Eli oon 14v poika, ja ei oo mitään tekemistä kotona. Ja nyt joudun koko hiihtoloman olla pääsääntöisesti yksin kotona eikä ole hirveästi mitään puuhaa. Kavereitakaan ei hirveästi maisemissa ole. Olen viikonlopun istunut koneella ja lukenut kirjaa (linkki):
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9522340677&gclid=CIurrMnqzrUCFcF6cAodAjEAbg
ELI MITÄ TEEN
MITÄ TEHDÄ YKSIN KOTONA?
14
1953
Vastaukset
- ideoita
Runkkaa ja käy ulkona, mee leffaan:)
- paistinpannu4
mee randomii x)
- egrsed
Leffaan meno on ihan hyvä vinnki. Mene kirjastoon. Kävele ulkona. Voit vaikka hiistää hiihtolomalla.
- Sirkus2289
Jumputat amispoppia täysillä kajareista ja otat kymmenen tunnin LoTR-elokuvamarstoonin.
- Yksin6
Piirrä, pelaa x boksia, lue, mee suihkuun, tai räplää puhelinta
- heisenbergg
Breaking Bad maratooni ja ostat vitusti mässyy ja juotavaa ja juot faijas kaljat ja kadotat tölkit ikiajoiksi ja sit jos nälkä iskee nii teet jotaa kunnon mättöö
- wesrdtyu
punnerra ja vedä leukoja. siitä olisi jotakin hyötyäkin
- 12vlovepoika
Runkkaa itseään ja tee kaikkee nudistina
- rakastansinua
Hyi saatana
Pelaa videopelejä, ja selaa YouTubea, Reddittiä ja Suomi24:sta koko päivän. Älä käy ulkona ellet mene kauppaan.
Hetkinen, sehän on minä.Paska kirja. Katso mieluummin "Kiara the Brave"(https://youtu.be/xxJZJC9NQ_I)
Voit myös katsoa animea täältä: http://ww1.gogoanime.io
Tai muita piirrettyjä (Family Guy, Arthur, jne.)täältä: https://gogocartoon.to
Pornhub, randomi.fi, lasten piirretyt, musaa kajarit täysil ja bassot nii et sohva kaatuu,
- HOMOJENHOMO
VOI RUNKKAA TAI FELLATOIDA ITTEENSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522