JG G3 SAS vs Cyma CM.041K.Kumpi kannattaa ostaa koska kummatki on lähes samanhintaisia. tässä linkit: http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=651&category_id=58 http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1231&category_id=95
Vastaukset 7
- JIHAD!
Ihan samanlaisia ominaisuuksiltaan ovat, paitsi että MP5K:n akku on ärsyttävä laittaa ja G3 SAS on hienompi.
- Marked One
Paitsi, että MP5k:ssa on metallinen runko ja Ver.3-rataslaatikko, kun taas tuossa G3 SAS:issa on muovinen, ja rataslaatikko on Ver.2.
Ehdottomasti noista kahdesta kannattaa valita tuo MP5k, kaikin puolin parempi. Halvemat, kompaktimmat lippaat, kestävämpi, hienompi ja luotettavampi. - joku random
kannattaa ostaa toi MP5k
- softaaja_
mp5k ehottomasti.
- softaaja_
ite ottasin ton dboysin m4.
- JIHAD!
softaaja_ kirjoitti:
ite ottasin ton dboysin m4.
Ai koska sulla on se? Sä et sitten varmaan ikinä oo omistanu M14:sta, jos noin sanot? Ootko koskaan lukenu tai kuullu semmosesta legendaarisesta ver. 7 rataslaatikosta? Ja tiiäkkös mikä ero on ver. 7:lla ja - 2:lla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri591591- 931018
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44787Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40760Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280743Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,255674- 44659
- 50613
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied77579Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l113557