Te joilla on Wacom Bamboo Fun piirrustupöytä, niin mistä olette ostaneet näitä kynänkärkiä tähän tablettiin? Mulla tuli 3 mukana, mut nyt viimenen meneillään, aattelin vaan että mistäköhän niitä mahtaa löytyy, netistä varmaankin siis! mutta mistä?
Bamboo tabletin kynänkärjet
Mistäs.....? x3
2
188
Vastaukset
Minulla on eri piirtopöytä, mutta ainakin tuolta verkkokaupasta näyttäis löytyvän Wacomin vaihtokärkiä.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14222/djgnm/Wacom-Bamboo-Fun-vaihtokarjet-5-kpl-Yhteensopivuus- wewaeaweew
kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495