Kohta itsemurha

epätoivoinen

Mikä neuvoksi, kun naapurinani asuu hirveä niuhottaja. Jos kävelee varpaillaan kerran huoneen poikki, hän tekee saman tömistellen 10 kertaa. Onneksi asun yksin, niin puhetta ei kuulu, paitsi kun soitan puhelimella. Yleensä vain makaan hiljaa sängyssä, etten häiritsisi, silloinkin hän saattaa alkaa yhtäkkiä hakata lattiaa aivan täysillä jollain esineellä jopa keskellä yötä. Äänieristys tässä talossa on niin huono, että esim. aivastus kuuluu kuin kaiuttimesta. Olen ajatellut vaihtaa asuntoa, mutta auttaisiko se mitään? Olen itse valtaosan ajasta pois kämpältä, vaikka olen eläkeläinen, mutta naapurini ei poistu sieltä ikinä. En käsitä mikä häntä vaivaa. Olen ajatellut itsemurhaa varmaan sata kertaa tämän takia, mutta olen myös ajatellut että entä jos en häiritsekään naapuria niin paljon kuin luulen, vaan hän vain toivoo että muuttaisin pois. Silloinhan hän saisi tehdessäni itsemurhan juuri sen mitä halusi. Olen puhunut tästä hoitajienikin kanssa, ja he toistelevat vain että minun pitäisi ottaa rauhoittavaa lääkettä ja kuunnella musiikkia kuulokkeilla, jos hän meluaa, naputtelee, koputtelee, tms. Mutta kun pelkään saavani häädön! Ei kai siihen tarvita kuin yksi ilmoitus häneltä, että olen melunnut liikaa. Asuin lapsena omakotitalossa ja kun on tottunut sellaiseen, on tämä yhtä helvettiä. Onko edes olemassa kerrostaloja joissa olisi parempi äänieristys. Omakotitaloon minulla ei työkyvyttömyyseläkeläisenä ole mitenkään varaa. Olen aina välillä sairaalassa hoidossa ja vaikka siellä raskasta, koska olen kuntoutusosastolla missä vaaditaan paljon työntekoa, olen ajatellut hakeutumista sinnekin, etten vain tekisi itsemurhaa. Olen voittanut itsemurha-ajatukset jo 6 vuoden ajan mutta nyt alkaa tuntua etten enää jaksa. Aiemmin itsemurha-ajatukset johtuivat aivan muista syistä. Ne ovat nyt poistuneet, mutta tilalle on tullut tämä naapuriongelma, josta tuntuu etten selviydy:( Toivottavasti keksitte jotain apua tähän, itse en keksi eivätkä harvat kaverinikaan.

7

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa on nykyään

Liikaa sekopäitä, jotka eivät käy missään. Ovat kotona 24/7 koko ajan siis,
      heillä on pään sisällä demoneita ym. riivaajia, jotka kehoittavat heitä olemaan
      muita kohtaan pahoja. Heillä ei ole itsellä elämässääm mitään muuta, kuin
      tyhjyyttä, pelkkää pahaa oloa, jota he purkavat sairaalla tavalla.
      Kerrostaloasuminen on turhauttavaa, kun on niin huonot äänieristykset
      ja juoppoja sekä huumehörhöjä joka paikka täynnä. Olen itse
      harkinnut oman työpaikan irtisanomista ja maalle muuttamista.
      Voimia sinulle, koitan itsekin jaksaa, vaikka ei tämä hauskaa
      olekaan,

• ;):)_):)

Vitun hieno tarina sekopoltsit,;):):):):):)

• ...........

sulla se toi vitutus on semmosta kroonista laatua )).

• Naapuri lopettakoon

Ei auta asiaan mikään muu kuin muuttaa rivariin tai palvelutaloon. Minukin yläpuolella alkaa koko yön kestävä marssi ja vasaralla hakkaus aina klo 22. Itse kuljen hyvin hiljaa etenkin yöllä varpailani etten häiriötä aiheuttaisi. Valvoessani yön tunteina naapurini takia olen ajatellut laittaisinko hänen hampaansa toiseen asentoon ?

• Varsinkin kaupungin

Asunnoissa riittää häiriköitä ja sekopäitä joka lähtöön. Valituksia ei paljoa lueta, eikä huomioida. Käytännössä mitä enemmän palveluita ja menoja leikataan, sitä enemmän hulluja asuntoihin ilmestyy. Jos joku saa vapaan asunnon kaupungilta, tarkoittaa se ylernsä sitä, että hullujen sekopäiden seuraksi sitä joutuu. Halpa vuokra, hullut naapurit.

• Muuta hemmettiin tarkan naapurisi lähettyviltä johonkin mukavaan paikkaan, tutustut uusiin kivoihin ihmisiin. kesä ja ihana elämä edessä kun et anna masennuksen viedä sinua typerillä asioilla pohjalle!

• Talkkari-Sepon talo

Olisipa ihanaa, jos taloyhtiöissä olisi palkatut talonmiehet niinkuin vanhoihin hyviin aikoihin. Heidän niskaansa saisi kaataa kaiken naapurien häirinnän mihin vuorokauden aikaan tahansa. (Isännöitsijät kun nykyisin eivät korvaansa lopsauta millekään.)

Tosin enpä usko, että kovin moni uskaltautuisi kyseiseen työhön. Täytyisi varmaan olla joku taistelulajikoulutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7503
    2. 92
      5290
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      82
      4956
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      135
      4343
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3110
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2739
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      46
      2732
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      55
      2322
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      11
      2299
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1890
    Aihe