ryppyvoide

44v.

onko kellään kokemuksia D-Age ryppyvoiteesta? Lupaavat että nuortuu 10v. kolmessakymmenessä päivässä.

12

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no huh huh!!

ei voi pitää paikkaansa.eihän nyt joku voide saa ihmistä nuortumaan ja se joka tollaseen uskoo,laittaa rahansa hukkaan.

• kaikkea roskaa
    • 44v.

Avitcid on tuttu käytin vuoden acneen. Mut tässä iässä haluais sen ihmevoiteen joka poistais kaikki rypyt ilman kuorintaa ja ruiskeita mut se taitaa olla turha toivo....

• beutify jälleen

Tämä on taas uudella nimellä huijausfirmasta. Osta halpa näyte ja sinulta saadaan luottokorttinumero ja sitten alkaakin mennä rahaa. Ehdot eifvät välttämättä ole tässä mainoksessa vaan ne on sitten näkyvissä myöhemmin. Osta normaalista kaupasta tai IHAN TURVALLISESTA paikasta. Näitä samanlaisia voiteita on myyty monella nimellä esim. Beautify, Irish-cream jne.... kansainvälistä huiputusta. Ole varovainen

• salsa

Löysin Age Control päivävoide Argan öljyä ja autoi minulle. Olen ihan tyytyväinen tuotteesta. Suosittelen!
      Safiiri Cosmetics
      Ruusulankatu 19 B 2
      00250 Helsinki
      Puh. 044-3434335

• prinsessa

Iho uudistuu kuukauden välein. Jos on paha rupisammakko ja käyttää ihoon oikeaa voidetta, niin miksei voisi näyttää paljon nuoremmalta!

• Beritta

En muista, että olisin tilannut kyseistä D-age -ryppyvoidetta, koska halusin harkita asiaa. Nyt se kuitenkin eilen tuli, ja kiittivät tilauksesta. Ilmeisesti klikkasin jotakin ja se tulkittiin tilaukseksi. No ei se mitään. Ensimmäisen paketin hinta on vain 6.90 euroa, mutta seuraava on jo noin 40 euroa. Kokeilen nyt kuitenkin tätä, kun se on tullut, mutta perun jatkossa, jos ei vaikuta kummoiselta. Tilaus ei edellytä sitoutumisaikaa - näin ainakin sanotaan.
      Olen käyttänyt BM- sarjan voidetta, joka on mielestäni aika hyvä. Se on lääketehtaan kehittämä. Tosin minulla ei ole vielä juurikaan ryppyjä kuin silmien alla, joten mahdollista ihon kohenemista on vaikeampi huomata.Palaan asiaan, jos on tarvetta.

• soile60

mitenkävi saitko peruuttua tuotteen tulemisen,minä kanssa tilasin ja peruutin samana päivänä kun näyte tuli, saas katsoo miten käy,aion maksavain näytteen 6.90e en muuta, koska olen perunut tutteiden tulemisen ja jäsennyyden,rasvasta alkoi pää särkee ja silmät kirvelee heti kun laitoin.
        kysyy soile

• bvncmx

Itselläni jounteet hälvenivät Paulas Choicen Resist-tuotelinjalla, iho hohtaa!

• Beritta

Luin juuri Suomi 24-sivuilta kyseisestä firmasta, josta tuo ryppyvoide tuli. Firma on nimeltään Healthzone ja sijaitsee Virossa. Ihmiset kertoivat karseita kokemuksiaan siitä, kuinka vaikea firmasta on päästä eroon.
      Aionkin soittaa heti tänään sinne, etten halua voiteita enempää. Viimeinen muutospäivä on 21. tammikuuta, joten vielä pitäisi pystyä perumaan jatkot. Voiteen hinta nousee roimasti näytepakkauksen jälkeen. Ajattelin ensin, että tilaan vielä yhden paketin, mutta luettuani ihmisten kokemuksia, YRITÄN lopettaa tilauksen heti. Maksan vain tämän ensimmäisen. Kannatta olla varovainen tällaisten tilausten kanssa.

• Maaryella

Joo, siinähän luki, että 14 päivää aikaa perua seuraavat kaupat..

Noissa virolaisissa firmoissa, on just tuo vaikeus, että pääsee eroon, ennen kuin tulee ne seuraavat tuotteet, vai auttaako edes se peruminen???

Tossa aiemmin, tilasin kokeilun vuoksi virolaisilta ns.laihdutuspillereitä, enkä hoksannutkaan perua, eli tuli sitten iso satsi uusia pillereitä, ne ois maksanu n.120 euroa..ja sit alkoi tulla perintä laskuja, soitin oikein kuluttajaviranomaisille, ja he sanovat, että ei niistä pääse eroon, kuin lääkärintodistuksella..tartuinkin siihen, ja lääkärini kirjoitti todistuksen: Ei suositella käytettäväksi MITÄÄN luontaistuotepillereitä, koska asiakkaallani, on pysyvästi lääkityksen takia maksa-arvot koholla. VASTA sitten, he jättivät rauhaan!!!

Dokumentin ryppyvoide asioista katsoneena tiedän, että vain hyvin imeytyvässä muodossa oleva a-vitamiini, korjaa pidemmän päälle ryppyjä..siksi itse käytän reseptillä saatavaa avitcid voidetta, joka on ensisijaisesti tarkoitettu acnen hoitoon, mutta mulla onkin se aikuisiän acne..tosin olen vähän liian laiska tuossa ihonhoito asiassa..sekoitan puhdistusgeeliini luontaistuote suolaa (koska se on puhdistamatonta, ja mineraalirikasta) Se sekoitus kyllä toimiikin, ja sitten vielä käytän apteekista saatavaa, oikeassa muodossa olevaa c-vitamiini jauhetta, sitä sekoitan kasvoveteeni. Tosin se sekoituksessa oleva c-vitamiini, tulee säilyttää jääkaapissa, ja c-vitamiinipitoisuus säilyy siinä vain 2 viikkoa, eli ei tule sekoittaa, kuin 2.n viikon satsi kerrallaan.

C-vitamiinijauhepussit, jotka säilytetään apteekeissa niissä laatikoissa, ovat alunperin tarkoitetut säilöntään, ja niitä pitää kysyä erikseen. Yksi pussi 20 g, ei maksa paljoakaan, ja riittää pitkään. Sitä voi sekoittaa myös kasvovoiteeseen, mutta c-vitamiini tuhoutuu herkästi ilman ja valon vaikutuksesta, siksi kannattaa kääriä ympärille foliota.

Kannattaa kokeilla näitä ohjeita, ne on sitä harvinaista fakta tietoutta, mitä ei yleensä normaalit kosmetologit tiedä..itse olen onkinut tietoni siis muualta, mutta olen todennut ne hyviksi keinoiksi :)

• raijaorvokki

Parhaillaan harkitsen tilaavani mainittua tuotetta, näyteannos on antanut vanhalle iholleni hyvän tuntuista sileyttä. Sain näytepakkauksen jälkeen uuden, palautin sen, eikä tilaus näin ollen ole jatkunut, siis se tilauksen lopetus toimi ihan hyvin! Samaa ei voinut sanoa laihdutus kapseleista, kalliiksi se turha kokeilu tuli, hävyttömän kalliiksi. Nytkin kyllä mietin raaskinko kuitenkaan tilata sitä ryppyvoidetta, vaikka se tuntuukin miellyttävältä juuri kasvojenhoito laiskuuttani ajatellen. Onko se sama, jos otan tavaksi vain kaapissani olevilla naamavärkkiäni hoidella, kun on tuota ikääkin jo 75 vuotta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      348
      2805
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1046
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe