Kiinnostaa tällaisena yleisenä mielipiteenvaihtona kuulla naisten ajatuksia miehestä naiseksi pukeutuvista miehistä. Että kuinka yleiseltä bi-naisten keskuudessa tuntuu se, että naisia kiinnostaa m2f -miehet, jotka eivät ole käyneet sukupuolenkorjausta vaan pelkästään näyttävät hyvältä. Eli tyttömäisiltä ^_^
T. Transpersoona Turusta
Miten bi-naiset suhtautuvat m2f - pukeutujiin?
Janiela_
3
206
Vastaukset
- Mun mielipide
Minä pidän tyttömäisistä miehistä, jos he näyttävät hyviltä. Eivät siis joltakin Kummeli naisilta joka oli tosi koomista katseltavaa. Voisin hyvinkin rakastua mieheen joka pukeutuu naiseksi.
Mulla on tuolla treffipuolella ihan profiilikin olemassa :D Jos kiinnostaa katsoa, siinä on niin tyttömäistä kuin poikamaista kuvaa :) http://treffit.suomi24.fi/profile/42044
Uudet kaverit on aina tervetulleita :)- mii laik
Sama juttu, tykkään :) Itseasiassa ainoastaan tyttömäiset / naismaiset miehet kiinnostaa, muut miehet ei ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858