Viestittely jumittaa ja muuta havaittua

ei toimi viestittely

@suomi24, @jarnos24

Eilen illalla/yöllä viestittelin suht pitkään, varmaan about 5 tuntia saman henkilön kanssa..

Tuona aikana kirjoitimme toisillemme jatkuvasti, max 10 minuutin tauko. Näin että hän välillä katosi (ei ollut vihreätä palloa) kerran hänen koneensa meni jumiin/sippasi (näin hän kirjoitti). Tajusin asian kun itsekin jouduin kirjautumaan uudelleen. Siis miksi pitää kirjautua vaikka koko ajan aktiivisesti viestiteltiin???
Ja kuinka ollakaan, keskustelu yöllä loppui siihen kun minunkin koneeni meni "jumiin/sippasi". Oikeasti, viestit meni jumiin, ei voinut edes selata viestejä taaksepäin, ei mitään. Laittoi selaimen täysin jumiin oli pakko sulkea selain ja käynnistää uudelleen. Selaimena Firefox 18.0.2, Windows8 64-bit

Ja vielä muutakin. Tänään kun avasin koneen lepotilasta ja kuinka ollakaan, olin yhä Treffit-palveluun kirjautunut, ts. varmaan taas teki automaattikirjautumisen vaikka olin laittanut kóneeni levolle about 15 tuntia aiemmin. Aivan seko tämä 'uudistunut treffit'.

9

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei toimi viestittely

      Unohtu vallan aivan. Veikkaan että se jumittelu liittyy jotenkin siihen epätoivoiseen viestien päivitykseen, joka viesti käydään läpi tavan takaa kun päivitetään: "2 sekuntia sitten, 15 sekuntia sitten, 2 minuuttiaa sitten, 15 tuntia sitten". Kuka sen tiedon kanssa tulee onnelliseksi??? Eikö riitä että siinä on PÄIVÄMÄÄRÄ JA KELLONAIKA???

      Taitaa muutoin sotkee myös kännyllä ku yrittää selata viestiketjua taaksepäin, ei vain toimi kun pomppaa aina automaattisesti viimeiseen viestiin, whoaah @suomi24 !??!?!?!?!?

    • @suomi24, @jarnos24

      Ottakaa nyt aivan tosissaan mitä keskustelun aloittaja on kertonut.

      Viestittely ei toimi lainkaan. Siis jos keskustelu kestää pitempään kuin 30 minuuttia (riippunee koneen suorituskyvystä) alkavat ongelmat.. Kirjoitettu teksti ei enää ole editoitavissa, keskusteluikkunassa hidastuu kaikki ja pian menee koko selain menee jumiin.

      Nyt illalla asian havainnut taas, ei ensi kertaa.. Viestittelykaverilla Vista/Chrome, minulla WIn8/Firefox. Viestittelykaveri on buutannut koneen useamman kerran parin/kolmen tunnin viestittelyn aikana.. Itse olen kerran käynnistänyt selaimen uusiksi.. Buutin jälkeen taas toii hetken aikaa.

      Ne VIestittelyn uudistukset ovat täysin tyhjää jos ei jotain merkittävää tehdä koko alustaan..

      Varmaan sekin tekee asiansa jos keskusteltu useampana päivänä, eli ketju on pitkä ja sitähän ei voi edes mitenkään siivota, saati lyhentää. Se historia roikkuu niin kauan kuin viestittely jatkuu Treffeissä.

      Ei ole ihme että yhä useamman profiilin tiedoissa alkaa olla skypetilit ja vaihtoehtoiset tavat ottaa kontaktia. Nämä Suomi24:n vermeet on todettu aivan kelvottomiksi.

      • Miksi jumii

        @suomi24, @jarnos24 - Minä kun luulin että alkaa olla koneen käyttöpäivät jo luettu kun jumiutui ja hidasteli ja piti käynnistää uusiksi. No helpotuksen huokaus pääsi, vika onkin Treffit-palvelussa. Siltikin eihän se tosiaan muuta kuin tahmaa ja on pakko käynnistää selain uudelleen


      • s24-kirsi
        Miksi jumii kirjoitti:

        @suomi24, @jarnos24 - Minä kun luulin että alkaa olla koneen käyttöpäivät jo luettu kun jumiutui ja hidasteli ja piti käynnistää uusiksi. No helpotuksen huokaus pääsi, vika onkin Treffit-palvelussa. Siltikin eihän se tosiaan muuta kuin tahmaa ja on pakko käynnistää selain uudelleen

        Olemme uudistamassa viestittelyä saamamme erittäin runsaan palautteen perusteella. Tässä ketjussa on käyttöliittymän suhteen ajatusta suunnasta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11295834

        Vaikka tuossa ketjussa on kuva vain käyttöliittymästä kiinnitämme huomiota myös mm. tässä ketjussa raportoituihin teknisempiin ongelmiin.


      • veli viliperi
        s24-kirsi kirjoitti:

        Olemme uudistamassa viestittelyä saamamme erittäin runsaan palautteen perusteella. Tässä ketjussa on käyttöliittymän suhteen ajatusta suunnasta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11295834

        Vaikka tuossa ketjussa on kuva vain käyttöliittymästä kiinnitämme huomiota myös mm. tässä ketjussa raportoituihin teknisempiin ongelmiin.

        @s24-kirsi, @suomi24 - siis pitäiskö tuollainen sumea kuva olla kuva käyttöliittymästä?? Jos suunnitteliaj törkkää tollasen koodarille, ei tarvi ihmetellä jälki on mitä on:

        Minä en ainakaan kuvan perusteella sanoa mitään ja mainitsemassasi ketjussa ei ole kerrottu käyttöliittymästä yhtään mitään. NAURETTAVAA TOUHUA.


    • Hei,
      kuva kertoo kuitenkin enemmän kuin tuhat sanaa. Halusimme avata käyttäjillemme tuotekehityssuunnitelmaa tällä tavalla, vaikka toki tiedämme, että kuva ei vastaa todellista palvelua.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • ....

        kuva kertoo kuitenkin enemmän kuin tuhat sanaa. - vaikka toki tiedämme, että kuva ei vastaa todellista palvelua.

        Kiikun kaakun kiikku keinoo ja vastauskeinu kalahtaa takaisintulleessa otsaan, outs osu.
        "Sumea kuva", on se ainoa, mitä koodarinne saavat käteensä asiakasvaatimus-projektissa?


      • paller aller.
        .... kirjoitti:

        kuva kertoo kuitenkin enemmän kuin tuhat sanaa. - vaikka toki tiedämme, että kuva ei vastaa todellista palvelua.

        Kiikun kaakun kiikku keinoo ja vastauskeinu kalahtaa takaisintulleessa otsaan, outs osu.
        "Sumea kuva", on se ainoa, mitä koodarinne saavat käteensä asiakasvaatimus-projektissa?

        saahan ne poistettua viestejä,,, kaikki eilisillan ongelmiin liittyvät viestiketjut on jo poistettu,,,, koko ajan tuli ilmoitusta,,,, palvelin katkaisi yhteyden jne,, virhekoodi 3?? tai jotain,,,, jopa minun asiallinen kysely tästä ongelmasta on jo poistettu ja vastaustahan ei ylläpidolta saa palvelin ongelmiin, ongelmia oli paljon sen illalla olleen chat live vistittelyn aikana ja sen jälkeen, kuten jo eilen,,nyt jo poistetussa viestissä,, kyselin riittääkö palvelimen tehot kun mainoksien pyörittäminen vie serverin tehosta jo liikaa, onneksi allerille on jo laitettu palautetta,,,,


      • ....
        paller aller. kirjoitti:

        saahan ne poistettua viestejä,,, kaikki eilisillan ongelmiin liittyvät viestiketjut on jo poistettu,,,, koko ajan tuli ilmoitusta,,,, palvelin katkaisi yhteyden jne,, virhekoodi 3?? tai jotain,,,, jopa minun asiallinen kysely tästä ongelmasta on jo poistettu ja vastaustahan ei ylläpidolta saa palvelin ongelmiin, ongelmia oli paljon sen illalla olleen chat live vistittelyn aikana ja sen jälkeen, kuten jo eilen,,nyt jo poistetussa viestissä,, kyselin riittääkö palvelimen tehot kun mainoksien pyörittäminen vie serverin tehosta jo liikaa, onneksi allerille on jo laitettu palautetta,,,,

        "onneksi allerille on jo laitettu palautetta,,,, "

        Tarkoitatko "Ylläpidon onneksi" katsos kun heilläkin on käytössä Suom24:n roska..korjaan sähköposti.

        Ei mene viesti perille = ei valituksia


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe