Näin se nyt vaan on.
Mieheltä
Pieni nainen, paras nainen
78
842
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Makuja on monia.
- AnonyymiUUSI
Minne suuntaan pitäis olla pieni?
- AnonyymiUUSI
Kaunein nainen kenet olen nähnyt on pitkä 😍
- AnonyymiUUSI
No en kerro tunteita sit
- AnonyymiUUSI
Ompa hieno provo. Tätä tarkoitin sillä että joidenkin ei kannata lisääntyä ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Paras ja ihanin nainen on minun noin kymmenen senttiä lyhyempi (villi veikkaus).
- AnonyymiUUSI
*minua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
*minua
Ooks villi muutenkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooks villi muutenkin?
Hyvin rauhallinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin rauhallinen.
Ja vakava?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vakava?
Joskus. Jossain. En yleensä.
- AnonyymiUUSI
Pakko vetää roolia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakko vetää roolia.
Onks se semmonen tilanne vai miks? Mä luulen kans et yks hymyilee enemmän kuin on näyttänyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onks se semmonen tilanne vai miks? Mä luulen kans et yks hymyilee enemmän kuin on näyttänyt.
On ne semmosia tilanteita yleensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ne semmosia tilanteita yleensä.
Onnee sit sulle vaan niihin tilanteisiin. Itse toivoisin, et hän unohtaisi roolinsa ja olis vaan ihminen ihmiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnee sit sulle vaan niihin tilanteisiin. Itse toivoisin, et hän unohtaisi roolinsa ja olis vaan ihminen ihmiselle.
Kiitos. Kyllä mä yritän, tilanteita on nykyään aina vaan vähemmän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Kyllä mä yritän, tilanteita on nykyään aina vaan vähemmän.
Sama täällä. Mä taidan vähän roikkua koko fiiliksessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Mä taidan vähän roikkua koko fiiliksessä.
No, ei nää mun tunteet hirveen kevyeltä roikkumiselta tunnu. Ehkä tää tästä vielä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, ei nää mun tunteet hirveen kevyeltä roikkumiselta tunnu. Ehkä tää tästä vielä.
Kiva kuulla, siis et oot tosissas. Halaa sitä ihan läpällä, kun näette!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla, siis et oot tosissas. Halaa sitä ihan läpällä, kun näette!
Kiitti vinkistä, enpä usko tässä tilanteessa ainakaan siellä. Tsemppii sullekin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti vinkistä, enpä usko tässä tilanteessa ainakaan siellä. Tsemppii sullekin!
Kiitos!
- AnonyymiUUSI
No kiitos! Ainakin helposti pyöriteltävä. En kuitenkaan ole se palstan pieninainen jos sille olikin aloitus tarkoitettu…?
- AnonyymiUUSI
Onko kiva provoilla kun et oikeasti kauniille kelpaisikaan?
- AnonyymiUUSI
Joo, pienet on söpöjä. Yhtä asiaa vain pohdiskelen, kenelle asiaa vakuuttelet? 😀
- AnonyymiUUSI
Eksälleen. Yrittää romuttaa itsetuntoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sen exällä heikko itsetunto
- AnonyymiUUSI
Hänellä on hieno tapa manipuloida ja asettaa ihmisiä vastakkain. Muuten minusta eräs pitkä nainen on upea 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sen exällä heikko itsetunto
Hänen ansiostaan ollut. Manipuloiva mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen ansiostaan ollut. Manipuloiva mies.
Eli se on exän vika että sillä miehellä on heikko itsetunto?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli se on exän vika että sillä miehellä on heikko itsetunto?
Oletko mies hylätty kun olet niin idiootti? Ei sua kukaan ota. Naisia pitäs suojella sulta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies hylätty kun olet niin idiootti? Ei sua kukaan ota. Naisia pitäs suojella sulta.
Sä et taida osaa lukea🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et taida osaa lukea🤭
Osaan lukea idiootti. Kukaan ei halua sua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt onkin haluamisesta kyse😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Susta saa vaikutelman niinku olisit joku 5 -vuotias joka on jääny ilman huomioo 😂
" Kun et kehunu mua niin et kyllä kelpaa muillekaan " - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Susta saa vaikutelman niinku olisit joku 5 -vuotias joka on jääny ilman huomioo 😂
" Kun et kehunu mua niin et kyllä kelpaa muillekaan "Jep! Ei se edes tajunnu et puhuu naiselle. Mut mitäs tota kun ei tyhmälle voi asioita eikä jaksa edes selittää. Antaa olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku yrittää selvästi päästä pitkästä naisesta irti ja eroon.
Ei se haittaa ,valitsen itse mieluummin mua pidemmän miehen
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku yrittää selvästi päästä pitkästä naisesta irti ja eroon.
Ei se haittaa ,valitsen itse mieluummin mua pidemmän miehen
SivustaNiimpä! Minäkin pitkän ja lihaksikkaan ja varmasti itseäni paljon nuoremman sellaisen jolla on hiukset päässä.
- AnonyymiUUSI
Pelottavia ovat. T. Mörökölli
- AnonyymiUUSI
🫶😇🥰
- AnonyymiUUSI
Pitkä näyttää vielä paremmalta, jos on treenattu ja tiukassa kunnossa. Ehkä kuitenkin henkinen pääoma tärkeintä.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei ole enää henkistä pääomaa
- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi olla tiukassa kunnossa? Miksi puhut tällaisia asioita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi olla tiukassa kunnossa? Miksi puhut tällaisia asioita?
Kai sitä saa olla mitä mieltä haluaa? Vttuukse sulle kuuluu. Meneppä nyt takas sinne leikkikehääsi pentu
- AnonyymiUUSI
ohi. Olen pitkä ja lösö
- AnonyymiUUSI
Kerropa, miksi emme näe 160 cm malleja tai Miss Suomia hyvä mies?
- AnonyymiUUSI
Juu meillä yli 30 cm pituus eroa. Riittääkö se?
- AnonyymiUUSI
Thaikku naiselle?
- AnonyymiUUSI
Joo kun en muuta saa.
- AnonyymiUUSI
Naisen pituus ei vaikuta kauneuteen. Ensin sisäinen sitten ulkoinen kauneus. Olen sen hänestä löytänyt ja se riittää
- AnonyymiUUSI
Miten se sisäinen kauneus hänessä ilmenee ?
- AnonyymiUUSI
Totta.
- AnonyymiUUSI
Kiinaan sitten vaan. Sieltä löytyy nöyriä ja tottelevaisia pieniä naisia.
- AnonyymiUUSI
😂
Näin on, 10cm pituuseroa ja pienet rinnat. <3 (Mutta aikunen pitää naisen olla kuitenkin, ei mitään teinityttöjä hyi)
- AnonyymiUUSI
Täällä taas kateus rehottaa normi kokoisten ulosannissa.
Kyllä teillekin miehiä riittää kunhan opitte käyttäytymään.
Ei kai tommosia sontaturpia kukaan fiksu mies halua, jatkuvasti saisi hävetä kun teidän kanssa liikkuu julkisesti 😏- AnonyymiUUSI
kuulostat mun eksältä🤢 tän takia ei ketään ikinä hyi helvetti 🤢miks mä käyn täällä
- AnonyymiUUSI
Tätä kompaan
- AnonyymiUUSI
Niinhän sitä sanotaan että pieni on kaunista.
Iso ja kolho on aika romuluinen. Ei sellasta viitsi katsella 🤢- AnonyymiUUSI
Mutta jokaiselle löytyy yleensä vastinpari. Mallin mittaisen vieressä lyhyt näyttää kääpiöltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jokaiselle löytyy yleensä vastinpari. Mallin mittaisen vieressä lyhyt näyttää kääpiöltä.
Itse olen 175cm ja kyl ollut useita naisia lähempänä 180. Riippuu ihan siitä minkälainen mies, jotkut on dynamite. :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen 175cm ja kyl ollut useita naisia lähempänä 180. Riippuu ihan siitä minkälainen mies, jotkut on dynamite. :)
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Onhan se tietty vähän erikoinen näky jos isokenkäisen miehen tahtoo. Mini ja korsto :)
- AnonyymiUUSI
Ei siinä ole mitään erikoista.
- AnonyymiUUSI
Oma kokemus että yllättävän moni pitkä mies on kiinnostunut lyhyistä naisista. Enemmän lyhyys on lyhyille miehille ongelma.
- AnonyymiUUSI
Hyvänä esimerkkinä kolmosen uutistenlukija kaksikko. Minusta se näyttää hassulta, mutta vain oma mielipide. Sen pitkän miehen rinnalle sopisi pitkä ja hoikka nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänä esimerkkinä kolmosen uutistenlukija kaksikko. Minusta se näyttää hassulta, mutta vain oma mielipide. Sen pitkän miehen rinnalle sopisi pitkä ja hoikka nainen.
Tai säätiedotusten lukijat. Näyttää jotenkin epäsuhdalle sääkartalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma kokemus että yllättävän moni pitkä mies on kiinnostunut lyhyistä naisista. Enemmän lyhyys on lyhyille miehille ongelma.
Ei sitten minkäänlainen ongelma. Pitää vaan olla persoonallisuutta, ja vähän muutakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten minkäänlainen ongelma. Pitää vaan olla persoonallisuutta, ja vähän muutakin.
Näi o.
- AnonyymiUUSI
Onpa muuten TAAS jutut ja minkähän vuoksi???
- AnonyymiUUSI
Narkkeli oranki on taas niin vauhkona kun ei saa eksänsä huomiota. Ennemmin haukkuu ja vähättelee. On kateellinen.
Huomion kipeä pieni lapsi mies kohta 60v - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narkkeli oranki on taas niin vauhkona kun ei saa eksänsä huomiota. Ennemmin haukkuu ja vähättelee. On kateellinen.
Huomion kipeä pieni lapsi mies kohta 60v🤭😄
- AnonyymiUUSI
Ois ihana tietää palstalla erään ihanan miehen strategiset mitat 🤗
- AnonyymiUUSI
179/120/13
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
179/120/13
180/119/14
- AnonyymiUUSI
92/179/16
- AnonyymiUUSI
naiset n. 160-165 cm on -omaan- silmään näteimpiä. :3 sivusta naiselta.
- AnonyymiUUSI
Sikaikö että pystyt tämän alistamaan vai
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti olisi edes hivenen järkeä päässä, oli sitten pitkä tai pätkä.Tyhmyys on hanurista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3422711Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1191502Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481350Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56947Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15904Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta26876Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo147851- 78842
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar204819En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57805