Hyperlinkin avaaminen

aattakee

Hei,

Kuka osaisi neuvoa miten hyperlinkin avaaminen onnistuisi toisesta ohjelmasta mozilla/explorerissa. Tällä hetkellä kun hyperlinkin avaan kone alkaa tulostaa kyseistä web-sivua ja halusi ennen officen poistamista avata sivun wordiin?

9

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .khgyttd

      Sulla ei ole mitään käsitystä koko asiasta.

      • aattakee

        on käsitystä. haluaisin vaan tulostuksen pois päältä/vaihdettua ja sivut avautumaan mozilla


    • 19-19

      jos tiedoston pääte on HTML, niin laitat polun (polku kirjoitetaan selaimeen) siihen kansioon jossa tämä tiedosto sijaitsee...

      Niin ja et todellakaan tiedä asiasta mitään.

      • aattakee

        kyllä tiedän vieläkin asiasta. Osoitteen kyllä selaimeen pystyy laittamaan ja sivu toimii, mutta kun sivun täytyy vain avata toisen ohjelman hyperlinkin kautta jotta tietty ominaisuus toimisi.


    • aattakee

      Hommahan on näin ,että olen rekisteröitynyt Last.fm palveluun selaimen kautta ja kaikki toimii ok, mutta kun avaat Winampin esiin pompsahtaa Last.fm ohjelman "sign up/register" sivu jos tässä kohtaa painan Sign UP se joko tulostaa tai menee wordiin eikä selaimeen niin kuin pitäisi. Joten en saa Last.fm palvelua tässä koneessa millään toimimaan missään ohjelmassa koska siitä avautuva perkeleen hyperlinkki ei aukaise sitä selaimessa. Last.fm sivustolle selaimessa kirjautumisella ei ole mitään tekemistä/vaikutusta tän kanssa.

    • 19-19

      Laitappa koneeseesi VLC ja katso mitä tapahtuu, kun avaat sen.

      rehellisesti sanottuna en ymmärtänyt yhtään mitään.

      Siis en tajunnut, että liittyykö se Winamp jotenkin musiikin kuunteluun tolla nettisivustolla vai tekeeko se Winamp ton aina vaikka sinulla ei olisi edes selain auki...

      Joku näppärämpi ehdottaisi Winampin uudelleen asennusta ja fiksumpi löytäisi Winampista jonkun "säädön"

      • 19-19

        Niin siis meinasin, että saatko siihen VLChen suorantoiston verkosta kopioimalla selaimesta nettiositteen.


      • aattakee

        kiitti vinkista ja tuossa iltasella kävinkin katsomassa oletusohjelmat ,mutta mikään siellä ei viitannut tulostukseen/wordiin. VLC avautuu ok ja suoratoista toimaa ok. Last.fm sovellus nyt takkuaa ja winampissa sinällään ei ole mitään vikaa. Yleisesti eilen katsoin niin jokainen web-tyyppinen sovellus mikä työpöydälle saa auki josta löytyy hyperlinkki www-sivustolle tekee saman eli tulostaa/avaa wordissa. Ongelma tietenkin voi olla Flash/Java asetuksista jonka käyn katsomassa. Tämän takia käyttistä en ala uudelleen asentaa ja korjaantuu sitten joskus kun käyttis on asennettu uudelleen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe