Miten saan firefoxin kysymään, että tallentaako vai avaa tiedoston? Nyt kysyy suoraan mihin tallennetaan. Firefoxin asetuksissa Adobe Acrobatin kohdalla "kysy aina". Lisäosissa löytyy Adobe Acrobat. Docien kohdalla kysyy joten kysyä osaa. Mikäs asetus vielä pitäs muuttaa?
Firefox ja pdf
4
148
Vastaukset
- Piupau
Vastaanpa itselleni. Asensin foxit readerin. Kun kokeilin pdf:ää se päättikin avautua adoben readerilla. Ottaa tästä nyt selvää mutta ainakin nyt siis kysyy :)
- mulla...
tekee myös nykyään niin että kun yrittää avata netistä jonkun .pdf -loppusen sivun, niin alkaa tallentaa sitä suoraan koneelle! Aiemmin sen pysty avaan ihan normaalisti välilehteen ilman mitään turhia tallenteluja, vaikka aikaa menikin..
- pölhökustaa
Minulla on firefox versio 19,0 ja siinä on jo sisällä PDF-lukija eli muita lukuohjelmia ei enää tarvita, varsinkaa Adoben josta jatkuvasti löytyy aukkoja viruksille.
Netistä ladattaessa jotain pdf:ää sen voi ladata koneelle ja se latautuu sinne minne olet asetuksissa määritellyt ladattavaksi tiedostot tai valitsemalla "tallenna sivu nimellä" avautuu ikkuna missä voi itse valita minne tallennetaan.
Eikös avattaessa pdf:ää aina voi valita millä lukuohjelmalla avaa, voi myöskin itse määrittää millä ohjelmalla aina avataa tilanteissa kun on useampi likuohjelma koneella.
Itse poistin koneelta PDF Viewerin (koska on turhaa pitää useita sotkemassa lataustilannetta) jota olen käyttänyt vuosia ja se on palvellut hyvin. Noita sinun mainitsemiasi ohjelmia en koneelle laittaisi mistään hinnasta. Firefox > Asetukset > Ohjelmat
ja etsi listasta "Portable Document Format (PDF)", jonka kohdalta voi valita mitä niille tehdään. Klikkaa lopuksi OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230