Yksinhuoltajasta on poikamiehelle?? :)
Kerro sitten, mitä iloa?
16
73
Vastaukset
- Oasis
Riippuu yksinhuoltajasta sekä poikamiehestä. Jos hyvin käy, heistä voi olla toisilleen äärimmäisen paljon iloa.
- vili.
Only in your fantasy...!
Hähä! :D - Oasis
vili. kirjoitti:
Only in your fantasy...!
Hähä! :DVoi älä sä mun fantasioista huolehdi :)
- äitisi
opettaa tavoile ;)
Heidät on alussa yhdeksi luotu mutta eräiden koukeroiden takia saavat vasta nyt toisensa.
- Oasis
Voi, ihana vastaus...
Oasis kirjoitti:
Voi, ihana vastaus...
:) näen pientä kyynisyyttä tuossa em, mut ehkä se on oikeasti totta joillekin :)
- Oasis
sxthsens kirjoitti:
:) näen pientä kyynisyyttä tuossa em, mut ehkä se on oikeasti totta joillekin :)
No mutta se oli silti mun mielestä ihana vastaus :)
Mun täytyy tunnustaa, että oon jossain murjotun sydämeni pohjukoilla romantikko, joskin se on nyt hyvin, hyvin kadoksissa oleva piirre tällä hetkellä mutta haluan uskoa, että sentään joidenkin kohdalla noita happy end-rakkaustarinoita tapahtuu. Oasis kirjoitti:
No mutta se oli silti mun mielestä ihana vastaus :)
Mun täytyy tunnustaa, että oon jossain murjotun sydämeni pohjukoilla romantikko, joskin se on nyt hyvin, hyvin kadoksissa oleva piirre tällä hetkellä mutta haluan uskoa, että sentään joidenkin kohdalla noita happy end-rakkaustarinoita tapahtuu.Ei mtn kyynisyyttä vaan perussetti toisella kierroksella paarustaville :D
- ei aina näin
Yksinhuoltaja voi olla myös mies :DDDDDDDDDDDDDD
- työlästä
Ei tarvi harrastaa seksiä, kun on lapset jo valmiina.
Pöh höh :) Mä en kysyny tätä.
Mieti vaan kotonasi sitä :)- olet ap
Mitä siinä on pahaa, tunnusta vaan sä se olit!
- Poikamies^
Kerran olen seukannut ja asunutkin yh-naisen kanssa mutta huomasin että olisi pitänyt elättää toisen lapsia niin siinähän meni muutenkin sukset ristiin että silleen..
Ja suhde oli alusta saakka muutenkin sitä että.... lapset sitä, lapset tätä, lapset sinne, lapset tänne, lapset lapset lapset lapset......ei ********, ketä tuollaista jaksaa saatika haluaa!!!!!! joskus ehkä sitten jos en muuta saa mutta nyt ei kiitos ei todellakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786