Tyttö ystävä ilman meikkiä...

antti.

eli tyttöystävä oli tuossa viikonloppuna yötä ja... järkytyin. illalla kun menimme nukkumaan niin tyttö pesi kasvot. sillä on kai ollu paha akne. meikin kanssa se näyttää hyvältä. iho on melkein täydellinen, silmät kauniit ja sellaset 'dramaattiset' kulmakarvat vähän niiku megan foxilla. :(( Pesi sitten kasvot ja kulmakarvat lähti, ja silmät oli vaan sellaset pikkuriikkiset ja mitättömät. Sitten ne akne arvet... hyi. Nyt ollaan riidoissa kun huomautin tästä ja tyttö on sen kaverin mukaan kuulemma itkeny kauheesti...huomautin sille nimittäin tästä ja sanoin et kanttii meikata koska haluun et sä näytät hyvältä mulle.... Haluun tyttöystävän, jonka kanssa kävellä kaupungilla häpeämättä ja tyttö ns edustaa... tai no en tiiä... mut en kai sit sellasta saa :(( kauheen surullinen olo!!

460

30899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • you don't know

      Tyttöhän meikkaa? Se tais uskoo että et alkais haukkuu sitä. Että luotti suhun. Ei tyttö tahallaan huonokasvoinen oo. Sovi riitanne, kunhan luonne pelaa ni hyvä.

      • panomiesss1

        hahaha sitä varten ha ne tytön on että ne on kauniita! mitää rumia hyväksytä


      • Kari Tapio

        Ei siinä parhaimatkaan voiteet auta jos naama on kuin riivinrauta!


      • 11476845379845798457
        Kari Tapio kirjoitti:

        Ei siinä parhaimatkaan voiteet auta jos naama on kuin riivinrauta!

        Jaah? poijjaaanjolopit, Aläkää peskö kouria ennen nukkumaan menoa. Voipi kyllikki olla ruma, mut kun on pzgakerros päällä, ei sitä näe tarkkaan. Eikä tule paha miälikään. HAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAA-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Suksi suolle
        panomiesss1 kirjoitti:

        hahaha sitä varten ha ne tytön on että ne on kauniita! mitää rumia hyväksytä

        Sä et osaa kirjoittaa, etkä ajatella normaalisti, ääliö. Suomessa on liikaa kaltaisiasi idiootteja.

        Terveisin, toinen suomalainen mies.


      • SadForHer

        Onneksi olkoon Antille! Pääsit etusivulle! :/
        Ja toivon ettei tyttöystäväsi ole tajunnut käydä lukemassa näitä!!! ;((


      • siperia opettaa

        Hyvinhän se korreloi sen kanssa,
        kun aloittajalla on aivotkin noin mitättömät....

        Tyttösi ei ehkä kehtaa senvuoksi hengailla sun kaa :)


      • iem
        panomiesss1 kirjoitti:

        hahaha sitä varten ha ne tytön on että ne on kauniita! mitää rumia hyväksytä

        No ruma, kun petolinnun perse. Ota vain se visvainen lerppu munas sileään kätöseesi ja vatkaile sillä.


      • lahja puhtaus

      • rAJAVARTOLAOOLSFM
        panomiesss1 kirjoitti:

        hahaha sitä varten ha ne tytön on että ne on kauniita! mitää rumia hyväksytä

        oletko se taas sinä Lars-Johan från Åbo? Hanki hei elämä.Olet pian 60v.Olet todella sekaisin!


      • hurjaahan tämä on
        SadForHer kirjoitti:

        Onneksi olkoon Antille! Pääsit etusivulle! :/
        Ja toivon ettei tyttöystäväsi ole tajunnut käydä lukemassa näitä!!! ;((

        Opetuksena tästä: Älä meikkaa itseäsi tunnistamattomaksi, koska se mies rakastuu siihen millaiseksi olet itsesi meikannut, ja oma naamasi on sille uusi tuttavuus, ironista... eikö...? Mutta totta.


      • antti.

        Ei se tahallaan. Mut ei mua toi nappaa. Meikä haluu vaan reikää ja luen pleieri.blogspot.com ohjeita miten saan MÄRKÄÄ!

        Khyyllä MARS!


      • Ida ek
        panomiesss1 kirjoitti:

        hahaha sitä varten ha ne tytön on että ne on kauniita! mitää rumia hyväksytä

        hahahahahahaha hak hak hakkaa tattias


      • kysyjä
        Suksi suolle kirjoitti:

        Sä et osaa kirjoittaa, etkä ajatella normaalisti, ääliö. Suomessa on liikaa kaltaisiasi idiootteja.

        Terveisin, toinen suomalainen mies.

        Tuli mieleenkonna


      • Tunnistamaton Pää
        hurjaahan tämä on kirjoitti:

        Opetuksena tästä: Älä meikkaa itseäsi tunnistamattomaksi, koska se mies rakastuu siihen millaiseksi olet itsesi meikannut, ja oma naamasi on sille uusi tuttavuus, ironista... eikö...? Mutta totta.

        No entäs sellaset naiset jotka ei meikkaa mut muuten feikkaa= värjätään hiuksia kuukauden välein millon milläkin värillä mut annettaispas fledan kasvaa ja värin siinä samalla poies, mitä sieltä paljastuis?Joku järkky väri jolle ei ees oo nimee ja on just se syy miks on alettu värjää.


      • Moi.
        panomiesss1 kirjoitti:

        hahaha sitä varten ha ne tytön on että ne on kauniita! mitää rumia hyväksytä

        Mee ja hirttäydy jonnekki kattoon, kiitos.


      • mokthar
        Suksi suolle kirjoitti:

        Sä et osaa kirjoittaa, etkä ajatella normaalisti, ääliö. Suomessa on liikaa kaltaisiasi idiootteja.

        Terveisin, toinen suomalainen mies.

        moi kaveri


    • kkkkko

      Kyllähän se yleisillä paikoilla meikkaa? Luuli vaan että olisit niin normaali jätkä että ymmärtäisit hänen näyttävän ilman meikkiä erilaiselta mutta et välittäisi siitä.
      Jos olisin tyttöystäväsi, lopettaisin tahallaan meikkaamisen ja laittautumisen kokonaan. en tosiaan laittautuisi vain koska tollanen mulkku niin haluaisi.

      • oma naama on parempi

        Silloin et olisi hänen tyttöystävänsä, koska annoit itse ensin kuvan kauniista naisesta etkä näyttänyt omaa oikeaa ulkonäköäsi,meikittä sitten lentäisit ehkä nopeasti sitten ulos siitä suhteesta...?


      • kkkkko
        oma naama on parempi kirjoitti:

        Silloin et olisi hänen tyttöystävänsä, koska annoit itse ensin kuvan kauniista naisesta etkä näyttänyt omaa oikeaa ulkonäköäsi,meikittä sitten lentäisit ehkä nopeasti sitten ulos siitä suhteesta...?

        Kyllä pitää jätkän aika typerä olla, jos ei huomaa onko muijalla meikkiä naamassa vai ei. :D Ei se naama siitä hirveästi muutu, varsinkin jos perusmeikki käsittää ripsarin, meikkivoiteen ja puuterin. Kasvojen muoto ei muutu mihinkään, ihostakin näkee meikin läpi onko se sileä vai finninen. Haloo pässi.


    • mietisitä!!

      Oot idiootti kundi! Se ei mahda arvilleen mitään ja tuskin omat kasvoskaa on mitkään kovin hehkeet! Se luotti suhun! Nyt kyllä menet pyytämään anteeksi kukkapuskan ja konvehtien kanssa ja sassiin! Muista myös kirjoittaa sana tyttöystävä oikein!

      • Olet läski

        Kullin pituutesi oli aika mitätön ja ajelemattomat munakarvat... hyi!


      • So what!
        Olet läski kirjoitti:

        Kullin pituutesi oli aika mitätön ja ajelemattomat munakarvat... hyi!

        Jotkut nuoret miehet ja vanhemmatkin osaa olla sitten tyhmiä, siis ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu, että joo. Mene sinä "aloittaja" sen munan nysäsi kanssa vaan kaappiin runkulle, kyllä suurin osa meikatuista naisista on eri näköisiä ilman meikkiä ja niinhän sen kuuluu ollakin. Olit muuten fakin tyhmä, miten noin tyhmiä voi edes maa päällään kantaa!


      • mitenhän sulle käy?

        Mieti tarkkaan pidätkö hänestä muuten vai et, niin voit tehdä päätöksesi, mutta koska olet loukannut häntä ja saanut itkemään, en tiedä miten voit enää kokonaan korjata suhteen?


      • naamiaiset alkakoot?

        Ai että menet? Joo meikit itsellesikin naamaan ja mene sitten!


    • huuuooh.

      Kai hänellä paha mieli on, kun luuli että pidät hänestä ja hyväksyit hänet sellaisenaan, mutta sitten menit lyttäämään hänet täysin. Sinä tavallaan petit hänen luottamuksensa.

      • Per*sereikä

        No kylläpä täällä on tuomitsevaa porukkaa... No okei, kyllä munkin mielestä aloittajalla on pahasti jotain hukassa, mutta että vielä petti toisen luottamuksen, kun kertoi suoraan miten asia on..?

        Toki itse en noin olisi tehnyt, mutta kyllä se ensimmäinen petos tapahtui tässä tapauksessa naisen puolelta esittämällä jotain mitä ei ole. Tuo kun naiset kauheasti meikkaavat on mielestäni typerää ja pinnallista, niinkuin tämä maailma yleensäkin. Siinä kun herää aamulla, niin vieressä onkin aivan eri lyyli... Sairasta sanon minä. Nainen kun herää miehen vierestä, niin mies on aina se sama rumilus, jossei edellisenä iltana oltu juotu itseä siihen kuntoon että heebo (tai lyyli) näytti silloin paremmalta ja silloin se oli oma vika.

        Ehdottaisinkin naisille kevyttä meikkaamista ja itseluottamuksen kasvattamista (sillä itsenänne te olette kauniita). Tämän lisäksi voisitte jättää kaikki pintaliito tv-sarjat ja lehdet lukematta, sillä siellä kaikki näyttää kauniilta, mutta mikään ei ole todellista ja kuitenkin siihen näköjään uskotaan ja on kokoajan pyrkimys.

        Tietysti pitää myös muistaa, et lapset on toisillleen aika karuja.


        PS.
        Au naturel aina parempi ku pilalle meikattu katuhuo*a.


      • Kuole paska <3
        Per*sereikä kirjoitti:

        No kylläpä täällä on tuomitsevaa porukkaa... No okei, kyllä munkin mielestä aloittajalla on pahasti jotain hukassa, mutta että vielä petti toisen luottamuksen, kun kertoi suoraan miten asia on..?

        Toki itse en noin olisi tehnyt, mutta kyllä se ensimmäinen petos tapahtui tässä tapauksessa naisen puolelta esittämällä jotain mitä ei ole. Tuo kun naiset kauheasti meikkaavat on mielestäni typerää ja pinnallista, niinkuin tämä maailma yleensäkin. Siinä kun herää aamulla, niin vieressä onkin aivan eri lyyli... Sairasta sanon minä. Nainen kun herää miehen vierestä, niin mies on aina se sama rumilus, jossei edellisenä iltana oltu juotu itseä siihen kuntoon että heebo (tai lyyli) näytti silloin paremmalta ja silloin se oli oma vika.

        Ehdottaisinkin naisille kevyttä meikkaamista ja itseluottamuksen kasvattamista (sillä itsenänne te olette kauniita). Tämän lisäksi voisitte jättää kaikki pintaliito tv-sarjat ja lehdet lukematta, sillä siellä kaikki näyttää kauniilta, mutta mikään ei ole todellista ja kuitenkin siihen näköjään uskotaan ja on kokoajan pyrkimys.

        Tietysti pitää myös muistaa, et lapset on toisillleen aika karuja.


        PS.
        Au naturel aina parempi ku pilalle meikattu katuhuo*a.

        HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH ei helvetti mitä naisvihaa kumpuaa!!! XDDDDDDDDDDD Kuolen nauruun kun oot niin säälittävä! :'''DDD

        "Siinä kun herää aamulla, niin vieressä onkin aivan eri lyyli..."
        - Öö... kyllä siinä vieressä on edelleen se sama ihminen mutta ilman meikkiä. :D

        "PS.
        Au naturel aina parempi kuin pilalle meikattu katuhuora."
        - Tuotah... milloin tuhti meikki on tehnyt ihmisestä HUORAN? Ei milloinkaan, kyllä se huoruus tulee ihan oman elämän valinnoista. Sama kun sanoisit että jollekin että "Ootko vähän homo kun käytät pinkkiä?" Ei väri tee ihmisestä homoa vaan se että rakastaa samaa sukupuolta - IDIOOTTI!!! :D


      • ajatelkaa tämä näin
        Per*sereikä kirjoitti:

        No kylläpä täällä on tuomitsevaa porukkaa... No okei, kyllä munkin mielestä aloittajalla on pahasti jotain hukassa, mutta että vielä petti toisen luottamuksen, kun kertoi suoraan miten asia on..?

        Toki itse en noin olisi tehnyt, mutta kyllä se ensimmäinen petos tapahtui tässä tapauksessa naisen puolelta esittämällä jotain mitä ei ole. Tuo kun naiset kauheasti meikkaavat on mielestäni typerää ja pinnallista, niinkuin tämä maailma yleensäkin. Siinä kun herää aamulla, niin vieressä onkin aivan eri lyyli... Sairasta sanon minä. Nainen kun herää miehen vierestä, niin mies on aina se sama rumilus, jossei edellisenä iltana oltu juotu itseä siihen kuntoon että heebo (tai lyyli) näytti silloin paremmalta ja silloin se oli oma vika.

        Ehdottaisinkin naisille kevyttä meikkaamista ja itseluottamuksen kasvattamista (sillä itsenänne te olette kauniita). Tämän lisäksi voisitte jättää kaikki pintaliito tv-sarjat ja lehdet lukematta, sillä siellä kaikki näyttää kauniilta, mutta mikään ei ole todellista ja kuitenkin siihen näköjään uskotaan ja on kokoajan pyrkimys.

        Tietysti pitää myös muistaa, et lapset on toisillleen aika karuja.


        PS.
        Au naturel aina parempi ku pilalle meikattu katuhuo*a.

        Entä jos olisit nainen ja löytäisit komean miehen jolla on paksut kulmakarvat ja upeat, mystiset silmät. Sitten tämä mies menisi iltapesulle, ja takaisin tultuaan hänellä olisi kulmakarvat poissa, samoin ripset, ja akne ihoinen, ja puolikalju. Mites itse reagoisit?


      • tytytytye
        ajatelkaa tämä näin kirjoitti:

        Entä jos olisit nainen ja löytäisit komean miehen jolla on paksut kulmakarvat ja upeat, mystiset silmät. Sitten tämä mies menisi iltapesulle, ja takaisin tultuaan hänellä olisi kulmakarvat poissa, samoin ripset, ja akne ihoinen, ja puolikalju. Mites itse reagoisit?

        No en ainakaan IKINÄ sanois suoraa et "joo näytät muuten paskalta!!!" Vaan nukkuisin yön yli ja olisin mukava ja sitten esim seur. päivänä kertoisin ettei ehkä taida tulla mitään, että se on tosi kiva kaveri mutta ei muuta. Ja halaisin. Itsekästä porukkaa täälä jotku ! :/ olen siis nainen:)


      • Rumiluksenne
        tytytytye kirjoitti:

        No en ainakaan IKINÄ sanois suoraa et "joo näytät muuten paskalta!!!" Vaan nukkuisin yön yli ja olisin mukava ja sitten esim seur. päivänä kertoisin ettei ehkä taida tulla mitään, että se on tosi kiva kaveri mutta ei muuta. Ja halaisin. Itsekästä porukkaa täälä jotku ! :/ olen siis nainen:)

        Minulle kävi niin että aamulla nainen jonka olin edellisenä iltana pokannut haukkui ulkonäköni, vaikka oli itsekin aika rumilus. Olen siis mies ja kyllä ne naisetkin osaavat olla tylyjä.


    • Pqystsiaga

      Oletpas paska jätkä Antti. Toivon että tyttöystäväs löytää jonku paremman

      • tavis mutta ok

        MInäkin voisin meikata itsestäni kauniin, ja sitten joku rakastuisi meikkien takia, ja sitten kun pesen ne pois, lähtisi uusi ihastuskin, koska naama ei ole saman näköinen.


      • antti.

        Ei mua parempaa löydy! Osaan kaikki pleieri blogin opit ja saan pikkarit märäks. ei mun kaltasta löydä koskaa toi mun ex-akka :D


    • asdtyui

      Onneksi tämä oli vain provo.

    • ääliöh

      Alottaja: tiiäkkö, monesti se, että tyttö viittii olla ilman meikkiä pojan edessä, on merkki luottamuksesta ja kiintymyksestä. Itse ainakin pystyn olemaan ilman meikkiä vain parhaimpien kavereideni edessä, ja pojan edessä vasta kun ollaan tunnettu melko pitkään. Se tyttö pisti itsensä likoon ja sä loukkasit sitä tosi pahasti, se ymmärsi että haukuit sitä rumaks. Se tyttö vihaa sua koko loppuelämäs, aiheutit sille varmaa traumat tai jtn!

    • pettynyt sinuun

      Tiedätkö kuinka suuri vitutus monelle tytölle tousta iski?
      Ja käy sääliksi tyttöystävääsi, kun joutuu olemaan sinun kanssasi. Et selvästikään välitä hänestä oikeasti.

    • ERITTÄIN PETTYNYT

      Miten kehtasit?!?!!
      Joskus on hyvä vaa vaieta..
      Ymmärrän ihan hyvin sun tyttöystävää,mä oisin hänen tilassa ihan samanlainen... ja yhdyn muihin,,,!

      • n34-

        Minä haluaisin kuulla kyllä totuuden miehen suusta. Mutta en haukkumista. Miehen pitäisi tietää nopeasti aikooko jatkaa vai ei, ja kiinnostaako vai ei. Ajatteleeko ulkokuorta vain, vai kiinnostaako sieluni. Jos se on sitten pintaa ja ulkokuorta vaan, niin sellaiseen voi pettyä tulevaisuudessa.


    • Antti.

      No höh. Näen vaivaa kirjottaa tänne ja kaikki tulee heti haukkumaan :(( Sori mut mua vaan ärsyttää se tosiasia, et mun tyttöystävä ei ollu kaunis. sori kun kirjotin tänne. ei ketään kiinnosta. :(

      onko täällä edes ketään joka välittää tai tuntee sympatiaa?

      • 15girl

        kaikki ihmiset o kauniita jos ei sitte ulkosesti nii sisäsesti sitte v*tun mulkku runkkari tolla menolla menetät heti jokasen tyttöystävää.. HUOH !


      • Tsemppiä sulle:p

        Mulla on sympatiaa, ei kenellekkään ole oikeasti pelkkä luonne tärkeintä, ja eihän pojat/miehetkään meikkaa. Sanokaa pinnalliseksi, mutta myös ulkonäön on oltava hyvä... Ajatelkaas ittenne siinä tilanteessa jos seurustelukumppaninne olisikin oikesti ruma, mutta muuten mukava? Kaikki sanoo ettei haittaa mutta kyllä se hyvät ihmiset haittaa...


      • nudeface

        Osta Antti meikkipää ja stailaa se niin kauniiksi, että kelpaa sulle ja sitten vaan seurustelet sen kanssa. Jos pelkkä pää käy riittämättömäksi, voi aina käyttää omaa kättä lisänä. Tuon enempää sinä et tarvitse.


      • SANONVAAAAANNN
        Tsemppiä sulle:p kirjoitti:

        Mulla on sympatiaa, ei kenellekkään ole oikeasti pelkkä luonne tärkeintä, ja eihän pojat/miehetkään meikkaa. Sanokaa pinnalliseksi, mutta myös ulkonäön on oltava hyvä... Ajatelkaas ittenne siinä tilanteessa jos seurustelukumppaninne olisikin oikesti ruma, mutta muuten mukava? Kaikki sanoo ettei haittaa mutta kyllä se hyvät ihmiset haittaa...

        ...eihän pojat/miehetkään meikkaa... pakko sanoo mein koulus on poika joka meikkaa:D


      • Me tytöt

        Tajuun et tytöt tarttee olla poikien mielestä kauniita. :)

        Mutta tytöt ei saa haukkuu sitä anttii!


        oonks ainoo aikuismainen? oon oikeest 11v :p ja teit fiksumpi :p

        ^ en enää :D


      • sanonpahan vaan
        Me tytöt kirjoitti:

        Tajuun et tytöt tarttee olla poikien mielestä kauniita. :)

        Mutta tytöt ei saa haukkuu sitä anttii!


        oonks ainoo aikuismainen? oon oikeest 11v :p ja teit fiksumpi :p

        ^ en enää :D

        Me tytöt: "Sinä et vittu ole täällä ketään aikuismaisempi! Oot säälittävä lissukakara!"


      • Ei sinua kohtaan

        voi tuntea sympatiaa. Vai näit sinä vaivaa paljastaessasi todellisen typeryytesi kaikelle kansalle. Et ansaitse minkäänlaista tyttöystävää, et ole vielä tarpeeksi aikuinen ja fiksu siihen. Varo vaan ettei seuraavalla tytön poikaystävällä ole sinulle asiaa. Jotain voit vielä pelastaa pyytämällä tytöltä nöyrästi anteeksi, tosissasi. Luottamus on mennyt eikä voi mitään.


      • vanhamuori

        Kovasti on sympatiaa, tyttöä kohtaan.
        Aika pinnalliselta tunnut.


      • KETUTTAA!

        Oikeesti - sympatiaa? Sua kohtaan?!
        Sitä tyttöä kohtaan mä tunnen sympatiaa! Sä olet ihan älyttömän pinnallinen ja toivon tosissaan että löytää jonkun sua paremman! Anteeks ihan kamalasti, mutta se luotti suhun. Se ei voi sille mitään, miltä se näyttää, ja ainakin se osaa huolehtia itestään niin että julkisilla paikoilla näyttää kauniilta! Voi luoja, kiitos kun pilasit munkin illan. Ihan älyttömän lapsellista käytöstä, et kyllä tolla menolla tuu saamaan ikinä yhtään ketään. V*ttu sun kanssas! Yritä nyt esittää vielä säälittävää, voi stn!


      • dippaaadaa

        nosiis, tää juttuhan oli varmaan vitsi, eikai kukaan pojankloppi ole noin typerä ettei tietäs että likat peittää meikillä esim. näpyt.. taisi olla vaan kovat panohalut sulla eikä muuta korvien välissä.


      • 2221110000

        Ne ne on todella kauniita, jotka on meikittä kauniita. ite meikkaan vaan joskus, kun tuntuu, että raskas meikki ei näytä hyvältä. nykysessä maailmassa niin kova kilpailu ja pakko näyttää hyvältä... näyttää vaikuttavan teihin miehiinkin. että oltava hyvännäköinen, muuten ei kelpaa, eikä voi olla edes sen seurassa.. joopajoo. sehän se merkkaakin jotain vanhempana. harmi jos oot niin pinnallinen, ettei tyttö kelpaa ilman meikkiä. harmi kun ei voi kuvia laittaa... jos ollut paha akne, voi vika olla myös porukoissa, etteivät oo kunnolla auttaneet aknen hoidossa/hoitokuluissa.


      • nainen hunningolla

        Provokatiivisuudellakin on rajansa. Sanoisinko, että kauniina vanhana naisena toivoisin, että seuraava poikaystäväsi olisi vielä rumempi.


      • nloln
        Tsemppiä sulle:p kirjoitti:

        Mulla on sympatiaa, ei kenellekkään ole oikeasti pelkkä luonne tärkeintä, ja eihän pojat/miehetkään meikkaa. Sanokaa pinnalliseksi, mutta myös ulkonäön on oltava hyvä... Ajatelkaas ittenne siinä tilanteessa jos seurustelukumppaninne olisikin oikesti ruma, mutta muuten mukava? Kaikki sanoo ettei haittaa mutta kyllä se hyvät ihmiset haittaa...

        No voin ainankin kokemuksesta sanoa, että miehille ei ole pelkkä luonne tärkeintä. Naisilla asia on ihan toinen. Jos miehellä on mielestäni täydellinen luonne, rakastun häneen kunhan hän näyttää ihmiseltä. Ylipaino on ainoa asia jota en sulata, sillä pidän siitä että mies pitää huolta itsestään (kun itsekkin niin teen). Mutta jokatapauksessa, sisäinen kauneus, tai miehen tapauksessa komeus (?) saa ainakin itseni katsomaan ulkonäköä pidemmälle, ja jopa näkemään miehen komeana, seksikkäänä. En usko, että aloittajankaan tyttöystävä on oikeasti RUMA ilman meikkiä, ainoastaan vähemmän kaunis :I Täytyy kyllä aika pinnallinen olla jos tuo oikeasti haittaa, hehän ovat jo yhdessäkin? Tai no, jos aloittaja mieltyi tyttöön pelkästään pärstäkertoimen perusteella, niin siinä tapauksessa taisi suhde kariutua tuohon.


      • mimi18

        Yleensä kerrotaan vaan ne negatiiviset puolet, kuten sinäkin tyttöystävällesi! :(


      • Julkihetero
        SANONVAAAAANNN kirjoitti:

        ...eihän pojat/miehetkään meikkaa... pakko sanoo mein koulus on poika joka meikkaa:D

        Ne onkin homoja ne meikkaavat. Seuraapa vain tarkemmin!


      • olit rohkea, hyvä

        Voisitko loukkaamatta ensi kerralla suhtautua kun tyttö on ilman meikkiä, anteeksi vaan jos olin loukkaava sinua kohtaan, tässä paikassa on muutenkin ilkeitä kirjoittelijoita, ei se johdu sinusta. On sinulla oikeus löytää sellainen tyttöystävä kuin itse haluat. Olit rohkea kun kirjoitit tänne kun täällä on paljon ilkeitä ja elämälleen katkeria ihmisiä, minä en kuulu niihin runsaasti meikkaaviin naisiin, mutta se ilkeminen säälittää. Olihan se pettymys tytölle kun se tykkää sinusta niin paljon ja sinä järkytyit hänen oikeasta ulkonäöstään.


      • ei rumaa oteta
        Tsemppiä sulle:p kirjoitti:

        Mulla on sympatiaa, ei kenellekkään ole oikeasti pelkkä luonne tärkeintä, ja eihän pojat/miehetkään meikkaa. Sanokaa pinnalliseksi, mutta myös ulkonäön on oltava hyvä... Ajatelkaas ittenne siinä tilanteessa jos seurustelukumppaninne olisikin oikesti ruma, mutta muuten mukava? Kaikki sanoo ettei haittaa mutta kyllä se hyvät ihmiset haittaa...

        Miksi suomalaiset naiset menee ulkomaille ja ottaa sieltä suhteen? Jos se mies olisikin vain laittanut naamion ja alla olisikin tavallinen suomalainen duunari?


      • vuoropuhelijat
        vanhamuori kirjoitti:

        Kovasti on sympatiaa, tyttöä kohtaan.
        Aika pinnalliselta tunnut.

        vanhamuori sanoo: Kovasti Kovasti on sympatiaa, tyttöä kohtaan.
        Aika pinnalliselta tunnut.

        Ketuttaa vastaa: Oikeesti - sympatiaa? Sua kohtaan?!
        Sitä tyttöä kohtaan mä tunnen sympatiaa! Sä olet ihan älyttömän pinnallinen ja toivon tosissaan että löytää jonkun sua paremman! Anteeks ihan kamalasti, mutta se luotti suhun. Se ei voi sille mitään...

        (jatkoa...?)

        vanhamuori: En mie ole sinnuu edes tainnu yrittääkkään iskeä?

        Ketuttaa: Ettäs kehtaat sitten tulla siihen vänkäämään, jos sulla olisi kuukautiset menossa ja näin ketuttaisi niin...!


      • hameen helemat
        dippaaadaa kirjoitti:

        nosiis, tää juttuhan oli varmaan vitsi, eikai kukaan pojankloppi ole noin typerä ettei tietäs että likat peittää meikillä esim. näpyt.. taisi olla vaan kovat panohalut sulla eikä muuta korvien välissä.

        Jo vanhana rouvana sitä tajuaa että voi voi poikia, ne menee ja tulee ja tyttöystävät vaihtuu, ja sitten ne helemat paukkuu!


      • se nuorentaa veikkon
        2221110000 kirjoitti:

        Ne ne on todella kauniita, jotka on meikittä kauniita. ite meikkaan vaan joskus, kun tuntuu, että raskas meikki ei näytä hyvältä. nykysessä maailmassa niin kova kilpailu ja pakko näyttää hyvältä... näyttää vaikuttavan teihin miehiinkin. että oltava hyvännäköinen, muuten ei kelpaa, eikä voi olla edes sen seurassa.. joopajoo. sehän se merkkaakin jotain vanhempana. harmi jos oot niin pinnallinen, ettei tyttö kelpaa ilman meikkiä. harmi kun ei voi kuvia laittaa... jos ollut paha akne, voi vika olla myös porukoissa, etteivät oo kunnolla auttaneet aknen hoidossa/hoitokuluissa.

        Kyllä sitä leikkauksilla saa vanhankin naaman näyttämään nuorelta, ja pistoksilla ja vahvalla meikillä, mutta kun ne sitten pesee pois, niin taas on joku vänkäämässä: Apua, missä sinun kulmakarvasi ovat?


      • sitten sitä jo voi
        nainen hunningolla kirjoitti:

        Provokatiivisuudellakin on rajansa. Sanoisinko, että kauniina vanhana naisena toivoisin, että seuraava poikaystäväsi olisi vielä rumempi.

        Nuorennusleikkauksien jälkeen sanon: Komeampi ja nuorempi, kiitos!


      • mieti sanojasi
        15girl kirjoitti:

        kaikki ihmiset o kauniita jos ei sitte ulkosesti nii sisäsesti sitte v*tun mulkku runkkari tolla menolla menetät heti jokasen tyttöystävää.. HUOH !

        Toivottavasti sinä olet kaunis edes ulkoisesti. Todistit juuri, ettet sit ole sisäisesti.


      • mieti sanojasi
        15girl kirjoitti:

        kaikki ihmiset o kauniita jos ei sitte ulkosesti nii sisäsesti sitte v*tun mulkku runkkari tolla menolla menetät heti jokasen tyttöystävää.. HUOH !

        Toivottavasti sinä olet kaunis edes ulkoisesti. Todistit juuri, ettet sit ole sisäisesti.


      • Jenneli
        nloln kirjoitti:

        No voin ainankin kokemuksesta sanoa, että miehille ei ole pelkkä luonne tärkeintä. Naisilla asia on ihan toinen. Jos miehellä on mielestäni täydellinen luonne, rakastun häneen kunhan hän näyttää ihmiseltä. Ylipaino on ainoa asia jota en sulata, sillä pidän siitä että mies pitää huolta itsestään (kun itsekkin niin teen). Mutta jokatapauksessa, sisäinen kauneus, tai miehen tapauksessa komeus (?) saa ainakin itseni katsomaan ulkonäköä pidemmälle, ja jopa näkemään miehen komeana, seksikkäänä. En usko, että aloittajankaan tyttöystävä on oikeasti RUMA ilman meikkiä, ainoastaan vähemmän kaunis :I Täytyy kyllä aika pinnallinen olla jos tuo oikeasti haittaa, hehän ovat jo yhdessäkin? Tai no, jos aloittaja mieltyi tyttöön pelkästään pärstäkertoimen perusteella, niin siinä tapauksessa taisi suhde kariutua tuohon.

        Tunnen kyllä joitakin komeita miehiä, jotka ovat naimisissa ruman naisen kanssa.


      • ellastina3
        Jenneli kirjoitti:

        Tunnen kyllä joitakin komeita miehiä, jotka ovat naimisissa ruman naisen kanssa.

        no, kauneushan on katsojan silmissä. ja tää onkin vain sun silmien näkemys asiasta, jonkun toisen mielestä ne miehet voi olla susirumia.


      • Nainenilmanmeikkiä

        Sympatiaa on turha kerjätä, kun olit itse niin epäempaattinen tyttöystävällesi. Ei hän voi kasvoilleen mitään. Paitsi tietysti meikata arvet piiloon. Eiköhän tyttö tiennyt itsekkin, miltä näyttää. Ei sinun olisi tarvinnut valehdella ja kehua häntä kauniiksi, mutta olisit voinut pitää pääsi kiinni ja olla välittämättä. Typerää vaatia toista meikkaamaan jatkossa, jos hän kerta on ennenkin meikannut.

        Jos sinussa on yhtään miestä, niin menisit hänen luokseen jokin lahja mukanasi ja pyydät oikeasti sydämestäsi anteeksi sanomisiasi. Ja sen lahjan ei tarvitse todellakaan olle se clerasil-pullo!


      • ARE YOU SHITTING

        Antti, ootko tosissas?`

        "onko täällä edes ketään joka välittää tai tuntee sympatiaa?"

        Sua kohtaan?? Taidat olla narsisti.. Katso peiliin kusiainen, vika on sussa eikä tyttöystävässäs. Jos sulla on silmät ja aivot päässä niin sun pitäis ymmärtää että pakkelikerroksen alta löytyy todennäköisesti hieman vähemmän kaunis nainen, kuin mitä hän on pakkelit naamassa.

        Sinulle ulkonäkö taitaa olla tärkein asia ihmisessä. Säälittää..

        Kaikkea hyvää Antin tyttöystävälle! Toivon että löydät jostakin kunnollisen miehen joka näkee sinussa kaiken sen kauniin, jolla on merkitystä. Ulkonäöllä ei ole rakkauden ja välittämisen kanssa mitään tekemistä.


      • antti.
        15girl kirjoitti:

        kaikki ihmiset o kauniita jos ei sitte ulkosesti nii sisäsesti sitte v*tun mulkku runkkari tolla menolla menetät heti jokasen tyttöystävää.. HUOH !

        v*tun mulkku sinnehän se mun mulkku on luotu menemään, Exä tajuu, etten haluu muutaku seksisuhteit ton pleieri.blogspot.com oppien mukaa!!!!!


      • antti.
        Tsemppiä sulle:p kirjoitti:

        Mulla on sympatiaa, ei kenellekkään ole oikeasti pelkkä luonne tärkeintä, ja eihän pojat/miehetkään meikkaa. Sanokaa pinnalliseksi, mutta myös ulkonäön on oltava hyvä... Ajatelkaas ittenne siinä tilanteessa jos seurustelukumppaninne olisikin oikesti ruma, mutta muuten mukava? Kaikki sanoo ettei haittaa mutta kyllä se hyvät ihmiset haittaa...

        Kiitos tsempistä!

        Oon tosiaan nyt niin vihanen, etten oo valmis enää suhteeseen. Pelkkää seksiä Pleieri blogin oppien mukaisesti. Mut kyl se tästä ;)


      • Anonyymi
        15girl kirjoitti:

        kaikki ihmiset o kauniita jos ei sitte ulkosesti nii sisäsesti sitte v*tun mulkku runkkari tolla menolla menetät heti jokasen tyttöystävää.. HUOH !

        Stalin oli erittäin ihana ihminen paloarpiensa takaa, Hitler oli peto sängyssä yhden pallin kanssa. Trump rakastaa kaikkia ihmisiä syntyperästä riippumatta.

        Pari esimerkkii tukeen tota väitettäsm toi on niin totta!!


    • eisympatiaa

      Okei, sillä on ollu sairaus, josta on jääny arpia, ja ei yhtään paranna itsetuntoa jos joku taliaivo tulee haukkumaan, varsinkin jos on oma poikaystävä. Ja pitäs sun tajuta, että mitä enemmän meikkiä käyttää, sitä vähemmän se sitten näyttää samalta ilman meikkiä.. Toivottavasti se älyäis jättää sut.

      • Sympatiaa ja paljon

        Kuka nyt haluis rumankaa seurustella JÄTÄ SE ja eti kiihottavampi


      • gsadk
        Sympatiaa ja paljon kirjoitti:

        Kuka nyt haluis rumankaa seurustella JÄTÄ SE ja eti kiihottavampi

        Ei vittu mikä mulkku sääki, ei ne peti hommat ole mitään tärkeintä ! Enemmän se vastakkais sukupuolen seura-.- ite aattelen tällei 14 v poika


      • olisi rehellistä

        Mutta eihän poika tiennyt sairaudesta, olisi ollut hyvä kertoa että hän osaisi varautua siihen.


      • kainalokarvojako?

        Voisi sanoa näinkin: Ei se sille niinvain mitään voi, että tuli sata kiloa lisää painoa ihan itsestään, ja meikkaamalla naama näyttää kauniilta, mutta voisit sinä kohteliaasti sanoa jos ei kiinnosta, ettei tarvitse vuoksesi vääntäytyä ylös sohvalta ja pestä kainaloita!


    • _girl_

      Miten voit olla noin mulkku ja menet sanomaan jotain tollasta mikä loukkaa tosi pahasti, vaikka sun tyttöystävä meikkaa ja näyttää silloin paremmalta niin silti ei tollasta sanota kun pesee meikit pois. Tytöllä on paha akne eikä hän voi sille mitään ja tietysti meikit pestään kun mennään nukkumaan ja sinun pitäisi pitää hänestä myös ilman meikkiä, jos sä haluut itsellesi jonkun mallin niin sittten tyttö on kyllä löytänyt idioottimaisen jätkän mene heti pyytämään anteeksi ja älä enä koskaan sano mitään tollasta hänelle jos välität hänestä.

      • olisi kertonut siitä

        Niin mutta ei kertonut mitään että on ollut paha akne.


      • ei pää palelisi

        Tyttö pitää sitä karvahattuakin vain juhannukseen asti?


    • lojnbksa

      Ja toisaalla sanotaan että suora puhe ratkaisee kaiken!

      Totta kai peesaan vastaajia, että ulkonäöllä ei pitäisi olla merkitystä. Mutta jos ja kun sillä kumminkin on niin eikö sitä saa sanoa? Paras tietysti olisi jos pystyisi sanomaan tosiasiat kauniisti.

    • eHÄMGLÅoHÅÅRE

      no migsigäs vid*ssa bitää gäyTää :D meiGii hyvägsygööt ÄGLÖttävyydensä. muudes migsi se dHyddö oli dnyppidnyt gaiGi gulmagarvansa sJehän on dyhmåå. :D

      • aikusia muka?

        HEi lopettakaa tuo ilkeily, oletteko kaikka aknessa? Onhan se ikävää jos sellaista on.


    • antti oot hintti

      Tyttö parka :( tollanen tuhoaa itsetunnon!!!! Jos sulle antti ulkonäkö on tärkeintä nii toivittavasti et löydä ketää! Persereikä!

      • en ole kaunis mutta

        Monet etsivät kumppania eivätkä ole löytäneet, monia on vapaana vielä vanhempanakin, annetaan nuorten itse selvittää omat välinsä.


    • James-95

      Mihi se tarvii nukkuessa meikkii? Ja halutessaan hän voi meikata uudestaan aamulla.

    • jätkätonsikojaja

      Kylläpäs on taas aihe. Sääliksi käy sun tyttöäs. Sillä on varmasti ihan hirveä olo nyt, mutta älä Antti huoli, hän tuskin koskaan näyttäytyy sinulle täysin meikittä enää :) Säästyypähän sinun sievät silmäsi siltä tuskalta!

      Itse seurustelin puolitoista vuotta jätkän kanssa, enkä kertaakaan uskaltanut pestä meikkejä pois. En voinut ottaa sitä riskiä, että hän ajattelisi samoin minusta, kuin sinä tytöstäsi. Nykyään miehet/pojat ei ymmärrä, kuinka suuret paineet tytöillä on ulkonäkönsä kanssa, eikä todellakaan auta yhtään se, että toisen puutteista huomautellaan, varsinkin kun tyttö luultavasti tietää asiasta jo ilman sanomista.

      Mutta toivottavasti jätät sen järkyttävän ruman arpinaama tyttöystäväsi (ellei hän jo jättänyt sinua) ja ostat itsellesi täydellisen naisen = Barbien.

      • Emotyttö_01

        Toi oli kyllä tosi törkeesti tehty. Toivottavasti tyttö tajuaa jättää sut, ellei se oo jo sitä tehny. Ei kukaan voi ulkonäölleen mitään! Mullakin on akne, ja ei kuule tasantarkkaan tunnu kivalta. Varsinkin kun muut haukkuvat. Kuinka oikeasti kehtasit? Olet varmasti tosi pinnallinen ääliö. Ja miksi ihmeessä luulet, että ihmiset täällä palstalla tuntisi sympatiaa SUA kohtaan? Sitä tyttöä säälin suuresti, mutta sinua en yhtään. Olet vain niin mitätön. Et ole itsekkään täydellinen, joten miten voit muka vaatia toista olemaan täydellinen? Jos ulkonäkö on sinulle kaikki, niin oot kyl pinnallinen idiootti -.-

        Ja tuolla ylempänä on noita kommentteja, joissa lukee tyylii "karu totuus on se, että ulkonäkö merkitsee tosi paljon, sitten tulee vasta luonne".
        Tuota noin, itse tykkään pojasta, joka on rehellisesti sanoen aikas ruma. Mutta luonne on niiiiin ihana, että rakastan häntä tosi paljon


      • Moattuko
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Toi oli kyllä tosi törkeesti tehty. Toivottavasti tyttö tajuaa jättää sut, ellei se oo jo sitä tehny. Ei kukaan voi ulkonäölleen mitään! Mullakin on akne, ja ei kuule tasantarkkaan tunnu kivalta. Varsinkin kun muut haukkuvat. Kuinka oikeasti kehtasit? Olet varmasti tosi pinnallinen ääliö. Ja miksi ihmeessä luulet, että ihmiset täällä palstalla tuntisi sympatiaa SUA kohtaan? Sitä tyttöä säälin suuresti, mutta sinua en yhtään. Olet vain niin mitätön. Et ole itsekkään täydellinen, joten miten voit muka vaatia toista olemaan täydellinen? Jos ulkonäkö on sinulle kaikki, niin oot kyl pinnallinen idiootti -.-

        Ja tuolla ylempänä on noita kommentteja, joissa lukee tyylii "karu totuus on se, että ulkonäkö merkitsee tosi paljon, sitten tulee vasta luonne".
        Tuota noin, itse tykkään pojasta, joka on rehellisesti sanoen aikas ruma. Mutta luonne on niiiiin ihana, että rakastan häntä tosi paljon

        Elät haavekuvassa. Ulkonäöllä on väliä. Tahtoisin minäkin ettei olisi, mutta se ei maailmaa muuta.

        Ja naisen ulkonäöllä on enemmän väliä kuin miehen, taas vaikken niin haluaisi. Miehessä väliä taas on asemalla yhteisössä, mikä ei välttämättä ole yhtään sen helpompaa. Mikä se paljon puhuttu LUONNE SITTEN ONKAAN? Joten rinnastuksesi poikaystäväsi ja tuon Antti.en (ex?)tyttöystävän välillä on vain osittain oikea. Oikeastaan jos sanoisit että välität jätkässäsi vain ulkonäöstä tekisit jotain erikoista.

        Myönnän heti että tässä esitetty on kärjistys, mutta usein harmittavan totta.


      • no nyt tiedät!

        Ei oikeesti, tänne kirjoittelevät omaan elämäänsä katkeroituneet keski ikäiset läskimahat,

        jos haluat tietää?

        Sen takia he ovat niin äkäisiä kun oma vatsa pullottaa peilissä ja on kaksoisleukoja,

        älä ota

        tästä itsellesi mitään harmistumista,

        selvitä itse haluatko jatkaa sitä seurustelua vaiko et halua!


      • ja se kuorsaa?

        TYtteli on taas saanut lisää painoa 90 kiloa, mutta jos sanot sanankin se vetää sinua turpaan!


    • VitunPaskiaineOotKyl

      Jumalauta mikä vitun paskiainen. Toivottavasti tyttö jättää sut ja ostat itelles meikkipään ja liimaat sen sellaseen kivaan seksivartaloon....... Siin sulle tyttö! Tai suurennat Barbien tai jtn.

      • ymmärrä nyt tämä

        Eivät kaikki ole ilkeitä, vaan me lihoneet keski-ikäiset olemme!


    • Antti.

      Miski kaikki on niin ilkeitä? siis koittakaa nyt ymmärtää et miettikää ittenne mun tilanteeseen. ette te oo yhtään fiksumpia kuin mä.

      • Me tytöt

        Ajatlkaa anttii oon sen puolel!


      • sanonvaan
        Me tytöt kirjoitti:

        Ajatlkaa anttii oon sen puolel!

        Senku rupiat vaan seurustelemaan
        sen kans jos oot nii sen puolella. :p

        Mutta älä sitte itke jos se ei tykkää
        sustakaan ilman meikkiä. ;)


      • Jos olisit

        ollut fiksu niin et olisi sanonut. Pilasit sen tytön itsetunnon parilla sanalla. Olisit voinut tulla tänne kyselemään onko kenellekään käynyt samoin että onkin huomannut tyttöystävän olevan "ruma" ilman meikkiä ja se olisi vielä ollut ihan ok. Mutta se että SANOIT SEN HÄNELLE on todella idioottimaista ja ajattelematonta! Saat rauhassa olla pinnallinen mutta ei silti tarvitse toista loukata! Jos hän ei sinulle kelpaa koska ei olekaan nätti, niin olisit voinut sitten ettiä uuden kauniimman mutta et missään tapauksessa olisi saanut tuoda ilmi sitä että jätit hänet ulkonäön takia! Et ole poikaparka tainnut ikinä ennen nähdä naista ilman meikkiä...


      • revolution1994

        Vittu sä Antti olet säälittävä


      • rauhoittukaa heti!
        sanonvaan kirjoitti:

        Senku rupiat vaan seurustelemaan
        sen kans jos oot nii sen puolella. :p

        Mutta älä sitte itke jos se ei tykkää
        sustakaan ilman meikkiä. ;)

        Olemmekohan me eri ikäluokkaa?


      • olemme vanhempia jo
        Jos olisit kirjoitti:

        ollut fiksu niin et olisi sanonut. Pilasit sen tytön itsetunnon parilla sanalla. Olisit voinut tulla tänne kyselemään onko kenellekään käynyt samoin että onkin huomannut tyttöystävän olevan "ruma" ilman meikkiä ja se olisi vielä ollut ihan ok. Mutta se että SANOIT SEN HÄNELLE on todella idioottimaista ja ajattelematonta! Saat rauhassa olla pinnallinen mutta ei silti tarvitse toista loukata! Jos hän ei sinulle kelpaa koska ei olekaan nätti, niin olisit voinut sitten ettiä uuden kauniimman mutta et missään tapauksessa olisi saanut tuoda ilmi sitä että jätit hänet ulkonäön takia! Et ole poikaparka tainnut ikinä ennen nähdä naista ilman meikkiä...

        Monet harmittelemme kolmoisleukojamme peilistä ja ilkeilemme sitten sinulle, koska sinä saat kauniin tytön mutta monet ukot eivät enää tässä iässä voi sellaista saada, se harmittaa ja tekee ilkeäsksi!


      • ei ole pakkoa?

        Jos on pakko ottaa lihava ja itsestään huolta pitämätön nainen vain sen takia kun se suuttuu jos et siitä tykkää, niin älä silti ota jos et tykkää!


      • Enooilkee
        Jos olisit kirjoitti:

        ollut fiksu niin et olisi sanonut. Pilasit sen tytön itsetunnon parilla sanalla. Olisit voinut tulla tänne kyselemään onko kenellekään käynyt samoin että onkin huomannut tyttöystävän olevan "ruma" ilman meikkiä ja se olisi vielä ollut ihan ok. Mutta se että SANOIT SEN HÄNELLE on todella idioottimaista ja ajattelematonta! Saat rauhassa olla pinnallinen mutta ei silti tarvitse toista loukata! Jos hän ei sinulle kelpaa koska ei olekaan nätti, niin olisit voinut sitten ettiä uuden kauniimman mutta et missään tapauksessa olisi saanut tuoda ilmi sitä että jätit hänet ulkonäön takia! Et ole poikaparka tainnut ikinä ennen nähdä naista ilman meikkiä...

        Antti huomasi että se johon hän oli ehtinyt ihastua, olikin toisenlainen kuin hän luuli. Monelle on käynyt tämä sama niin että tapaa ravintolassa ihanan tytön/pojan, joka kertoo avoimesti itsestään, on hauska, puhelias, ei sylje lasiin ja vaikuttaa sellaiselta jonka kanssa on helppo tulla toimeen. Näin menee muutama viikonloppu, tunteet tulee kuvaan ja vietetään yö yhdessä. Aamulla vierestä herääkin hiljainen hissukka tai tuppisuu murjottaja, jolla ei tunnu olevan mitään sanottavaa.

        Meikki parantaa itsetuntoa ja ulkonäköä, alkoholi taas saa ihmisestä esiin sen sosiaalisen puolen joka vetoaa toiseen sukupuoleen. Moni muuttuu muutaman otettuaan ihan erilaiseksi tyypiksi. Alkoholin vaikutuksen alaisena voi tutustua sillä tavoin 'vääriin' ihmisiin, että nämä eivät jaksakaan sitten jatkaa kun on ilman sen vaikutusta. Ja kuka taas jaksaisi katsella jatkuvasti juovuksissa olevaa, ainakaan pidemmän päälle?


    • stopsigns

      Mieti itsesi tyttöystäväsi tilanteeseen, vai oletko niin itsekeskeinen ettet pysty siihen?

      • nämä ilkeilee

        Tee itse oma ratkaisusi, eivät nämä ukot ja akat lapsineen osaa kuin olla ilkeitä?


    • poikaaa1998

      Antti, omistatko aivoja? Olet tyhmä paskaläjä, älä odota sympatiaa. Tilanteessasi minä menisin tytön luo ja tekisin mitä vaa et antais anteeks. En olis koskaa ees tehny noi. Oisin menny tytön luo ja sanonu: oot hot ilma meikkii :D

    • Moattuako

      Aika asiattomia kommentteja.

      Älkää enää kukaan sanoko että Antti. on ääliö. Tiedämme sen jo parinkymmenen viestin jälkeen.

      Maailma löi häntä päin näköä, tyttö ei ollutkaan "sisäisesti kaunis". Hän ei ollut siihen valmis ja reagoi siihen epäkypsällä tavalla, KOSKA EI OLLUT KOSKAAN NÄHNYT NAISTA ILMAN MEIKKIÄ. Oliko se oikeasti Antti.:en vika. No olihan se.

      Jos koet suuren yllätyksen, älä heti möläytä että olet yllättynyt, vaan mietiskele asiaa hetki ihan ite. Olisi pitänyt miettiä että rakastaako tyttöä lopulta kuitenkin jostain muusta syystä - muunlaista sisäistä kauneutta - vai voiko vaan hahmottaa naisensa sinä kauniimpana ulkokuorena. Sitten voit ottaa asian puheeksi vähän paremmalla ymmärryksellä ja menestyksellä, toivottavasti.

      • itse kysyit näiltä

        Sanoo ope ja muut vanhemmat ilkeät tyypit...!


    • silenceinside

      Tuo oli todella törkeää!
      vaikka noi sun kommentit tyttöystäväs meikittömistä kasvoista ei ehkä SUN mielestä olisi loukkaavia,mutta TYTTÖYSTÄVÄSI mielestä ovat!
      Harva nainen on ilman meikkiä kuin joku Megan Fox.Mieti mitä teit tytön itsetunnolle!
      Kukaan ei ole täydellinen--ET SINÄKÄÄN

      Voin kuvitella itseni sinun tilallesi ja oisin paljon fiksumpi; en välttämättä huomauttaisi asiasta. Sinuna häpeäisin tekoasi.
      Kunnolliset, järkevät miehet eivät loukkaa millään lailla naisia,ei henkisesti eikä fyysisesti.
      Jos tyttöystäväsi takaisin haluat niin mene pyytämään anteeksi ja älä ikinä tee noin enää toiste.

      • Voi erkki

        Megan Foxillakin on aina meikit naamassa pressikuvissa ja hän on ehostanu ulkonäköään botoxillakin, et jes. "Kaunis nainen"?

        Yritän Antti kovasti mennä sun saappaisiin, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, luulitko tosiaan tytön olevan aivan samannäköinen, pitkäripsinen ja hyväihoinen ilman meikkiä? En edes muista niitä aikoja jolloin meikki oikeasti ei peittänyt virheitä hyvin ja ei olisi luonut illuusiota. Nehän naiset on parhaimpia saaliita jotka eivät meikkaa paljon koska ovat sitten sängyssä heränneinä lähestulkoon aivan samannäköisiä meikinpoiston jälkeen. Sitten tiedät että hän on luonnollisesti kaunis jos sellaista kovin halajat.
        Tämä "tyttöystävä" ei yhtään tunnu siltä et oisit aidosti välittäny, oisko vaan ollu joku casual fling, koska lopulta luonne ratkaisee siinä kenen kanssa jaksaa viettää aikaa ja ketä EI häpeä vaan päinvastoin, haluaa esitellä maailmalle huolimatta "virheistä". Tietenkin on niitä kehnoja pinnallisia ihmisiä jotka vaan tuijottelevat puolisoitaan kun ovat niin kauniita mutta hyvää keskustelua ei synny.

        Hanki sitten sellanen bimbo blondi joka nukkuu meikit kasvoilla (mikä sekin kyllä rumentaa naamaa pidemmän päälle) tai "luonnonkaunis" nainen jota elämä ei ole arpineen opettanut.

        Mitähän sitten tapahtuu jos vaikka tuleva kaunis mallityttöystäväsi polttaa tai viiltää vahingossa kasvoihinsa arven? Eroatko sitten? "Joo, meillä oli tässä hyvät viis vuotta mutta nyt sun täytyy toi rumuus jotenki peittää ku en halua katella sitä ja häpeän sitä (mikä tapahtui kuitenkin siten ettei voinut itse vaikuttaa)."

        No, elämä opettaa.


      • ++++00
        Voi erkki kirjoitti:

        Megan Foxillakin on aina meikit naamassa pressikuvissa ja hän on ehostanu ulkonäköään botoxillakin, et jes. "Kaunis nainen"?

        Yritän Antti kovasti mennä sun saappaisiin, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, luulitko tosiaan tytön olevan aivan samannäköinen, pitkäripsinen ja hyväihoinen ilman meikkiä? En edes muista niitä aikoja jolloin meikki oikeasti ei peittänyt virheitä hyvin ja ei olisi luonut illuusiota. Nehän naiset on parhaimpia saaliita jotka eivät meikkaa paljon koska ovat sitten sängyssä heränneinä lähestulkoon aivan samannäköisiä meikinpoiston jälkeen. Sitten tiedät että hän on luonnollisesti kaunis jos sellaista kovin halajat.
        Tämä "tyttöystävä" ei yhtään tunnu siltä et oisit aidosti välittäny, oisko vaan ollu joku casual fling, koska lopulta luonne ratkaisee siinä kenen kanssa jaksaa viettää aikaa ja ketä EI häpeä vaan päinvastoin, haluaa esitellä maailmalle huolimatta "virheistä". Tietenkin on niitä kehnoja pinnallisia ihmisiä jotka vaan tuijottelevat puolisoitaan kun ovat niin kauniita mutta hyvää keskustelua ei synny.

        Hanki sitten sellanen bimbo blondi joka nukkuu meikit kasvoilla (mikä sekin kyllä rumentaa naamaa pidemmän päälle) tai "luonnonkaunis" nainen jota elämä ei ole arpineen opettanut.

        Mitähän sitten tapahtuu jos vaikka tuleva kaunis mallityttöystäväsi polttaa tai viiltää vahingossa kasvoihinsa arven? Eroatko sitten? "Joo, meillä oli tässä hyvät viis vuotta mutta nyt sun täytyy toi rumuus jotenki peittää ku en halua katella sitä ja häpeän sitä (mikä tapahtui kuitenkin siten ettei voinut itse vaikuttaa)."

        No, elämä opettaa.

        Ja ei se Megan Foxkaan ole ilman meikkiä saman näköinen kuin meikattuna.Kova meikki on hänelläkin aina kuvissa.Mene Youtubeen katsomaan amerikkalaisia julkkiksia ilman meikkiä.Palaat maan pinnalle.


      • Muovia kilokaupalla
        Voi erkki kirjoitti:

        Megan Foxillakin on aina meikit naamassa pressikuvissa ja hän on ehostanu ulkonäköään botoxillakin, et jes. "Kaunis nainen"?

        Yritän Antti kovasti mennä sun saappaisiin, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen, luulitko tosiaan tytön olevan aivan samannäköinen, pitkäripsinen ja hyväihoinen ilman meikkiä? En edes muista niitä aikoja jolloin meikki oikeasti ei peittänyt virheitä hyvin ja ei olisi luonut illuusiota. Nehän naiset on parhaimpia saaliita jotka eivät meikkaa paljon koska ovat sitten sängyssä heränneinä lähestulkoon aivan samannäköisiä meikinpoiston jälkeen. Sitten tiedät että hän on luonnollisesti kaunis jos sellaista kovin halajat.
        Tämä "tyttöystävä" ei yhtään tunnu siltä et oisit aidosti välittäny, oisko vaan ollu joku casual fling, koska lopulta luonne ratkaisee siinä kenen kanssa jaksaa viettää aikaa ja ketä EI häpeä vaan päinvastoin, haluaa esitellä maailmalle huolimatta "virheistä". Tietenkin on niitä kehnoja pinnallisia ihmisiä jotka vaan tuijottelevat puolisoitaan kun ovat niin kauniita mutta hyvää keskustelua ei synny.

        Hanki sitten sellanen bimbo blondi joka nukkuu meikit kasvoilla (mikä sekin kyllä rumentaa naamaa pidemmän päälle) tai "luonnonkaunis" nainen jota elämä ei ole arpineen opettanut.

        Mitähän sitten tapahtuu jos vaikka tuleva kaunis mallityttöystäväsi polttaa tai viiltää vahingossa kasvoihinsa arven? Eroatko sitten? "Joo, meillä oli tässä hyvät viis vuotta mutta nyt sun täytyy toi rumuus jotenki peittää ku en halua katella sitä ja häpeän sitä (mikä tapahtui kuitenkin siten ettei voinut itse vaikuttaa)."

        No, elämä opettaa.

        Megan on ihan läpeensä leikelty :D Kaunis kyllä mutta se ei ole aitoa

        Katsokaa vaikka http://starplasticsurgery.blogspot.fi/2013/01/megan-fox-plastic-surgery-before-and.html

        http://ritsukakunx.hubpages.com/hub/Megan-Fox-Before-Plastic-Surgery-Pictures

        http://starcasm.net/archives/61355

        Noita artikkeleita löytää vaikka kuinka paljon kun kirjoittaa googleen Megan Fox plastic surgery


      • vastaajien ikä

        Sanoo toinen akneinen ja lihava tätirouva...!


      • onko pakko?

        Kaksi lihavaa meikattua tyttöä tanssi kapakassa ja ne näyttivät kyljyksiltä siellä, mutta jos Antti pakotetaan ottamaan niistä toinen niin se ilahtuu varmasti kovasti?


      • Muovia kilokaupalla
        vastaajien ikä kirjoitti:

        Sanoo toinen akneinen ja lihava tätirouva...!

        En ole lihava vaan ihan normaalipainoinen ja normaalinnäköinen. Kuten sanoin Megan on hyvännäköinen mutta se ei ole aitoa ja hänkin on ilman meikkiä totaalisen erinäköinen kuin meikattuna. Kannattaa lukea täällä olevat jutut huolella ettei synny väärinkäsityksiä. On ikävä rikkoa se kupla jossa te naisilta täydellisyyttä vaativat miehet elätte :D Tekstistäsi päätellen et ole yli 18-vuotias sen verran lapsellista se on.


    • -----------

      Vaikka jotkut ovatkin täällä sanoneet että ulkonäöllä on luonnetta enemmän väliä, niin kuka haluaisi seurustella sellaisen tytön kanssa,joka näyttää aina hyvältä, mutta jolla on aivojen tilalla niinsanotusti vaahtokarkkeja. Ei siis sillä, että kauniit tytöt yleensä olisivat tyhmiä, mutta kirjoittaja kuullostaa siltä, että mitä muulla väliä, jos tyttö on hyvännäköinen.

      • Seöocpgpg

        Eikös nää pleijerit seurustele näitte vaahtokarkkien kanssa koko ajan? Kuka nyt viisasta lähtis kusettamaan


      • tujtyj

        "Vaikka jotkut ovatkin täällä sanoneet että ulkonäöllä on luonnetta enemmän väliä..."

        Ketkä? Milloin?


    • 14vuotias tyttö

      HEIPPA ANTTI!:)
      Sää kyllä mokasit aika pahasti,mutta voit korjata asiat vielä! Se tyttö luotti suhun joten oli ilman meikkiä ajatteli että suo ei haittaa että sen naamassa on arpia tai jotain muuta... VOISIT viedä sen vaikka jäätelölle ja TARJOTA sen. Voisit yrittää pyytää anteeksi ja hyvittää jotenkin,mää ymmärrän ton homman mullekkin käynyt vähän samalla tavalla kun sain joskus koulussa lumipesun ja oli pakko pestä meikit pois,pääsin luokkaa nii mun paras kaveri(poika)sano mulle päin naamaa että oon ruma ja miten kehtaan olla ilman meikkiä,se oli mun paras kaveri jo 3vuotta. Mutta ajoissa se tajus korvata virheensä vie mut elokuviin ja pyysi multa niin kauniin anteeksi pyynnön että molemmat alko itkeen,ollaan viläkin tosi hyviä kavereita. Joten pyydä siltä sun sydänjuurias myöten anteeksi ja tee se omalla tavalla kerro että se oli järkytys kun et tiennyt minkä näköinen hän on ilman meikkiä jne. :) KORJAA TEKOS ENNENKUN ON MYÖHÄSSÄ JA TEE SE HARKITEN.

      • Dldllfmfmfg

        Friendddddddd zzzzooooneeeee


    • moiiiii

      Jos kerran teet tuollasen virheen niin oletan että olet aika nuori. 12?13?

      • naama meikittä

        150 kiloinen Barbi tanssii, ja se jytinä kuuluu ulos asti...!


    • flaminheart

      Yksinkertaisesti; en vaan tajuu, miten oot ollu tollane p****pää!!!! Jos haluut täydellisen tyttökaverin, osta v**** barbie!

      • NI!

        Barbi ei ole täydellinen....


    • dsfgrx

      Toivon että tää on trolli. Jos olisin ollut kyseinen tyttö olis tullu kattilasta päähän.

    • djekzvel

      Ymmärän kyllä että hän ei välttämättä ole kaunis, mutta älä ny helvetissä hauku häntä! Kaikkea ei tartte sanoo ääneen. Jos et olis sanonu ääneen, mikä kyllä varmaan johti eroon, olisit voinu äärimäises tapaukses jättää hänet vaikka muulla tavalla, jolloin hän ei saisi varmaankaan kovin pahaa mieltä. Mieti joskus mitä teet.

    • Pyydä anteeksi

      Missäköhän haavemaailmassa Ap elää? Tottakai naiset näyttävät erilaisilta ilman meikkiä! Jopa se kovasti hehkutettu Megan Fox ja muut Hollywood-tähdetkin ovat aivan tavallisen näköisiä ilman vahvaa ehostusta, joten mitä oikein odotit että miltä joku muu näyttää ilman meikkiä? Oliko odotuksesi jotenkin liian korkealla vai miksi olet niin järkyttynyt? On ihan luonnollista että ei käytä meikkiä 24 tuntia vuorokaudessa. Ne on hyvä pestä pois ennen nukkumaanmenoa. Olisit tyytyväinen että tyttöystäväsi näyttää meikattuna hyvältä, koska on nimittäin senkin näköisiä tyttöjä jotka eivät näytä edes meikattuina hyviltä. Uskon että tyttöystäväsi on kaunis ilman meikkiäkin, ainoastaan ero meikattuun versioon on siinä että ilman meikkiä hän on luonnollisemman näköinen ja oma itsensä. Antaisit hänen olla sellainen kuin on ja hyväksyisit tyttöystäväsi sellaisenaan.

    • Alica <3

      katoxä vaan ulkonäön? Siis jos muija näyttää hyvältä nii sitnse on sulle se oikee?? Semmmone han voi koituu sun kohtalox aattele nyt jos muija on vitun hyvän näköne(ilman meikkiäkin!) ja sit se on luonteeeltaa miss bitch.. Ja sit tulee sellane muija joka näyttää suhtkoht hyvält ja vähemmä hyvält ilman makeup mut ois toosi kiva ja kiltti nii kumman ottaisit?? Kyl sil ulkonäöl on ehk jtn välii mut ei muijan tarvii olla miss universum ett se kelpais mä ainaki tutustu ekaks paremmi pojan luonteeseen (-: sen sanon sulle Antti et ei ikinä saa mennä sano muijalle noi se on törkeetä!! Mutta hyvä jos saat sovittuu sen kaa. Muista ei ulkonäkö kerro totuutta!

      • antti.

        Juu, pelkkää ulkonäköä, seksikkyyttä, seksuaalisuutta ja avoimuutta. Nykysin pelkkiä seksisuhteita pleieri.blogspot.com ohjeiden mukaan.

        törkeetä oli mun huijaus tol rumuudella!!!!


    • kkoo99

      Eipä ole tyttö kummoista poikaa hoksannut valita, kun et näytä hallitsevan vielä yhdys_sanojakaan.

    • Luonnonkauneus!

      Et sit ottannu sitä huomioon et mitä enemmän meikkii sitä erilaisempi se tyttö on ilman sitä. Olisit valinnu luonnollisenkauniin tyttöystävän jos naama järkyttää niin et tänne pitää tulla se kertomaan-.-

    • nainen999999

      onneks, et ole mun mies.. turpaan saisit

    • Ette oo tosissanne..

      Haiskahtaako provo? Eikö kellekkää?

      • wwwwe

        Mm. 7. viestissä tuo todettiin jo.


    • Pöyristyny

      Herää ny mitä apua sä täältä haet haluut sä jonku kannattajajoukon itelles et pystyt lisää haukkuu sen ymmärtäisin et jäbä tulee kertoo et on mokannut ja kysyis mite sen luottamuksen ja sen muijan sais takas

    • teu8kko

      Mä selviän tosta sillä, että otan vain silmälasit pois samaan aikaa kun tyttöni pesee meikit. Sama juttu ku kännissä menet kauniin naisen kanssa sänkyyn ja aamulla vieressä on rumilus. Tosin en itsekään ole ollut ilmeisesti aamulla yhtä prinssi, kun aamupanot on jääneet saamatta vonkaamisesta huolimatta.

      • antti.

        mun mielestä toi on vähä q naine raiskais miehen.. siis käytetää humalaista miestä hyväksi ku se on alkoholin vaikutukses ja ämmä huijannu meikeil. Hyi kamala ku oksettaa ajatus herätä aamul tollase vierest!

        Tän takii meikä poika iskee aina pleieri.blogspot.com oppien mukaisesti SELVINPÄIN tai muutama drinki ottaneena ;)


    • kyllä komppaan

      alottajaa itse olen sitä mieltä että kun nainen tulee treffeille ni pitäisi tulla ilman meikkiä eikä meikin kanssa ni näkis todelliset kasvot, naiset voi huijata meikkillä niin paljon itsestään.

      tosi asiahan on se etä naisen kauneus katsotaan ilman meikkiä siinä erotetaan jyvät aikanoista ja katotaan kuka on oikeasti kaunis.

      ruma ihminen saadaan meikillä kauniiksi/komeaksi mutta sitten kun on olman meikkiä ni ei oo mitään.

      kyllähän se kertoo ihmisestä paljon jos ei uskalla tulla trefeille ilman meikkiä, no pienen ehostuksen voi sallia mutta ei mitään kunnon pakkeli virityksiä.

      • tumblari

        Mie menin ekoille treffeille miun tämän hetkisen avomiehen kanssa ilman meikkiä. Oli erittäin positiivisesti yllättynyt, koska olin kuulemma ensimmäinen, joka teki niin ja hän pääsi näkemään ns. "oikeat kasvot".

        Ilmeisesti miellytti, yhdessä tallattu 2½ vuotta. :D

        Vaikka
        1. miulla oli aknearpia
        2. pieniä muutamia finnejä
        3. iho rasvoittui
        4. posket ihan punaiset välillä.

        Tällä hetkellä lääkitys asian korjaamiseksi ja hyvin on toiminut. Iho on lähes täydellinen tällä hetkellä. :)


      • antti.
        tumblari kirjoitti:

        Mie menin ekoille treffeille miun tämän hetkisen avomiehen kanssa ilman meikkiä. Oli erittäin positiivisesti yllättynyt, koska olin kuulemma ensimmäinen, joka teki niin ja hän pääsi näkemään ns. "oikeat kasvot".

        Ilmeisesti miellytti, yhdessä tallattu 2½ vuotta. :D

        Vaikka
        1. miulla oli aknearpia
        2. pieniä muutamia finnejä
        3. iho rasvoittui
        4. posket ihan punaiset välillä.

        Tällä hetkellä lääkitys asian korjaamiseksi ja hyvin on toiminut. Iho on lähes täydellinen tällä hetkellä. :)

        rehellisyys kandee oot hyvä beibe ;)

        meikä ei sua tietty iskis pleieri.blogspot.com ohjeide mukaa mut sait omas ni onnittelut ;)

        Onnittelut!!


    • Jätä mokoma rupisammakko!

      Ja jatkossa kannattaa sitten edellyttää partnerilta jo alusta pitäen täydellistä pakkelittomuutta!

      Kyllä näin on!

      • antti.

        Sä oot äijä. Just näin! Isketkö säki Pleieri blogin vinkkien mukaa kuumii beibei ja saat niide pikkari märäks :D


    • ~LW~

      Minusta ihon peittäminen kaikenmaailman meikeillä ja voiteilla on todella typerää koska se hauduttaa ihohuokosia ja menee vaan pahemmaks iho..
      Itse en käytä meikkejä, pesen kasvot aamulla ja illalla jotain kuorinta ainetta 2 kertaa viikossa.
      Teininä tottakai tuli finnejä jne. ja joskus tulee edelleen, mutta se ei minua haittaa saatika muita kanssaolioita koska se on normaalia.
      Ja akneenkin löytyy apteekista kyllä apuja ja muihinkin iho ongelmiin.
      Meikki ei auta asiaa vaan pahentaa.
      Mutta edelleenkin jokaisella omat mielipiteensä asioihin, minun mielipiteeni on tämä =)

      • vai nii

        Niin, sinun mielipiteesi se voi olla, mutta ei se kyllä totta ole, että meikki pahentaisi ihoa. Kuinka edes voit niin väittää, jos kerran et käytä meikkejä? Kaikkien kohdalla apteekinkaan aineet eivät auta, mutta omalla kohdalla meikin käyttäminen on jopa parantanut ihoa huomattavasti. (Ja kuinka typerää on aina muistuttaa, että tämähän on vain oma mielipide? Eikö se ole jo itsestään selvää?)


    • erno..

      Toivottavasti se tyttö löytää normaalin miehen, Sinähän olet pinnallinen idiootti,

    • fghjklfgvhbjnk

      Jos tilanne olisi toisinpäin ja tyttö haukkuisi poikakaveriaan rumilukseksi, palstan kaikki emakot olisivat hokemassa "jätä se rumilus!" tuhannen plussan voimalla.

      • Täsmälleen noin.


    • reppuk

      eikös se ole hyvä että hän itsestään huolehtii,meikkaa?ja mitä sillon välii miltä näyttää ilman meikkejä.jos ennen nukkumaan menoo pesee ne pois.ootkos sä itse sit joku malli poika olevinaan?anna tytölle rahaa kestopigmentointiin,jos pitää näyttää yölläkin meikatulta.aika alentavaa mennä arvosteleen toista ulkonäön perusteella.itsehän sä olet valintasi tehnyt.tyttönä kyllä miettisin haluisinko tollasen pinnallisen tyypin kanssa edes olla.kuule toisilla miehilläkin on acnearpia kasvoissa,eikä fiksu nainen niistä huomauttele, että laitas yöllä meikkivoiteet naamaas,näyttää silosemmalle.minua ei naisena ainakaan miehen arvet haittaisi.nehän on elämän jälikä.elettyä elämää.nehän tekisi miehen tosi hottiksiksi.

    • Komeamies22v

      Meikkaaminen on huijausta! Jos nainen meikkaa, ja peittää oikeaa ulkonäköään, hän huijaa. Kun totuus paljastuu, niin miksi ruveta valehtelemaan. Se kelle on valehdeltu, kärsii kumminkin aina enemmän! Sympatiat aloittajalle!

    • etsillaitaas

      Kaikki nykyajan naisessa on huijausta!! Meikit, silikonit, muotoilevat alusvaatteet, tekoripset, hiuslisäkkeet...jne. Moni nainen on karsean näköinen ilman meikkiä...harva on kaunis ilman meikkiä!!

      Mies on sellainen kuin on ulkonäöllisesti!! Itse olen todellinen kusipää ihmisenä ...mutta olen ollut ainakin komean näköinen kusipää viimeiset 26V. Ikää on nyt 46v mutta kun itsensä pitää fyysisesti kunnossa niin mies ei muuta kun komenee tuonne päälle 50 asti. Rypyt tekee miehestä komeamman näköisen ja harmaat ohimot "jos nyt tukka sattuu pysymään päässä".

      Naisella alamäki alkaa jo noin 35 vuotiaana ja monella jo nuorempana jos ei välitä itsestään.

      Kuten sanoin niin harva nainen on kaunis olman meikkiä!!!!!!!!!!!!!

    • huom

      Tyttöystävä kirjoitetaan yhteen!

    • mystery.child

      voi vittu mikä jätkä... ensin haukkuu tyttöystävänsä pystyy vaa koska ei voi hyväksyä sellasenaa ja sit itkee ja valittaa täällä yleisellä palstalla myötätunnon ja säälin toivossa? -anna mun kaikki kestää. Ei varmaan omakaan lärvis oo kehuttavimmasta päästä kun tuollai menet toista loukkaamaan.

      itselläni ei oo ikinä ollu aknea, iho meikittömänäkin hyvässä kunnossa, mutta kyllä siinä vaiheessa jos itselläni olisi poikaystävä ja hän haukkuis mut maan rakoo vaan sen takia kun en todellakaan jaksa (enkä aina ehdikkään) joka aamu uhrata puolta tuntia peilin ääressä, nii kyllä mulla siinä vaiheessa nousis verenpaine ja desibeli-tasot pilvien yläpuolelle.

      omasta mielestäni jokanen nainen on kaunis niin meikattuna kun meikittömänäkin. itsehän en ole koskaan ollu sitä sorttia joka joskus meikkaa vaan ollakseen mieliks jollekki toiselle. Jos ei toisen naama miellytä nii sen voi sanoa suoraan, mut VITTU tollei ei kyl tarvi saatana mennä toista loukkaamaan.

      JA TE MIEHET JOTKA ETTE AIHEEN ALOTTAJAN TAVOIN HYVÄKSY LUONNOLLISTA KAUNEUTTA, TÄSSÄ TEILLE VINKKI; -jos haluutte täydellisen tyttöystävän nii ostakaa barbi tai pumpattava barbara niin ei tartte meitä naisia olla sen takia haukkumassa.

      itseasiassa toinenki vinkki vois olla paikallaan; -ennenku käytte naisia haukkumaan, meikittömyyden takia, varmistukaa ensin siitä että oma lärvinne on sen verran hyvässä kunnossa että olis varaa sitten muita arvostella.

      • axillaris

        mystery child: Sanoit niiiiin viddumaisen oikein KUIN vain voi (olen mies)

        EN ymmärrä näitä VIDUN miiiiiiinuksia joita vain SIAT ovat laittaneet!!

        HELBETIN Suuuri halaus Sinulle

        Enempi sinunlaisiasi!!!!


      • antti.

        Kyl mä oon komee jätkä ;)

        Mua huijattiin etkä tajuu?

        Nyt isken pleieri.blogspot.com ohjeiden mukaan naisia seksisuhteisiin enkä mihinkää muuhu

        MUA LOUKATTIIN!!!


    • Joona898908989

      Missähän nykyään näkisi aidon luonnonkauniin naisen? Nykyään naisilla kaikki tekohuijaus-ripset, meikit, hiusjatkokset... Missitkin pursottavat huuliin täytettä! Siis kuinka hyvänen aika kohta enää erottaa, kuka on oikeasti kaunis? Mul on sellainen periaatepäätös, että jos näen naisella paljon meikkiä, niin kierrän kaukaa.

      • antti.

        "Mul on sellainen periaatepäätös, että jos näen naisella paljon meikkiä, niin kierrän kaukaa."

        MIKS?? Laita niide pikkarit märäsk nigu mäki pleieri.blogspot.com ohjeire mugaa!


    • laatua oltava!

      Unohda se ruma horo, kyllä tällä pallolla kaloja meressä riittää! Kenenkään itseään arvostavan miehen ei pidä olla minkään rumiluksen kanssa. Naisen PITÄÄ näyttää hyvältä myös ilman meikkiä!

    • elintarvikekuski 27

      Lestadiolaistytöt ovat tosi hyvännäköisiä vaikka eivät meikkaa, työnpuolesta näen niitä parikertaa viikossa, pakko sivusilmällä ihailla ;)

      Kieltämättä se iho näyttää hailakalta ja sairaalta sen meikinpoiston jälkeen, liekö meikki sitten polttaa ihoa pikkuhiljaa..

      • antti.

        pitää ryvet kostuttaa Lestadiolaistytöt ovat tosi hyvännäköisiä vaikka eivät meikkaa reikii pleieri.blogspot.com ohjeire mugaa :D MÄRKÄÄ KHYYYLLÄ MARS!


    • Totuudenääni

      Itsehän, en ala seurustelemaan, ennen kun olen nähnyt naisen meikittä.
      meikeillä kun pystyy tekeen ihmeitä.

      Tietenkään en suoraan sano rumaksi, jos ei miellytä.
      Toisin kun naiset esimerkiksi baareissa katsovat naamataulua ja sitten päättävät
      saako jäädä vai haistatetaanko vitut. "lähe kälppiin"
      ja tälläset naiset on yleensä just näitä, joilla on naama täynnä meikkiä.

      Voitte sanoa ihan mitä lystäätte, mutta tämä maailma on visuaalinen.
      ..jos ei ulkonäkö miellytä silmää, niin tuskin ihan ensimäiseksi olet seurustelemaan rupeamassa. "Onhan niitä kaloja meri täynnä. Uutta matoa koukkuun, josko vähän paremman näkönen nappaisi."

      jos tuohon meinaatte vastalausetta punoa, niin mieti ensin
      pystyisitkö itse alkaa seurustelemaan ruman miehen kanssa,
      kun itse olet ok/ -hyvännäköinen?
      naisilla on vaikea ymmärtää, kun miehillä ei ole meikkiä, niin se valikointi toimii alitajuisesti.. mutta ootas vaan jos miehetkin alkais meikkaa ja
      joku sysiruma mies näyttäis prinssiltä ja päädytte seurusteleen, sit vetäsee meikit veks? ;)

      Ja vielä kerran ennenkun joku oikolukia aikoo päätänsä: Ei ole oikein sanoa päin naamaa rumaksi. mutta kannattaako sitä suhteeseen ruveta, ennenkun näkee toisen ilman meikkiä? Jos näin tuppaa käymään, niin se pitää joko hienovaraisesti sanoa, tai kärsiä loppuikänsä suhteessa ruman naisen kanssa, johon on suostunut omaa tyhmyyttään. tällöin ei ole varaa valita, eikä sen koommin arvostella. (ainakaan ääneen)
      Ja jos naiset haluavat miehen, joka arvostaa heitä ilman meikkiä, niin sillon näyttäytyy ilman meikkiä, ennen kun alkaa seurustella, ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.. Vai onko tämä taas niitä naisten oikeuksia?

      Voitte joko myöntää itsellenne, että ulkonäölläkin on väliä,tai voitte jatkaa tekopyhinä sen kiistämistä. ;)

    • siili3

      Kuulin sellaisestakin huijauksesta, että joku oli maalannut talonsa. Ajatelkaa, kukaan ohikulkija ei tiennyt, kuinka ruma talo oli oikeasti. Aika törkeää minusta. Kyllä olisi yöunet menneet ohikulkijoilta, jos olisivat tienneet.

    • sip92

      Tuon oikeesti aika paskasti sanottu!
      kyllähän sen pitäis riittää että näyttää hyvältä muualla, kyllä poikaystävän kanssa saa näyttää luonnolliselta eihän kukaan jaksa ollla 24h meikit naamassa.
      OIKEESTI AATTELE VÄHÄN SITÄ TYTTÖÖKIN

    • mystery.child

      ja aiheen alottajan on ihan turha vinkuu et ku kaikki haukkuu sut pystyy tuon sun HARVINAISEN VITTUMAISEN TEKOSEN JÄLILTÄ!!!

      ei kukaa täysjärkinen ja luonnollista kauneutta arvostava ihminen oikeesti voi tuntea edes pienintäkää sympatiaa ihmistä kohtaa joka lyttää ja haukkuu tyttöystävänsä maan rakoo... ihan tässä meinaa sanat loppua kesken, mutta se mun on aivan pakko sanoa että aiheen alottajan kaltanen kusipää ei todellakaa ansaitse edes mallia tyttöystäväksee.

      mä en tosiaa tiiä et pitäskö mun itkee vai huutaa jo pelkästää sen takia että desibeli-tasot on nyt erittäin korkeella.

    • rumat ankanpoikaset

      Olet langennu samaan ansaan, kuin miljoonat muutkin miehet...ottanut sysiruman naisen joka on piiloutunut meikkien taakse...osanottoni.

      Miehet sentään on 99,9%:sti luonnonkauniita eikä miesten tarvitse piiloutua meikkien taakse, joten nainen saa sen mitä ensinäkemältään näkee, ulkonäöksellisesti siis.

      • dfgjgh7889

        Insignificant side note: Tosi harvoin olen kyllä törmännyt kauniiseen mieheen, etenkin täällä Suomessa.


    • lolotroloo

      Ei nyt millään pahalla, mutta vaikuttaa että aloittaja on naispuolinen. Neitimäinen kirjoitustapa paljastaa sen jo ensimmäisessä lausessa.

      Huono provo.

    • poika olen

      KAIKILLE TYTÖILLE JA NAISILLE:

      Toivottavasti ette ole ottaneet kuuleviin korviinne noita poikien haukkumisviestejä. Hyi olkoon sentään, miten joissakin viesteissä tyttöjen ja naisten ulkonäköä on haukuttu. Minun mielestäni kaikki tytöt ja naiset ovat kauniita sekä meikittä että meikillä. Lisäksi ainakin minulle luonne on paljon ulkonäköä tärkeämpää. Huonosti käyttäytyvää en jaksaisi pitkään katsella, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen tahansa. Sen sijaan jos on hyväkäytöksinen, ystävällinen, suvaitsevainen ja mukava niin sellaisen kanssa olisi mukava olla.

      Jos satuitte huomaamaan, niin tämä viesti on "Nuoret" aihealueessa "Rakkaus" keskustelupalstalla. Tänne kirjoittelee pääosin joitain 11-17-vuotiaita poikia, melkein kaikki kirjoittajat ovat alle 18-vuotiaita. Ei kannata välittää noista viesteistä, sillä tuonikäiset pojat ovat vielä täysiä lapsia, jotka eivät ymmärrä elämän todellisia realiteetteja. Kyllä he joskus myöhemmin aikuistuvat ja huomaavat, että mitkä asiat oikeasti merkitsevät.

      • Lukija

        Kiitos hyvästä viestistä.


      • nloln

        Uskoni miehiin palautui hetkellisesti, kiitos.


      • Itseluottamusta

        Olipa mukava lukea tälläistä viestiä täältä välistä! :) Kiitos! Aamu parani heti kummasti ;D

        Itse kaksi lasta tehneenä, arpeni siitä saaneena ja entisen kroppani siinä hieman menettäneenä tunteet omasta minuudesta ja itsetunnosta ovat olleet aika huonolla tolalla, mutta silti mieheni jaksaa minua aina kehua


      • antti.

        sä oot vellihousu :D

        mee lugee pleieri.blogspot.com blogii jos haluut joskus saada patukkas MÄRKÄÄN :D


    • naturel nainen

      pikku vinkki...seuraavaa tyttöystävä ehdokasta valittaes kanattaa katsella ensin ne jotka ovat ilman meikkiä tai meikkaavat vähän. Sillai selviää sekin probleema:)

    • yks vaan henkilö

      Jos pitäisit niitä pullonpohjasilmälasejasi, niin ehkei tarvitsisi itkeä täällä keskustelupalstoilla. Itse en muuten meikkaa ja joku käskisi meikata, en usko että meikkaisin sittenkään.

    • no morjes!

      Puhut antti tyttöystävästä.. Kuinka hemmetin kauan sä sitten odotit, enneku menitte sänkyyn, kun näit VASTA SILLOIN ekaa kertaa tyttöystäväsi ilman meikkiä?! :D Jos sulle ulkonäkö (ilman meikkiä) on todellakin se tärkein asia parisuhteessa, niin oottele kuule ihan kaikessa rauhassa muutamia vuosia, kunnes kasvat hieman aikuisemmaksi! :D

      Ymmärtäisin asian ylipäätänsä paremmin, jos kyse olisi ns. yhden illan bongauksesta, jonka kasvot ehkä näkee jo aamulla viimeistään illman meikkiä, mutta että tyttöystävä! Buahaha! Olen minä naisenakin joskus herännyt aamulla miehen seurasta, joka ei todellakaan ole naamataulustaan ollut sitä, mitä edellisen illan hämyisessä valaistuksessa, mutta että tyttöystävä..!! :D

      Mitähän se "tyttöystävä" on sun ulkonäöstä mieltä?

      • arvot kullakin

        PIeni info,tämä on nuorten palsta ja moni seurustelee pitkäänkin ennen kuin yöpyvät toistensa luona tai harrastavat seksiä. Ehkäpä tämä oli ensimmäistä kertaa poikaystävänsä luona yötä.
        Voisit itsekin kasvaa aikuiseksi,teksistäsi "aikuisuus" ei ainakaan loista.


    • 225784

      Voi v...ttu kun olet "viisas" tarviit varmaan 8promillee jotta uskallat kävellä tytön kanssa kaupungilla!!!!

    • mek

      Aika idiootti oot ja nainehan on parhammillaan saunan puhtaana ja raikkaana ja sen jälkeen naimaan niin hyvä tulee. Pinnallista toimintaa tuollainen ettei kestä naistaan meikittömänä ja sitähän se että kun suhde vakiintuu niin kukaan nainen viitti joka päivä itteään täällä viimeisen päälle ja se kunnon meikki vain juhliin.

    • jätkä 20v

      mä ainakin kundina hyväksyn tyttökaverini ulkonäön olkoon meikkattu vai ilman ei se ulkonäkö muuttu kannataa toisen hyväksyy selaisenaan kun se on ei aina oo mitään finnitömii ja hoikkii isorintiaisa misisn vartalo ihanteisia kannataa hyväksyy tyttö selaisenaan kun se on -_-

    • apina18

      Hoi ÄLYPÄÄ uskallatko näyttää sen oman pärstäsi täällä?Taidat olla ite joku finninaama tai sitten sö olet ihan apinan näköinen pas...a

    • pekkis7

      Siis minkä ikänen sää olet?? On sulla murheet! kasva!

    • ++++++

      Woi hirvijä. Pesetä naama ennen kuin alat uusia katsastamaan.

      Mahtaa olla uusi tuttavuus. Harva meistä on täydellinen. Toisilla akne naamassa, toisilla vaikka liian alhainen IQ.

    • Kylläpä olet pinnallinen paskiainen.

    • mitä nyt?

      Julkkiksillakin on paljon meikkiä. Harva saa omista kulmakarvoistaan erityisiä ilman meikkiä ja moni joutuu nyppimään. Jos ei tajua katsoa naista ilman meikkiä ja meikin kanssa, ennen parisuhdetta... Kannattaa miettiä miksi ei ole katsonut. Suomalainen on luonnostaan kalpea ja väritön. Kuitenki sisäinen sielu ja luonne on tärkeää, ettei juutu vain pelkkää ulkokuoreen. Kaikki vanhenevat ja pientä lihomista voi tulla, silloinkin on muu yhteensopivuus tärkempää. Elämä ei ole pelkkää seksiä ja toisen näyttelyesineenä kaupungilla kuljettamista. Sillä se on juurikin feikkiä muotivaatteineen ja kampauksineen. Sen sijaan mitä ihmiset oikeasti ovat on paljon kiinnostavampaa... se missä ei ole muotivaatetta, vaan ihminen itse mielipiteineen ja luonne, kokemus, suunta, kiinnostukset, positiivisuus, ilo.

      Akne ei ole ihminen, vaan ominaisuus jolle ei voi mitään. Lääkäri voi auttaa siinä tiettyyn pisteeseen asti, usein kunnallinen puoli ei siinä auta suomessa... Jättävät naiset oman onnensa nojaan iho-ongelmissa ja muissa sellaisissa. Haluatko nyt olla enää tyttöystävän kanssa vai aitoko erota? Luulen että tässä kohtaa naisen pitäisi itkeä, kun olet noin sanonut. En tiedä sitten miten paljon petyit jos sinua surettaa. Nainen edustaa sisintään, ei ulkokuortaan... Koetko hänet samaksi ihmiseksi, vai eri ihmiseksi? Mihin se ihminen siitä muuttuu...

      • korjaus.

        "Kuitenki sisäinen sielu ja luonne on tärkeää, ettei juutu vain pelkkää ulkokuoreen."

        Kuitenkin sisäinen sielu ja luonne on tärkeää, ettei juutu vain pelkkään ulkokuoreen.

        "aitoko"

        aiotko


    • havaintoja...

      Olen itse henkilökohtaisesti huomannut, että mitä värjätympi tukka, naama ja kauheammat hämähäkkiripset naisella on, niin sitä tympeämpi nainen myös on. Tuollainen pynttäytyminen korreloi ylimielisyyden kanssa.

      • kakskytnaine

        Ja ehkäpä sitämukaa on tultu katkerammaksi kun miesehdokkaita ei löydy kun he osaavat karttaa näitä vahvasti meikattuja naisia, jotka taas puolestaan laittavat lisää meikkiä naamaan sen takia kun edellinen pakkelikerros ei auttanut mieshaussa.
        Voi mikä noidankehä.


    • mies-henkilö

      Aloituksen on pakko olla huumoria... Varmin tapahan löytää meikittäkin hyvältä näyttävä nainen on iskeä sellainen esim. urheilemasta. Lenkkipolulta, salilta jne. Tosin kyllähän jotkut meikkaavat salillekin. Itse en ihan käytännön syistä ole koskaan voinut olla paljon meikkaavan ja hajusteita käyttävän naisen kanssa, koska kärsin hajusteyliherkkyydestä, jolloin saan päänsäryn ja allergiaoireita parfyymeistä (ja partavesistä). En millään ymmärrä, miksi jo nuoretkin tytöt uivat hajuvedessä ennen lähtöään ulos. Ennenvanhaan rouvat peittivät hienhajunsa parfyymillä, mutta nykyäänhän on suihku keksitty, joten ei ole mikään pakko korvata pesua hajuvedellä.

    • vittu sie oot dorka jätkä :D muuta ei tähän tilanteesee voi sanoa

    • mikä ääliö mies

      Onpa aloittaja pinnallinen ihminen. Hae nukke tyttöystäväksesi. Että åitäsi olla aina meikissä jotta poikaystävälle kelpaisi.

      Eihän tuolaisesta asiasta saa mennä toista hakuumaan. Minkäs tyttö aknelleen voi ja pienille silmilleen. Ja vielä surullinen olo. Pitää olla itserakas ihminen. Mutta voihan tietenkin olal sellaisiakin ihmisiä jotka ensin haukkuvat toisen ja sitten tulevat surullisiksi. Pittäähän sitä olla surullinen kun tuli arvosteltua tosita pahasti ja aloittaja lienee siksi surullinen kun ei ehtinyt tarpeeksi paljon moittia.

      Jos olisin se tyttö, haukkuisin takaisin ja jättäisin.

    • 456546

      "Tuollainen pynttäytyminen korreloi ylimielisyyden kanssa."

      Itse ajattelen, että se kertoo pikemminkin huonosta itsetunnosta, kun haluaa peittää todelliset kasvonsa. Vähän sama on, kun mies yrittää tupeella peittää kaljunsa, mutta onnistuu vain herättämään sääliä.

      • ootko huomannut

        Kaikki käyttävät meikkiä nykyään. Minusta miesten kaljussa ei ole mitään säälittävää.


    • idiootti >:(

      Tyhmästi teit >:( Ei kukaan halua kuulla poikaystävältään et on ruma

    • Ron Jeremy

      Hei Antti!


      Nyt joudut olemaan nyrkkikyllikin varassa, kun loukkasit tyttöystäväsi!

      • antti.

        enkä joudu saan reikää koska haluun pleieri blogin neuvoil :D


    • P. Ok

      Jos tyttöystäväsi pystyy meikillä tekemään rumasta naamasta kauniin, niin on varmasti oikea mestarimaskeeraaja! Kaikkihan meikkaisivat, jos meikillä olisi niin suuri vaikutus.

    • fludenekeol

      Jos se suhde riippuu noinkin pinnallisesta asiasta, niin jätä se ihminen. Selkeästi et ole valmis suhteeseen, jos aknearvet ja tihrusilmät huolestuttaa noin kovasti ja niillä on paljon painoarvoa. Pyydä anteeksi tytöltä. Ja mene vähän itseesi. Mieti tilanne päinvastoin, miten pahalta tuntuisi kuulla toisen suusta ne asiat, mitä sanoit. Tyttöystäväsi on tod.näköisesti todella tietoinen kasvoistaan ja arvistaan, joten niistä huomauttaminen vaan pahentaa asiaa.

    • Sä oot sokee

      Sun tyttöystävä on kaunis ja hän ansaitsee parempaa kuin sinä. En usko että itekkää oot mikää adonis.
      Kaikki tytöt ja naiset on kauniita, jos osaa oikein katsoa. Sun ei kannata ees seurustella jos haluut vierelles edustavan naisen, palkkaa sit näyttelijä jotta kehtaat kävellä muiden ilmoilla. Aika pinnallinen olet kyllä kieltämättä.

      http://www.youtube.com/watch?v=pDPy_4DsTa8

      • antti.

        meikä on adonis siks pikkarit kostuu gimmoil. teen simppeleitä iskui pleieri.blogspot.com mugaa ja saan kuumii beibei ;)


    • hemmetin kakara..

      Voi voi,provo tämän on pakko olla.. Mutta ajattelepa jos joku sanois sulle että "voi hitsi mikä pettymys;sun kullis oli niin komee ja iso ja ihana kun se stondas mut ai,levossa se onkin tommonen pieni ja ryppynen,voi miten ruma.."

    • LISÄÄ MEIKKIÄ!
      • 25-34 v.

        Ei noissa nyt niin kovin suurta eroa ole. Eivät ole mitään erityisiä kaunottaria meikattuinakaan. Toki huolitellumman näköisiä. Vaan kuinka moni missi/malli/näyttelijä edes kulkee arkena täydessä sotamaalauksessa? Ei varmaan kovinkaan moni. Se mikä toimii kuvauksissa tai diskossa, on ruokakaupassa liikaa.


    • Niko17wee

      Kysy vielä että monelleko se huora on pilluansa jakanut

    • hauska mailmaa

      jos tyttö on ugly.. niin on. miksi sen pitää sanoo ääneen ja... miksi ylipäätänssä pitää piilottaa rumuuden?

      oh ho... tää mailmaa on paha.

    • elämä opettaa

      Hei, nyt ajatelkaa jätkät vähän, jos ihmisellä on arpia, palovammoja, sairaudesta johtuvia ihovirheitä, pahaa aknea, ihottumia, ihotauteja. On todella hyvä että on meikkiä jolla peittää sitä, koska oma itsetunto voi mennä todella huonoksi jos ne näkyy, koska jätkät ovat todella inhottavia kun eivät tajua ettei tollaisille iho-ongelmille voi mitään ja eihän kukaan kehtaa kulkea tai olla töissä missään jos jokainen tuijottaa inhoten. Miettikää miehet miltä teistä tuntuisi jos jokin todella paha iho-ongelma olisi aina näkyvissä ettekä välttämättä pääsisi edes töihin sen ongelman vuoksi. On todella hyvä että on meikkiä jolla peittää nuo ongelmat joille ei voi mitään. Kukaan ei ole valinnut osaansa, joten elämässä täytyy vain yrittää pärjätä sellaisenaan kun on. Se joka on pinnallinen ja ajattelee vain kauneutta voi jonakin päivänä itse joutua onnettomuuteen jossa sen kauneuden/komeuden menettää. Sitten vasta ymmärrätte viimeistään millaiselta tuntuu kun joku sanoo pahasti tai miltä tuntuu elää huonon ihon kanssa. Luojalle kiitos meikeistä jotka auttavat jaksamaan peittämällä pahat ihovirheet. Etsikää pinnalliset miehet kauniita naisia vaan ja jättäkää ne vähemmän kauniit leidit niille miehille joilla on luonnetta, rakkautta ja älyä seurustella aidosti.

      • totta

        Siinä tuli essee totuutta... heittäkää omalle naamalle happoja ja kokeilkaa mennä kylälle hymy huulessa.


    • herää

      Joooo, luin kaikki kommentit ja sanoin itselleni että en varmasti vastaa tähän mitään, mutta on pakko!

      Totuushan on että nykyään naiset meikkaavat aivan liikaa ja annetaan väärä kuva siitä minkälainen oikeasti on.. toisaalta on ihan oma syy että pakkelin alta löytyy salami-kinkku pizzaa muistuttava pinta koska ketään ei pitäisi tuomita miltä näyttää ihmisenä. Jos olisit ollut fiksu jätkä olisit pitänyt turpasi kiinni asiasta koska todellisuudessa tunteet on ne mitkä ratkasee ja täydellistä naista/miestä ei ole olemassakaan. Pinnalla ei ole loppujen lopuks mitää väliä jos et itse ole brat pittttt.... hohoijjaaa..

    • saat toisen takulla

      voi että mitenkohän poikka nussi edellisinä yönä kaunotarta joka muutti hirviöksi seuraavana aamuna... lol but

      Kyllä sulla on oikeus olla vihainen ja ilmaista tyydyttymättömyystä ääneen. tyttö varmasti huijasi sinua peittämällä ruma naamansa meikillä. Hän vaan tuhlasi aikaasi. ei sinun tarvitse rakasta huijari tyttöä ja kaiken lisäksi jos hän on ruma, miksi sinun pitää olla sen kan enää?

      YOLO -> you live only once

      • näiin

        "you live only once" --> YLOO.

        XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        tottahan se on mutta se ei tarkoita että siitä pitäisi olla täysi mulikku muita kohtaan.


    • Sisältä kaunis

      Voi sua. Sua vartenhan sen naisen tietty pitäis kaunistautua. Jospa kasvaisit ihan ensin muutamia vuosia ja harkitsisit sitten uudemman kerran tota seurustelua. Toivottavasti EX tyttöystäväsi löytää jonkun joka ei kauhistu arpia, eikä muutakaan ja näkee kauneuden niiden takana.

    • Olet törky!

      V***u mikä idiootti.
      Voi voi kun pikkuaivo mitättömyys taas aivomulkullaan ajattelee :P

    • Olet törkimys

      Törkeetä!! Rakkaus ei katso vain ulkonäköä vaan ennen kaikkea ihmisen luonnetta. Lyön vaikka vetoa ettet ole itsekään mikään komistus!!!! Eli katso peiliin ennen kuin tuomitset tyttöystävääsi, jolla on paljon isompi sydän kuin sulla!!!!!!!!!!!!!

    • pakkelituubi

      Niin, eihän niitä ylimeikattuja voi pussata edes kun meikit levii pitkin naamaa, hyi saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • nuorenaHIRVIÖ

      MIKSI? Täytyy ihan miettiä 2 kertaa miksi olet noin hölmö?
      Itse olen mies jo iällä pilattu ja nuorena 14-20 vuotiaana kärsin keväällä aina auringosta johtuen todella pahaa ihottumaa mitä ei saanut millään lääkkeellä tai meikillä peitettyä.. ARVAA kehtasinko liikkua kylällä jahtaamassa mimmejä muitten kavereitten kanssa tai pystyinkö lähtemään kotoa mihinkään? HÄVETTI/ V***TT* ETTÄ MIKSI, miksi just mun naamaan on tullut jotain tällasta mitä ei saa pois ja siihen ei tepsi mikään.? Noooh kun mentiin yli 20 tämä "tuntematon" ihottuma hävisi ja ei ole tullut takaisin, MUTTA arvaa mollaisinko ihmistä kenellä on vähän akne arpea naamassa kun oma oli kun kynnöspeltoa? Luuletko että elämä on vain tätä edellä mainittua pintaa? P*askan saa pyytämättäkin.. toivottavasti tyttö saa jotain paaaljon sinua parempaa koska et ole häntä tai hänen luottamustaan ansainnut.

    • saba2

      Totuus on se että suurinosa todella meikatuista ja laitetuista tytöistä ovat aivan erinäköisiä meikittä. Onko se mikään ylläri kun on tekoripset,tekokynnet,tekorusketus ja hiustenpidennykset.? Moni nuori suomessakin jo innostuneet botoksista, nenäleikkauksista ja silikoneista.
      Suurin osa on ihan ''normaalin'' näköisiä meikittä mutta onhan se aika ylläri nähdä se naama yhtäkkiä meikittä.
      Mutta nyt miehet vois alkaa ihannoimaan ns. normaaleja vartaloita ja kasvoja.
      Koska paineet on aika kovat tässä päässä.
      Ja mainoksiin enemmän normaaleja ihmisiä :)
      Antille vielä tiedoksi ettei tule niin pahana shokkina myöhemmin elämässä niin naiset myös piereskelee, käy kakalla ja röyhtäilevät.

    • LARIVE.

      Mikä ihme se tuollaisesta asiasta huomauttaa. Jos pakko niin hyvin hienovaraisesti tai sitten on sanomatta mitään. Jos toista rakastaa ja on luottamusta niin ei tuollaista voi sanoa. Vähän paremman itsetunnon omaavaankin henkilöön tuollainen voisi kolahtaa.

      Mutta tämä nyt onkin "nuoret"-osastolla että kuinkahan keskenkasvuinen Antti itsekin mahtaa olla. Toivottavasti ainakin oppi että tuollainen on loukkaavaa.

    • voi voi..

      no katsoppa niitä julkkiksia ilman meikkiä, ihan samoin niille käy.

    • Hyvää päiv,,ja kirve

      Ei voi olla totta,oletko ihan tosissasi,,oletko itse jokin mannekiinnityyppi!!

    • paskaa12312414242142

      Lisää raivoo!

    • Denon87

      Taidat vissiin trollata.

      Jos et trollaa niin sitten olet kyllä ihmisenä tyhmä. Tuommoisesta ei pitäisi riidellä, kyllä olisi hyvä jos tyttöystävä saisi edes välillä olla ilmankin meikkiä. Ymmärrän kyllä jos haluat hänen käyttävän meikkiä kaupungilla liikuttaessa, mutta olisi hyvä jos tyttöystävä saisi olla edes välillä kotona/kämpässänne ilman meikkiä. Hölmöä tuollainen ajattelutapa että tyttöystävän pitäisi olla kokoajan meikattuna vaikka olisitte sisällä kahdestaan.

    • jönkyrä

      voi helvetti,, ette kai usko oikeasti että joku oikee ihminen oikeesti kirjoittaa näitä aloituskirjoituksia,, siis tosimielessä...huh sais jonkun muun sivun tähän alkuu ettei nuo typerät kirjoitukset heti näkys....

    • totuudenpaljastaja

      No, jos nyt päästäisiin sen yli että olit ääliö - mikä on ihan yhtälailla tosiasia kuin sekin, että tyttösi on meikittä susiruma. Jos itse sanoo muista tosiasioita ääneen, saa silloin vaan kestää ne itseäkin koskevat tosiasiat. Tämä oli elämän perusasioiden oppitunti nro 1. Sitten seuraavaan.

      Julma totuus on, että sekä naiset että miehet ovat luonnontilassa enemmän tai vähemmän karseita. Jos olet vähääkään hengaillut yleisissä puku/suihku/saunatiloissa, varmaan tiedät, että siellä miehet eivät näytä samalta kuin mediassa. On kaljamahaa, lihaksetonta ruipeloa, iän veltostuttamia bulldognaamoja, kirveellä veistettyjä oravanhammasnaamoja, karvattomia päälakia, perseeseen asti karvaisia selkiä, on jos jonkinnäköistä luomea, arpea, iho-ongelmaa... Mitä luulet naisten ajattelevan noista piirteistä? Kiihottuvan? Aivan samalla tavalla siellä naisten puolella todellisuus poikkeaa katukuvasta, kun mitään ei voi peittää meikillä ja vaatteilla. Jos jo aknearvet järkyttää, niin mites meinasit tulevaisuudessa suhtautua esim. iltapäiväsänkeen kainaloissa? Selluliittiin reisissä? Hitaasti mutta varmasti alaspäin valahtaviin rintoihin? Muotonsa menettävään takapuoleen? Raskauksien myötä venyneeseen vatsanahkaan ja raskausarpiin? Hiusten harmautumiseen ja yleiseen mummoutumiseen?

      Geneettisessä lottoarvonnassa aniharva saa 7 oikein lisänumerot päälle, ja elämä jättää jälkensä jokaisen (jolla jotain elämää on) vartaloon - ja se pitää hyväksyä. On myös oma valinta, mihin toisessa ihmisessä kiinnittää huomiota. Jos et kestä katsoa meikittömän tyttiksen naamaa, tuijota vaikka tissejä. Tai jotain. Ethän sinä sen vartalon kanssa seurustele, vaan ihmisen sen takana. Tyhjän kuoren kanssa seurusteluun käy tosiaan hyvin se lelukaupassa myytävä barbi. Se kun ei muovisena menetä ulkonäköään kuin vasta n. 400-vuotiaana.

      Toki ymmärrän sinunkin mielipiteesi. Nyky-yhteiskunnassa mainoksissa esiintyy vain "persoonallisia" ts. reilusti keskiarvomitoista poikkeavia malleja ja nekin photoshopattuina. On melkein vaatimus että naiset käyttävät meikkiä julkisilla paikoilla ja pukeutuvat tavalla, joka luo illuusion tuosta mainosmaailman ihanteesta. Ei nuorilla miehenaluilla ole juuri käsitystä, miltä tavalliset naiset keskimäärin näyttää tuosta kaikesta riisuttuna. Tilalla on vain vahva todellisuudesta poikkeava käsitys siitä mitä odottaa. Totta hemmetissä silloin todellisuuden kohtaaminen järkyttää ja sitä uskoo haksahtaneensa epänormaaliin naiseen. Paitsi että epätäydellisyys on juuri sitä normaalia. Normaaleille ihmisille sattuu ja tapahtuu elämässä jos jonkinlaista asiaa, ja on sellaisiakin jotka esim. tapaturman takia menettävät KOKO kasvonsa ja samalla lähes henkensäkin. Joku mennyt iho-ongelma ja haalean väriset silmät on aika pieni asia sen rinnalla.

      • juu totta

        "Tilalla on vain vahva todellisuudesta poikkeava käsitys siitä mitä odottaa. Totta hemmetissä silloin todellisuuden kohtaaminen järkyttää"

        Näin on.


    • ei toimi .

      En suostu vieläkään teidän illuminaattien ja sun muiden ufojen aivopesuun, jos minulta kysytään. Kuitenkin olen ollut siinä koko elämäni, yhtä mkultraa koko planeetta.

    • jep4

      Joo. Taidat olla aika lapsi vielä tai älyttömän typerä! Ei kuulu hyviin tapoihin loukata tuolla tavalla tyttöä. Jotkut on olevinaan niin suunnattoman fiksuja että kuvittelee että kaiken saa sanoa suoraan tuosta noin vaan. Jos OIKEASTI oisit välittänyt tytöstä niin olisit hyväksyny hänet myös meikittömänä, vähemmän kauniina. Kuinkahan kauan oikeasti olitte edes tunteneetkaan? Toivottavasti tyttö tajuaa jättää sut. Mä ainakaan en haluaisi olla sinun kaltaisesi pojan kanssa missään tekemisissä. Olen tytön puolella!

    • 24, avoliitossa ;)

      Ymmärrän järkytyksesi, mutta silti olisit voinut hoitaa tilanteen paremmin. Tyttö sentään luotti sinuun sen verran, että kehtasi näyttää todellisen itsensä. Hän luuli, että hyväksyisit hänet aitona itsenään, että sinulle hänen ei tarvitsisi esittää muuta kuin on. Valitettavan väärässä oli tyttöparka. Kyllä hän tietää olevansa pahannäköinen ilman meikkiä, siksihän hän meikkaa. Ei sinun siis olisi tarvinnut asiasta erikseen sanoa. Jatkossa tiedät, että pitää heti tarkistaa, miltä nainen näyttää ilman meikkiä, ettei tarvitse enää noin pahasti yllättyä.

      Itse en meikkaa, osaksi siksi etten viitsi, olen niin laiska, ja osaksi juuri siksi, etten halua kenenkään järkyttyvän, jos he joskus näkevät minut ilman meikkiä. En halua kenenkään ihastuvan minuun vain kauniin meikin takia, kun totuus kuitenkin paljastuu ennen pitkää. Samasta syystä en myöskään käytä topattuja rintsikoita, vaikka rintani ovat aivan olemattomat. En haluaisi nähdä sitä järkyttynyttä ilmettä miehen kasvoilla, kun hänelle selviää, että olen lauta. Minusta on parempi vain heti kättelyssä näyttää, minkä näköinen oikeasti olen, niin mies voi sitten tehdä informoidun päätöksen siitä, kiinnostaako vai ei. Eipähän turhaan tule pinnallisia seksinvonkaajia minua häiritsemään. Olen tässä vuosien saatossa kuitenkin saanut nähdä, että tällainen ruma lautakin kiinnostaa joitakin miehiä, ja miehet ovat lähes poikkeuksetta olleet itseäni paremman näköisiä, ja mukavia, eli olisivat voineet saada paremmankin ja helpommin.

      Kaikenlaisia friikkejä sitä siis maailmasta löytyy, ei kannata rumankaan luovuttaa tai teeskennellä muuta kuin on, parempi odottaa, että vastaan tulee se, jolle kelpaa ihan omana itsenään. :) Paljon vaivaa säästyy, kun ei tarvitse kaikille teeskennellä, ja ne jotka haluavat olla kanssasi, haluavat muutakin kuin vain ihastella feikattua naamaasi.

    • lol....

      ootpas pinnallinen, jos sun tykkäämises ulkonäköön vaan perustuu, nii kantsii sit sanoo se selkeesti ennenku toine alkaa luottaa liikaa ja näyttämää puhdasta pintaa u idiot... miltä susta tuntus jos sun sukuelimiäs joku nainen haukkuis iha mitättömiks ja ties mikskä mikä sua eniten loukkais, eikä ees suostuis harrastaa sun kaa seksiä koska pitäis niitä niin mitättöminä ja surkeina ? että mietippä sitä ja onnea vaan kuule..

    • terkkujavaan

      Ei helvetti, kyllä taas huomaa kuka tän on kirjoittanut. Ei olis uskonunna et tommone idiootti toi jätkä on..

    • pure hammasta

      eeehheeeiii... ei unohdeta nyt kaikkein tärkeintä ja ihan varmasti tärkeintä asiaa... minä niinkun te kaikki kirjoittajat... mehän rakastumme/ihastumme ulkonäköön tavatessamme naisen/miehen. kaikki nyt ketkä puhutte "sisäisestä kauneudesta" ovat pötyä.. miettikäähän kun olette tavannut naisenne/miehenne ajattelitko heti "HEI TÄL ON NIIN KIVA LUONNE MÄ TYKKÄÄN SIITÄ " EI ette ajatellut vaan se oli teidän mielestä joko nätti tai komea. ei ole oikein sanoa kellekkään päin naamaa että V''''U oot susiruma syöttö-sika ei ei ei todellakaan.. koska kukaan meistä ei ole täydellinen.

    • so shallow

      Antti = ignorant loser

    • Tommi T.

      Ei tuo nyt vielä mitään. Kerran kuulin kun tyttöystävä veti wessan. Silloin ymmärsin, että hänhän käy tarpeillaan kuin muutkin kuolevaiset.

      Nyt on fiilarit polvissa.

      • oot kingi =D

        HAHAHAHAHAHHAAHAHHAHA! heittäisin yläfemmat jos pystyis =DD joo mulle tuli kans kolauksena kun kotiin tullessani tyttöystävällä oli college pökät jalassa letti sekasin ja ilman meikkiä. =D


      • Törkeänkauhee

        Vielä kamalampaa oli, kun nätti tyttöystövä päästi ihan oikean pierun.. siihen se suhde sitten loppui..


    • jukijay-82

      Tää Antti taitaa olla helvetin tyhmä ääliö.... Toivottavasti elää loppuelämänsä oman kauniin täydellisen itsensä kanssa ja runkkaa ittensä tyydyksiin... Ei tollasen äijän kuulu saada naista..... Häpeä ja syvästi jos kerta olet itse täydellisyys

    • Jepatsu

      Olisi mielenkiintoista nähdä minkä näköinen mies itse olet. Kirjoituksesi perusteella voisi olettaa että olet todella hyvännäköinen ja komea mies, eikä ulkonäössäsi ole mitään moitittavaa, kun kehtaat tyttöystävästäsi noin rumasti kirjoittaa. Kuitenkin olen melko varma siitä, että olet hieman keskivertoa kamalempi, kaljamahan omistava suomalainen perus mies, jolla on alkanut jo tukka harmaantuun ja ehkä kaljukin vähän pilkottaan, mutta omasta mielestäsi tietysti täydellinen paketti. Suosittelisin sinua kuitenkin vilkaisemaan vielä uudestaan peiliin onko omassa pärstässäsi ja ulkonäössäsi noin niinkun muutenkin kaikki varmasti niin kohdillaan, että voit tyttöystävääsi haukkua rumaksi :) Myös toinen asia mikä kiinnostaisi tietää, kun sanoit tätä naista tyttöystäväksesi niin etkö ole aijemmin nähnyt häntä ilman meikkiä???

      • katsoitkokirjotuksen

        cmoon tää jätkä ei varmasti ole edes yli 20 joten lopeta ainakin tukan harmaantumisesta puhuminen :)


    • Jepatsu

      Ja vielä sen verran lisään aijempaan kirjotukseeni, että jos olisit minun miesystäväni, niin et olisi enää. En olisi hetkeäkään katsellut ja kuunnellut tuollaista sontaa. Aivan sama olisitko jälkeenpäin pyytänyt anteeksi vai et, koska anteeksi en olisi antanut ja toivottavasti ei anna tyttöystäväsikään muutakuin korkeintaan nyrkkiä silmään!

    • heimambo

      Ihan tosi, en tiedä onko tää joku vitsi, vai ootko oikeasti noin sydämetön? Miten tää nainen ei oo jo lähtenyt kauas susta, kun välität vain ulkonäöstä?

      • don't mind if i do

        samaa mieltä!


    • hävetäänSUA

      Aika tylysti puhut naisille. en usko että olet itsekkään hugo bossin kansi pojuna?
      luettiin mimmin kans tää teksti ja eka ei voitu kun nauraa ja sen jälkeen kauniinpi osapuoli sano vierestä että mitäs tosiaan jos se tyttis olis nauranu sun olemattomalle kalulle kun oot sängyssä sen kanssa? oot sisällä ja se kysyy että koska alotat?
      Miltä se susta tuntuu? =DD tääl on kyl paljon hyvii manauksii ja oli pakko liittyy seuraan.

      • pretty boyz

        Hei joka jätkähän on nykyään hugo boss-matskua, kun voi poseerata silleen sexysti feisbuukissa, että oikein aliravitsemuksen aikaansaama sixpäkki näkyy!


    • tj99999

      onko toi ap oikeasti edes olemassa hei haloo. voiko kukaan olla noin idiootti.

    • Jepatsu

      No aivan sama minkä ikäinen, pointti oli kuitenkin siinä että Antti tuskin on itsekkään mikään mr.finland vaan joku varjossa kasvanut juntti! :)

    • Ripsiväriä

      Jos missiä kaipaat, hanki Trumpin rahat.. jos oikeata ihmistä - kasva sellaiseksi..

    • True KukkahattuTäti

      Ihan tosi... Meikki muuttaa ulkonäköä, ja sun pitää vain hyväksyä se. Jos haluut sun kuvaileman 'edustavan tytön' niin kato joku joka ei käytä paljon meikkiä mutta on kumminkin kaunis !Ulkonäöllä on merkitystä, Sad but true! Mut mun mielestä naiset käyttää muutenki liikaa meikkiä, joten se on aika hämäärää.

      Mutta se on itsestään selvyys naiselle että ihmiset tietää meikin vaikutuksen. Se että oot järkyttyny tai hämmästyny ja että menet vielä sanomaan asiasta, kertoo vain sun tyhmyydestä. 'Parisuhteessa kuuluu olla rehellinen' juu, mutta ei se mee ihan niin. Tuskin itekkään ilahtusit jos joku sanos kesken peti puuhien 'Sull on muuten aika pieni muna' . Tietty se pahastuu jos menee ulkonäköä kritisoimaan. Yleensä jos meikkaa haluaa tehdä itsestään kauniimman ja ulkonäkö on silloin aika arka piste.

      Sun tyttöystävä luuli että sä hyväksyisit siitä myös muunki kuin ulkonäön, ja kun paljastut tuollaiseksi niin tietenki se on harmissaan. Ja se että sanot 'Haluun että näytät hyvältä mulle' viestii pelkästään sitä että oot yhessä ulkonäön takia. Että se ulkonäkö on tärkein. Vaikka se oliski totta ja haluisit vaan panna, ei sitä kumminkaan mennä sanomaan. Naiset on pirun monimutkaisia!

      Kannataa sopia ja pyytää anteeksi jos haluut olla sen kaa vielä tekemisissä, koska sillä naisella ei oo syytä tulla sun luo takas ennen anteeksipyyntöä. Mut jos et halua enään olla sen kanssa ulkonäkö syistä, mee ja bongaa joku muu kimma kuka käyttää VÄHÄN vähemmän meikkiä, niin ei tuu sullekkaan mtn yllätyksiä.

    • hävetäänSUA

      Hei jepatsu. :) Älä viiti oon itekki juntti, mut hei ei se mitään oon saanu ihan jopa pk seudulta kesytettyy itelleni tällasen minkin? ei ne kaikki juntitkaa oo rumia :P

    • N26,,

      Näin aikuisena naisena voin vain todeta, että aika pinnallinen olet mutta niin kai nuoret aina ovat.
      Tosirakkautta on hyväksyä ja pitää kumppanistaan sellaisena kuin on mutta nuorten rakkauden kyllä tietää.

      Nykyiseni rakastui meikittömään minääni, luuli toki että olin meikannut mutta ihmeissään oli kun asian oikea laita paljastui myöhemmin.

    • wertyujt

      Ei noin saa ikinä sanoa tytölle !

    • Viinalainen..

      Viinan vähyyttähän se vaan on jos nainen rumalta näyttäää.

    • trololololololol

      Hieno provo hermanni =DDDDDDDDDDDDD PS. EMMA M VITTUUN TÄÄLTÄ =D=D==D=D=D=D

    • hooopooo

      Voi olla, että itse olet loppupeleissä yksin ja ruma! Kenellekkän tytölle ei IKINÄ sanota nuin! Todella pinnallista! Sitä paitsi kauneus on katsojan silmissä, toivottavasti tyttöystäväsi ymmärtää jättää sinut ja löytää paremman!

    • muija luomuna

      jos ei luomu kelpaa ni sit sais olla kelpaamata

    • "anttiantti"

      sori.. Ei "Anttia" ole edes olemassa :)
      koko ketju on vain suurta vitsiä. Eihän tuollaisia ihmisiä oikeasti ole edes olemassa :) Relatkaa.

    • provosointi raivoa

      No sano tyttöystävällesi että "kampaa apina naamas" tai hinaat sen puuhun ja annat banaanin sille :)

    • semmosta...

      Ei meikki välttämättä tee ihmistä kauniimmaksi, se vaan peittää ja korostaa eri asioita. Ja jos meikkaa paljon niin se kuluttaa ihoa ja esimerkiksi ripset haalistuvat ja muuta sellaista. Ihminen voi hoitaa itseään ja pitää itsensä kauniina ilmankin meikkiä.
      Kun tyttöystäväsi pesi meikin pois hän teki rohkean teon, sillä monet pelkäävät näyttää itseään meikittömänä. Ja kaikkihan sen tietävät että meikki on joskus myös otettava pois.
      Itse et vaikuta kovin kauniilta sisäisesti kun noin pahasti sanoit tyttöystävällesi. Joskus kannattaa myös miettiä ennen kuin möläyttää jotain jota katuu.

      • 1+1

        Kuluttaa ihoa ja ripset haalistuvat?! :D Mistä tuommosia keksit?

        Ei todellakaan. Kyllä se pakkanen ja kova tuuli helpommin kuluttavat, jos suojana ei ole mitään...


    • Lapista.

      Tulkaa täältä Lapista hakemaan luonnon kauniita naisia. Täällä niitä on!

    • erfddsfsdsd

      Kannattaa jättää ruma tyttö.

    • Muovimaailma

      Eläköön pinnallinen maailma. Sehän se tärkeintä on millainen kuori ihmisellä on, eikä se, mitä löytyy pinnan alta. Ehkä jonain päivänä uskalletaan elää maailmassa, jossa vain pellet pistää maskia naamaan esityksen takia.

      • fsdfdsvcxvxcvc

        Eläköön tekopyhyys. Ehkä joskus uskalletaan myöntää se fakta, että ulkonäöllä on jokaiselle merkitystä.


    • tyttö

      kui oikeasti voit ajatella nuin typerästi?!?!? eks yhtää kelaa miltä siltä muijaltas nyt tuntuu ? vähä oot törkeä. Ei kukaan toivo/halua mitäään akne ihoo tai arpii, ei niille vaa voi mitään, sun pitäs se ymmärtää. Oot tehny väärin ja sun pitäs pyytää oikeasti anteeksi siltä muijalta. Se tuskin enää suhun luottaa...

    • Nauroin ääneen

      Fitun teinit...

    • kaunisnainen_natural

      Jos nyt hetken aikaa leikitään, että tämä ei ole trolli niin sanonpa vaan, että naiset/tytöt, jotka vetää kilon pakkelia naamaansa niin että naama ei edes ole enää oikean värinen, ovat oikeasti järkyttävän näköisiä. Ja se ihanainen raja siinä leuan alla, kun väri vaihtuu kaulaa kohti normaaliksi... tai kynällä piirretyt viivan ohuet kulmakarvat *puistatus*

      Meikata saa mutta pissikset (ja vanhemmatkin), opetelkaa se taito!

    • Ap:lle

      Kysypäs Antti isältäs rakastuko hän äitiisi meikatun ulkonäön takia. Jos isässäsi on miestä (sussa ei näytä olevan), hän saattaa kertoa mitä karuja juttuja hän on nähnyt kun sinä olet syntynyt! Ja takuulla on rakastanut äitiäsi senkin jälkeen..

      T. Levoton tyttö

    • antti_on_runkkari

      Olet varmasti jokin vitun pentu, joka etsii itselleen hyvännäköisistä muijista "munanajatketta", vähän niinkuin jotkut ostavat hienoja merkkiautoja. Todellisuudessa olet itsestäsi epävarma runkkari ja vielä tyhmä ja pinnallinen sellainen.

      Toivottavasti tyttöystäväsi löytää jostain paremman poikakaverin ja sinä elät yksinäisen elämän ja kuolet pois

    • entinenäppynaama

      Itsellänikin oli akne, käytin meikkivoidetta, mutta ihmiset haukkuivat ja ilveilivät, huusivat myös etten pese koskaan naamaani kun näytän näppylänaamalta. Se tuntui erittäin pahalta silloin =( sain kumminkin siihen lääkkeen ja nyt kasvoillani ei ole näpyn näppyä. Varmasti tyttösi on loukkaantunut, ja aiheesta! Kasva aikuiseksi ja pyydä anteeksi.

    • voiraukkaa:(

      Ymmärrän kyllä järkytyksesi... mutta kuitenkin ehkä hieman ajattelematonta. Ensinnäkin monet tytöt ajavat kulmakarvansa pois voidakseen piirtää tilalle sellaiset kuin haluavat.. ja kajaali ja ripsari ovatkin sitä varten että silmät näyttäisivät suuremmilta ja söpöiltä. Luulisi että on päivän selvää että meikin alta ei välttämättä paljastu sellaiset kasvot kuin itse odottaa... ja tällänen akne hommeli on kuitenkin aika yleistä, eikä niille voi mitään... Luultavasti tämä kyseinenkin tyttö taistellut aknea vastaan kovasti.. en kyl ihmettele, vaikka tää tyttö ei uskaltas enää ikinä ottaa meikkiä pois muiden edessä... voi raukkaa..

    • vitunjätkä
    • mieheteivatkiinnosta

      Antti sinuna tyytyisin vaan blow up doll nukkeihin ja oikeaan käteen, ehkä saat "panopuuksesi" vasemmankin käden joskus jos oikein kiltti olet, miehille tiedoksi vaan että ei naisten teitä pahemmin tarvii katella esim. jos hakee sperma pankista kamat nii vauva syntyy eikä tarvii kuunnelma sitä läskiä valittavaa juoppoa 24/7 joka ei ole ennen naista ilman meikkiä nähnyt

    • Väsynyt...

      Välillä sitä miettii, ettäs mihin tämä maailma on menossa...?

    • Young Lady

      Hahahaha.. Voi voi minua tämä tilanne nyt vain naurattaa niin paljon.
      Okei, ei se tytön itkeminen naurata tai mitään mutta tämän miekkosen asenne.. :D
      Luulitko oikeasti että tyttösi näyttää niin "täydelliseltä" ilman meikkiä? Vain yksi värisävy ihossa joka puolella naamaa ja täydellisen dramaattisen säihkysilmät paksuine tuuhine ripsineen? Salli mun nauraa.
      Faktahan on (jonka LUULIN että kaikki tietävät) että meikkiä on nykyään kaikilla niin paljon naamassa että meikittä tytöt näyttävät aivan eri ihmisiltä. ..mikäli siis käyttää niin paljon meikkiä kuin ko. tyttö.

      Ennen kuin tullaan huutamaan että olen sydämetön paska, sallikaa minun kertoa että olen itse tyttö ja käytän meikkiä, mutta niin että minut vielä tunnistaa kun otan ne pois. (Settiinhän kuuluu kyllä kaikki meikkivoiteesta kajaaliin ja tekoripsiin.)
      Maski ja ehostaminen on kaksi AIVAN eri asiaa, ladies.. o___O;
      Toiset käyttävät meikkivoidepurnukkansa kahdessa viikossa (en tiedä miten tämä on mahdollista), itselläni purkki kestää 6-8kk, KYLLÄ, päivittäin käytettynä.
      Kun on oikea pohjustus ja osaa käyttää tuotteita oikein, ei niistä maskia tarvitse tehdä. (Akneiho on hieman eri asia, myönnetään, mutta kun pelkästään sellaiset joilla on jo "täydellinen" iho käyttävät päivittäin meikkimaskeja....)

      Ja.. Antti, tarkistaspas että munat on tallella koska rohkenen sitä epäillä. Ai niin, unohdin.. Itsehän olet täydellinen, eikö? Timmi kroppa, veistokselliset poskipäät, upeat hiukset..? :DD
      Rage loppui tähän. ThankyouGoodbye.

    • Miettisit vähän?

      Oletko varma että, tällä tuskin paljoakaan tuntemallasi "tyttöystävällä" joka voikin olla jo Ex.ystäväsi ei ole niin rikkaita sukulaisia tai vanhempia jotta sinun kannattaisi naida vaikka hän vaikuuttaakin "rumalta"?

    • Sannuska*****

      Mä en meikkaa koskaan ja mies kehuu että näytän tosi kauniilta ja luonnollisen raikkaalta. Luonnollinen kauneus on parhainta, harmi kun tosi monet naiset peittää ittensä pakkeliin.

      Aloittaja on tosi kusipää jätkä, täytyy myöntää.. Huh huh.

    • 666

      ei kannata meikata koska miehetkään eivät niin tee =)
      eikä kannata seurustella, seurustelu on heikkoja ihmisiä varten

    • Tyttö lapista

      Ei muutako antti. palleista puuhun. Katotaan sitte mihin järjestykseen asiat mennee. Jos minä oisin tuo tyttö niin nauraen oisin lähteny, enkä koskaan takasin tullu. Tommosen pojan puheita palio nauramatta pysty ottamaan. Ei muutako poika Siperiaan oppimaan. Tuo tyttö ei ansaitse tollasta.

      Terv. 21v silonaama, aito blondi lapista

      • rami68i

        mut miksi ne menee yleensä takas minullakin oli sellanen nais kaveri et ukko aikaisemmin kurnutti ja piti rättinään,sain monta kertaa puuttua siihen mutta en enää olin kuulemma tylsä kun en lennä jatkuvasti kapakoissa


    • Aika pinnallista koska vaik ulkonäkö jotain nyt merkkaakin, niin sen ei pitäis olla se tärkein ja sen perusteella ei pitäis alkaa silti valikoimaan ihmistä... Se jonka kanssa ok olla yhdessä riittää... Mä ymmärrän sen kyl et yrittää löytää nätin/söpön mut kaikist vähiten itse kaipaisin sellaista tyttökaveria joka koko ajan istuu peilin edessä meikkaamassa ja joka jatkuvasti murehtii ulkonäköään... Juttu ei toimisi, ei mun kanssa ainakaan. Luonnollinen Look paras =D

    • pakko sanoa, että taidat vaan olla sellanen pinnallinen idiootti...sori vaan.....

    • tuoretta lihaa

      Tuoretta lihaa lihatiskiltä peliin.

      Loppuunpumpattu kannattaa potkia pihalle....

    • oh-hoijaa

      Et siis tiennyt että.
      A) Naiset näyttää miehiltä... kaikki on vaan huijausta (ne laittaa vielä meloonitkin paidan alle)
      B) Kun mies näkee naisen ilman meikkiä... alkaa impotenssi (tämä selittää sen miksi naiset meikkaa).

      Ne ihan selvästi k-see meitä silmään.
      sitten ne ihmettelee, miksi me ei ymmärretä niitä...

    • vitun unto

      haluun ja haluun,vitun urpo,entäs tytönhalut,turpaan pitäis tollasia untoja paiskoa.kävellä kaupungilla häpeämättä voi vittu mitä paskaa,kaikenlaisia vitun untoja,tollaselle mitään tyttöystäviä

      • Hjallis Pallis

        Hei Antti,mä voin viedä sulta sen tyttöystävän,niin että hakkaa vaan yksikseen tattias,tanan urpo


    • rasmus 68

      eihän naamalla rakkautta tehdä idiootti kannattais vilkasta omaa naamaa jos peili kestää en ymmärrä nykyisin esimerkiksi naiset hakee lihaksittaita hormoni miehiä ja vaaditaan hyvän näköistä en ole itserakas enkä osaa sanoa olenko hyvän näköinen onko sit itse tunto niin huono

    • naturalon

      No joo....
      Huh huh, vois olla sitten jos meikin takaa sun tyttöystävästä paljastuisikin poikaystävä!! Sellaistakin sattuu..

      Ilmeisesti olet vielä keltanokka seurusteluasioissa: sen ja yhden perään vailla?

      Oletko itse mielestäsi "bueno"? Sallinet nauraa hekottaa minun hetkisen..

      • Idiootit kuolkaa <3

        Oletko ihan vitun tyhmä?
        Jos mies ja nainen meikattaisi ja puettaisiin naisellisiin vaatteisiin sen osaisi sanoa SELVÄSTI kumpi on nainen ja kumpi on mies. Joten ei todellakaan voi paljastua tyttöystövö poikaystäväksi - saa olla helvetin tyhmä ihminen jos ei tunnista sukupuolia. :D


    • roope 14

      voi vittu varo seuraavaksi ettet ota transua viereen kyllä täytyy olla itsetunto mahoton kun tollasta skeidaa viitsii edes laittaa tänne eihän seurustelu lähde naamasta pässi mistä pain olet kotoisin jos olet maalta ota lammas sekin voi antaa sulle fudut.

    • Terve järki on in!

      Suosittelen sinulle tyttöystävän sijalle peilin!Olet omasta mielestäsi hyvännäköinen ja ainut laatuinen.Joten peili on sinulle paras tyttöystävä.Peili ja sinä sovitte todella hyvin yhteen.TEILLÄ MOLEMMILLA KUN EI OLE AIVOJA MILLÄ AJATELLA!!!!!!

    • antti olet

      idiootti..... :DD:D:D

    • karma is a bitch!!!!

      hirveää tekstiä täältä. kypsymättömiä kommentteja, hävettää ihmiskunnan puolesta, että täällä on tällaisia kommentteja.


      voi luoja, elämä teitä vielä opettaa

    • ...

      "Meikin takaa paljastui rumilus".

      ..Ei mikään ihme

      Näin se vaan on. Itsermuus lähtee meikkien poiston jälkeen lavuaarin reiästä ja puhdistussienellä. Millaisen meikkipellen kanssa oikein heilut, kysyn vaan.

      En niitä akkojen naamoja kattele pirukaan etenkin jos on vielä finnit piilotettu meikillä jne.. Ko toiminta kertoo luonteesta aika paljon. Ihon tulee olla ensinnäkin kunnossa ennen kuin mitään meikkiä laittelee lärviin.

      Koko maikkaus on muuten vain yhtä silmälumetta. Itsevarmuus nousee 1000% ja laskee saman verran kun meikit poistetaan. Ko. toiminta kertoo aika paljon luonteesta. Mielelestäni koko meikkaus on huijausta. Sama on hiusvärjäys jne..

      Olen pettynyt niin monta kertaa että en ole enää laskuissa mukana. Alkaa jo kyllästyttää.

      Luomunaiset kiinnostaa erityisesti jotka ei ole mitään meikkipellejä.

    • omapeli plus

      Naiset täällä vikisee ja itkee.

      Monet naiset on kyllä selvästi heikkotasoisempia ilman meikkejä, mut ei se mitään. Kannattaa mahdollisimman aikaisin paljastaa todellinen eli meikitön ulkonäkö.

      • Ei pakkelia

        Niin, kannattaa kyllä paljastaa miehen 'taso' - mikä luultavasti heti sen puheista paljastuukin - ennenkuin rupeaa hengailemaan sellaisen kanssa joka arvostaa vain ulkonäköäsi.


    • Onneks mä en meikkaile ollenkaan:))

    • c4t87oj98tco48

      Ribale :D

    • semmosta se

      zippa18! Sama täällä, mutta ei mun kannata kun olen muutenkin niin ruma ettei siitä ois kuitenkaan mitään iloa, silti tarjontaa riittää yllinkyllin. Mitä rumempi naama, sen parempi haava.

    • hellurei2

      Kyllä minä ymmärrän jonkin verran aloittajaa, ja nainen olen siis itse. Onhan se aina pettymys, kun kaikki se upeus paljastuukin pelkän meikin illuusioksi. Vaikka kyllä jokaisen täysijärkisen ihmisen tulisi ymmärtää, että kukaan ei ole täysin samannäköinen ilman meikkiä ja meikin kanssa ja etenkään he, jotka meikkaavat vahvasti. Todella törkeää kylläkin huomauttaa asiasta tytölle itselleen, vaikka toisaalta kun mietin, en tiedä olisiko hiljaa itsekseen toisen naamalle yökkäily sen parempi vaihtoehto... Joten suosittelen eroamista, koska eihän tuollaisesta suhteesta voi tulla mitään. Tytön itsetunto on murskattu ja aloittaja ei pidä tytön naturellista naamavärkistä. Lose-lose situation :D

      • 120+8

        Toisaalta joka tuutissa esitellään vain voimakkaan meikattuja naisia, joilla on kaikilla värjätty tukka, kaiken valtakunnan meikit, pistokset jne. Kyllähän menee vähän aikaa, että silmä tottuu naiseen, jolla ei ole kaikenlaisia tekoripsiä naamallaan, mustia silmämeikkejä, push-up rintaliivejä jne.

        Nykyään näen kyllä kauas, kuka on oikeasti kaunis ja kuka ei. Arvostan paljon naisia, jotka uskaltavat esiintyä omanvärisenään ilman meikkiä, hiusvärejä tai ripsiä. Siinä se oikea aito kauneus mitataan.


    • paisepäässä

      Minäkin haluaisin nähdä Paula Koivuniemen "aamulookin".
      Olitpa typerä kun huomautit siitä tytölle.
      Jospa tyttökin huomaa pip-pelisi pienuuden ja huomauttaa siitä myös sinulle...
      Sellaiselta se tuntuu,kun loukataan asioista jotka on saanut syntymälahjaksi.

      Aloitus varmaan provo.... vaikka kyllähän noita tyhmiä riittää,joille se ulkonäkö on se tärkein.

      • Ja sinäkö luulet että sitä rumaa naamaa voi pakkelilla muuttaa?

        Ei ole muuta kuin itsepetosta, ja enemmänkin on niin, etteivät varsinkaan nuoret naiset, mutta eivätpä vanhemmatkaan, edes osaa meikata.

        Miehet nauraa pakkelikuonoille, vähintäänkin selän takana, jos eivät päin naamaa kehtaa.


    • Kyllä kaikki kosmetiikka-alan tuotteet pitäisi lailla kieltää.

      Ihonhoitotuotteiksi riittää saippua ja noin 100% alkoholi, esim. Sinol tai vastaava. Sinol tehoaa hyvin finneihin, jopa hilseileviin ihottumiin kuten seborreaan.

      • Sinol sinol

        Ja jos ei ulkoisesti auta niin sitähän voi juoda niin kaikki ongelmat poistuu..
        Sillähän se "remmikin" hoitaa itseään..


    • jennyceciliakik

      SAATANA sä oot helvetin tyhmä jätkä ootte näköjää kaikki tollasii miltä sä sit näytät? kukaan ei le täydellinen

      • Hex rx

        Näyttää samalta aina. Tuskinpa toi mies meikkaa ja huijaa ulkonäköänsä. Toivottavasti jätkä lukee Pleieri blogia ja oppii miten iskeä naisia, ettei joudu rumien kanssa pyörimään.


      • Kunnossakaikeanaikaa
        Hex rx kirjoitti:

        Näyttää samalta aina. Tuskinpa toi mies meikkaa ja huijaa ulkonäköänsä. Toivottavasti jätkä lukee Pleieri blogia ja oppii miten iskeä naisia, ettei joudu rumien kanssa pyörimään.

        Tuollaisa miehia varten on oma rotunsa N.S rakenne naiset..
        Jotka on silikonilla pehmustettu jokapuolelta ja näyttää hyvältä!
        Toivon että löydät sellaisen marionetin joka on vertaisesi ja jota voi näytellä kavereille. Siinä oikea onni ja rakkaus sinulle somassa paketissa,eikä rumuushuolia.....ainakaan muutamaan vuoteen.. Ja jos "rakenteet" alkaa veltostuun niin pumppaat vaan uutta tilalle...


    • Hex rx

      Kyllähän tämä pettymys on varmastikin suuri. Suosittelen lukemaan http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-iskea-nainen-baarista.html ja pelkästään harrastamaan huoletonta s*ksiä, jotta saat pidettyä illuusion täydellisestä kauneudesta.

      Baarissahan naiset ovat aina parhaisiin laitettuina. Älä hyväksy naisen akne arpia ja rumuutta. Iske naisia Pleieri blogin oppien mukaisesti ja kenkäse tälläset naiset, joiden kanssa häpeäisit kävellä meikittä. Onhan naisen rumuus todella surullista

      • Kauhee peluri

        Pleieri :D Oikeasti?

        Tuolla palstalla on kyllä noloimmat tyypit ikinä. Ihme keskenkasvuisia egopellejä ja "pelaajia". Hankkisitte nyt jostain sen selkärangan ja oikean persoonallisuuden, niin ei täytyisi yrittää kaikenlaista iskutaktiikoita, feikkaamista ja muuta pelleilyä. On siinä todellisia sankareita :D


      • Lissuhanibeibe
        Kauhee peluri kirjoitti:

        Pleieri :D Oikeasti?

        Tuolla palstalla on kyllä noloimmat tyypit ikinä. Ihme keskenkasvuisia egopellejä ja "pelaajia". Hankkisitte nyt jostain sen selkärangan ja oikean persoonallisuuden, niin ei täytyisi yrittää kaikenlaista iskutaktiikoita, feikkaamista ja muuta pelleilyä. On siinä todellisia sankareita :D

        Oon ite nainen ja voin antaa kaikki kehut kyseiselle blogille. Vinkit toimii myös meille naisille erinomaisesti eikä mitään huijauksia käytetä.

        Kyseisellä blogilla ei neuvota yhtäkään iskulausetta, feikkaamista ja ollaan kaikkea pelleilyä vastaan? Kerropa tarkemmin mitä kirjoitusta esimerkiksi tarkoitit Pleieri blogista?

        Kaikki blogin kirjoitukset perustuu rehellisyyteen. Eli johtopäätöksesi voisi olla virheellinen koska blogin kirjoittaja tiimi on valinnut sanan vähän hölmösti ja monet vielä tietää ton Pleieri nimen paremmin Pleijeri nimellä.

        Mut siis, tuolla on rehellinen lähestymistapa iskemiseen, joka oikeesti toimii. Ei mitään egopelleilyä tai "pelaajia" perinteisessä merkityksessä.

        Useat iskijät on tosiaan noita noloja keskenkasvusia egopellejä. Tästä johtuen Pleieri blogi onkin ylivoimaisesti Suomen paras. Selkeästi et lukenut sivustoa mutta no worries ;)


      • mro

        Mä en voi kuin toivoo, että sä kuolet yksin, etkä ikinä sais ketään naista! Nainen on herkkä! Naista ei saa loukata...
        Siis jos luulee, että nainen on joku vitun täydellinen nii oot nii väärässä. Se meikki on vaa koriste, joka saa naisen näyttämään kauniimmalle, mutta kait nyt tyhmäkin tietää, että meikin alla oikeasti se neutraali tavallinen tyttö!
        Ei kukaan tyttö meikkaa vaan sen takia, että poika ei saisi traumoja ja että poika ilkeis näytellä häntä kuin koiraa kadulla.
        Kukaan tyttö EI meikkaa pojan takia. Jos jättää tytön sen takia että se ei meikkaa tai se sattuu pierasee niin toivon, että kukaan tyttö ei ikinä lankea tollasen syöpäläisen kynsiin IKINÄ! Tytötkin sattuu olemaan ihmisiä eikä mitään näyttelytavaraa..
        Eli sä voitkin sitten elää sun vitun täydellisen ittes kaa sun koko vitun kurjan elämäs loppuu...


    • Kaunis.

      On kaunis,oli meikkiä tai ei.

    • kansanviisaus...

      Nykyajan "kaunotar":
      - tekosilmät
      - tekohuulet
      - tekoripset
      - tekoiho
      - tekotissit
      - tekopeppu
      - tekotukka
      - tekokynnet
      - tekokulmakarvat

      Mistä on nykyajan naiset tehty? Muovista ja kemikaaleista. Silikoonista ja akryylista. Niistä on nykyajan naiset tehty.

      Täytyy kyllä nostaa hattua niille naisille, jotka uskaltavat olla oma itsensä. Vaatii todella paljon tässä maailmassa, jossa kaikki naiset ovat viimeisen päälle värjättyjä ja tekemällä tehtyjä.

    • hruugru

      Ihan tälleen tiedoksi vastasuuden varalle.. että mitä enemmän nainen meikkaa, sen erinlaisemmalta sitä näyttää ilman meikkiä.
      Toisekseen harva meistä ruusu on ilman meikkiä. Eikä me tavalliset naiset herätä aamulla kun amerikkalaisissa elokuvissa, tukka laitettuna ja täydessä tällingissä..


      Sulla on poika paljon vielä opittavaa!!! Tuskin se sinäkään mikään brad pitt ole.

      Pitkä suhde perustuu ihan muihin asioihin kun miltä näyttää meikin alla. Kauneutta on monenlaista.

      Parempi alkaa hyväksymään tietyt tosiasiat, niin säästyt monelta harmilta.

      Minusta sinä olet todella julma. Ja elämässä tulee asioita vastaan mitä vaan ei sanota ääneen toiselle, ja tämä toisen ulkonäön arvosteleminen on yksi niistä!!! Eikö kertaakaan ole tullut mieleen kuinka pahasti tollanen nuoreen tyttöön kolahtaa??? Muutenkin tää yhteiskunta on liian ulkonäkö ja lifestyle keskeinen.

    • Einix

      Parempi olla tämmönen tasasen ruma, ja olla vaan meikkaamatta. Ei ukkokaan jaksa enää järkyttyä.

    • idiotti antti

      Kyllä olet pinnallinen, hyi.. mitä sinä halusit!! Että sua kannustetaan voi pikku antti miten näin on voinu käydää!! Kaikki rupee kunniottaa sua.

      Olet varmaan 16v. Ei aikuinen mies noi tekee

    • hehe2

      Hassu ketju.. :D

    • ezmier

      Hanki sitte barbi jos haluat täydellisen tyttöystävän :D

      • antti.

        En hanki. Menin tonne Pleieri blogille ja isken tänään uuden naisen sen vinkkien mukaan, joka ei ole lasipäinen tanakka punapää!


    • 76y9Fe

      Aloittaja oli selvästi nainen. Vain nainen voi saada päähänsä noin outoja ajatuksia. Mies nussii mieluiten luomunaista. Sellainen näyttää, tuntuu, haisee ja maistuu naiselta. (Ah! Se ihana naisen tuoksu.)

    • Daryah1

      Oot tehny todella pahan mokan! Ei noin saa toiselle sanoa, säälin tyttörukkaa. Tollasesta voi jäädä todella pahat traumat. Pyydä häneltä anteeksi. Toivon kuitenkin, ettei tyttö enää tuhlaa aikaansa sinuun.

    • Todentaja

      Tuo nykyinen tapa, ylimeikkaus on kumppania totaalisesti harhaan johtavaa toimintaa.
      Parhaat laittaa rintsikoihinkin täytettä ja puristaa kireillä vaatteilla läskit kasaan.

      Ei siis ihme, että totuuden edessä pettymyksiä tulee ja vaivautuneisuutta, kun esitetään muuta kuin todellisuudessa ollaankaan.

      • Todentaja

        ....sama kun miehetkin alkaisi pitää kurkua lahkeessa.


    • että näin

      Mitä sanoikaan Laihian isä pojalleen?
      " Poika, älä ota kaunista akkaa, ota ruma. Kauneus on katoovaista, rumuus senkun lisääntyy" !!! :D

    • voi voi

      Voi jessus että oot pinnallinen , luulempa ettet koskaan pysty solmimaan suhdetta joka kestää , ja sitäpaitsi kauniskin nainen iänmyötä rupsahtaa. Mutta ootkos varma ittestäs ettet liho ja löysisty. Tai sit sähän saatat vaikka joutua onnettomuuteen tai sun naama saattaa tulipalossa palaa ja arpeutua niin miten sua sen jälkeen ihaillaan . Palaappa talipää maanpinnalle ja todellisuuteen tai mene valkkaamaan seuraava tyttöystävä uimahallin saunasta niin näät heti ilman meikkiä.

    • vähemmänmeikkiä

      monta kertaa oon nähnyt ku jotkut bimbot laittaa ison kasan pakkelia naamaan ja näyttää nätiltä niissä. tekis mieli jollain painepesurilla pestä se naama ja kattoo onks tytöt oikeesti niin nättejä ILMAN meikkiä.
      Mä en itse käytä paljoa meikkiä. Jonkin verran. En käydä meikkivoidetta ollenkaan. Monta kertaa mulle on sanottu että musta ei edes huomaa onks mulla meikkiä vai ei.

    • agneton

      Hei, rumanaamainen nainen peittää paksun pakkelin alle naamansa jotta näyttäis edes pikkasen kauniimmalta miesten silmissä ja hui, sitten paljastuu totuus mies rukalle voi kuinka ruma lumppu pakkelin alta paljastuikaan ja miespololle ikuinen trauma, et silleen. Kyllä naisen tulee olla luonnonkaunis ilman peittävää meikkiä. Kyllä agne ihoinen nainen on kauhistus, eikä meikki sitä peitä ainakaan kokonaan.

      • sarppa

        Toivottavasti löydät sen kaunottaren.Toivon myös sinun sokaistuvan niin hänen kauneudestaan,että oltuasi naimisissa hän paljastuu vielä ihanaksi kumppaniksi,joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet .Rakastaa ja kunnioittaa sinua miehenään ja on ylpeä,kun huolehdit itsestäsi.Se nainen on onnenpekka,kun saa sinut omakseen ;)


    • sipulitissi

      TOIVOTTAVASTI SE TYTTÖ LÖYTÄÄ ITSELLEEN SELLAINEN KUMPPANIN JOKA ARVOSTAA HÄNTÄ ILMAN MEIKKIÄ JA PITÄÄ TÄTÄ LUONNON KAUNIINA!

    • n21v

      Aloittajan on pakko olla trolli tai sitten todella pinnallinen ihminen. Ja kuka muu kuin valtion virkamiehet, poliitikot yms. edustusvaimoa edes tarvii :D Itse 21v nainen, en mikään kuvankaunis tai hoikka, aika normaali ja silti saanut itselleni miehen jonka perään moni nainen kateellisena katsoo, on sen verran karismaattinen. Mutta olisi minulle kelvannu "rumempikin". Eli mitä yritän sanoa: oli sitten nainen tai mies, niin minusta luonne ratkaisee, ei ulkonäkö

    • Tyttö 17-v

      Siis voi luoja, mitä porukkaa täällä oikeen pyörii! Kasvakaa aikuisiks jo. Te kaikki.

    • 04895496

      Et ansaitse tyttöystävää ollenkaan. on varmasti miehiä ketkä pitää tyttöystävääsi kauniina meikittä.

    • Rautti

      Onkohan tämä provo. Jos ei niin kirjoittaja on joku 14-vuotias joka ei ymmärrä mistään mitään.

    • jätetään sinutrauhau

      Antti voi olla mun mielestä ilman naista.
      Antin tyyliset miehet ei minua kiinnosta pätkän vertaa, koska olen jo luonostani kaunis ilman meikkiäkin. Näin on minulle kerrottu, mutta se ei ole nousut minulle hattuun. En käytä meikkiä juuri koskaan ja iho on kuin vauvan peppu, pehmeä ja siloinen. Satunnaisesti saatan ripsiä tai huulia ehostaa hennosti, mutta en Antin kaltaisten miehien takia, vaan vaihtelun vuoksi.

      Onneksi on muunlaisia miehiä enemmän, kun Antin kaltaisia. Siksi ei kenenkään naisen tarvitsisi kyyneliä vuodattaa Antin kaltaisten urpojen takia, vaan olla kiitollinen siitä, että loppu tuli suhteeseen.

      En siis seurustele ikinä sellaisen miehen kanssa, joka katselee vaan kauneuttani, jos ei minussa muuta nää. Tiedän, että kauneus on katovaista ja siksi en kulje nokkopystyssä. Nään rumemmissakin ihmisissä paljon enemmän hyvää, kun kauneuden perässä juoksijoiden.

      Siis naiset nostakaa rohkeasti katseenne olitte minkä näköisiä tahansa. Kyllä meissä jokaisessa löytyy jotain hyvää, että ei olla tollaisten säälittävien Antin kaltaisten urputtajien kanssaa. Näytelköön omaa naamaansa ja kuljeksikoon kaupungilla yksin tai kaltaistensa miesporukassa.

    • voi voi

      Kumpi on pinnallisempi se joka peittää vai se joka osoittaa sen?

    • JÄRKEVÄ

      Antti taitaa olla 14 vuotias antakaa sille armoa , muuten kaikki kuolevat nauruun (:

      • antti.

        Enkä ole!

        Luin just pleieri.blogspot.com alta miten iskeä nainen baarista. Meen iskemään tänään uuden ja en ota parisuhteita ollenkaan! Mitä turhaan? En mä tollasia tarvii :D

        Mul on jo toi lookki kunnossa. Oon komee 187cm jätkä ja tyylikäs. Nyt vaan isken naisia ja vien ne sänkyyn ja kostutan niiden reiän niin märäks, että pikkarit liimaantuu kattoon ku vispaan ne sinne.


      • tyttö
        antti. kirjoitti:

        Enkä ole!

        Luin just pleieri.blogspot.com alta miten iskeä nainen baarista. Meen iskemään tänään uuden ja en ota parisuhteita ollenkaan! Mitä turhaan? En mä tollasia tarvii :D

        Mul on jo toi lookki kunnossa. Oon komee 187cm jätkä ja tyylikäs. Nyt vaan isken naisia ja vien ne sänkyyn ja kostutan niiden reiän niin märäks, että pikkarit liimaantuu kattoon ku vispaan ne sinne.

        iha heti oot kuitenki joku 10v pirpana siel ruudun takaa :DDD ei juma


      • Kumpi pelaa kumpaa?
        antti. kirjoitti:

        Enkä ole!

        Luin just pleieri.blogspot.com alta miten iskeä nainen baarista. Meen iskemään tänään uuden ja en ota parisuhteita ollenkaan! Mitä turhaan? En mä tollasia tarvii :D

        Mul on jo toi lookki kunnossa. Oon komee 187cm jätkä ja tyylikäs. Nyt vaan isken naisia ja vien ne sänkyyn ja kostutan niiden reiän niin märäks, että pikkarit liimaantuu kattoon ku vispaan ne sinne.

        Kiitos tuosta pleijeri-sivun linkistä. Ei siksi että neuvoista olisi jotain hyötyä, vaan siksi että tuo sivu on ihan loistavaa tahatonta komiikkaa. Voi luoja mitä juttuja suuret naistenmiehet siellä kirjoittelevat. Tässä esimerkki iskuvinkeistä:

        "Tai jos keskustelitte aikasemmin, että nainen pitää vaikkapa meksikolaisesta ruuasta.. Voit sanoa "Teen aika usein tortilloja.. Jos haluut tulla testaa mun ruokaa niin tekstaa ja mä kerron koska on meksikolaispäivä.."

        Reps. Onko tuo kirjoittaja ihan debiili vai ihanko oikeasti hän pitää noita vinkkejään jonain suuren ja mahtavan pelimiehen salaisina naisenkaatoaseina.
        Tai noh, ehkä joillekin wannbe-"pleijereille" on sitten niin suuri ponnistus muodostaa muutama tavallinen lause, että he tarvitsevat jonkun toisen taulapään kirjoittamaan ne heille valmiiksi?

        Toivottavasti jätkillä on ulkonäkö kohdillaan, koska pään sisällöllä ei näköjään kovinkaan monta leidiä tulla hurmaamaan. Taitavat nuokin mahtavat pelimiehet olla lähinnä pelkkää seksiä haluavien naisten seksileluja ja leikkikaluja, vaikka luulevatkin itse vedättävänsä ja pelaavansa naisia miten haluavat.


      • Lissuhanibeibe
        Kumpi pelaa kumpaa? kirjoitti:

        Kiitos tuosta pleijeri-sivun linkistä. Ei siksi että neuvoista olisi jotain hyötyä, vaan siksi että tuo sivu on ihan loistavaa tahatonta komiikkaa. Voi luoja mitä juttuja suuret naistenmiehet siellä kirjoittelevat. Tässä esimerkki iskuvinkeistä:

        "Tai jos keskustelitte aikasemmin, että nainen pitää vaikkapa meksikolaisesta ruuasta.. Voit sanoa "Teen aika usein tortilloja.. Jos haluut tulla testaa mun ruokaa niin tekstaa ja mä kerron koska on meksikolaispäivä.."

        Reps. Onko tuo kirjoittaja ihan debiili vai ihanko oikeasti hän pitää noita vinkkejään jonain suuren ja mahtavan pelimiehen salaisina naisenkaatoaseina.
        Tai noh, ehkä joillekin wannbe-"pleijereille" on sitten niin suuri ponnistus muodostaa muutama tavallinen lause, että he tarvitsevat jonkun toisen taulapään kirjoittamaan ne heille valmiiksi?

        Toivottavasti jätkillä on ulkonäkö kohdillaan, koska pään sisällöllä ei näköjään kovinkaan monta leidiä tulla hurmaamaan. Taitavat nuokin mahtavat pelimiehet olla lähinnä pelkkää seksiä haluavien naisten seksileluja ja leikkikaluja, vaikka luulevatkin itse vedättävänsä ja pelaavansa naisia miten haluavat.

        Ei ole olemassa mitään "mahtavan pelimiehen salaisia naisen kaato aseita". Tähän blogi perustuukin, jos luet sitä vähän enemmän. Simppeleitä neuvoja, jotka kuitenkin toimii.

        Mistä neuvoista mielestäsi tarkemmin ei ole miehelle hyötyä? Mikä neuvo on siis mielestäsi tavalliselle suomalaiselle miehelle haitallinen? Ota konkreettinen esimerkki.

        Kyseinen esimerkki on mahtava, jonka otit esille. Jos nainen pitää vaikka koirista ja sinulla on koira mikä sen parempi idea kuin pyytää hänet katsomaan koiraasi joku päivä? Tai jos harrastatte molemmat vaikka sulkapalloa sopia treffit kyseisen aktiviteetin merkeissä.

        Ulkonäköäkin tuolla korostetaan. Hyvä ulkonäkö on tärkeää iskemisessä sen tietää kaikki.

        Tuolla blogissahan juuri EI haluta, että ketään naisia vedätetään tai pelataan. "Jos molemmat ei halua asioiden etenevän ei kuulu manipuloida."

        Sen takia naisena pidänkin kyseisestä blogista.


    • IRMA HELENA

      mun on pakko vastata tähän,olemme mieheni kanssa jo kuusikymppisiä,mutta silti minua häiritsee se että hänen kasvonsa on kuin rokonarpiset! Hän sairastaa ruusufinniä, jolle aurinko ja sauna ovat pahaksi! Hän harrastaa urheilua,jalkapalloa,pyöräilyä,rullaluistelua ym.Kaikki ulkona,myös mausteet pahentaa ihoa! Hän ei suostu lääkkeitä syömään,ja koska minun ihossa ei ole edes ryppyjä, en halua mennä teatteriin, tai matkustaa punakan arpinaaman kanssa!! Haluaisin avioeron, mutta ongelma on omaisuuden jakaminen,jään häviölle,jos puolitetaan! Minulla on kuitenkin oma huone, joten olemme vain kämppiksiä!! Olen mielestäni kasvanut jo aikuiseksi,mutta esteetikkona, ja kaiken kauniin haluavana, kärsin tilanteesta.Hän täyttää syksyllä 60-vuotta, en halua reissulle lähteä hänen kanssaan!!

      • lopeta kiusaus

        Irma Helena
        Jätä se miehesi, että minä saan hänet.
        Minulle kelpaa juuri 60-kymppinen kunnostaan huolta pitävä mies, jota ei tarvitse elättää.

        Hänen ei tarvitse tressata seurassani, eikä jännittää. Voi elellä luontevasti, mikä tietysti ehkäisee finnien puhkeamista.

        Pidän myös erityisen hyvää huolta hänen ruokavaliostaan ja kokovaltaisesta hyvinvoinnistaan.

        Elä kiusaa häntä enempää!


      • Hex rx

        Tämäkin tuo Pleieri blogin käsityksen ulkonäöstä. Ulkonäöllä on merkitystä ei se ole pelkkää sisäistä kauneutta hyvät lukijat!


    • ....................

      Kyllä on tyhmiä ihmisiä maailma täynnä.

      Sanoinkuvaamattoman hilpeää että joku mies on niin tyhmä ettei näe :

      a) kuinka paljon meikkiä naisella on
      b) kuinka paljon se muuttaa piirteitä
      c) on vielä yllättynyt? Voi luoja

      Nämähän on niin ilmeisiä aina, että en voi kun ihmetellä tätä tietämättömyyttä.

    • oletvarmaannuori

      Kuules Antti, minä todellakin tuen sinua. Olen suorastaan järkyttynyt kohtalostasi.

      Olet hyvä esimerkki pinnallisen viihdeteollisuuden uhrista, joka uskoo visusti unelmien naiseen seurattuaan plastiikkakirurgian, mm. Megan Foxin taidonnäytteitä maailmalta. Minä oikeasti olen huolissani sinusta.

      Et edes tiedä, mitä on aito rakkaus, vaikka olet kirjoittanut tälle palstalle. Miten valitsitkaan juuri rakkaus-palstan? Tiedätkö, että useimmat ihmiset etsivät sielunkumppaniaan arkeen ja elämään, vaikka ulkonäkö on varmasti ainakin nuorena myös tärkeää?

      Jätä se tyttöystäväsi. Oikeasti. Tee molemmille palvelus. Jos et häntä arvosta kuitenkaan riittävästi.

      Mieti rauhassa, miksi sinä haluat tyttöystävää? Haluatko näytellä kavereillesi upeita naisia, jotta oma arvosi heidän silmissään kohoaa? Älä ala seurustella uuden naisen kanssa ennen kuin selvität nämä asiat itsellesi. Siihen saakka voit tosiaan kokeilla yhdenillan suhteita ja pumpattavia barbaroita.

      Ja rehellisyys ei muuten tarkoita sitä, etteikö voisi tai pitäisi olla hienotunteinen!

      • antti.

        Kiitos tuestasi!

        Olen itsekin järkyttynyt. Sen takia nyt luen noita Pleieri blogin tekstejä ja keskityn siihen miten isken naisen baarista. Aion mennä tanssilattialle, laittaa parhaat päälleni, hajuvedet ja hakea vihreää valoa kuumilta naisilta olipa se huijausta meikeillä tai ei. Sitten loppuillasta kerron suoraan pitäväni naista seksikkäänä, jos ei tanssilattialta irronnu. Isken kunnes onnistun ja tiputan tänään uuden naisen pikkuhousut ja painelen tyttöä kovaa takaapäin. Kyllä nähdään tytöt Antti is coming and today some lucky girl is also!


    • sisin tärkein

      Voi tyttöraukkaa!!!! Tiedätkö,että meikki "syövyttää" luonnollista väriä m. ripsistä!

      Se takia nainen/tyttö,joka tottunut meikkaamaan:näyttää oudolta ilman meikkiä!!!

      Kuitenkin tein rumasti,kun haukuit tyttöystävääsi. Hän uskoutui sinulle ja ajatteli

      että todella välität hänestä. Voin vain kuvitella,miten kommenttisi vaikuttaa häneen

      henkisesti. :(

      Kun seurustelet ihmisen kanssa,tärkeintä on sisäinen kauneus:jokainen ihmi-

      nen jollain tapaa kaunis...!Ehkä iän mukaan ymmärrät,mitä tarkoitan.

      (olen todella pahoillani tyttöystäväsi puolesta)

      Itse olen aikuinen nainen&pojan äiti

    • zon holmes

      sisäinen kauneus on rumien akkojen hömpötyksiä.

      • pyyhi räkäs poju!

        Millos meet rippikouluun?


      • antti.

        Antti on samaa mieltä. Lukekaa Pleieri blogia ja antakaan näiden rumien akkojen höpistä ihan yksinään. Meikä poika tiputtaa ton blogin ohjeiden avulla tänään uuden kuuman beiben pikkarit, jotka on ihan älyttömän kosteena! KYLLÄ! :D


    • olet tosi tollo!

      Toivottavasti saat joskus takaisin korkojen kera. Pilisi liian pieni tai epämuodostunut. Hartiasi on kuin cocis-pullo. Parasta olis jos joutuisit loppuelämäsi tyytymään maksullisiin naisiin ja saisit HIV:n. Olet aikamoinen narsistin alku. Sen eestäs löydät minkä taakses jätät idiootti.

    • Meikkaus rumentaa

      Kaikki meikkaaminen perustuu valheeseen ja kertoo pelkästään heikosta itseluottamuksesta. Ihminen, joka ei voi sietää itseänsä sellaisena kuin on ja yrittää olla jokin muu kuin on, ei siedä muitakaan ihmisiä sellaisena kuin he ovat. Koko elämä perustuu silloin kulisseihin ja valheeseen.

      Huono iho johtuu meikkaamisesta. Jos kyseinen tyttö ei olisi koskaan meikannut, olisi hänellä vielä kaunis nuoren naisen iho. Kun tuohon meikkipelleilyyn kerran lähtee, on iho pian pilalla ja nainen näyttää jo parikymppisenä 10-20 vuotta ikäistään vanhemmalta. Meikkien kemikaalit imeytyvät ihon läpi ja aikaansaavat ennenaikaista tuhoa.

      Itse kiinnitin aikoinaan puolison valinnassa erityistä huomiota meikkaamiseen. Olen seurustellut naisten kanssa jotka meikkaavat ja eivät meikkaa. Meikkaamattomat ovat aina kauniimpia ja näyttävät ikäistään nuoremmilta. Lisäksi myös itsetunto on heillä terveempi ja heidän kanssaan on helpompaa olla, koska epäoleelliset asiat eivät ole heille tärkeitä. Oma vaimo käyttää meikkiä tosi harvoin ja näyttää ainakin 15 vuotta ikäistään nuoremmalta.

      Lisäksi meikki ei edes näytä hyvältä kaikkien miesten silmissä, ei ainakaan minun. Useimmat nuoret naiset muuttuvat itse asiassa rumemmaksi meikin ansiosta. Kaikenlaiset epäluonnolliset viritykset, mm. perhosen siipiä muistuttavat "tukiais" ripset ovat suorastaan oksettavia. Kauniin luonnolliset piirteet katoavat valheellisesti tehdyn maskin taakse ja kaikki omaperäisyys ja erilaisuus on poissa. Nainen yrittää epätoivoisesti olla muuta kuin on - elämä perustuu valheeseen.

      Meikkiä enemmän pitäisikin kiinnittää huomiota hiuksiin. Kauniilla naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Pelkästään hyvällä hiusten hoidolla saa naisesta todella kuuman pakkauksen - paljon kuumemman kuin millään meikeillä ikinä. Usein kaikista vetoavin on täysin meikitön nuori nainen, jolla on pitkät ja hyvin hoidetut hiukset.

    • akneton

      Hoh hoiaa, lopettakaa jo on kai meitä joka junaan!

    • tyttö

      kukaa ei oo täydellinen, etkö sä sitä kultapieni tienny :DDDDDDDDD

      • antti.

        MEIKÄ ON TÄYRELLINE MIÄS!


    • tatuhellyea

      spurgu

    • Hull ukko

      Kuinka vanha olet?

    • huhuh3

      Vaikuttaa siltä,ett panostat liian paljon tyttöystäväsi ulkonäköön etkä siihen luonteeseen.

    • retailer

      Luonnollinen meikki paras meikki. Ei sitä meikkivoidetta tarvii läntätä litra tolkulla eikä puuteria kilo kaupalla. Sama koskee ripsaria, luomiväriä ja kulmakynää. Liian monet teinit (itsekin siihen aikonani syyllistyin) meikkaavat aivan liian paljon. Varmaan se sun tyttöystäväs on kuitenkin ihan nätti ilman meikkiäkin, mutta meikki sai sinut vain uskomaan johonki parempaan, vanha hyvä markkinointi kikka.

    • Kuule olen ite semmonen tyttö joka ei lainkaan meikkaa okei vähäsen meikkaan mutta mulla on luonostaan kaunis iho vaikka jotku kyseleekin että onko mulle meikki voidetta vastaa aina ei ole. Ongelma on siiä meikki voiteessa joka sää ihon kärsimään.

    • Oot tosi Typerys.

    • kerroppa millä tavalla..

    • mene kotiis

      et ansaitse koko tyttöä.

      Naiset näyttää erilaiselta meikattuna kun ilman meikkiä. piste.

      Yöksi meikit poistetaan jotta iho hengittää.

    • hmmm...

      Eikä kaikkea ajattelemaansa tarvitse ääneen möläyttää.

    • kelpaa1

      Minun tyttöystävä on kaunis ilman meikkiä , luonne on kuin äiti-teresalla ja vessan pönttöönkään ei jää kun ranskanpastilli :)

    • Hämähäkki väärinpäin

      Ei naisten kanssa kannata olla tuollaisen miehen. Sieltä toisesta päästä ne vasta rumalta näyttää, ja rivolta.

    • Luuletteks oikeest?

      Onnistunut provo on onnistunut

      • antti.

        Ei tää mikään provo ole! Meikä poika antaa tytölle kenkää, noudattaa Pleieri blogin ohjeita miten tiputtaa kuuman beiben pikkuhousut, jotka on kosteena kiimasta. Heitän pikkarit kattoon ja ne tarrautuu sinne kun on niin märät. Sitten meikä painelee takaapäin ja rankoo agressiivisesti. Kyllä! Näin tekee Pleieri blogin kirjoittaja tiimikin ja meikä on komee pitkä jätkä eli kyllä heruu! Oottakaa tytöt here I come! Meikä satsaa tänään tanssilattioihin ja loppuillasta suoraan kiinnostuksen kertomiseen. Suunta eteenpäin MARS!


    • Voi voi...

      Ja ikä oli??? jos olet numeerisesti aikuinen, niin henkisesti vähintäänkin esipuberteetti-iässä.

    • MISUKISU

      VOI SUA RAUKKAA. SÄÄLIKSI KÄY.
      TUOSSA EI OLE RAKKAUDESTA, YSTÄVYYDESTÄ TAI EDES TOVERUUDESTA
      KYSE. TODENNÄKÖISESTI TULET JÄÄMÄÄN ILMAN NAISSEURAA.
      LEIKKAAPA LEHDESTÄ SOPIVA MISUKAN KUVA JA PALVO SITÄ.
      TUUT HUOMAAMAAN ETTÄ SE PÄRSTÄ EI MUUTU :D

      • antti.

        Ei olekaan. Meikä poikaa kiinnostaa pudottaa kauniiden naisten pikkareita ja saada ne kostumaan. Herkkureikää meitsille!

        Sen takia luen Pleieri blogia ja saan haluamani naisia.. Hehe :D

        Eipä paljoa tarvii lehtien kuvia palvoa! Baaria kohti Mars! Pikkuhousut alas ja kostumaan Mars! Patukka sisään antti. tietää! :D


    • pätijä

      joo kyllä sun kannattaa miettiä vähä mitä/miten sanot tuommosia asioita.. MUTTA pisteet siitä että olit tytölle rehellinen, koska musta teeskentely siitä että se ois kaunis myös ilman meikkiä on väärin jos oikeesti oot erimieltä asiasta. Teeskentely ei auta ketään mitenkään päinvastoin se jää vaa vaivaamaan sua ittees. että ehkä parempi ilman sitä tyttöä jos et sitä kelpuuta?

      • antti.

        Just näin! Meikä haluu uusia beibejä ja luen nyt koko aja tässä samalla mitä tehdä. Toi perhanan pleieri.blogspot.com vaan kirjottaa nyt jostain parisuhteista kun mua kiinnostaa vaan se pikkareiden pudottaminen! Haluun lisää infoa tästä baaritouhusta pikkarit märäksi ja patukka sisään MARS! antti. tulee ja tytöt myös khyyllä ;)


    • tyttötälläinenju

      Toisin sanoen olit vain kiinnostunut tytön ulkokuoresta? Hyi että inhottaa ajatella mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu. Ei varmastikkaan ole ollut tytön mielestä imartelevaa kuulla rakastettunsa suusta tuollaista...

      • antti.

        Just näin. Ja tiätty siit et sen reikä kostuu ja ON TIUKKA. En mä mihinkään vatiin halua laukoa hei! Menkäät kyseiset iso reiät vaikka Ghanaan.. hähähä!

        Meikä poika lukee pleieri.blogspot.com Pleieri blogia ja tiputtaa naisten pikkareita ja saa ne MÄRÄKSII! Ei ollu imartelevaa eikä mua se rakkaus kiinnosta vaan reikää märkää, märkää reikää. Tänään baaria kohti iskemään naisia tanssilattialta Pleieri blogin neuvojen mukaan MARS! KHYYYLLÄ!


    • idaro

      Tyttöystävä on yhdyssana.

      • Ei tiijä

        Mikä se semmoinen yhdyntä sana on??


    • kyllävain

      Tän takii mä en suomalaista miestä otakaan, ku ne näyttääki niin rumilta luonnostaan, muualla maailmassa osaavat sentään ehostautuu.

      • antti.

        Joo älä ota. En tuu iskee sua tänään Pleieri blogin opit sisäistänyt antti. jättää sut rauhaan.. khähähä! Mee Ghanaan siellä miehet on kovia tyyppejä ja niillä on patukkaa löysemmällekin tytskylle.


    • gardsfhgjbkl

      vittu sää vaikutat siltä rimixoxo:lta mee oikeesti vittu hoitoon ja käyttäydy ku mies ja kasvata pallit helvetti... tosta ei ehkä kantti naiselle huomauttaa? oot niin vitun täynnä itteäs jos tolleen saatana käyttäydyt...

      • antti.

        Niinhän me just alan tekeekin. Meikä käyttäytyy ku mies ja tiputtaa tänää kauniin uuden naisen pikkuhousut ja saa ne nii märäääx et voin heittää ne kattoo nii et liimautuu sinne! Pleieri blogin vinkkien avulla baariin Mars! Oon pätevä jätkä ja tiedän sen.. Khähähä! Meikä tiputtaa pikkuhousuja sie et!


    • gggg571aaa

      No, joka tapauksessa teit siinä tilanteessa aivan oikein. Akkahan yritti selvästi petoksella päästä sun viereen, ja mitä oliss edessä seuraavaksi? Olisi tietty hankkiutunut paksuksi ja pannut sun elättämään koko katrasta. Ei kannata koskaan ostaa sikaa säkissä eikä maata mammaa meikeissä. Koskaan ei tiedä minkä vierestä aamulla herää. Hyvä kun olit tarkka.

      • antti.

        Kiitos tuesta! Aina nää akat koittaa huijata miehiä suhteeseen. Olis vielä voinu tulla ton rumuuden lisäksi LIHAVAKSI. HYI JUMA! Kato esim. tällänen läski sika ei siis kamalampaa voi olla http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html oksennus lentää. Kandee varo ku tsekkaa ton kuvan. Ihan ku tyttöystävä lihotessa. Onneks pääsin eroon. Tänää baarii reikä kosteeks ja Pleieri blogin neuvojen kanssa itse asiaan. Khyyllä MARS!


    • hypppyheikki

      Tästä saa aika lailla sellasen kuvan että ajattelet vaan itteäs ja tyttö on vaa esine sen vuoks ettei jokainen vastaantulija aattelis et oot säälittävä yksinäinen lerppumuna joka ei ikinä saa ketään.

      Samanlaisia douchebageja aika moniki tähä kommentoija, yleensä tytöt näyttää erilaiselta meikit naamassa ku ilman. Vaikuttaa muuten aika kivasti itsetuntoo tollanen, tässä nähdää taas miten miehillä noi ajatukset pulppuaa munanvartta pitkin suoraa suusta ulos niin ettei ne ehi käyä aivoissa asti :)

    • Kakaramaista

      Miten sä voi Antti luulla että nainen ei ole ilman meikkiä eri näköinen kuin meikattuna? Etkö tullut yhtään miettineeksi sitä? Kaikkihan tuon tajuaa. Julkkiksetkin ovat ihan tavallisia ilman pakkelia. Onko tyttöystäväsi muka oikeasti ruma ilman meikkiä vai liioitteletko asiaa? Se että nainen on ilman meikkiä ei tarkoita sitä että hän olisi ruma, hän vain on omana itsenänsä luonnontilassa. Taidat olla aika nuori kun ajatusmaailmasi on noin pinnallinen. En usko että kukaan tyttö haluaa sinunlaista jätkää. Saat olla varma että tulevat suhteesi eivät tule kestämään.

      • antti.

        Hehehe.. En mä haluukaan pitkää suhdetta! Pelkkää märkää reikää ja saan sitä aina kun haluun.

        Meitsi vaan tekee niinku tuol pleieri.blogspot.com kirjotuksis neuvotaan ja reikää tulee märkää TIUKKAA reikää! Sama se vaiks ei tuu suhteeseen ku saan uusii naisii sillon ku haluun ;)

        Luulin et mun akka oli luonnon kaunis mut hyi juma ku oli kamala! Ei siis kestä painaa sen märkää, jos sil ei oo meikkei. Siis heti menee löysäks!

        Omana itsenä luonnon tilassa se on liian ruma. En mä siihen enää sekaannu!

        Katoi toi ruma lihava nainen kuva. Sellasiks te suomalaiset usein turpootte. Ja naamat on tietty rumat ilman meikkiä monilla. Tänää baarista reikää kun akoilla on meikit naamas.:D

        Khyyyllä MARS antti. on komee jätkä!


    • salixa

      säälittävä pintaliito jätkä, hanki barbi.

      • antti.

        Sellasii mä haluunkin. Tiukkaa märkää kuumilta beibeiltä! Ei miltään sisäinen kauneus dabadabaduu likoilta. Joskus sellaset voi meitsilt ottaa poskeen samal ku meikä poika kattoo pornofjilmei ettei okseta se ruma chiku ;) sit ku heitin laskit suuhun ni POIS JA ÄKKIÄÄÄ!

        En mä teit muuhun tarvii meikä poika vaan pumppaa teiän reikää ja te haluutte :D Märkää reikää Pleieri blogin avulla KHYYYLLÄ ! Te kostutte ku näätte mut baarissa ja ette edes tiiä et se on ite antti. the Player :D


      • Antti on tuolla
        antti. kirjoitti:

        Sellasii mä haluunkin. Tiukkaa märkää kuumilta beibeiltä! Ei miltään sisäinen kauneus dabadabaduu likoilta. Joskus sellaset voi meitsilt ottaa poskeen samal ku meikä poika kattoo pornofjilmei ettei okseta se ruma chiku ;) sit ku heitin laskit suuhun ni POIS JA ÄKKIÄÄÄ!

        En mä teit muuhun tarvii meikä poika vaan pumppaa teiän reikää ja te haluutte :D Märkää reikää Pleieri blogin avulla KHYYYLLÄ ! Te kostutte ku näätte mut baarissa ja ette edes tiiä et se on ite antti. the Player :D

        menolla yhtenä päivänä aika tautinen jätkä, jota kukaan nainen ei edes kepillä halua koskea.

        Näin se vain menee tuollaisilla jätkillä, joilla kolisee tyhjää korvien välissä.
        Keskenkasvuinen jätkä, jolla vielä muna toimii:D - mutta kun joudut juoksemaan sukupuolitautien klinikalla, niin kuka enää haluaa noin tautista jätkää - ei kukaan.

        Mutta sitä saa, mitä tilaa - niin Antti-poikanenkin:D


      • antti.
        Antti on tuolla kirjoitti:

        menolla yhtenä päivänä aika tautinen jätkä, jota kukaan nainen ei edes kepillä halua koskea.

        Näin se vain menee tuollaisilla jätkillä, joilla kolisee tyhjää korvien välissä.
        Keskenkasvuinen jätkä, jolla vielä muna toimii:D - mutta kun joudut juoksemaan sukupuolitautien klinikalla, niin kuka enää haluaa noin tautista jätkää - ei kukaan.

        Mutta sitä saa, mitä tilaa - niin Antti-poikanenkin:D

        ei mua nappaa. taudit hoituu ilmaSEKSI lääkkeillä täällä Suomessa. Sit isken sieltä hoitsuja! Ja kyllähän mä kumilla pumppaan reikää reikää :D


    • mä maalaispoika oon

      no onneksi tällasii puupäitä ei synny kuin mettässä,todellisen maalais perus juntti-isännän poikana joka tietää että nainen ei meikkiä kaipaa!
      toivottavasti et tule kaupunkiin autoja ostelee,kun nykyään ei saa niitä ikuisuus takuita ja papereita että on ollu vain yhdellä?
      mutta just sullehan semmonen papereillä järjestyy kunhan vaan on kässiä?
      tommonen maalaisnyhverö kun ei elä nykyajassa!
      mene sinne navettaan niitä lehmiä katteleen, ei tartte kuin hännän nostaa niin pimppi näkyy, taitaa olla sulle tuttua ja lehmät ei meikkaa! joten pappa tykkää!
      eli pysy siellä navetassa!

    • melkein säälittää

      Hahahahahaaaaaa! Viikon parhaat naurut tarjosit juuri tädille!

      Nuorilla on niin vaikeaa, koska eivät rassukat vielä ole oppineet elämästä mitään, vaan luulevat edelleen leikkivänsä nukeilla.

      Muovikuvien sijaan opettele tuntemaan oikeita ihmisiä ja aitoja asioita. Mainoksista ja muista mielikuvitusjutuista jos elämäänsä kopioi, niin ontoksihan se jää ja pintapuoliseksi.

      Jos rakastut tytön meikkeihin, niin seurustelukumppaniksesi riittää varmaan tytön kuvakin. Ei tarvitse oikeaa, elävää ihmistä silloin satuttaa.

      • antti.

        Kiva et sait naurut täti. Jos näytät tolta rumalta lihavalta naiselta ku pistin tonne aikasempaa postaukseen ni en varmaan kyl sun reikääs pumppaa, vaiks tietty sitä haluut. ;)

        Sorry mut tää on name of the game täti!

        En mä reikään rakastu ku pumppaan vaan kosteeta reikää pleieri blogin oppien mukaa :D


    • Daiju jätkä

      Onko toi Antti vähän yksinkertainen? :D Ne upeet hottisbeibetkin on yleensä taviksia ilman vahvaa meikkikerrosta ja paljastavia vaatteita ;D Heti kun naiset pesee meikkinsä pois särkyy se illuusio. Sellasta se on, koita kestää!

      • antti.

        Siis justhan mä totesin ton daiju jätkä eli valitsit nimes oikein :D...

        Sen takii meikä iskee vaan naisii baareist ku ne on laittanu meikit ja paljastavat vaatteet! Ja tietty ton Pleierin oppien mukaan, josta Henry Laasanen ja tietenkin myös NRJ on kirjottanu koska se on Suomen paras iskemiseen liittyvä sivusto!


      • Daiju jätkä (olet)
        antti. kirjoitti:

        Siis justhan mä totesin ton daiju jätkä eli valitsit nimes oikein :D...

        Sen takii meikä iskee vaan naisii baareist ku ne on laittanu meikit ja paljastavat vaatteet! Ja tietty ton Pleierin oppien mukaan, josta Henry Laasanen ja tietenkin myös NRJ on kirjottanu koska se on Suomen paras iskemiseen liittyvä sivusto!

        Tarkoitin sua saatanan kakara :D Nimimerkkini oli osoitettu SINULLE. Ymmärrätkö?

        Ja ne baaristasi pokaamat kauniit naiset ( jos niitä edes saat) on ilman meikkiä haljuja ja valjuja kuten kaikki muutkin. Ihan eri näköisiä, sama tilanne mikä sulla oli tyttöystäväsi kanssa, tulee olemaan KAIKKIEN naisten kanssa tulevaisuudessa edessä. Sille asialle et voi mitään mutta voit yrittää hyväksyä sen. Eipä yhdenkään muijan tarvii tuollaista miestä sietää, parempaa ja komeampaa on tarjolla joten miks tyytyä sun tasoiseen idioottiin? Niinpä ei minkään takia.


    • Mieti nyt vähän

      Voi harmi. Joskus käy niin, ettei kaikki menekään juuri niin kuin sinä haluat. Tunnet, että olet kokenut suurta vääryyttä, koska tyttöystäväsi ei olekaan mielestäsi yhtä kaunis ilman meikkiä.

      Seuraavaksi mieti tytön kannalta. Tietenkin kannattaa olla rehellinen, mutta joskus on vain parempi pitää se suunsa kiinni. Minkälainen ihminen tahalteen pahoittaa kumppaninta mielen tuolla tavalla? Naisille ulkonäkö ja sen kritisointi voi olla todella henkilökohtainen ja arka paikka. Miksi sitä pitää lähteä kommentoimaan negatiivisesti? Ei kenelläkään ole velvollisuutta näyttää hyvältä sinua varten. Ei edes tyttöystävälläsi.

      • antti.

        Aika useinkin käy tietty!

        Suurta vääryyttähän tää oli. Menetin vielä uusia naisia, joita olisin voinu pokata kun keskityin tähän yhteen rumilukseen!

        Mut vääryys mun pitää ottaa vastaan vaa nöyrästi. Mua huijattiin ja en ainakaa pitäny sitä niin kauaa kunnes siit tuli tollanen ruma lihava nainen kirjotuksen tapanen vetelä kassi.

        Niinpä! Minkälainen ihminen tahallaan pahottaa toisen mielen! Mul tuli tosi paha mieli kun nainen huijas kauneutensa ja oikeesti olikin ihan susiruma! Tunteet loukkaantus. Nyt en tee muutaku isken pleieri blogin ohjeiden mukaisesti kuumia beibejä baarista! Mä oon komee ja saan niiden pikkarit märäx ;)

        Emmä negatiivisest kommentoinu oon vaa rehellinen. ex-Tyttöystävä on ruma muttei onneks sentää ollu lihava.

        Ei ookaa velvollisuutta. Mut jos ei näytä ni saa KENKÄÄ! Enkä enää edes ota suhdetta :D


    • tyttö :(

      Just ton takia en meikkaa, mitä sitä turhaa huijaamaan - jos oman tyttöystävän naama hävettää niin ota silmukka kaulaan aivokääpiö.

      • antti.

        Surkea neuvo! Tulin huijatuksi naisen kauneudesta ja nyt pitäis tehdä itsemurha? Ei oo kivaa tekstiä :( :(

        Miksen vaan lukis Pleieri blogia ja toimis sen ohjeiden mukaan ja ei tarvii kattoa sun tapasia meikittömiä rääpäleitä, jotka halventaa noin julmasti. Tulee paha mieli melkeen :(

        Mut ei haittaa. Myöhemmin taas MÄRKÄÄ REIKÄÄ :D


    • tyhmä-antti

      no antti nyt on niin typerä nimikin kuin olet,
      sairaanliosen itsekeskeinen,
      kun niitä mutsis näköisiä nyt ei joka nurkassa roiku eikä varsinkaan oo susta kiinnostunu,
      joten maalais poika tyhmä antti, tiet kyllä mitä?
      tyhjän puhuja typerä-antti on arvoton lantti!
      hädänhetkellä siellä nävetassa sua vettaa pätkä narua!

    • tattooeye

      Mulla on ruskeat silmät silmien rajat tehty tatuoimalla molemmat
      puolet ja kulmat kanssa olen myös tummahipiäinen ei ole moista
      ongelmaa.....ilman meikkiäkään

    • wauwauwa

      Ei jakseta provosoitua vauvojen jutuista. :) Kyllä ne asiat selviää ennemmin tai myöhemmin.

      • antti.

        Täh? En mä vauvoja haluu tehdä! Pumpata vaan tiukkaa kosteeta reikää.

        Ja selviäähän se myöhemmin Suomen onnekkaimmalle neidolle miten hyvä mun kanssa on pumpata kun esittelen "oon antti." kuka on tän illan onnetar saa nähdä ;)


      • antin äiti
        antti. kirjoitti:

        Täh? En mä vauvoja haluu tehdä! Pumpata vaan tiukkaa kosteeta reikää.

        Ja selviäähän se myöhemmin Suomen onnekkaimmalle neidolle miten hyvä mun kanssa on pumpata kun esittelen "oon antti." kuka on tän illan onnetar saa nähdä ;)

        suren sitä, että olen antanut saman nimen pojalleni. Mutta tiedän, että hän ei ole tämä antti jolle on sama onko alla pumpattava barbara, kunhan vaan tuntuu oikealta ja on nätti naamaltaan, ainakin natiksi paksusti meikattu. Ja vartalo kaunis.
        Minusta tuntuu että valtaosa Antti nimisitistä ei tänä iltana mainosta itseään. Hävettää tallainen juttu.


    • meikkaa itte

      Tyttöystävä edustaa??? Itsetunnotonta nuortamiestä ilman aivoja.
      Kasva muutama vuosi henkisesti, jookos.

      Tee pahvista edustusvaimo ja kanna sitä. Sillä on aina meikit päällä ja on korea ja edustava.

    • 24326768

      avaapa antti silmäs moniko suomalainen nainen on kaunis ilman meikkiä??mitä oikeen odotit näkeväs

    • moooi<3

      Kyllä naiset ovat kauniita ilman meikkiä, ja ei sille voi mitään, jos on arpia tai esimerkiksi suuret silmät yms, kaikki olemme silti samanarvoisia, ja kaikki ihmiset täytyy vaan hyväksyä. Itsekkin seurustelen normaalin poikaystävän kanssa, ja itsekkään en ole täydellinen, on minussakin ulkonäölllisesti vikaa, ja silti hän ymmärtää ja tukee mua, ja en edes aina sitä paitsi meikkaa (:

    • kristianliljeroos

      vitun paska trolli

    • Luomutyttö

      No ei kannata ottaa liian meikattua tyttöystävää. Itse laitan vain ripsiväriä ja miehiä riittää ja kehuvat kauniiksi silloin kun olen meikittäkin.

    • ex-nuori.

      Jaa Megan Foxi ei kai sit meikkaa ... ?

    • kysyjä

      Iho huononee vähemälläkin.
      Voi se olla muutakin

    • tikrulilia

      Kyllä varmaan tytöstä on tuntunut kamalalta! Meikkaamisesta tulee helposti tapa, johon "jää koukkuun". Kun on tottunut peittämään ne asiat, joista omissa kasvoissaan ei pidä, voi oikeasti vaatia aika paljon näyttäytyä jollekin vikoineen kaikkineen. Ja sitten vielä saada vahvistusta pelolleen siitä, että ei kelpaa ilman kaunista ulkokuorta.

      Ja muutenkin, kyllä kaikki aina "kusettaa" ihmissuhteen alussa jollain tavalla. En tarkoita suoraan valehtelemista, mutta ei kukaan varmaan heti ekana halua näyttää huonoja puoliaan. Pieni kaunistelu tuskin on pahasta, koska jos oikeasti välittää toisesta, ei ole väliä sillä onko ne pari piilotettua arpea aknesta tai vaikka edellisestä parisuhteesta... Tai ehkä se, että on vaan ihan hemmetin pinnallinen.

    • fgdff55

      Täytyy kyllä ottaa osaa siihen miltä aloittajasta tuntuu. Siksi olisikan paras että naiset käyttäisivät kevyttä meikkiä koska tosiaan se meikitön naama saattaa olla miehelle melkoinen järkytys. Ja turha itkeä että tuskin miehenkään naama täydellinen on, no ei varma olekkaan, mutta nainen on sen naaman heti nähnyt ilman mitään meikkejä kun on mieheen tutustunut.

    • Pettynyt todellakin

      Ootko ees vähä tyhmä? Jos yhtää välität ihmisistä niin välität niitten luonteesta, et ulkonäöstä -.- Ajattele ny vähä sitä tyttöäkin, jos sillä on ollu paha akne, niin se ei sille oo voinut mitään, ja varmasti pelkää et ihmiset kommentoi sille jos se ei meikkaa. Nyt hyväne aika ihminen -.-

    • ErNuGirl4ever

      Alotuksestasi Antti-poju; Hanki elämä jos oot niin vitun tyhmä, et meikeillä naiset näyttää ERILAISILTA!

      Sitten tää sun tosipleijerin blogi yms... Sä suorastaan mainostat sitä ja oot niin itteäs toistava jätkä että et oo mitenkään uskottava^^ opettele käyttämään aivojasi! Tietty joillekki se on vaikeeta-.-"
      ja koko gallupin ajan oot ohittanu kriittisimmän kyssärin "Minkä ikänen?" Itte luulen, ettei sulla ikä riitä baariin viellä pariin vuoteen c:<

      Ja baariin ei meikkaa kukaan vai? Ties mimmossen mursun sä isket sieltä kännipäisenä. Aamulla odottaa ylläri

    • vieras12

      tselläni on arpinen iho aknen takia, sitä yritettiin hoitaa keinolla millä tahansa, mutta ei apuja. Vasta nyt 15v myöhemmin, USKALLAN olla sen kanssa liikkeellä ilman peittävää meikkiä, jos ei naama niillä kelpaa en kepaa mäkään.
      mä pääsin "peittelystä" sillä kun lääkärille arvista itkin viimeisimmän yrityksen jälkee kommentoi siihenettä ajattele että niillä jotka sua nenän vartta pitkin kattoo ja arvista kommentoi, voi itse piiloitella tennispallon kokoista paisetta persuksissa, niillä kävi vain parempi tuuri, se on vaatteilla peitettävissä...
      kyseinen lääkäri on mun "fani listalla" nro 1

    • Itke ny vielä

      Yhyyy se haukku mua rumaks.... itse sanoisin myös suoraan , jos asia minua bniin paljon häiritsisi. Jättäisin hänet ja ettisin uuden.

    • love+u

      onks se kauneus nyt niin tärkeää ja meikkaus !

    • efefefw

      Tämä on monesti se karu totuus. Suurin osa naisista meikkaa ja muokkaa omaa ulkonäköään todella paljon. Ja se "totuus" saattaa olla oikeasti aika karu.

      Muutenkin ylimeikatut hoksaa heti ja sen tietää että jotain sillä peitellään. Pariin otteeseen on ollut sellainen luonnonkaunis tyttöystävä ja se on kyllä mahtavaa. Ihan jos sen puolesta ettei tartte odotella meikkailua eikä vastailla epämääräisiin kysymyksiin "miltä näyttää".

    • rhnmii

      Ne Megan Foxit yms. TV-kaunottaret.. nepä vasta "rumilta" ilman meikkiä näyttääkin. Syy siihen on, että ovat koko ajan spottivalojen alla meikattuna. Ja meikithän ne juuri ihoa pilaa.

      Tyhmät teinit ei vaan tajua, että se mitä TV:stä ja lehdistä näkee on aina meikattu, silloinkin kun väitetään että ne eivät ole, ne on kuitenkin.

      Kaikista hankalin meikki onkin se meikitön meikki.

    • Essutessu23v

      Syökää Kings Light sokerittomia jäätelöpuikkoja niin kaunistutte. Minä olen kaunistunut ja teen paljon kuvauskeikkoja. Niitä saa isoista CM tavarataloista. Vaatikaa niitä omaan lähikauppaan. Ne myydään hetkessä loppuun. Ne on taivaallisen hyviä! Kumma kun sipoonkorpi ei mainosta missään noin hyvää tuotetta. Sukupolvenvaihdos olisi paikallaan. Valiittavat vaa koko ajan miten jäätelön myynti laskee koko ajan? Vaatikaa lisää sokerittomia jäätelöita kauppoihin!!!!

      • jättis tuutti

        Repesin :)


    • Real Player

      Hienoa mainosta Pleieri sivustolle. Hyvä, että Antti on keskivertoa pidempi mies. Ylettyy sitten pesemään kattonsa, joka haisee mädäntyneelle kalalle, sillä se on täyttynyt lukuisien naisien märistä housuista. Ellei sitten ole märät aivan muusta syystä... meinaa tullut tytölle pissit housuun, kun on nauranut niin kovasti näille Pleieri sivun "ohjeille". Haha, kunnon viihdettä. Vain todella känninen ja idiootti muija lämpenee ja silloinhan se kai lukitellaan jo raiskaukseksi, siis jos käyttää seksuaalisesti hyväksi kaatokännissä olevaa naista. Antti vois vielä vetästä tähän parit Pleieri sivun mainos huudot!

      • antti.

        Joo se o hyvä et meikä poika o pidempi keskivertoo myös tuolt mun stondis seudult! Varmaa muussaki auttaa mut pikkarit kostuu paremmi ;)

        Meikä poika harvoin vetää viinaa enkä mä diggaile mistää kännisistä nii paljoo. Jos et tiiä ni kato seksi o parempaa ku meikä poika ja beibe on lähes selvinpäi!

        Kyl ne lämpenee kato ku meigän kämpil mennää. Sit aletaa suutelee ku katoi beiben ketä näytti meikäl vihreet valoo tanssilattial tai jos ei irronnu ni sit lopust vedä päällikkönä suoraa beibejen luo ja kerro et ne on sexyi. Oti heti käde hiaromis tekniika käyttöö tualt pleieri.blogspot.com blogist. Sit aloi viemää beibee jo mun kämpil ku asu iha mun mestojen vieres.

        Kämpil suuteluu, sit mee kaulaa nuolee, laita heti käde mun isoon vehkeesee ja se on kovana eikä mul oo alushousui! Siinähä se akka jo on MÄRKÄNÄÄ!! Ja yleensä pistä se beiben suun mun patukkaan. Sen jälkee lähen suoraan sen MÄRÄN perään skipaten noi tisujen hinkkaukset ja huomaan jo ennen ku käsi tuheros et ulkopuolel jo iha kosteet! Tarrautuu pikkarit kattoo. JIIIHAA! :D

        Enää ei mun ex-akka saa multa! Khähähä

        Mut siis ei se nii hankalaa oo real pleja! Jätkän pitää vaa iskee kunnes onnistut niinq täs http://pleieri.blogspot.com/2013/05/torjunta-kuuluu-pelin-henkeen.html neuvotaa! Koita saada pesää hei tänää.. KHYYYYLLÄ MARS!


      • Mega blondi DD75

        Antti, tule pumppamaan tiukkaa reikääni. Housut on jo niin märät, että ovat alkaneet kovettua jalkaan kiinni. Ota työkalupakki mukaan, jotta saadaan housut pois. Tai sinullahan taitaa olla mahti pora jo omasta takaa. Voi Antti...ooh.. luen tässä Pleieri sivustoa ja kiihotun lisää sillä välin kun saavut luokseni!


      • antti.
        Mega blondi DD75 kirjoitti:

        Antti, tule pumppamaan tiukkaa reikääni. Housut on jo niin märät, että ovat alkaneet kovettua jalkaan kiinni. Ota työkalupakki mukaan, jotta saadaan housut pois. Tai sinullahan taitaa olla mahti pora jo omasta takaa. Voi Antti...ooh.. luen tässä Pleieri sivustoa ja kiihotun lisää sillä välin kun saavut luokseni!

        Ei meikä poika reiän perässä juokse vaikka tarjootkin mikä on iha normia meikä pojalle ;)

        Mut tietty sä oot märkänä ja haluut et pumppaan sun reikää! En tiiä tosin onko se oikeesti tiukka ku en oo testannu :D

        Khyyllä MARS! Pian taas baariin!

        Mikä sua eniten kiihottaa pleieri.blogspot.com sivustos? Et saisit komeen miehen pumppaa sua niinku meikä poika! No problem, jos oot oikeesti kuuma blondi vaiks ite en nii paljoo blondeil anna mahiksii mut pahemman puutteessa toki kuuma blondiki :D


    • ikä teini

      Onko "Antilla" edes ikää baariin, kun tämä on kirjoitettu nuorten palstalle..? Jututkin on sitä tasoa, että aika peruskoulu meiningillä mennään. Ehkä joku Tukiainen saattaisi haaviin tarttua, Johanna tai Julia, kunhan viinaa vain tarpeeksi tuputtaisi.

      • antti.

        Oot selkeesti kiinnostunu ku kyselet ikää don't worry I am not underage honey ;)

        Tuksut oli ihan pumpattavia nuorempia.. Khyyyllä MARS!


    • Herää jo :D

      Hahahahaheheheha! Tää banttu paljasti just, kuinka pinnallinen on ja että naiset on edustamista varten. Mistähän sit johtus, että naiset niin paljon itteään ehostaa? Johtuskohan siitä, että tää yhteiskunta suorastaan vaatii, että naisen kuuluu näyttää hyvältä, että miehetkin pystyy pönkittään edes jotenkin omaa egoaan kauniin naisen rinnalla, kun just tämmöset marisevat tissiposket ei muuta tule elämässään saavuttamaan. Tukehun nauruun XD

      • antti.

        Emmä haluukaan muuta kympin naisilta reikää se on siinä :D kato kuvat tuolta Pleieri blogista. Miks mä jotai muuta halusi ku MÄRKÄÄ :D

        Eli meikä poika on pinnallinen so what? Tottakai naisen kuuluu näyttää hyvältä ei meikä poika muuten pumppaa ;)

        Tissejä on usein tullu tohon poskien tuntumaan kun oon naista tyydyttäny imemällä nännei.. hehehe niin mäkin nautin niin paljo tästä pleieiri blogin oppien soveltamisesta :D


    • boraat

      Taidat imeä äitisi nännejä vielä (ja ainoastaan). Ja taitaa vanhempas olla sisaruksia keskenään, kun tollasen sekasikiön ovat maailmaan pukanneet. Tosi playerin ei tarvitse lukea ohjeita netistä vaan homma hoituu luonnostaan. Etkä sä nyt kovin pitkäkään ole, housuissakin taitaa olla vain lappu "tässä sen pitäisi olla". Onko sua kenteis kiusattu koulussa pienen vehkeesi takia vai miksi sun pitää vehjettäs koko ajan mainostaa? Se on helppo täällä esittää, kun ei kukaan näe minkälainen hyttysen muna luonnossa olet. Olet säälittävä!

      • antti.

        Sulla on näköjää paljo fantasioita :)

        No mieti noita, jos sä saat siit kiksejä :D

        Mikä tää tosi player touhu nyt on? motivaatiota tuo toi pleieri.blogspot.com lukeminen mulle vaiks en tarviikaa mitää neuvoi ku oon luonnonlahjakkuus ;)

        mut kyl mä tarviin http://pleieri.blogspot.com/2013/05/parisuhteen-yllapito.html ohjeet ihan oikeesti! koska en mä tota kamalaa rumaa ämmää olis muute ottanu suhteeseen!!!!!! Eli tein virhee iha selgeest

        Pia baaria kohti Khyyyllä MARS!


    • tässä teille asiaa

      Minulta löytyy kyllä myötätuntoa aloittajaa kohtaan.
      Olisit kyllä voinut ilmaista asian hienotunteisesti ja tytöstä tuntui varmaan tosi pahalta, mutta ymmärrän sinua koska yhtyen aikaisempiin mielipiteisiin olen sitä mieltä että tytön EI PITÄISI meikkaamalla muuttaa kasvojaan totaalisesti. Onhan se typerää jos ei voi tietää minkä näköinen tyttö oikeasti on.

      JOTEN ERÄÄLLÄ TAVALLA JOUDUIT PETETYKSI!

      TÄSSÄ TAPAUKSESSA ONGELMAA OLI KUMMASSAKIN OSAPUOLESSA!

      Ja ne jotka tulevat tänne kirjoittelemaan kaikkea "oot pinnallinen idiootti" ja "ei ulkonäkö ole tärkeintä" roskaa, eivät ole tajunneet jotain omassa "erinomaisuudessaan". Ulkonäkö ei ole ainoa vaikuttava tekijä mutta sillä on silti suuri merkitys!
      vai voisitteko itse olla suhteessa erittäin ruman tytön kanssa?

      HYVÄ LUONNE EI RIITÄ ILMAN HYVÄÄ ULKONÄKÖÄ, EIKÄ HYVÄ ULKONÄKÖ RIITÄ ILMAN HYVÄÄ LUONNETTA!!!!
      TAJUTKAA TÄMÄ NIIN OLETTE ASKELEEN EDEMPÄNÄ TIELLÄ KOHTI VIISAUTTA!

      (ottakaa kuitenkin huomioon että kauneus on katsoja silmissä)

      • kysynpähän vaan = epäili

      • antti.

        Kiitti tuest ;)

        Mut ei sil luonteel nii enää oo väliä kun aion keskittyä ei vakaviin parisuhteisii. Avoimet suhteet ja pelkkä seksisuhde.


    • URPO!!!!

      Aloittaja! Olet urpo. Muuta en voi sanoa. Ei ihme, että tyttöystäväsi loukkaantui!

      • antti.

        Kyl mä ihan antti. oon. Nyt lähen kävelee baariin iskemään beibejä ;)


    • tyttö

      Sää oot idiootti !!! Toi on kamalin asia mitä tytölle voi sanoo !!! Eiks sul oo mitää tunteita ??? Nyt kannattais mennä pyytään siltä anteeks ja sanoo et oot kaunis ihan ilman mitään ja luonne on se joka merkkaa !!

      • encephalon

        Tyttö: Luuletko että SIAN anteeksipyyntö Ilahduttaa sitä Tyttöä??

        Anteeksipyyntö täytyy tulla SYDÄMESTÄ ja Ihmiseltä

        SIAN röhkintä tuskin Häntä Helpottaisi!!

        Kyllä taas hävettää että on Mies!

        Viisaasti puhut! Joka ainoa Nainen ON Kaunis.....ja merkitsee Kaiken meille
        Miehille.. Ilman Naista Emme ole Mitään...Ei edes Tämä Sikakaan...

        Nainen Rinnallamme Elämme.... jaksamme vaikka Mitä!!!

        Ikävä kyllä, niin usein Unohdamme sen Teille Sanoa!!!


      • antti.

        En tosiaa mee! Se ämmä huijas mua. Meikä poika on komee ja se ties sen. Emmä tienny et se on susi ruma. Tsekkaa tost aikasemmist ruma lihava naine linkki. Olis tollaseks voinu tullu viel. HYI! Ei nappaa luonne meikä haluu naisia sänkyyn ja niiden pikkarit MÄRÄXXXX ja toimin nykysin http://pleieri.blogspot.com/2013/05/torjunta-kuuluu-pelin-henkeen.html mukaan. Isken naisia vaan seksisuhteisii. Oon komee pätevä jätkä ja se onnistuu multa ;)

        Ei se luonne mitää merkkaa, jos seksi on paskaa! Ja toi naama vie mun kullin veltoks, that's it game over.. Khähähähä.. Eteenpäin KHYYYLLÄ MARS!


      • antti.
        encephalon kirjoitti:

        Tyttö: Luuletko että SIAN anteeksipyyntö Ilahduttaa sitä Tyttöä??

        Anteeksipyyntö täytyy tulla SYDÄMESTÄ ja Ihmiseltä

        SIAN röhkintä tuskin Häntä Helpottaisi!!

        Kyllä taas hävettää että on Mies!

        Viisaasti puhut! Joka ainoa Nainen ON Kaunis.....ja merkitsee Kaiken meille
        Miehille.. Ilman Naista Emme ole Mitään...Ei edes Tämä Sikakaan...

        Nainen Rinnallamme Elämme.... jaksamme vaikka Mitä!!!

        Ikävä kyllä, niin usein Unohdamme sen Teille Sanoa!!!

        Sä oot ihan vellihousu :D Eihän kukaa saa pikkuhousui nii märäxx et vois heittää ne kattoo site et liimautuu kute meikä poika ite antti tollasel nössöilyllä! Kähhähähähä!

        Lue Pleieri blogia ja voit saada joskus MÄRKÄÄ!! Khähähä. Tollasella nuoleskelevalla meiningil oot vaa himas muna kouras. Vaikka luulet saavas nuoleskelemal pesää.

        Khähähä ETEENPÄIN MARS! KHYYYLLÄ! Tai sit vedä kullis irti ja eunukixx tai transuxx et sä munaas tarvii ku ei sul nytkää oo mitää munaa toimii kute Pleieri blogi neuvoo.. Khähhäähähä!!


    • 18wee

      Itse olen huomannut että yleensäkkin tytöt/naiset jotka käyttää paljon/liikaa meikkiä, ovat meikittä vähemmän viehättäviä. Pidän naisista/tytöistä jotka menevät ihan kevyellä meikillä ja silleen luonnollisen näkösinä. En pystysi kuvitellakkaan olevan yhdessä tytön kanssa jolla on kulmakarvat piirretty kynällä ja kasvot vaihtaa tyystin väriä puuterin pesiessä..? Kulmakarvat ovat karvoja, ei tussia. siksi ne ovat kulmaKARVAT. luomet ei kuulu olla sateenkaaren väreissä, eikä naamassa tarvitse olla sentin kerrosta pakkelia. Miten semmoisen kanssa pussataan kun sen tytön meikit jää omaan nassuun kiinni?? Oma tyttöystäväni vaan kaunistuu illalla kun hän pesee meikit pois. Sillä pysyy iho hyvänä kun sen päällä ei ole kerroksia maalia. Hiusten värillä ei ole merkitystä, tykkään siitä miltä ne tuoksuu. :)

      Vinkkinä niille tytöille jotka aloittaa 15w armottomien sotamaalauksien piirtämisen kasvoille. Naturalli iskee enemmän. Ja ai että kun luonnollisesti kauniista naamalla juhlameikin laittaa niin on muuten kaunista katsoa...

      • antti.

        Äijä on pätevä!

        Just tälläne sen muijan pitää ollaki hei, jos ollaa suhtees! Sit tietty seksuaalinen, ottaa hyvi suihi, avoin, halutes myös antaa laittaa kakkosee ja ottaa aina poskee, jos on menkat! Viel parempi, jos tuo kimppaan muit chigui et voi vetää kimppaa kyl mun kunto kestää Hei ;) ;)

        Jos annat tol kenkää joskuks ni varmaa pystyt nappaa muijii seksisuhteisiin jatkuvasti niinku meikä poikaki pleieri.blogspot.com ohjeiden mukaa :D

        KHYYYLLÄ... MARS!


    • gligga
      • antti.

        Sen takii meikä poika vetääki vaa seksisuhteita ku naiset on laitettuina nykysin ton Pleieri blogin oppie mukaa ;)

        Eipä tarvii kattoo rumii naamoi. Khähhähähä!


    • persoona

      Katso peiliin!! Et itsekkään ole mikään komistus!! Häpeä poika!!

    • Tommy--

      Niin tai sitten jotkut naiset ovat ilman vahvaa ehostusta niin hirveän näköisiä että tarvitsevat paljon meikkiä näyttääkseeen hyvältä. Yli-meikatut naiset on karmeannäköisiä. Jos on luonnonkaunis, hyvä ihoinen ja siihen päälle vielä tummat kulmakarvat ja silmäripset niin ei tarvitse pellehermanni maskia näyttääkseen hyvältä. Kaikki naiset ei ole kauniita eikä varsinkaan luonnonkauniita.

    • Tommy--

      Niin tai sitten jotkut naiset ovat ilman vahvaa ehostusta niin hirveän näköisiä että tarvitsevat paljon meikkiä näyttääkseeen hyvältä. Yli-meikatut naiset on karmeannäköisiä. Jos on luonnonkaunis, hyvä ihoinen ja siihen päälle vielä tummat kulmakarvat ja silmäripset niin ei tarvitse pellehermanni maskia näyttääkseen hyvältä. Kaikki naiset ei ole kauniita eikä varsinkaan luonnonkauniita.

    • Seksikäsblondi<333

      Moikka antti, ooks mistä päin ;) En oo saanu seksiä nyt viikkoon ja aattelin jos sult irtois ;) laita s.postis tähän niin laitan sinne sit oman kuvan numeron ja osoitteen

    • bjdysgholki

      Pakkelikerros kertoo huonosta itseluottamuksesta. Pitäisi siis miettiä miksi on niin huono itseluottamus, eikä vain lisätä pakkelia. Suurin osa teinitytöistä käyttää väärää meikkivoidetta. Sitä on liian paljon ja siksi iho näyttää kuivalta ja vanhalta ja sitten se on melkein aina liian tummaa. Näyttää hirveältä kun naamat on ihan oranssit. Jos ei osaa käyttää meikkivoidetta oikei, ei pitäisi käyttää sitä ollenkaan.

    • Jokuvaan98

      Toi on se syy miksi en voi mennä minnekkään ilman meikkiä.

    • :-----------D

      Mua turhauttaa se,että kaikki vieläkin luulevat, että tää teksti on tosi eikä trolli tai provo. Oikeesti hei.

    • tuöyhlsbdpgnsobf

      Tollaset kusipäät pitää kiertää kaukaa! Ei heru sympatiota, ei sitten ollenkaan. Tyttö on varmasti ihan nätti, mutta kaikki ei voi olla täydellisiä, kaikissa on virheitä. Elät näköjään niin pilvilinnoissa että ajattelet muutaman aknearven olevan ihan kauheaa ja möläytät siitä tyttöystävällesi joka varmasti itsekin tiedostaa sen, että hänellä on arpia hankalasta sairaudesta. Akne on ykdi pahimpia sairauksia mikä vaikuttaa niin henkisesti kuin fyysisesti. Kun elää sen hirveän paineen keskellä, niin ilkeät kommentit murskaavat vielä enemmän! Joten, haista paska Antti!

    • dreaming98

      Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olen itsekkin tyttö,jolla on maailman ihanin poikaystävä

    • Voijumalauta1

      Toivottavasti tajus erota susta, nimittäin aikamoiselta kusipäältä vaikutat. Et kelpais mulle vaikka näyttäisit kuule miltäki alusvaatemallilta. Ulkonäkö ei ole mikään maailman tärkein asia! Sä pilasit sen tytön itsetunnon, toivottavasti tajusit ees pyytää anteeks.
      Se on tärkeintä että onko sisältä kaunis ja sitä sä et kyllä ole. Sitten kun valitetaan kun joku käyttää meikkiä ja haukutaan sitä "pakkelinaamaksi" ja jos taas kyseinen henkilö ei käytä meikkiä ja hänellä on finnejä tai akne niin haukutaan "pitsanaamaksi". NIIN MITÄ HELVETTIÄ. Antakaa ihmisten näyttää siltä miltä ne näyttää. Näköjään rakastit tyttöystävääsi vain ulkonäön takia, joka taas tekee sinusta täyden paskan. KAIKELLA PAHALLA
      Toivottavasti opit kohtelemaan naisia oikein.

    • tytteli 13v

      hahhah x) ootko vittu tyhmä tai jotain
      tottakai tytöt näyttää huonommille ilman meikkiä vatipää hommaa muija
      aikas likanen temppu oli lyödä sinne vyön alle ku päätit ghuomauttaa asiasta
      vähän sama jos tyttöystäväsi ilmoittaisi peniksesi olevan turhan pieni jonka vuoksi ei huoli sinua xd

      mitä jos pyytäisit anteeeks tai jtn

    • joopajoo2

      Et näköjään halua tytöltä/naiseltasi mitään muuta kuin seksiä jos et kestä hänen todellista kauneuttaan ilman minkään laista ehostusta.naisesi ei varmaankaan halua olla mikään sinun henkilökohtainen barbi nukke mitä kuljettelet ympäriinsä vaan hänen ollessaan kauneimmillaan.itse käytän aika paljon meikkiä eikä oma mieheni juuri nähnyt minua ilman ennenkun aloimme seurustelemaan,sitten kun tämä aika koitti niin mieheni sanoi että olen todella kaunis meikillä ja ilman.varmaan se tyttö ketä loukkasit tajuaa että maailmassa on paljon hyviä miehiä jotka osaa arvostaa myös sisäistä kauneutta niinkuin oma mieheni ja löytää jonkun ihanan miehen siihen kainaloon,ja jättää tuollaiset siat nauttimaan surkeasta elämästään.

    • vinkki123

      eei mul on neuvo. Jos kävi noin nii jätä se, nii nopeesti ku mahollista. Ei sen takia että se olis ollu ''ruma'' vaan koska se ansaitsee paremman poikaystävän ku sinä. Amen

    • sdrwwqweerfgcg

      Oliko tää oikesti joku tyhmä antti vai trolli antti ? :DD

    • sdrwwqweerfgcg

      Oliko tää oikesti joku tyhmä antti vai trolli antti ? :DD

    • Syqney

      Mitäs jos sä olisitkin se jolla olis ollu paha akne ja sun tyttöystävä ei kehtasi kulkee SUN kanssas. Mieti milt susta tuntus.
      Enkä usko et olisit itsekkään täydellinen. Joten mitäs olet muita arvostelemaan.

    • aatye

      Käsittämätöntä miten tyhmä ja lapsellinen mies.

    • Anonyymi

      Toi kuulostaa hirveeltä, mutta tytöthän tekee pojille samaa asiaa kylläkin vähän eri muodossa..

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe