Suomi 24 Sähköposti ei toimi

Olen taistellut tämän aamupäivän , kun suomi24 sähköpostiin ei pääse.
Olen yrittänyt monilla selaimilla ja tulos sama, jää vain lataamaan ja muuta ei sitten tapahdukaan.

Ihmettelen miksi näitä `bukeja´ on tuon tuostakin.
Esim. hotmail...mtv-3 ja monia muita ilmaisia sähkäreitä kun kaverit käyttää, niin mitään ongelmia ei ole ollut juuri milloinkaan.
Onko muilla vastaavaa ongelmaa????????????
6177
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Joo ihan samaa tekee minullekin.
Olen laittanut jo monesti asiakaspalautetta....Mitään ei tapahdu. Ihan naurettavaa.
Kokoajan vain sama tiedote, että èi tue uutta expluer selainta

Voi herrajumala kun ei tue muitakaan.
Minusta tämä on asiakkaiden ala-arvioimista ja täysin välinpitämätöntä toimintaa.
Nyt riitti minulle.
Muutan sähkärit muille palveluntarjoajille.

Äänestä

Hei,

Sähköposti tosiaan ei toimi uusimmalla Internet Explorer 10 -versiolla. Suosittelemme käyttämään jotain toista selainta.

Kun raportoitte Suomi24:ssä havaituista ongelmista, meille olisi suureksi avuksi jos kertoisitte aina:
1. millä selaimella ongelma ilmeni
2. koska ongelma ilmeni
3. miten ongelma ilmeni (mitä tapahtui, mitä ruudulla näkyi)

Terveisin,
Elina
Suomi24

Äänestä
  • Tuohonkin voisi laittaa linkit palautteen antamiseksi.

Äänestä

Missä oikein vikaa, kirjaudun normaalisti; ok, klikkaan postia.. ei avaa lataa ja lataa eikä mitään tule vaan sivu muuttuu aivan planloksi. Tätä tehnyt jo alkuviikostalähtien. Tapletilla voin kyllä lukea sähköpostin eikä mitään ongelmia. Onko Firefoxin kans jotain tekemistä?

Äänestä

ei toimi ei, ei koneella(millään selaimella), ei puhelimella.
olis kiva saada toimimaan 3kk toimimattomuuden jälkeen

Äänestä

Kommentoi aloitusta

markku25 kirjoitti:

Olen taistellut tämän aamupäivän , kun suomi24 sähköpostiin ei pääse.
Olen yrittänyt monilla selaimilla ja tulos sama, jää vain lataamaan ja muuta ei sitten tapahdukaan.

Ihmettelen miksi näitä `bukeja´ on tuon tuostakin.
Esim. hotmail...mtv-3 ja monia muita ilmaisia sähkäreitä kun kaverit käyttää, niin mitään ongelmia ei ole ollut juuri milloinkaan.
Onko muilla vastaavaa ongelmaa????????????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu