moni saanut parannuksen armon?

dfsfdsdfs

ainakin näin täällä! tunnen jo seitsemän jotka on saanut parannuksen armon ja tullut lestadiolaisiksi :O

19

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelekääkkö polliisia

Minäkin sain parannuksen armon kautta irtautua Srk valheiden tukijoiden joukosta. Tunnen monta muutakin jotka on saman onnen löytäneet kohdallensa. Eli sinun aloitus on provo, ja sitä paitsi sinä et ole vl kun luet näitä, eihän täällä kukaan oikea srk uskovainen käy, näin ainakin sanoo "vakaat veljet" ry:llä, he kyllä itse näitä lukevat mutta eivät sallisi sitä muille, juuri kuten Raamattu varoittaa vääristä opettajista.

• Tuota noin

Tavallisesti ei puhuta "tulemisesta lestadiolaiseksi".

Outoa puhetta.

• avatkaa

Minä olen 26-vuotias nuorimies(en keskustelun avaaja) ja tulin VL 2kk sitten. Eikai sillä ole väliä millä sanalla yrittää sitä kuvata, kun on saanut rauhaisan olon ja uskoa syntinsä anteeksi.

• avatkaa kirjoitti:

Minä olen 26-vuotias nuorimies(en keskustelun avaaja) ja tulin VL 2kk sitten. Eikai sillä ole väliä millä sanalla yrittää sitä kuvata, kun on saanut rauhaisan olon ja uskoa syntinsä anteeksi.

Eikö kukaan muu saa uskoa syntejä anteeksi?

Etkö sinä uskonut ennen syntejä anteeksi?

Sitten todellisuus; Miten aijot pelastua? Edellinen siihen ei riitä?

Kes

• voi ihmettä
        avatkaa kirjoitti:

Kerro meille muillekin kuinka se tapahtui? Tämä on sen verran harvinaista, että kiinnostaisi kovasti kuulla mikä sinut sai tulemaan vl:ksi? Tiedätkö mihin olet sitoutunut?

• 12+10
        avatkaa kirjoitti:

"Avatkaa", Nuorimies älä liikaa mieti mitä sinulle täällä vastaillaan tai kysellään. Luin, tavoitteet... menettelytavat ...periaatteet, keskustelun alta kuvauksen tämän hetken elämästäsi.
        Sinä olet nyt onnellinen ja se riittää. Tätä lukee ja tänne kirjoittelee onnettomia, onnellisia, katkeria, katellisia, ilolla täytettyjä jne. löytyy monen kirjavaa ihmistarinaa -avoin keskustelufoorumi.

Meitä karkkia foorumilla yhdistää vain yksi yhteinen piire, uteliaisuus rauhanyhdistyksen porukkaa kohtaan. Mehua, viiniä, mustikkapiirakkaa, lohipiirakkaa, pitää voi tarjottavasta tai olla pitämättä. Kaikkea on täällä tarjolla.

Itse luen tätä nykyisin useasti, entisenä VL:nä. Jokin aika sitten muutin Kuopion. Täällä on tarjontana monenlaista uskonnollisuutta, ja eri lestadiolaisten seuratoimintaakin löytyy, kaikkea muuta toimintaan. Uskonnolliset asiat kiinnostavat uuden elämäntilanteen myötä.
        VL:lle en ole ikinä lopullisesti ovea sulkenut -katsellaan siis.

• Mie
        avatkaa kirjoitti:

Luultavasti löysit tyttöystävän ja miellyttääksesi tytön vanhempia teit "parannuksen"SRK:hon

• yksi nuor
        Kesitas kirjoitti:

Eikö kukaan muu saa uskoa syntejä anteeksi?

Etkö sinä uskonut ennen syntejä anteeksi?

Sitten todellisuus; Miten aijot pelastua? Edellinen siihen ei riitä?

Kes

Ollaan puhuttu, että on jo päätetty, että kaikki saa uskoa synnit anteeksi.
        Ennen sai kirjeessäkin.
        Sitten pelastuu, kun uskoo??? Seurakunta äiti Saaran oppiin.

• tulipinja

Joka päivänä on parannuksen teon paikka ja saan joka päivä tehdä parannusta ja kokea parannuksen armon, sillä Jeesuksen Kristuksen kädet ovat avoinna vastaanottamaan jokaista syntiensä raskauttamaa ihmistä ja antamaan hälle synnit anteeksi ihan jokaiselle, joka haluaa ottaa Jeesuksen Kristuksen vastaan syntiensä sovittajana ja Herrana.

• Amen.

Kes.

• keidas.
        Kesitas kirjoitti:

Amen.

Kes.

Kyllä heluntalainen hullu heluntailaisen sanamuodot tunee. Vähän kuin koira joka koiran tunee yms.

Soi siu

Keu

• vapaakirkkolainen.
        keidas. kirjoitti:

Kyllä heluntalainen hullu heluntailaisen sanamuodot tunee. Vähän kuin koira joka koiran tunee yms.

Soi siu

Keu

Viime talvena helluntaiherätyksen väelle esiteltiin amerikkalaistaustainen ohjeistus, jossa annetaan työkaluja ”lankeemuksien” käsittelyyn yhteisössä, sillä nuo mielisairaat eivät hurmoksessaan kykene näkemään omaa tilaansa, mielisairautta, joka ilmenee mm. Pedofilisaarnaajien tekojen vähättelynä. On yleisesti tiedossa, että helluntailahkossa pedofili voi jatkaa sairailla aivoilla saarnaamista, kun/jos hän on vapautunut vankilasta.

Ilman ulkopuolisten asiaan puuttumista, kyseisen mielisairaan lahkon kokoukset ovat yhtä huitomista ja kurkkusuorana huutamista. Aamen aamen aamen

• pulilinna

Onneksi prosessiin ei tarvita vanhoillislestadiolaisuutta!

• Haluatko hypätä?

Vl-parannuksen armo = hyppy sielunvihollisen syliin.

• 20+15

Onko niin, että kaikki syntyvät lapset vl-vanhemmille luokitellaan parannusken armon saaneiksi ?

• oppilapsi

Tuo sinun viestisi on omaa sieluntilaasi kuvaava: "...tullut lestadiolaisiksi". Se ei tarkoita yhtään mitään. Jos olisit kirjoittanut että ..."tullut uskoon Jeesukseen Kristukseen", niin asia olisi ollut ihan toinen. Näitten henkilöitten tulevaisuus olisi ollut valoisa. Pelkkä lestadiolaiseksi kääntyminen kun ei avaa taivaspaikkaa:(

• ..tai tullut kepulaiseksi tai kommunsitiksi... jne.. tulla siis joksikin..

• ei sentään lestaksi

Onko seitsemän monta?

Kunka monion saanut lähtemisen armon?

• v jussi

Kyllä se teiltäkäy. Meinaan tuo toisten parjaaminen. Minullakin on kokemusta. Olen ollut kohta 40 vuotta aviossa VL tytön kanssa.Lapsiakin on. On ylämäkeä ja alamäkeä. On kokemusta pilkan ja lievän väkivallan kohteena olemisesta. . ..Joku sano kuinka saatanallinen oppi tämä on.. Kokemuksella kerroin tämän. Olen toisin ajattelija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      80
      3884
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3697
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1143
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe