Tumputtaja Pate TV:ssä

REHELLISTÄ HOMMAA

Tumputtaja Pauli Pohjanmaalta oli eilen Poliisi Tv:ssä haastateltavana ennen oikeudenkäyntinsä aloittamista Seinäjoella Pohjanmaalla.

Tumputtaja oli sijoittanut WinCaputtiin 3.000 yuuroa ja Hande oli sitten kumuloinut hänelle yli 1. miljoonan tulot tuolla 3 tonnin sijoituksella. Mitään laitonta asiassa ei Tumputtajan mielestä ole.

Toimittajan kysymyksiä ja Paskahousu Paulin vastauksia alla:

T: Oletteko osallistunut myös tämän Graalian toimintaan?

P: Osakkaana olen kyllä.

T: Oletteko itse käynyt valuuttakauppaa tällä Graalian valuuttakauppaohjelmalla?

P: Ei, en ole käynyt.

On hyvä muistaa että Pate jo aikoinaan EUUKOON järjestämässä ns. tiedoitustilaisuudessa kertoi televisiossa ettei häm henkilökohtaisesti ole koskaan tehnyt yhtäkään valuuttakauppaa, vaan klubi on hoitanut kaupat hänen puolestaan.
Tosin nythän on ikävästi poliisi sedän tutkimuksissa tullut ilmi ettei se klubikaan niitä Paulin toivomia valuuttakauppoja ollut tehnyt.

Noh, valuuttakaupoista viiv koska signaalijärjestelmä on toimiva tuote ja rahaa kumuloituu hurjaa vauhtia kauppojen puutteesta huolimatta.

Millaisiin tuloksiin olisikaan päästy jos Hande olisi oikeitakin kauppoja alkanut vääntämään? Olisi siinä, REHTUURIA lainatakseni pankkien holvien seinät pullistuneet.

Rehelliseltä kuulostaa. Pate saa pari vuotta koppihoitoa ja elinikäiset korvaukset päälle. Sillälailla poijjaat.

18

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli ja meni

Kukaan ei tehnyt valuuttakauppaa ja rahaa vaan tuli, siis ihan rehellistä.

• Lapuan tunkki

Onko myöhäistä tehdä ilmo huusista no 2 ?

Toivottavasti renkikuusettajat saavat oikeaa koppia ekakuusetuksesta, kuten pääkuusettaja sai.
        Jatkohuussi oli samanlainen kuusetus, kuin ensimmäinen. Siitä ptäis tuomita lisäkakkua, että saataisiin loppumaan ponzihuijaukset Suomesta.

Raaliassa jatkuu sama meininki. Esitellään samoja virtuaalisia tuottoja, kuin ekakuusetuksessa antaen tunkkien ymmärtää, että ne ovat todellisia tuottoja.

• Onko Pauli rikoksesta syytettynä, vai onko kyseessä oikeudenkäynti rahojen palauttamisesta valtiolle/rahansa menettäneille?

Sillä vaan kysyn, että miten EOK:n Pitkäsen setä (Pitkänen ei ole asianajaja) voi avustaa rikosasiassa, kun laki muuttui 1.1.2013 (näin muistelisin). Jos kyseessä on rikosasia, niin onko Pitkäsen setä saanut erityisluvan pulustaa taikakaulinta oikeudessa?

Ja mitaan ette voi...

• 18+10

siirtymäsäännös vuoden loppuun...eli ne jotka ovat oleet oikeutettuja edunvalvojia ennen vuodenvaihdetta saivat vuoden loppuun asti luvan jatkaa...

• Reiraaja

Juontajan mukaan patea syytettiin samoista rikoksista, kun handea ja muiskua.

• 18+10 kirjoitti:

siirtymäsäännös vuoden loppuun...eli ne jotka ovat oleet oikeutettuja edunvalvojia ennen vuodenvaihdetta saivat vuoden loppuun asti luvan jatkaa...

Vai silleesti. Mahtaa siitä nousta Oikeusturvan Ostos-TV:ssä sitten vuoden vaihteessa hirveä haloo, kun viran omais rikolliset eivät päästä ruututakkia pulustamaan taikakaulinta hoviin.

Ja mitaan ette voi...

• Tuotto 10.000.000.00

Tumpu oli eritäin viisas ja tutustunut vuosien mittaan ponzzi-virityksiin ja tajusi, että ponzista on vedettävä kaikki rahat ulos, sitä mukaa kun pääoma jyllää tuottoa.

Hän ymmärsi olla sijoittamasta lisää, hän ei ollut ahne, jos hän olis laittanut takaisin miljoonansa, hän olis voinut nostaa 10 miljardia ja maksaa suomen valtiovelan pois omalta osaltaan...

• haaveet hiivasta

Elä höplötä, pottihan oli se mikä jaettiin kätevienkesken, nämähän haaveilivat jostakin hivaaineksesta ja haaveilevat edelleen, jolla potti paisuisi.

• 43567890
      • mahtava laite

Ropootti takoi ihan rehellistä rahaa valuuttakaupasta jota kukaan ei käynyt.

• Lapuan tunkki

Vakuuttava esitys paulilta. Tänne pitäisi saada muutkin wc-miljonäärit vakuutamaan meitä tunkkeja, että rahat ovat tallessa Panamassa. Mitään ei ole menetetty.

• REHTI PANAMA

Pauli kertoi televisiossa toimittajalle, että rehellinen Panamalainen yhtiö ajettiin ulkopuolisten toimesta nurin.

Onkohan Pate käynyt Panamassa henkilökohtaisesti toteamassa yhtiön rehellisyyden, vai luottaako hän tässä asiassa jälleen Handen ja yhtiön toimitusjohtajan Ana "Anakonda" Mirandan vakuutteluihin?

Ps. Muistikohan Pate kertoessaan tunkeille huonekaluliikkeensä takahuoneessa lupin valuuttakaupasta mainita tunkeilleen Panamasta ja Anakondasta mitään, epäilen?

• Ana Bulvaani

Panamassa ei ole kuin rehellisiä firmoja.
        Bulvaanit on täysin rehellisiä.
        Bulvaani voi kaapata robotin ja alkaa käymään käymätöntä valuuttakauppaa, ottikohan hannu tämän huomioon ?

• PATEA ON PETETTY
        Ana Bulvaani kirjoitti:

Panamassa ei ole kuin rehellisiä firmoja.
        Bulvaanit on täysin rehellisiä.
        Bulvaani voi kaapata robotin ja alkaa käymään käymätöntä valuuttakauppaa, ottikohan hannu tämän huomioon ?

Oletteko itse käyttänyt signaalijärjestelmää ja tehnyt valuuttakauppaa?

"Siis itse en ole henkilökohtaisesti koskaan tehnyt yhtäkään valuuttakauppaa, klubi teki sitä minun puolestani", heh, heh!

• Voi minkä teki
        PATEA ON PETETTY kirjoitti:

Oletteko itse käyttänyt signaalijärjestelmää ja tehnyt valuuttakauppaa?

"Siis itse en ole henkilökohtaisesti koskaan tehnyt yhtäkään valuuttakauppaa, klubi teki sitä minun puolestani", heh, heh!

Patelle rahat kelpasi. " Ihan sama mistä rahat tulee, pääasia, että tulee"

Mihin on kadonnut rehellisyys ?

• Lapuan tunkki
        Voi minkä teki kirjoitti:

Patelle rahat kelpasi. " Ihan sama mistä rahat tulee, pääasia, että tulee"

Mihin on kadonnut rehellisyys ?

paulinko? Miksiköhän jeppe pani kaiken huussista nostamansa parhaan kykynsä mukaan piiloon?

• olipa selitys
        Lapuan tunkki kirjoitti:

paulinko? Miksiköhän jeppe pani kaiken huussista nostamansa parhaan kykynsä mukaan piiloon?

Tätä kysyttiin oikeudessa, kuulemma rahat eivät ole jemmassa...

Tampulla on vain yhteys katkennut rahoihin...ei saa niitä takaisin.

• Oikeus voittaa
        olipa selitys kirjoitti:

Tätä kysyttiin oikeudessa, kuulemma rahat eivät ole jemmassa...

Tampulla on vain yhteys katkennut rahoihin...ei saa niitä takaisin.

No sitten rahat saa olla, kun niitä ei ole, ei voi maksaakkaan takaisin.

Fiksu veto Pitkäseltä ja patelta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe