Onko liian myöhäista

aina yksin

Elämää on yhä jäljellä. Onko liian myöhäistä löytää oikeaa kanssani loppuelämäni polkuja kanssani kulkemaan?

27

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on.

      On.

    • <3<3

      Koskaan ei ole liian myöhäistä. Vaikka vain yksi päivä onnen kantamoista, kuin ei onnea ollenkaan.

    • Pirre*

      Sitä oikeaa ei ole olemassakaan..:)

      • virsta väärää

        Tottakai on, hän on vähiten väärä. Kukapa täydellinen olisi, minäkään?


    • 1943

      Eihän tuohon kukaan tiedä oikeaa vastausta, pitää vain elää ja katsoa. Niin kauan on toivoa, kun elää. Toivon, että löydät kumppanin kerallasi kulkemaan.

    • kuplat puhkee.

      Kyl se on aika myöhä jos ei pääse irti netistä. Mä luulen et parhaat kuplat löytyy livestä. Kaikki parisuhteethan on kuplia ei niillä ole todellisuutta. Ihmiset vaan kuvittelee kun on liiskassa.

      • -----

        Riippuu, mistä roikkuu.
        Jos itse on epäonnistunut, kaikki eivät ole.


    • kypsä liitto

      Ah haa, menin 60 täytettyäni avioon 3 kerran, ja paras avioliitoni se olikin:) Saimme 14 yhteistä ihanaa vuotta, nyt hän on jo ilmavoimissa ollut 4 vuotta.
      Elämäni kypsin, kaunein ja antoisin aika,..niin ettei liian myöhäistä voi olla.
      Mieheni oli 74 v. silloin ja täysi mies loppuun asti,..no, jaa 2 viimeistä kk oli voimat jo heikot (syöpä vei hänet) mutta ei se ollut se tärkein meillä.
      Elämälle kiitos, että uskalsimme iloiten mennä yhteen!

    • t.l.

      Eipä kai. Kun vain jaksaa käydä niissä paikoissa jossa on muitakin ihmisiä. Tiedätkö, Joku viisas ihminen on joskus kirjoittanut, että kaksi täydellistä päivää merkitsee enemmän kuin neljäkymmentä mitäänsanomatonta vuotta. En nyt muista kuka näin on kirjoittanut, viisaita sanoja kuitenkin.

      • Asiaa puhuu t.l.
        Ei se lintu lennä sellaseen käteen mikä nyrkissä on,avoimin mielin ja nykyisestä hetkestä mahdollisimman paljon nauttien.


    • En tiedä löytyykö juuri oikeaa, mutta sellainen voi löytyä jonka kanssa voi olla.
      Kaikkea ei saa, viat on otettava siinä missä hyvätkin puolet.
      En tunne itseäni yksinäiseksi, olen itse valinnut elämäntyylini. Voin olla vaikka kuinka kauan omissa oloissani kaipaamatta ketään.
      Ei ole mukavaa olla yksin jos kaipaa seuraa ja kainaloa. Myöhäistä ei ole koskaan, vanhainkodillakin syttyy romansseja. Siellä on mustasukkaisuusdraamoja ja kilpailua vähistä miehistä. Mummoja kun on enmmistö.

      • piauler.

        Niimpä just,äitini on hyvä esimerkki.Melkein 90 ja miehet mielessä,jos joku pappa katsoo pitempään,on jo ihastunut.
        Kun on vain yksi mies ollut eläessään,edesmennyt isäni.

        Joskus huvittaa mutta olenkin sanonut että eihän tässä mitään kiirettä ole,viimeistään vanhainkodissa sitten ; ))


    • Son tuuristaki kii

      Aloittajalle.

      Ei ole liian myöhäistä. Hyvällä tuurilla onnistuu kaikessa.
      Ja jos ahkerasti liikut livessä kutemisympyröissä - kuten eläkeläistansseissa - ja muissa harrastusporukoissa, vaikka eläkeläismatkoilla.

      • 1943

        Hyvää tuuria tarvitaan. Yks jo edesmennyt entinen työtoverini törmäsi yli kuuskymppisenä tulevaan mieheensä Helsingissä kadulla. Liikun noissa "kutemisympyröissä" paljon, mutta kumppanin etsintä ei ole mielessä. Kunhan juttelen erilaisten ihmisten kanssa. Ja omalla kohdallani miehen pitää olla se aktiivisempi osapuoli.


      • Tasa sarvinen
        1943 kirjoitti:

        Hyvää tuuria tarvitaan. Yks jo edesmennyt entinen työtoverini törmäsi yli kuuskymppisenä tulevaan mieheensä Helsingissä kadulla. Liikun noissa "kutemisympyröissä" paljon, mutta kumppanin etsintä ei ole mielessä. Kunhan juttelen erilaisten ihmisten kanssa. Ja omalla kohdallani miehen pitää olla se aktiivisempi osapuoli.

        Etkö tee aloituksia sängyssäkään, huono homma.


      • 31..
        Tasa sarvinen kirjoitti:

        Etkö tee aloituksia sängyssäkään, huono homma.

        Ei kaikki naiset tiedä mikä on aloitus sängyssä!


      • Son tuuristaki kii
        31.. kirjoitti:

        Ei kaikki naiset tiedä mikä on aloitus sängyssä!

        Mikä se on?
        Kerro, mikä työ aloitetaan sängyssä!


      • petari..
        Son tuuristaki kii kirjoitti:

        Mikä se on?
        Kerro, mikä työ aloitetaan sängyssä!

        Petaaminen.
        "Niin makaa, kuin petaa."


    • Son tuuristaki kii

      Niih, eipäs unhoteta, vaikka meinas.

      Onhan suomi24-keskustelupalstoilla ja chateissa miehenmetsästys/naisenkalastus mahdollista :)
      Siitä vaan rekisteröimään profiilia.
      Sitten profiilikuvaksi napakuva.
      Useita kuvia mahtuu.
      Punakynsivarvaskuva,,,tanssimekossa diivailu rintavaolla,,,säärikuva,,,reis....ja niin ylöspäin.

      • Son tuuristaki kii

        Niih, eipäs unhoteta miehiä, vaikka meinas.

        Miehet laittakaa hauiskuva, sixpack, ja ilman paitaa tietty.


    • Eihän sinne niin paljon kuvia saa laittaa. Rajoitettu on kuvien määrä...

      • Son tuuristaki kii

        Saa suomi24-profiiliin laittaa sex kuvaa, suomeksi kuusi, ei se puu vaan nummero.
        Jos ei sexillä mainoskuvalla kaupaksi mee, niin toivoton tapaus. Eikä siinä lisäkuvat auta :P


      • rypyt ja läskit
        Son tuuristaki kii kirjoitti:

        Saa suomi24-profiiliin laittaa sex kuvaa, suomeksi kuusi, ei se puu vaan nummero.
        Jos ei sexillä mainoskuvalla kaupaksi mee, niin toivoton tapaus. Eikä siinä lisäkuvat auta :P

        Ei taida mummujen sisu antaa omaa kuvaa laittaa :DDDD


      • Son tuuristaki kii
        rypyt ja läskit kirjoitti:

        Ei taida mummujen sisu antaa omaa kuvaa laittaa :DDDD

        Mitens on pappojen haba, sixpack?
        Löytyykö omasta takaa?
        Vai pitääkö lainata?


      • rypyt ja läskit
        Son tuuristaki kii kirjoitti:

        Mitens on pappojen haba, sixpack?
        Löytyykö omasta takaa?
        Vai pitääkö lainata?

        Sama kai soon niilläkin, naamasta kyllä näkkee miten on elämänsä viettänyt :DDDD


      • Son tuuristaki kii
        rypyt ja läskit kirjoitti:

        Sama kai soon niilläkin, naamasta kyllä näkkee miten on elämänsä viettänyt :DDDD

        Entäs sinulla itselläsi?


      • rypyt ja läskit
        Son tuuristaki kii kirjoitti:

        Entäs sinulla itselläsi?

        En kai mää niin hullu ole et täällä naamani näyttääsin :DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe