Saunalahti sahaa oman oksansa

Asiakaspako

"Liittymäuudistuksella" Saunalahti sahaa omaa oksaansa, koska sen asiakkaat ovat pääsääntöisesti puhelimen peruskäyttäjiä, jotka eivät "uudistusta" tarvitse, vaan edullista liittymää. Hevijuusereille on kyllä tarjolla vaikka minkälaisia vaihtoehtoja myös muilla operaattoreilla.
"Uudistus" on huono, koska tosiasiassa asikkkaan vaihtoehdot vähenevät, kun niiden pitäisi pysyä vähintään ennallaan.
Johtajat vaihtoon, jos eivät todella keksi parempia "uudistuksia".

7

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvästi saunis!

      Asiakaspako alkoi välittömästi kun irtisanoin puhelinliittymäni.
      Tässä olis kolmisen viikkoa aikaa hankkia liittymä toiselta operaattororilta. Mitäpä suosittelisitte?

      • Ahneella on pas***en

        Vaihdettu jo 2(kaksi) liittymää muualle pakkosyötön takia.3(kolmas) odottaa vaihtoa pois pakkosyötöstä.Uudet on Tele Finland perus liittymä ja toinen puhepaketti systeemillä (tarjous plussaa) kun enemmän puheluita.Toimivat sekunti laskutuksella 0,67€/kk ja puhelut 7snt/min.Paketissa vieläkin edullisemmin.
        Puhelimet kun eivät ole nettikelpoisia. Seuratkaa perässä!


    • Näin on

      Puhelimen peruskäyttöön kuuluu netti. Nythän netistä on joutunut maksamaan 5 e kk. Tulevaisuudessa 2 e kk. Aivan varmasti toisetkin operaattorit seuraavat perässä netti on ns. pakollisena liittymässä ennen pitkää aina.

      • fdgsd

        Mitä tekee netillä puhelimessa, jossa ei ole netinkäyttöominaisuutta? Tai vaikka olisikin, se on jotain wap-ominaisuuksien luokkaa?


      • Näin on
        fdgsd kirjoitti:

        Mitä tekee netillä puhelimessa, jossa ei ole netinkäyttöominaisuutta? Tai vaikka olisikin, se on jotain wap-ominaisuuksien luokkaa?

        Ei mitään tietenkään. En minäkään käytä Saunalahden kaikkia sähköpostilaatikoita vaikka niitä minulla nettihintaan kuuluu. Kännyköissä on paljon ominaisuuksia kukaan ei tarvitse niitä kaikkia. Aivan sama liittymissä operaattorille on yksinkertaisempaa asiakkaalle halvempaa veloittaa ominaisuudesta käytti tai ei. Yleensä kaikkiin palveluihin kuuluu ominaisuuksia mitä kaikki ei tarvitse veloitetaan kuitenkin.


      • Irti Saunalahdesta

        Kellä on kellä ei ! Kuka hullu muuten maksaa 5€ tarpeettomasta liittymästä? Kun puhelin ei anna myöten.Siirtykää kaikki perus eläke puhelimen omistajat muiden asiakkaiksi.


      • > Nythän netistä on joutunut maksamaan 5 e kk. Tulevaisuudessa 2 e kk

        höpöhöpö ... minulla 0,5 Mbit/s netti Nokiassani, melko kelvoton. Saunalahden "hinnankorotusverukenetti" on vain 0,25 Mbit/s


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe