Missä taas vika kun sähköposti ei toimi pyörii vaan se ympyrä ympyrää koko ajan eikä aukaise postia?
Sähköposti ei toimi?
13
864
Vastaukset
- käyttäjänne
Samaa ihmettelen minäkin :o, mikä on vikana??? Tiedotusta kiitos
Kolmeen päivään en ole päässyt postiini. suomi24 usein häiriöitä, liekö samaa muilla?
Hei,
sähköpostipalvelussa on tosinaankin ollut hitautta viime aikoina. Selvittelemme tämän syytä ja pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman pian.
Pahoittelemme hitaudesta aiheutunutta haittaa.
Terveisin,
Piia
Suomi24KOITTAKAAHAN LAITAA JO TOIMIMAAN !!
YMPYRÄ VAAN PYÖRII MUTTA EI AUKEA POSTIT ....
MIKÄ SIELLÄ NYT TÖKKII,LAITTAKAA VEHKEENNE KUNTOON !- tuittu3
itsellä toimii IE:llä muttei Firefoxilla ollenkaan...
- johann
Eipä toimi meikäläisenkään sposti, lataa vain. Ollut jo useamman
päivän pois pelistä. - odotan vastaustanne
Hei!
Yritin avata Suomi 24 Pyhäjärvi
Sanotaan, että tarkista osoite.
Täälläpäin pitäisi kaiken toimia, kuten aikaisemmin. Mikä vikana? - huorala
Eipä teillä taaskaan nämä postit toimi
Minulla ei ole taaskaan posti auennut moneen päivään!! Lataa mutta ei aukase posteja!!??? mikä mättää!!!???
Taas tökkii posti! Ei aukase,lataa vaan! Missä mättää!!???
- ongelmamagneettivuodatus
Minä kun yritän kirjautua sisälle postiin viskaa takaisin etusivulle jossa olen kirjautuneena, mutta ei anna mennä postiin postiin! Miehen suomi24 posti kyllä toimii. Itselläkin ois kiire ja pakko saada toimimaan juuri tuo sähköposti!
- rane925
perseestä' kunei toimi
Taaskaan ei toimi! Olen tätä paskapostia säilöny vain sen takia että olen käyttänyt sitä varmaan 15 vuotta, nyt rupeaa riittämään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1333841Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va201793Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos341664Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3181495Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201423Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi421356Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy771019Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti161014Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä131983- 75906