Kiinnostaa tällaisena yleisenä mielipiteenvaihtona kuulla naisten ajatuksia miehestä naiseksi pukeutuvista miehistä. Että kuinka yleiseltä bi-naisten keskuudessa tuntuu se, että naisia kiinnostaa m2f -miehet, jotka eivät ole käyneet sukupuolenkorjausta vaan pelkästään näyttävät hyvältä. Eli tyttömäisiltä ^_^
T. Transpersoona Turusta
Miten bi-naiset suhtautuvat m2f - pukeutujiin?
Janiela_
3
233
Vastaukset
- Mun mielipide
Minä pidän tyttömäisistä miehistä, jos he näyttävät hyviltä. Eivät siis joltakin Kummeli naisilta joka oli tosi koomista katseltavaa. Voisin hyvinkin rakastua mieheen joka pukeutuu naiseksi.
Mulla on tuolla treffipuolella ihan profiilikin olemassa :D Jos kiinnostaa katsoa, siinä on niin tyttömäistä kuin poikamaista kuvaa :) http://treffit.suomi24.fi/profile/42044
Uudet kaverit on aina tervetulleita :)- mii laik
Sama juttu, tykkään :) Itseasiassa ainoastaan tyttömäiset / naismaiset miehet kiinnostaa, muut miehet ei ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap101989Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279870- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 29701
- 49619