Onks toi paljon ku mun pojan kaverilla oli viime syyslukukaudella kuulemma 21 kertaa unohtunu läksyt? Eikä niille ees tuu maanantaiks läksyjä. Mun pojalla oli vaan kaksi unohdusta
Vastaukset 8
- no jee
Miksi jonkun toisen lapsen läksyjen unohtumiset sinua kiinnostaa? Haluatko taputuksia ja tikkarin? Huolehdi omista asioistasi.
- huolestunutäiti
Pistänkö paremmaksi? Meidän pojalla oli 3 viikossa se 21 unohdusta... Kannattaa patistaa lapsia tekemään läksyt, ettei käy samanlailla kuin meidän pojalle, ollaan jo koululla käyty keskustelemassa läksyjen teosta opettajan kanssa. Ja poika käy nykyisin jokapäivä läksykerhossa.
- bestmama
Mun mielestä tuollaiset määrät unohduksia ovat pelkästään vanhempien vika. Keskittykää niin lapsiinne ja välittäkää niistä!
- hmmm...
Läksyt tekee vanhemmat yhdessä lastensa kanssa. Ei voi pistää 10 vuotiaalle vastuun että ymmärtävät itse läksyjen päälle.
- sopulilauma
Ihme koulu teillä kun eivät ole tehneet lastensuojeluilmoitusta. Tuohan on lapsen laiminlyöntiä jos mikä
- ei oo paljon
Itse tein läksyt jo ensimmäisellä luokalla ihan itse. Joskus toisella luokalla unohtui monesti. Koskaan ei äiti edes puuttunut. Ei silloin mitään helmiä ja vilmoja edes ollut.
- 11+8
Vähän samoilla linjoilla kun sopulilauma, kyllä tuossa tapauksessa vanhemmat eivät ole välittäneet poikansa koulunkäynnistä joka on siis tälle tärkeä.
Meiän koulussa on käytössä rastitus. Läksyjen unohtamisesta saa rastin ja viidennen rastin jälkeen odottaa jälkiistunto. Kerran on esikoinen istunut ja nyt muistaa tehä läksynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591120
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176727Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28583Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36517- 30481
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät337477Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11462- 17447
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19446Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13442