Joku rasittava, jo lopettanut palstalainen, joka on valitettavasti syntynyt uutestaan?
Kuka on Oasis?
16
54
Vastaukset
- Jaah..
Musta tukka ja oranssi takki.. En usko.
- Hmmmmm.
Quiterie???
Mukava ja tervejärkinen nainen tuntuu olevan. Keidas jollekin tasokkaalle miehelle, jota tuskin kyllä täältä löytyy :>
- Onhan täällä
lifemocker ja deft.
Onhan täällä kirjoitti:
lifemocker ja deft.
Alfuus on naisen silmässä. Oasis itse listannee, jos haluaa, laatumiehet tältä jumalan hylkäämältä saitilta :)
- vibra-täti
HEHHEH sulle Vibra
lepakko kellotapulisssasiheheheheheheheh vibra-täti kirjoitti:
HEHHEH sulle Vibra
lepakko kellotapulisssasihehehehehehehehLepakot käy, en ooo ahdasmielinenheheheheheh
- Oasis
Kiitos, olipa kauniisti sanottu. Pääsit ensimmäiselle sijalle alfalistalla... ;)
Oasis kirjoitti:
Kiitos, olipa kauniisti sanottu. Pääsit ensimmäiselle sijalle alfalistalla... ;)
Kiitos, lista ei ehkä ole pitkä mutta sitäkin tasokkaampi =)
- ehehehe......
Oasis kirjoitti:
Bravo.bravi on myös tuttu vuosien takaa, etenkin quiterielle..
ehehehe...... kirjoitti:
Bravo.bravi on myös tuttu vuosien takaa, etenkin quiterielle..
Ai, oliko mulla kiihkeä suhe quiterien kanssa?
- hmm..hmm..
bravo.bravi kirjoitti:
Ai, oliko mulla kiihkeä suhe quiterien kanssa?
Jos olisit niin uusi kuin esität, et tietäisi kuka on Quiterie.
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Kiitos, lista ei ehkä ole pitkä mutta sitäkin tasokkaampi =)
Tasoa on ehdottomasti pidettävä yllä :)
hmm..hmm.. kirjoitti:
Jos olisit niin uusi kuin esität, et tietäisi kuka on Quiterie.
Noin elokuulta 2011. Kyl on serlokki sinä aikana quiterien nimi vilahdellut. If u don't mind.
- Oasis
Miksi ihmeessä se sinua kiinnostaa?
Jätä hyvä ihminen kirjoitukseni lukematta, jos ne ärsyttävät. Täältä takuulla löytyy omaan makuusi sopivia kirjoituksia yllin kyllin. - S Etämies
Oletin melkoisen jyvällä
Oasis on Tuussa valmistettu maailman suuin pasiseriristeilijjä
jonkasisar aluken valmistamiseen ei hallitusa antanut lainaa24000työvuttaa
autakorille.
Nykykynen Oasisiviittaasuureefyysisen substansiin ja järjerttömän pitkäta femupskanjauhamiset....................Riittaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062426Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231760Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191406- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853