tykkääkö pojat jos tyttö tekee aloitteen?

jozzzu95

Tykkääkö pojat jos tyttö tekee aloitteen?

40

2717

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3sb1n

No ei kait sillä oo mitää väliä et kumpi sen aloitteen tekee.

• Jep. Minusta tämä ei ole mikään sukupuoli riippuvainen asia?

• esso665yr

KYLLÄ TYKKÄÄ! montako kertaa se pitää sanoa!

• Ehdottomasti.

Itse en uskaltaisi tehdä joten toivon kovasti sitä joltain söpöltä tytöltä :)

• Naapuriluokantyttö

Ite kyl tykkään jos poika tekis aloitteen koska tyttöjen mielestä poikien KUULUU tehdä aloite, ja ne oottaa että poika tekee aloitteen.

• Ja taas puhutaan koko maailman tyttöjen puolesta. KAIKKI tytöt odottavat että poika tekee aloitteen? Esimerkiksi sanat "suurin osa tytöistä" auttaisivat niin paljon. Tiiän et tää on nuorten palsta ja osa kirjoittajista saattaa olla hyvinkin nuoria mutta vois nää perusasiat ees opetella.

• Todella tykkäisin jos tyttö uskaltais tehä alotteen ite kun oon niin ujo.

• joker.

Pojat tekee aloitteen. Niin se menee, se on biologinen juttu.

• juup

Tytöt tekee alotteen

• vastauspoika

tykkää jos ei ole ruma tai ärsyttävä tyttö, sitte voi olla vähä kiusalline olo. Jos taas ihastus tai ns "neutraali" tyttö tekee nii varmasti tykkää :)

• Yesman32456

Totta kai

• 9+5

No kyllähän se helpottaa asiaa, jos poika ei uskalla.

• 65y4te

todellakin tykkää! itellä ei riitä rohkeus mennä juttelemaan jollekkin söpölle tytölle.

• XDdddok

No mitä jos tyttö ei ole ihastus? Tai muuten vain ihan nätti haittakose? Ja miten se alote vois tehä, sanomal vaa moi? Kö?

Ja tykkäiskö pojat varmasti jos tyttö ei olis edes kiinnostava, mutta silti ihan nätti?
      Päteekö se sama pojissa ku tytöissäki, et tytöt tykkää jos poika tekee alotteen ja ei haittaa vaikka olis ihastus, kuha se ois hyvännäkönen? Entä jos tulee ruma henkilö sille ei vastata?

• 15v poika

Ei haittaa vaikka ei olis ihastus, mutta kumminkin pitää olla hiukkasen hyvännäköinen. Ja alotteeks käy ihan vaan "moi" ja siitä sitte jatkaa vähän puhumisella ja sitte olla sillee "pakko mennä"... "mut ennenkun mä meen, niin olis kiva saaha sun numero". Siitä se sitte lähtee.

• Tykkää

Tuli niin paljon kysymyksiä niin vastaan yks kerralla jokaseen. :)

"No mitä jos tyttö ei ole ihastus?" Ei haittaa.
        "Tai muuten vain ihan nätti haittakose?" Ei tietenkään haittaa.
        "Ja miten se alote vois tehä, sanomal vaa moi? Kö?" Tulemalla vaan juttelemaan oikeestaan mistä tahansa.
        "Ja tykkäiskö pojat varmasti jos tyttö ei olis edes kiinnostava, mutta silti ihan nätti?" Mä ainaki tykkäisin. Kysehän on muutenki vaan juttelusta.
        "Päteekö se sama pojissa ku tytöissäki, et tytöt tykkää jos poika tekee alotteen ja ei haittaa vaikka olis ihastus, kuha se ois hyvännäkönen?" Juurikin näin.
        "Entä jos tulee ruma henkilö sille ei vastata?" En tietenkää haluis loukata sitä, joten kyllä mä senki kanssa juttelisin niinku kenen tahansa muunki kanssa.

Ootteko te tytöt muuten noin ilkeitä ns. "rumille pojille", että ette edes vastaa, jos ne tulee juttelee teille?

• Tyttölöinen
        Tykkää kirjoitti:

Tuli niin paljon kysymyksiä niin vastaan yks kerralla jokaseen. :)

"No mitä jos tyttö ei ole ihastus?" Ei haittaa.
        "Tai muuten vain ihan nätti haittakose?" Ei tietenkään haittaa.
        "Ja miten se alote vois tehä, sanomal vaa moi? Kö?" Tulemalla vaan juttelemaan oikeestaan mistä tahansa.
        "Ja tykkäiskö pojat varmasti jos tyttö ei olis edes kiinnostava, mutta silti ihan nätti?" Mä ainaki tykkäisin. Kysehän on muutenki vaan juttelusta.
        "Päteekö se sama pojissa ku tytöissäki, et tytöt tykkää jos poika tekee alotteen ja ei haittaa vaikka olis ihastus, kuha se ois hyvännäkönen?" Juurikin näin.
        "Entä jos tulee ruma henkilö sille ei vastata?" En tietenkää haluis loukata sitä, joten kyllä mä senki kanssa juttelisin niinku kenen tahansa muunki kanssa.

Ootteko te tytöt muuten noin ilkeitä ns. "rumille pojille", että ette edes vastaa, jos ne tulee juttelee teille?

Ite vastaan kaikille, koska mun mielestä säälittävä ja nolo on se joka ei vastaa vaan alkaa erottelee eikä se joka puhuu myös "niiden rumien" (oikeasti kukaan ei ole ruma, toiset vaa tarvitsevat pientä fiksausta) kanssa

• Guardian Angel

Oikeesti tytön o hyvä välillä tehä alote. Se on musta niin kuollutta miettiä et poika tekee aina alotteen.

Tsemii!

• kyl ois :P

se olis joka pojan unelma :P

• King Troll

Ihe en tykkäis.

• litistynyt

No tykkäävätkö tytöt jos poika tekee aloitteen? Sama kysymys.

• aahggagaga
      • tyttö

tytöil se on suunnilleen maailman paras asia, siihen voi kuolla

• poika vain

Tykkää. Mutta sen aloitteen on oltava selkeä, sellainen että sen varmasti ymmärtää. Asia on vain niin, että moni poika ei oikein ymmärrä tyttöjen hienovaraisia aloitteita, kuten hymyilyä ja muuta sellaista.

• 15v emotyttö

Mitä pojat on mielt jos emotyttö esim. pitää silmäpelii tai tekee alotteen niiku sellaselle ns. perus tyyliselle pojalle??

• 15v emotyttö

Mitä pojat on mielt jos emotyttö tekee alotteen tai osottaa mielenkiintoaan ns. perus tyyliselle pojalle?

• 15v emotyttö

Argh!!! Oon kännyl ja tää jotain sekoili ni nyt tuli sit kaks kysymyst -.-

• kakskoasdkoad

Olisikin tehnyt... Olen tykännyt ikuisuuden eräästä todella mukavasta ja söpöstä tytöstä, joka yhdessä vaiheessa kenties tykkäsi minustakin. Tietysti olin liian nössö tekemään aloitetta, ja niinpä se on nyt myöhäistä, hän on nyt parisuhteessa :(

• lifemocker

tottakai.

muista vaan, että KATSE TAI HYMY EI OLE ALOITE!!

vain puhumaan meneminen tai viestin laittaminen on aloite!

• gdsgrsgregfgt

ihan sama mulle kumpi tekee alotteen. :D

• nolo paska

ainaki minä ku on niin huono omatunto ja luulen ettei kukkaan halua mua ja niin..

• Really2

Hei se on biologisestikki poikien juttu-.- mitä sitä muuttamaa... Tytöt liia nössöi.

• iniS99

Must tuntuu tyttönä et asia on.just tänäpäivän toisinpäin et pojist on tullu nössöi et ne ei uskalla jutella tai vastaa ees jos kysyy et tuutko vanhojenpariks... et tyhmää ku ennen pojat oli sellasii et ne nappas tyttöi ja vaa tuli niitten.luokse hj ahurmas ne et poikien pitäis olla rohkeempii tai näyttää ihan avoimeat kiinnostus tytöt arvostaa!! Huolimatta siitä onko poika kiinnostava tai hyvännäkönen

• kikkeli20

mun perse haisee paskalta !!!

• kikkeli21

Niin minunkin.

• boy----1994

No kyllä todellakin tykkää. Olisi tosi nastaa jos joku mimmi tulis vaan juttelee tai jotain vaikka koulun ruokalassa tai vaikka kaupungilla tai ihan missä vaan. Mee vaan rohkeesti juttusille. Nyt jos varsinkin ihastuksesi on samas koulussa kun sinä niin eikö olisi kiva tutustua ennen kesälomaa häneen.. Ja mistä sitä tietää että palaako poika edes syksyllä takas kouluun..? Eli sovitaan että menet tulevalla viikolla saman tien juttelee sille kun näät häntä. Musta olis myös kiva näin poikana että joku tyttö sanois ees mulle “MOI” kyllä siinä ainenkin mulla heräis mielenkiinto ja sanoisin varmasti jotain mukavaa takas :) ELI PISTÄ HOMMAA NIINSANOTUSTI TULILLE!!

• Lddpfoödmw

Tottakai.

• rakastunuttyttö

Entä voiko tyttö tehdä aloitteen suutelemisessa?O.O

• Lfksäfåzkxos

Tottakai.

• iniS99

Siis mulle on aina käyny niin et juttelen poikien kaa wapis tai snäpus sen jälkee ku oon nähny ne jossain sattumalta ja ku nähtii pitkäst aikaa nii halattii ja juteltii ja se pouka oli sillee mun kaveri, mut sit ku aloin snäppäilee ym senkaa ni se jatku kyl ehk pari päivää mut sit sen viimisen viestin laitoiniä ja joko se eion vastannu tai jatkan koskaa sit yhteydenpitoo... ni mitä tää tarkottaa KERTOKAA POJAT?! Siis onkse sillee et ne ei oo kiinnostun must vaik oikeest oon nätti ja ne on mun kaverwit ne pojat et nää niit sillointällöin sattumalt ja aina ku nähää nii halataa tai jutellaa vähä mut si ne ei vapaaehtosest snäppää tai muutakaa... et yleensä miä oon tehny."alotteen" ja sit kerran olin yhen jätkän laa kävelyl siis mä pyysin mut sit ei sen jälkee oltu missää yhteyksis ja se oli kuulemma hämmentyn ku pyysin sit et olinkohan ihastun siive taijotaa mut ku se eiv enäänäyttän olevan kiinnostun must ni miäkii kyl unohin sen.
      Puhun nyt suuren osan tyttöjen puolest että jos joku ihan kuka vaa poika, olkoo sit söpö tai ei, laittaa viestii tai hymyilee tai jotenkii kiinnittää huomioo tyttöihi nii tytöt kyl arvostaa sitä tai ainaki tuntee olevansa imarreltui ja ihan sama vaik se poika ei ois saman ikänen tai tuttu ollenkaa nii silti on aina kiva tietää jos joku tykkää sust. Mut saa esim ihastuu tosi helpost ja tykkään ja arviostan jos joku tekee alotteen vaik en ehkä tykkäis ite sillai siit pojast mut et ei tarvi hävetä tai pelätä et tyttöö ei kiinnosta, koska vaik ei kiinnostais ni silti mult ainakii ja monelt muultkii ja rispektii et on uskaltan eikä se oo niin vakavaa jos ei onnistuis. Mä ainaki yritän olla ystävällinen jaukava, putää hyvät välit sille joka on ososttan muhu kiinnostust mut mä en oiskaa kiinnostun siit. KOSKA SE ON TOSI TYHMÄÄ JOS OON ITE SANON JOLLEE ET TYKKÄÄN SIIT JA SIT SE ON "torjun" NI SEN JÄLKEE SE EI ENÄÄ PUHU MULLE TAI MEIL ON AKWARDIT VÄLIT NI SE PILAA KOKO HOMMAN. ET VAIK ON OLLU JOSKUS HYVII KUI JA MIÄ OONKI IHASTUN JA SIT SE POIKA TIETÄÄ JA SE EI OO IHASTUN NI SIT SEN JÄLKEE KAVERIVÄLITKI TUHOUTUU NI SE ON IKÄVÄÄ

Ja miä ainakii saan väärii signaalei et jos joku kiva poitsu vaik hymyilee juttelee tai koskee minuu vaik sil ei ois mitää tunteit ym mua kohtaa ni mä ihastun helpost ja saan sellasen.käsityksen et se ois ihastun muhu ja sit ku kerron tai kysyn silt ni se on sillee et oo koskaa ajatellu sust muuta ku kaverii... ni se tulee vähä sillee in your face t se on aika masentavaa tai tyhmä.sellain "törmäys"
      NI KERTOKAA'(pojat) KOMMENTTEI JA OMII AJATUKSIINNE, TÄST TULI AIKA PITKÄ SELITYS UT HOPE U UNDERSTAND =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe