oon 11v ja painan 50kg!!!

Alhainen itsetunto

Must tuntuu et oon lihava,vatsa pömpöttää ja murrosikä on alkanut. Olen siis n.150cm ja 50/55kg.
Ittelläni on itsetunto 0:assa ja koulu uinnit ovat kuin painajaisia.
Toivoisin että autatte ja ASIALLISIA VASTAUKSIA KIITOS!

12

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 v tavis tyttö

      Kun kasvat, eikä painoa tule lisää, hoikistit. Itse olen nyt 170 cm pitkä ja painan 50 kg. Olen ruumiinrakenteeltani siroluinen tyttö.

      • alhainen itsetunto

        Kiitos


    • 11v.

      OOn 155cm pitkä ja painan n.52kg.

    • Pidarra

      Oon 143cm pitkä ja 70 kg...

      • 15w oleva tyttö

        ittellä on samanlaisia tuntemuksia kun sinulla oon 153cm ja painoo on 54kg.ajatuksena ois saada vyötäröö ja ehkä reisiä kapeemmaksi.toisaalta urheilen paljon ja erityisesti jalat on painavat koska ovat lihaksikkaat ja oon niihin aika lailla tyytyväinen.kasvupyrähdys on suurimmilta osin loppu,enkä näe itse ainakaan muita vaihtoehtoja kuin laihduttaminen...n.52-53kg ois ittel tavotteena.
        Joo meni aiheesta vähän ohi mut kasva ensin ja mieti sitten laihdutatko vai et :)


    • Käskyjä

      No oot sä vähä yli painone sori:/ oon ite poika 160 pitkä ja painan ALLE 50 kg harrastan urheiluu.

    • JokainenOnUniikki

      Muista, että sinä olet enemmän kuin kehosi :) Olet kaunis sielu ainutlaatuisessa kehossa, arvosta molempia. Iloitse ja ole ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet, ei ole ketään samanlaista! Älä KOSKAAN vertaa itseäsi toisiin, vaan kanna itsesi ylpeänä ja tietoisena siitä, että olet aivan yhtä ihana ja upea kuin kuka muu tahansa. Ulkokuori ei kerro ihmisestä mitään.

      Vaali sisäistä ja ulkoista kauneuttasi, sinulla on molemmat, kuten meillä kaikilla! :)

    • Oonkolädki

      Täytän koht 12 ja oon pitkä 155cm ja painan 47

    • MirandaUusi

      Ooot laiha, et läski. Siis herää jooooo siiiittäääääää nyyyyyyy!!! Ja jos oot muka, nii liiku liiku,äläkä tarkoituksella provosoi.

    • Jos nyt jotain haluat tehdä asialle niin kannattaa vanhempien kanssa miettiä ruokavaliota ja alottaa pari kertaa viikossa harrastaa jotain liikuntaa.. Frisbeegolffia, jalkapalloa, juoksua tms.
      Ei kannata masentua, jos paino ei laske. Kannattaa ennemmin keskittyä lajissa kehittymiseen niin urheilustakin tulee mieluisempaa. Tuo paino ongelma ratkeaa sitten siinä samassa :)

    • Anonyymi

      Mulla on ihan sama juttu, täytän ihan just 11. Tunnen itseni hyvin läskiksi ja olen yrittänyt laihduttaa, mutta ei auta.. En ole oikein saanut selville olenko ylipainoinen vai normaalipainoinen. Kaverini ovat paljon laihenpia ja kevyempiä

    • Anonyymi

      9v 39kg ja 141cm
      Kaverit on laihempii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe