Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään.
Minä niin haluaisin ja tarvisin sulta halia just nyt. Varmasti tulis itku, jos sun kainaloon pääsisin.
Mutta ei se auta, yksin on pärjättävä...
Toivottavasti sulla on ollut parempi päivä...
Huono päivä
18
1558
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuu vaa hallaa mua rakas Suvi!!
- Anonyymi00002UUSI
Rakas ystävä Suvi! Koska me antaudutaan rakkauden vietäväksi?? Voi Suvi!! Itken vuoksesi!
- Anonyymi00003UUSI
❤️
- Anonyymi00004UUSI
Ihanuus M nainen voi tulla huomenna kainaloon jos on paikalla
- Anonyymi00005UUSI
Minulla on ollut hyvä päivä ja mielelläni tekisin sun päivästä paremman ja yrittäisin helpottaa oloasi. Laittaisit vaan rohkeasti viestin. Lupaan tarttua siihen kuin hukkuva pelasturenkaaseen. Saat olla kainalossa ja halauksessa niin pitkään kuin tarvitsee.
- Anonyymi00006UUSI
Olis niin ihana. Mutta tiedän kyllä, että hän ei ajattele minusta noin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olis niin ihana. Mutta tiedän kyllä, että hän ei ajattele minusta noin.
Voitko sitten lopettaa tuon länkytyksen?
Sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Sama🥹🥹🥹Tunnen himoa ja kaipuuta ja halua ja tarvitsen ja olenko tarpeeksi.
On ollut vaikea päivä, tulevat samanlaisia…. - Anonyymi00010UUSI
Katsoin kuvia tänään, en ole tehnyt sitä aiemmin. Olikohan virhe.
- Anonyymi00011UUSI
KYLLÄ MINÄ TIEDÄN, ETTÄ SINULLA JA TYÖKAVEREILLA JOTKA OVAT MIEHIÄ ON RASKASTA OLLA TÖISSÄ, KOSKA ME VAIMOT EI OLLA TEIDÄN TYÖKAVEREINA TÖISSÄ HUOLEHTIMASSA, ETTÄ MEIDÄN MIEHET TEKEE VARMASTI TÖITÄ EIVÄTKÄ HAISE HIELLE JA PASKALLE SEKÄ NÄYTTÄVÄT TÖISSÄ KOMEILTA HAALARIT PÄÄLLÄ, KOSKA ME VAIMOT HUOLEHDITAAN OMISTA MIEHISTÄMME!
Meidän miehet voi huolehtia meistä vaimoista, että mekin näytetään HEIDÄN SILMISSÄ EDUSTAVILTA NIIN HEIDÄN TYÖPÄIVÄT HUOMATTAVASTI KEVYEMMÄT!- Anonyymi00013UUSI
Lisään tähän, että jos minulle laitetaan vähän isommat tissit niin EI HUOMAA SITTEN, että minä olen sinun pullukka vaimo vaan minähän näytän paljon LAIHEMMALTA SITTEN.
Jos minun selkä väsyy niin sinähän voit kävellä minun selän takana ja kantaa niitä tissejä niin ei väsy selekä ja nehän on vähän niin, kuin MEIDÄN KAKSOS-TYTÖT.
Sinun työkavereiden vaimotkin voi hommata samanlaiset kaksos-tytöt niin ollaan koko perheen voimin töissä ja ei varmasti ole RASKASTA EIKÄ TULE EDES TÖISSÄ STRESSIÄ! - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lisään tähän, että jos minulle laitetaan vähän isommat tissit niin EI HUOMAA SITTEN, että minä olen sinun pullukka vaimo vaan minähän näytän paljon LAIHEMMALTA SITTEN.
Jos minun selkä väsyy niin sinähän voit kävellä minun selän takana ja kantaa niitä tissejä niin ei väsy selekä ja nehän on vähän niin, kuin MEIDÄN KAKSOS-TYTÖT.
Sinun työkavereiden vaimotkin voi hommata samanlaiset kaksos-tytöt niin ollaan koko perheen voimin töissä ja ei varmasti ole RASKASTA EIKÄ TULE EDES TÖISSÄ STRESSIÄ!Lisään tähän, että positiivinen asiahan on sentään se, että minä olen VAIN MIEHENI VAIMO EN TYÖKAVERI JA MIEHENI SEKÄ HÄNEN TYÖKAVERIT JOTKA OVAT MIEHIÄ VOIVAT OPETTAA ITSE MEIDÄT VAIMOT TÖIHIN SEKÄ SANOA MIHIN HOMMIIN HE EIVÄT HALUA OMIEN VAIMOJEN TULEVAN VAAN HE HOITAA NUO MIESTEN KANSSA.
ME VAIMOT VOIDAAN VAIKKA SIIVOOTA SILLÄ AIKAA ASEMALLA NIIN EI TARVI SIIVOOJIEN VALITTAA, KOSKA HEIDÄN PITÄÄ KÄYDÄ SIIVOOJINA POLIISIEN TYÖPAIKOILLA SIIVOAMASSA!
SEKIN ON VALTIOLLE SÄÄSTÖÄ, KUN MIEHENI VAIMONA ALAN TYÖLLISTÄMÄÄN MEITÄ POLIISIEN VAIMOJA TÖIHIN.
MEIDÄN MIEHET VOI LUOPUA LOUNAS-SETELEISTÄ, KUN HEIDÄN VAIMOT MENEE HEIDÄN TYÖKAVEREIKSI TÖIHIN HUOLEHTIMAAN, ETTÄ MEIDÄN MIEHET SAAVAT TÖISSÄ RUOKAA.
MINULLA ON SENTÄÄN TYÖKOKEMUSTA HAALAREIDEN PESUSTAKIN ELI PESULA LASKUT SAADAAN POIS, KUN ME VAIMOT HOIDETAAN MIESTEMME TYÖKAVEREINA PYYKITKIN.
EI TARVI MIETTIÄ, ETTÄ VUOTAAKO TYÖPAIKAN TIEDOT, KUN VAIMOT MIESTENSÄ TYÖKAVEREINA HUOLEHTII ASIOISTA! - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lisään tähän, että positiivinen asiahan on sentään se, että minä olen VAIN MIEHENI VAIMO EN TYÖKAVERI JA MIEHENI SEKÄ HÄNEN TYÖKAVERIT JOTKA OVAT MIEHIÄ VOIVAT OPETTAA ITSE MEIDÄT VAIMOT TÖIHIN SEKÄ SANOA MIHIN HOMMIIN HE EIVÄT HALUA OMIEN VAIMOJEN TULEVAN VAAN HE HOITAA NUO MIESTEN KANSSA.
ME VAIMOT VOIDAAN VAIKKA SIIVOOTA SILLÄ AIKAA ASEMALLA NIIN EI TARVI SIIVOOJIEN VALITTAA, KOSKA HEIDÄN PITÄÄ KÄYDÄ SIIVOOJINA POLIISIEN TYÖPAIKOILLA SIIVOAMASSA!
SEKIN ON VALTIOLLE SÄÄSTÖÄ, KUN MIEHENI VAIMONA ALAN TYÖLLISTÄMÄÄN MEITÄ POLIISIEN VAIMOJA TÖIHIN.
MEIDÄN MIEHET VOI LUOPUA LOUNAS-SETELEISTÄ, KUN HEIDÄN VAIMOT MENEE HEIDÄN TYÖKAVEREIKSI TÖIHIN HUOLEHTIMAAN, ETTÄ MEIDÄN MIEHET SAAVAT TÖISSÄ RUOKAA.
MINULLA ON SENTÄÄN TYÖKOKEMUSTA HAALAREIDEN PESUSTAKIN ELI PESULA LASKUT SAADAAN POIS, KUN ME VAIMOT HOIDETAAN MIESTEMME TYÖKAVEREINA PYYKITKIN.
EI TARVI MIETTIÄ, ETTÄ VUOTAAKO TYÖPAIKAN TIEDOT, KUN VAIMOT MIESTENSÄ TYÖKAVEREINA HUOLEHTII ASIOISTA!Lisään, että ei ole poliisien vaimot jotka vuotaa asioita vaan toiset jotka kulkee siellä töissä.
Ei se sitä tarkoita, että jos minun äitini kertoi minulle mieheni työpaikkaan liittyviä asioita, että KAIKKI JOTKA OVAT ÄITEJÄ/MUMMOJA SAAVAT PUHUA MIEHENI TYÖPAIKKAAN LIITTYVISTÄ ASIOISTA MINULLE TAI MINUN ÄIDILLE JOKA KERTOO MINULLE, KOSKA HÄN KUULUU MINUN JA MIEHENI PERHEESEEN.
Mieheni työkaverin vaimo on töissä sellaisessa paikassa jossa hän keskustelee myös MEIDÄN PERHEEN ASIOISTA.
Asiat pysyvät meidän perheen sisällä, koska meillä on iso perhe ja minä olen käynyt mieheni työkaverin vaimon luona terveyskeskuksessa, koska piti käydä huuhtelemassa korva. Katos kuulo toisesta korvasta ja minä menin päivystykseen sen takia.
Tietenkin HUUTAMALLA KESKUSTELIN, koska MINÄ EN KUULLUT OMAA ÄÄNTÄNI ENKÄ HOITAJAN ÄÄNTÄ. Lääkäri tuli katsomaan ja minä sanoin hänelle, että : Olen sitä korvaa kaivanut tikulla, koska minä tunne sen ja tiedän, että se tulee pois kun saan vaan siitä kiinni.
Psoriaasis oli syy miksi korva oli mennyt tukkoon.
Minä sain ajan mieheni työkaverin vaimolle ja hän sanoi minulle, että : Tuu seuraavalla kerralla suoraan niin minä hoidan jossain välissä niin ei tarvi puoli kuurona huutaa täällä!
Minä en tiennyt, että hän on siellä töissä. Hän kuuluu myös perheeseen ja hänen isänsä sekä minun isä ovat vanhoja tuttuja valtion hommista.
Sille ei voi mitään, että MINUN JA MIEHENI PERHE ON YLLÄTÄVÄN ISO VAIKKA ME ASUTAAN PIENESSÄ KYLÄSSÄ SUOMEN LAPISSA.
EI MEKÄÄN TIEDETTY MIEHENI TYÖKAVERIN VAIMON KANSSA, ETTÄ ME, MEIDÄN MIEHET SEKÄ MEIDÄN ISÄT JOTKA OVAT KYLÄN MIEHIÄ OVAT ONNISTUNEET LOUKKAAMAAN KUNNIOITA MYÖS VAIMOJENSA KANSSA JOTKA OVAT MEIDÄN ÄITEJÄ! - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lisään, että ei ole poliisien vaimot jotka vuotaa asioita vaan toiset jotka kulkee siellä töissä.
Ei se sitä tarkoita, että jos minun äitini kertoi minulle mieheni työpaikkaan liittyviä asioita, että KAIKKI JOTKA OVAT ÄITEJÄ/MUMMOJA SAAVAT PUHUA MIEHENI TYÖPAIKKAAN LIITTYVISTÄ ASIOISTA MINULLE TAI MINUN ÄIDILLE JOKA KERTOO MINULLE, KOSKA HÄN KUULUU MINUN JA MIEHENI PERHEESEEN.
Mieheni työkaverin vaimo on töissä sellaisessa paikassa jossa hän keskustelee myös MEIDÄN PERHEEN ASIOISTA.
Asiat pysyvät meidän perheen sisällä, koska meillä on iso perhe ja minä olen käynyt mieheni työkaverin vaimon luona terveyskeskuksessa, koska piti käydä huuhtelemassa korva. Katos kuulo toisesta korvasta ja minä menin päivystykseen sen takia.
Tietenkin HUUTAMALLA KESKUSTELIN, koska MINÄ EN KUULLUT OMAA ÄÄNTÄNI ENKÄ HOITAJAN ÄÄNTÄ. Lääkäri tuli katsomaan ja minä sanoin hänelle, että : Olen sitä korvaa kaivanut tikulla, koska minä tunne sen ja tiedän, että se tulee pois kun saan vaan siitä kiinni.
Psoriaasis oli syy miksi korva oli mennyt tukkoon.
Minä sain ajan mieheni työkaverin vaimolle ja hän sanoi minulle, että : Tuu seuraavalla kerralla suoraan niin minä hoidan jossain välissä niin ei tarvi puoli kuurona huutaa täällä!
Minä en tiennyt, että hän on siellä töissä. Hän kuuluu myös perheeseen ja hänen isänsä sekä minun isä ovat vanhoja tuttuja valtion hommista.
Sille ei voi mitään, että MINUN JA MIEHENI PERHE ON YLLÄTÄVÄN ISO VAIKKA ME ASUTAAN PIENESSÄ KYLÄSSÄ SUOMEN LAPISSA.
EI MEKÄÄN TIEDETTY MIEHENI TYÖKAVERIN VAIMON KANSSA, ETTÄ ME, MEIDÄN MIEHET SEKÄ MEIDÄN ISÄT JOTKA OVAT KYLÄN MIEHIÄ OVAT ONNISTUNEET LOUKKAAMAAN KUNNIOITA MYÖS VAIMOJENSA KANSSA JOTKA OVAT MEIDÄN ÄITEJÄ!Kirjastolle en kelvannut töihin edes ilmaseksi niin pitäkööt palvelunsa, mutta EI TARVI MAKSAA MYÖSKÄÄN KUNNIALLISVEROJA JOILLA KUNNAN KIRJASTOAKIN PIDETÄÄN YLLÄ!
En näe edes tarvetta palata SYKSYLLÄKÄÄN ASIAAN.
Yhteistyö toimii sentään heidän kanssa jotka ymmärtää, että minun kanssa kannattaa tehdä yhteistyötä.
LÖYTÖELÄINTARHAN PITÄJÄN KANSSA EI MIEHENI KYLLÄ YHTEISTYÖTÄ TEE EDES POLIISINA VAIKKA LÖYTÖELÄINTARHAN PITÄJÄ HEHKEÄNÄ SINKKU BLONDI NAISENA NIIN VÄITTÄÄ!
Minä tein rikosilmoituksen hänestä ja pukkasin itseni kunnian loukkaus sakko vankina vankilaan tuon jälkeen.
Mieheni sanoi minulle, että : NYT KYLLÄ VOISIT KUNNIOITTAA MINUA JA MENET VANKILAAN LOMALLE OPETTELEMAAN IHMISOIKEUKSIA!
Sen jälkeen hän ilmoitti vasta, että minä olen hänen vaimo!
Noin saattaa käydä miehelle joka stalkkaa vaimoa eikä kerro edes nimeään!
Vaimo ampuu panostajana suoraan perseelle, koska nimi oli meidän suhteessa TÄRKEIN TEKIJÄ.
Mieheni varmaan oppi KERRALLA, että hänen vaimonsa tuntee kyllä miehensä ja hän ei LUE MITÄ MIESTEN RINNASSA LUKEE.
Miehet kertoo nimensä itse jos he haluavat, että minä tiedän hänen nimensä.
Mieheni kyllä KERJÄS TUOTA, mutta ehkä on hyvä rangaistus vaimo joka VAIMONA VOI TULEVASSA HUUTAA MIEHELLE, että : KUULE NYT PISTÄT SEN MAKKARAN HYLLYYN TAKASIN TAI MINÄ KÄYN HAKEMASSA KAIKKI TÄYTEKAKUT MITÄ HYLLYSTÄ LÖYTYY JA SINÄ MAKSAT NIIN VOIDAAN KESKUSTELLA ASIASTA KOTONA.
- Anonyymi00012UUSI
voi sentään, mutta tuollalailla osoitteettomasti aloittamalla saat lohtua monelta, no ehkä sitä kaipaatkin, koita pärjätä, itsekin töissä😁
- Anonyymi00014UUSI
Pakko jaksaa!
- Anonyymi00016UUSI
Pakko painaa pitkää päivää!
🛌💤 - Anonyymi00019UUSI
Laura tahtoo Antarktikselle Trumpin käsipuoleen. Kippis! ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253805Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283550Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42240- 1111638
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181548Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241299Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 86741