nyt vittu riitti

tyttö 15+mulkkari isä

Mun faija on iha helvetin ärsyttävä. Oon 15vuotias tyttö ja mulla on jo naisen muodot ollu jo kauan ja mun isä kyylää koko aika jos esim oon seoin siihen niin peilinkin kautta näen että se tiirailee mun pyllyä ja aina jos kummarrun isää kohti nii silmät on iha jossai muual ku mun kasvois... Ne on mun tisseissä...

Mut mun vitun kaljamaha faija vaan jatkaa tota sen ahdistavaa käytöstä ja mulkoilen sitä aina ja kerran ku se taas luuli etten huomaa ja mulkkas mun tissejä niin peitin ne mun käsillä ja se vaan jatko , ei ees välitä-.-

Nyt saat*na riitti mä aion sanoo sille ens kerral eli ihan kohta ku se kaljamaha tulee kotiin ja tuijottaa taas arkoja paikkoja, oisko neuvoa mitrn asian ilmaisisin sille? Tai mikse tekee niin ja onko se väärin, kannattaakohan mun sanoo sille? Mitä mä sanoisik sille et se menis sille kalloon?

6

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suorat sanat

      Sano suoraan jos kanttis riittää. Ei se muuten sitä älyä. Inhottavaa tollanen. :/ Tai jos et uskalla päin naamaa sanoa, voitko äidilles asiasta mainita (äiti sitten juttelis tästä isälles)?

    • Tuulia tei

      Ne on ne rinnat ja naiselliset muodot niin uusia ja mielenkiintoisia asioita tytölle, että tuntuu kuin koko muukin maailma niitä ihmettelisi. Kannattaa ainakin pitää normipaitoja päällä ja jättää ne rihmankiertämät sinne nudistirannalle.

      Isäsi joko vahingossa tai tahallaan tuijottaa rintojasi.
      Jos vahingossa ja sinä ylireagoit niin ei siinä mitään.

      Jos tahallaan: Isäsihän on silloin pedofiili. Ja tuohan on melkein insestiä jos omaa tytärtä seksuaalisesti ajattelee.

      Epäilen kuitenkin, että isäsi on havahtunut, kuinka tyttärensä on "yhtäkkiä 15 vuodessa" kasvanut naiseksi. Muistelee ehkä niitä aikoja kun olit vauva, taapero jne. Miettii omaa kadonnutta nuoruuttaan, laskeskelee onko ollut hyvä isä... ja samalla on katse lasittuneena kaukaisuuteen -ja sinä rintoinesi seisot siinä nojatuolin edessä?

      Oli kummin tahansa, itse olin seksuaalisesti niin herkkä teini-iän alussa, että koin kyllä muidenkin kuin vain isäni katsovan muuttunutta olemusta tavalla, joka minua ahdisti. Ehkä se kuuluu ikään, sillä nyt muistellessani missään ei ollut mitään seksuaalista, ei katseessa, ei puheessa, ei missään.

      Tsemppiä, kyllä se siitä ohi menee kun tulet sinuiksi uuden naisellistuneen olemuksesi kanssa ja ympäristösikin tottuu siihen. Nyt saat paljon huomiota, mutta yritäpä saada sitä enää kolmenkympin jälkeen...

    • Arkoja paikkoja :D

      Sulla näyttäisi olevan aika huono isäsuhde. Taitaa olla provoa koko aloitus. Muuta pois kotoa, jos et halua olla "kaljamahan" elätettävänä.

      • tyttö 15+mulkkari isä

        En oo provo, ja 15 vuotiaana ei saa asuu yksin et vähintään vuos tätä on kestettävä-.-


    • jassoo123

      Hei, uskon että on ahdistavaa. Jos uskallat kysy suoraan miksi hän tuijottelee ja ettet pidä siitä. Jos jatkuu tai pahenee, niin puhu jollekin luotettavalle aikuiselle, älä murehdi yksin, tsemppiä aikuistumiseen!

    • terkkarille mars mar

      No eipä ole kivaa käytöstä. Kysy siltä mitä se kyttää? Jos kysymisestä huolimatta touhu jatkuu, mene koulusi terkkarille juttelemaan, että sua harmittaa tämmöinen. tai sano äidille. Ei sun tarvitse tuollaista sietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2515
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1619
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1373
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1229
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      319
      963
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      79
      860
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    Aihe