Onko hyvä lomakohde?

-60v ukko

Olen lähdössä 3viikoks 2014 tammikuussa. Kannatkoo mennä?

12

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aprga

      No kyllä kannattaa! Mukavan rauhallinen kohde, jossa rantaa riittää. Jos hulinaa haluaa, niin äkkiäkös sitä pääsee huketiin. Itselle on aina kyllä Khao Lakin hulinat riittäny.

      • lämpöön

        Kannattaa ehdottomasti.Ihanaa ruokaa (ja halpaa), ystävällisiä ihmisiä, kaunista ja lämmintä ja reissuja/retkiä on helppo tehdä sieltä käsin minne vaan.Ehdottomasti yksi parhaimmista lomakohteista missä on tullut käytyä.Uudestaan lähtisin koska vain.


      • Kallis paikka,,,,,
        lämpöön kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti.Ihanaa ruokaa (ja halpaa), ystävällisiä ihmisiä, kaunista ja lämmintä ja reissuja/retkiä on helppo tehdä sieltä käsin minne vaan.Ehdottomasti yksi parhaimmista lomakohteista missä on tullut käytyä.Uudestaan lähtisin koska vain.

        60-65 mummo ja ukki tuli viikko sitten khao lakista ja ei varmaan mennä toista kertaa. On niin perusteellisen rauhallinen paikka. On tähän saakka käyty phuketissa siellä on meininkiä. Ja niin kallis paikka pikku pussi hedelmiä maksoi 200 batia. Että sillai.


      • bilehile60-65
        Kallis paikka,,,,, kirjoitti:

        60-65 mummo ja ukki tuli viikko sitten khao lakista ja ei varmaan mennä toista kertaa. On niin perusteellisen rauhallinen paikka. On tähän saakka käyty phuketissa siellä on meininkiä. Ja niin kallis paikka pikku pussi hedelmiä maksoi 200 batia. Että sillai.

        Mummo ja ukki, toivottavasti pysytte kaukana Khao Lakista. Hedelmäpussi 200 thb..heh hee..


      • hile,,,bile,,,,60
        bilehile60-65 kirjoitti:

        Mummo ja ukki, toivottavasti pysytte kaukana Khao Lakista. Hedelmäpussi 200 thb..heh hee..

        Tosi juttu niin vaan maksoi. Paikka on etelästä katsottuna oikealla puolella aika lähellä super markettia toisella puolen tietä. Aivan kadun varressa ja paljon hedelmiä myynnissä. Taidettiin joutua ku,,,,,sen uhriksi. Eipä kyllä tulla khao lakissa käymään. Pysymme phuketissa.


      • aparga
        hile,,,bile,,,,60 kirjoitti:

        Tosi juttu niin vaan maksoi. Paikka on etelästä katsottuna oikealla puolella aika lähellä super markettia toisella puolen tietä. Aivan kadun varressa ja paljon hedelmiä myynnissä. Taidettiin joutua ku,,,,,sen uhriksi. Eipä kyllä tulla khao lakissa käymään. Pysymme phuketissa.

        Me ollaan tosi huonoja tinkaamaan. Tammikuussa ostettiin Khao Lakin keskustan hedelmämyyjältä kuutta sorttia hedelmiä ja toki ensin maistiaiset ja yhteensä tuli reilu satsi. Maksettiin mitä pyydettiin eli 300 baht. Ei pidetty kalliina.


      • Kallis paikka,,,,, kirjoitti:

        60-65 mummo ja ukki tuli viikko sitten khao lakista ja ei varmaan mennä toista kertaa. On niin perusteellisen rauhallinen paikka. On tähän saakka käyty phuketissa siellä on meininkiä. Ja niin kallis paikka pikku pussi hedelmiä maksoi 200 batia. Että sillai.

        No johan oli varsinainen heitton tuosta Khao Lak n kalleudesta,kokemusta Phuket n Kata Beach n hintatasosta v11 joulukuulta sekä joulukuulta 12 Khao Lak sta.Täytyy todeta että Khao Lak on ainakin 25% halvempi kuin Phuket joka suhteessa,Phuket on muuten Thaimaan toiseksi kalleinta aluetta heti Bangkok n jälkeen ,mitä noihin hedelmien hintoihin tulee niin niissä on isoja heittoja kauppiaiden välillä mutta nekin olivat halvemoia Khao Lak ssa.Tuosyta paikan hiljaisuudesta jokaisella on oma mielipide ja se jokaiselle soutakoon ,Itse en kaipaa Phuhketin kaltaista hulinaa siksi hakeudun rauhallisempiin kohteisiin kuten Khao Lak tai Koh Lanta.


    • Khao Lak on

      Kalliimpi paikka kuin paljon parjattu turistirysä Phuket. Ei sykähdyttänyt minua milläänlailla.

      • lasse luxus

        Joo, älä tuu. Tää ei oo perseaukisten paikka :-)


    • Kalletti1

      Ei kai kukaan täysjärkinen enää mee Phukettiin eli ryssälandiaan :( Khao lak huomattavasti mukavampi paikka ja hei tyhmä maksaa tinkaamatta ....

    • Ihmiset on erilaisia, ja lomatoiveet ovat erilaisia. Jokaisen omat odotukset ovat kuitenkin ne tärkeimmät. Aloituksesta mielestäni puuttui, mitä lomalta odottaa, siksi siihen on vaikea vastata.

      Khao lak sopii rauhallisuutta arvostavalle. Lieveilmiöt ovat aika vähäisiä. Mikään halpiskohde se ei ole, vaikka majoituksia saakin vitosesta ylöspäin.

      Edullisia hedelmiä kannattaakin kysellä hieman keskustan ulkopuolela käydessään. Mohin taran lähellä.mm on katoksellinen *tori* jossa paljon paikalliset ostavat elintarvikkeita. Samoin lam kaenissa on runsaasti paikallisia asiakkaita.
      Omat hedelmän ostot ovat lähinnä rajoittunneet ravintolaan, jossa lapset tulevat kauppaamaan ananaksia, valmiiksi viipaloituna, taskurahaa saadakseen. Reilu tarjottimellinen maksaa 200 thb, en ole pitänyt kalliina. Niistä kuitenkin riittänyt usealle henkilölle illaksi.

      Mitä tulee näihin *kusetuksiin*, niin esim. vaatekaupoissa omistaja kertoo myyjälle paljonko hän tahtoo tuotteesta, loput saa myyjä. Kaikki tinkaamiset ovat pois myyjän palkkiosta. Olen huomannut, että esim. tabla mussa alkuhinta on korkeintaan sama, missä bangla onissa tinkiminen päättyy. *bangla on* (= khao lak:n keskusta)
      Tabla mussa kello 12.00 kuuluu thaimaan kansallislaulu kasarmeilta.
      Tässä kyseisestä kappaleesta suomenkielinen versio :)))
      http://www.hs.fi/videot/1135251226884

    • Poolo 1000

      Hyvä paikka kävin juuri juomassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe