Eläkepappa. Olishan se pitänyt arvata" -trollauksiani. Eihän nekään taida olla kovin asiallisia.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vinkistä sinulle asiakirjoittaja. Minä laitan ylös että Kuparipannua ja homoja ei saa olla viestissä. Täytyy pyrkiä vähentämään myös noita "On se mahoton trolli tuo Eläkepappa. Olishan se pitänyt arvata" -trollauksiani. Eihän nekään taida olla kovin asiallisia.

        T: Eläkepappa

        Ai se oot sinä Eläkepappa joka olet trollannut Kuparipannusta. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se oot sinä Eläkepappa joka olet trollannut Kuparipannusta. Olishan se pitänyt arvata.

        On se ihan mahoton trolli toi perustrolli Eläkepappa.


    • Anonyymi

      Pappa on taas trollannut. On se aika vajakki pappa tuo Eläkepappa.

      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      ei sitä olisi arvannut.

    • Anonyymi

      On kyllä mahotonta menoa Eläkepapalta. Aina vaan tulee papalta sontaa eli trollausta palstalle.

      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on Eläkepappa kun trollaa. Olishan se pitänyt arvata.

        Ai se olet sinä vajakki joka täällä trollaa. En olisi millään arvannutkaan.


      • Anonyymi

        Vajakki Eläkepappa ei taida trollata. Tuossa ylempänä hän kertoo että aikoo harjoitella asiakirjoittamista ja sisällöntuottamista. Me asiakirjoittajat tässä odotellaan että milloin Eläkepappa ja Antigue saa kyhättyä elämänsä ensimmäisen asiaviestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se olet sinä vajakki joka täällä trollaa. En olisi millään arvannutkaan.

        Totta. Minä vajakkipappa se tässä trollaan. Keskityn nyt harjoittelemaan asiakirjoittamista ja tässä välillä vähän trollaan. Vaikeata on. Kaalikääryleet ja Kuparipannubaari vaan pyörii mielessä. Saa nähdä tuleeko viestistäni asiallista ollenkaan.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Minä vajakkipappa se tässä trollaan. Keskityn nyt harjoittelemaan asiakirjoittamista ja tässä välillä vähän trollaan. Vaikeata on. Kaalikääryleet ja Kuparipannubaari vaan pyörii mielessä. Saa nähdä tuleeko viestistäni asiallista ollenkaan.

        T: Eläkepappa

        Kyllä sä vajakki Eläkepappa pystyt siihen. Jätät vaan viestistä pois kaalikääryleet, makkaraperunat, homot ja et kutsu ravintola Kuparipannua Kuparipannubaariksi.
        Asiallista ei ole myöskään väittää Karhubaaria ruokaravintolaksi. Samoin ei ole myöskään asiallista väittää että Kuparipannu on lopettanut toimintansa.
        Kyllä te vajakki Eläkepappa ja vajakki Antigue pystytte viikossa yhden asiakirjoituksen luomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä vajakki Eläkepappa pystyt siihen. Jätät vaan viestistä pois kaalikääryleet, makkaraperunat, homot ja et kutsu ravintola Kuparipannua Kuparipannubaariksi.
        Asiallista ei ole myöskään väittää Karhubaaria ruokaravintolaksi. Samoin ei ole myöskään asiallista väittää että Kuparipannu on lopettanut toimintansa.
        Kyllä te vajakki Eläkepappa ja vajakki Antigue pystytte viikossa yhden asiakirjoituksen luomaan.

        Kiitos sinulle asiakirjoittaja. Täytyy muistaa noi jättää pois. Minä olen noista trollannut yli 3 vuotta niin vaikeaa niitä on yrittää jättää pois.
        Antakaa sitten lisäaikaa jos me Antiguen kanssa ei viikossa saada edes yhtä asiakirjoitusta palstalle.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle asiakirjoittaja. Täytyy muistaa noi jättää pois. Minä olen noista trollannut yli 3 vuotta niin vaikeaa niitä on yrittää jättää pois.
        Antakaa sitten lisäaikaa jos me Antiguen kanssa ei viikossa saada edes yhtä asiakirjoitusta palstalle.

        T: Eläkepappa

        Voimia sinulle zikasairas pienipää vajakki Eläkepappa ja ystävällesi sontasäkki Antiguelle asiaviestin kirjoittamiseen. Kysykää meiltä asiakirjoittajilta ja sisällöntuottajilta neuvoa jos ette meinaa saada kasaan julkaisukelpoista viestiä.


    • Anonyymi

      Miksei sotavento kirjoita enää annan kanaria palstalla?

      • Anonyymi

        Kun ei saa enää olla palstan kingi.


    • Anonyymi

      A. ja Ep hääti sotiksen pois. Sitten ne ihmettelee että miksi kukaan ei niistä tykkää ja kirjoittele niiden kanssa.

    • Anonyymi

      Siis toisella palstallahan kirjoittajat katosi kun kaksi kaverusta alkoi haukkumaan Puerton eläkeläisiä kiljua juoviksi sossun eläteiksi. Puertossa talvehtivat eläkeläiset on kaikkea ihan muuta. Se ei juoppoa tee jos illallisella juo lasin pari viiniä.

    • Anonyymi

      Pappa ja se toinen haukkui Puerton eläkeläiset kiljua juoviksi sossuneläteiksi. Siksi siellä ei kukaan kirjoittele niiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe