myydäänkö jossain päin khao lakia nuuskaa? iski tässä pienoinen pakokauhu kun reissuun on enää pari viikkoa ja nuuskavarannot alkavat olla aika lopussa... onkohan sieltä mahdollista jostakin ostaa? netistä koitin jotain etsiä mutta selkoa ei oikein löytynyt! kaikki apu on paikallaan...
nuuskaa khao lakista
9
675
Vastaukset
- Nuuskamuikkunen41
Seaview hotellin vieressa on minimarketti, jossa oli nuuskaa kaupan. 500 bath. purkki. Muualla en ole huomannut, etta olisi ollut. HInta oli kylla aika suolainen.
- Suupaska
Kyllä löytyy. Nangthongin rantakadulla, Seaview hotellia vinosti vastapäätä ainakin on ja sitte Supermart kaupassa, Nangthongilta pätkä Bang Niangin suuntaan vasemmalla puolella...
..ja varmasti muitakin paikkoja on.... Nang thong marketilta lähdet rantaanpäin. niin pitkälle kun pääset. tulee risteys, käännyt vasemmalle. sawiew:n suuntaan. Menet sawiewin ohi sinä on italialainen pizzeria rannanpuolella, ja siitä vielä ehkä kymmenisen metriä eteenpäin, on kioski, joka lienee jollakin tavoin kytköksissä ruotsalaisiin, siinä ikkunassa on mainostettu että sieltä saisi ruotsalaista nuuskaa.
Se on aivan suwan palm hotellin kupeessa.
Itse en käytä, niin en osaa sanoa millaista on.- nuuskamuikkunen2
kiitoksia näistä vinkeistä! onkos kaikkialla hintataso tuota 500baht.??
- samakauppa
kaikki puhuivat samasta liikkeestä :)
- 3252525234
Milloin olet tarkemmin paikalla? Voisin ehkä auttaa
- Äly hoi missä olet
Ei olis helpompaa viedä suomesta sitä nuuskaa mukana? Miks pitää tehdä tommosesta asiasta noin vaikeeta?
- savilahti3
lee nomaram on naisen nimi tai etunimi oli ainakin lee. sillä on ruotsalainen mies. paljonko sitä nuuskaa saa viedä suomesta mukana? löytyyks sitä muuta kun ruotsin laivoilta tai jostain haaparannasta. no joka tapauksessa jos sulla sitä on ja tiedät paljonko saa viedä, ota ihmeessä täys satsi mukaan ja myy tälle kaupan/kioskin pitäjälle. se on vähän sellainen kärttyisä vanhempi täti mut kun juttuun pääsee ni ainakin meille järjesteli kaikki retket huomattavasti halvemmalla kun muut.
- LomaHemmo
Khaolakissa lomailin 2 viikkoa ja etsiskelin nuuskaa..
Yhdestä kaupasta löytyi mutta hinta oli 400bth.
Paikka oli Suwan palm resortin vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602