Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tarvitsisivat teitä? Eivät tarvitse. Miehille on annettu kädet sitä varten, että voi niillä tyydyttää itsensä silloin kun ei tarvitse lisääntyä.
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
122
481
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuinka tyhmä ihminen voi olla.
- AnonyymiUUSI
Totuus sattuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu.
Mieti sitä kun kuolet janoon kireen pullonkorkin takia. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä kun kuolet janoon kireen pullonkorkin takia. 😂
Naiset osaa avata kaiken itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset osaa avata kaiken itse.
Niin osaa avata - etenkin suunsa ja senkin pyytämättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että siihen on olemassa ratkaisu? Voit olla miesten kanssa, ei tarvitse koskaan edes nähdä naisia, eikä kuunnella. Ei tarvitse kiittää neuvosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että siihen on olemassa ratkaisu? Voit olla miesten kanssa, ei tarvitse koskaan edes nähdä naisia, eikä kuunnella. Ei tarvitse kiittää neuvosta.
Mitä suotta.
Kyllä naisen voi kouluttaa hiljaiseksikin. Oppiihan ne oleen sontimatta sohvallekin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suotta.
Kyllä naisen voi kouluttaa hiljaiseksikin. Oppiihan ne oleen sontimatta sohvallekin?Naiset pärjää ilman miehiä. Voitte kouluttaa toisianne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset pärjää ilman miehiä. Voitte kouluttaa toisianne.
Juu juu ja tottakai. En nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu ja tottakai. En nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä. 😂
Joo ei kannata. Voi katketa verisuoni päästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kannata. Voi katketa verisuoni päästä.
Kiitos huolenpidosta...
Ketuttaako nyt kun taas pidit huolta miehestä?
Oliko miehen vika?
Pyysikö mies?
Ja kohtako syytät tuostakin omaehtoisesta edesottamuksestasi miestä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta...
Ketuttaako nyt kun taas pidit huolta miehestä?
Oliko miehen vika?
Pyysikö mies?
Ja kohtako syytät tuostakin omaehtoisesta edesottamuksestasi miestä?Hän kehotti minua olemaan pidättämättä hengitystä. Jotenka, luetun ymmärtäminen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän kehotti minua olemaan pidättämättä hengitystä. Jotenka, luetun ymmärtäminen?
Eli sinusta "En nyt kuitenkaan pidättäisi..." tarkoittaa että "Älä nyt sinä pidätä..."?
Ja tämän oivalluksen perusteella luennoit luetun ymmärtämisestä muille? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinusta "En nyt kuitenkaan pidättäisi..." tarkoittaa että "Älä nyt sinä pidätä..."?
Ja tämän oivalluksen perusteella luennoit luetun ymmärtämisestä muille?"Voitte kouluttaa toisianne" --> vastaus siihen: "en nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä" --> "ei kannata, voi katketa verisuoni".
Jos ei mennyt noin niin sitten siitä on viestejä poistettu välistä. Tarvitseeko vielä lisää rautalankaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Voitte kouluttaa toisianne" --> vastaus siihen: "en nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä" --> "ei kannata, voi katketa verisuoni".
Jos ei mennyt noin niin sitten siitä on viestejä poistettu välistä. Tarvitseeko vielä lisää rautalankaa?Lisään vielä että rautakaupasta saa, jos et tiennyt.
- AnonyymiUUSI
Kiitos tästä tiedosta. Mietin sitä kun tyydytän itseni uneen.
- AnonyymiUUSI
Totta. Helpoiten menee kun ei ole miestä hoidettavana.
- AnonyymiUUSI
Sitten kun lapset on aikuisia niin hyvä vaan naisena keskittyä omaan elämään. Miehet on kuin isoja lapsia, jotka odottaa jatkuvaa passaamista.
- AnonyymiUUSI
Ei mene taas kauaa, kun ylimielinen räksytys muuttuu kollotukseksi ja suklaan syönniksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun lapset on aikuisia niin hyvä vaan naisena keskittyä omaan elämään. Miehet on kuin isoja lapsia, jotka odottaa jatkuvaa passaamista.
Ei maisella mitään omaa elämää ole. Sitten se alkaa vaan läähättää lapsenlapsien perään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene taas kauaa, kun ylimielinen räksytys muuttuu kollotukseksi ja suklaan syönniksi.
Kollottele sinä muualle siitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kollottele sinä muualle siitä
No nytkö se totuus taas sattui? Oliko jo ihan suklaata suussa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuu mun eteen niin näät millasen naisen kanssa sä nyt keskustelet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
äijöllä issues kun nainen herkkuttelee vtun yhyy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuu mun eteen niin näät millasen naisen kanssa sä nyt keskustelet
Oisko sellaisen naisen kanssa, jolla on kassit ja umpiharhainen kuvitelma itsestään ja todellisuudesta?
- AnonyymiUUSI
Suussa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vanhemmissa miehissä voi olla sellaisia, jotka ovat tottuneet tekemään kaiken itse kumppanin kuoltua ja onhan vanhemmissakin miehissä sellaisia, jotka ovat aina asuneet yksin. Stoppi ystävyydelle tulee nopeasti vastaan, jos minun oletaan alkavan kotitalouskoneeksi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oisko sellaisen naisen kanssa, jolla on kassit ja umpiharhainen kuvitelma itsestään ja todellisuudesta?
On kassit. Isommat kun sulla ja muilla teillä palstareppanoilla täällä. Päivittäistä naisten alentamista ja arvottamista. Mitä vttua teillä tekee. jäitä hattuun nyt poika.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vanhemmissa miehissä voi olla sellaisia, jotka ovat tottuneet tekemään kaiken itse kumppanin kuoltua ja onhan vanhemmissakin miehissä sellaisia, jotka ovat aina asuneet yksin. Stoppi ystävyydelle tulee nopeasti vastaan, jos minun oletaan alkavan kotitalouskoneeksi!
Kukas niitä passattavia oikein kasvattaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On kassit. Isommat kun sulla ja muilla teillä palstareppanoilla täällä. Päivittäistä naisten alentamista ja arvottamista. Mitä vttua teillä tekee. jäitä hattuun nyt poika.
Luulot pikkuinen, ei kassit. 😂
Eikä tarvi miettiä mitä meillä tekee. Ei olla jonossa sun oven takana. Ei edes aikeissa.
Ja se sun "päivittäinen alentaminen" on kokemus, joka johtuu omista huonoista uskomuksistasi, joiden takia arvotat itseäsi kestämättömällä tavalla.
Ihan on tuo kaikki pelkkää itseaiheutettua itkua. Älä siitä miehiä syytä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulot pikkuinen, ei kassit. 😂
Eikä tarvi miettiä mitä meillä tekee. Ei olla jonossa sun oven takana. Ei edes aikeissa.
Ja se sun "päivittäinen alentaminen" on kokemus, joka johtuu omista huonoista uskomuksistasi, joiden takia arvotat itseäsi kestämättömällä tavalla.
Ihan on tuo kaikki pelkkää itseaiheutettua itkua. Älä siitä miehiä syytä.Sille on syynsä miksi heivasin kauniit ajatukset miehistä lopullisesti. Siitä voin syyttää elämäänI joskus kuuluneita miehiä sekä itteäni. Eipä muuta.
- AnonyymiUUSI
Entä kurkkupurkin avaus?
- AnonyymiUUSI
Suklaata ei jaella purkeissa juuri tuosta syystä, paitsi nutellaa ihan vaan muistutukseksi.
- AnonyymiUUSI
No kokeilla sopii kuinka monesta naisesta on putkitöihin esimerkiksi tai paskakaivon tyhjennykseen ym ym ym...
- AnonyymiUUSI
Ei ole kyllä yksikään mies käynyt putkitöissä eikä tyhjentämässä kaivoa. Siitä palvelusta voi maksaa jos joskus tarvitsee.
- AnonyymiUUSI
Täällä☝️👷🏻♀️👩🏻🔧 Onnistuu molemmat. Paskakaivoja tullut tyhjenneltyä monenlaisiakin. Putkarin hommat hoituu myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä yksikään mies käynyt putkitöissä eikä tyhjentämässä kaivoa. Siitä palvelusta voi maksaa jos joskus tarvitsee.
😂😂😂 Joo ne on robotteja ja AI kun hoitaa ja huoltaa koko yhteiskuntaa, eikä miehet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Joo ne on robotteja ja AI kun hoitaa ja huoltaa koko yhteiskuntaa, eikä miehet.
Ilman miehiä moderni yhteiskunta romahtaa täysin. Miettikääpä sitä. Toki, jos haluaa elää luolanaiselämää niin mikäs siinä sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilman miehiä moderni yhteiskunta romahtaa täysin. Miettikääpä sitä. Toki, jos haluaa elää luolanaiselämää niin mikäs siinä sitten.
Moderni yhteiskunta on muuten p-askaa. Pitäisi deletoida kaikki ja suunnitella naisten toimesta uudelleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se elää jo jotain luolanaisen tasoista elämää reaalimaailman havainnoinnin ja hahmotuksen suhteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moderni yhteiskunta on muuten p-askaa. Pitäisi deletoida kaikki ja suunnitella naisten toimesta uudelleen.
Olen kyllä samaa mieltä että nyky-yhteiskunta on paska, mutta enpä tiedä tekisikö naiset yhtään parempaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä että nyky-yhteiskunta on paska, mutta enpä tiedä tekisikö naiset yhtään parempaa.
Minä tiedän, ei tekisi.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä☝️👷🏻♀️👩🏻🔧 Onnistuu molemmat. Paskakaivoja tullut tyhjenneltyä monenlaisiakin. Putkarin hommat hoituu myös.
Pisteet sulle. Taitaa muuten putkimiehistä 95% olla miehiä. Eli se siitä miesten turhuudesta. Käsittääkseni niissä hommissa voi päästä aika kivoille liksoille, eli sikäli ei hullumpi ammatti.
- AnonyymiUUSI
Nohnoh. Suurin osa on mukavia, eivätkä teppoile
- AnonyymiUUSI
Olisikin tämä totta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin tämä totta.
On se. Kunhan ei koske manipuloiviin kusipåihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Himot vie monella voiton ja sitten sorrutaan kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Himot vie monella voiton ja sitten sorrutaan kuitenkin.
Himot voi kohdentaa mieheen jonka kanssa pystyy kommunikoimaankin, niitähän on.... Paljon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas kun niitä kuspäitä on koko maailma täynnä. Helmiä on vaikea löytää sieltä moskan seasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas kun niitä kuspäitä on koko maailma täynnä. Helmiä on vaikea löytää sieltä moskan seasta.
Ei ole kovinkaan vaikeaa. Moni helmi jää täysin yksin vaikka olisi koko ajan tarjolla. Kun ei vaan jostain syystä naisille kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kovinkaan vaikeaa. Moni helmi jää täysin yksin vaikka olisi koko ajan tarjolla. Kun ei vaan jostain syystä naisille kelpaa.
Harmi. Ihan aidosti niin ajattelen. Jos joku mies on oikeasti fiksu ja hyvin käyttäytyvä niin ikävä juttu jos sellainen mies jää yksin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Ihan aidosti niin ajattelen. Jos joku mies on oikeasti fiksu ja hyvin käyttäytyvä niin ikävä juttu jos sellainen mies jää yksin.
Minä esim. olen sellainen. Eipä paljon naisia ole kiinnostanut... Paljon tiedän kohtalontovereita. Naisia ei kiinnosta vähääkään, vaikka olisi juuri ne kaikki ominaisuudet joita ne kertoo haluavansa. Se on aika paradoksaalista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä esim. olen sellainen. Eipä paljon naisia ole kiinnostanut... Paljon tiedän kohtalontovereita. Naisia ei kiinnosta vähääkään, vaikka olisi juuri ne kaikki ominaisuudet joita ne kertoo haluavansa. Se on aika paradoksaalista.
Missä olet yrittänyt lähestyä naisia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan arkielämässä, mukavan oloisia naisia. Ei ole tuottanut tulosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
opiskeleluiden aikana ja töissä esim.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan arkielämässä, mukavan oloisia naisia. Ei ole tuottanut tulosta.
Harmi. Aina naisetkaan ei ymmärrä hyvän päälle. Itse kyllä lähtisin treffeille jos joku aivan ihana mies pyytäisi. Vähintään yrittäisin tutustua ja ystävystyä jos lopulta ei suhteeseen asti etenisi.
- AnonyymiUUSI
Kunnon femcel voimafantasiat sieltä...
- AnonyymiUUSI
Sitä kun ei ole voimaa niin pitää tyytyä huonoihinkin fantasioihin. 😂
- AnonyymiUUSI
Miehet lisääntyy, naiset laajenee.
- AnonyymiUUSI
ime munaa
- AnonyymiUUSI
Lapset syntyvät naisesta. Miehet ja pilit surkastuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapset syntyvät naisesta. Miehet ja pilit surkastuu.
Miehet ja pilit voi kuule jatkaa uusien naisten astumista vielä pitkään senkin jälkeen kun se eka naaras happanee ja mummoutuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ja pilit voi kuule jatkaa uusien naisten astumista vielä pitkään senkin jälkeen kun se eka naaras happanee ja mummoutuu.
Mutta miehiä ei tarvitse muuhun. Sehän tässä olikin pointti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miehiä ei tarvitse muuhun. Sehän tässä olikin pointti.
Pointtisi on vedetty jo useaan kertaan pytystä alas sinne paskakaivoon, jota sitäkään et saa edes tyhjennetyksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pointtisi on vedetty jo useaan kertaan pytystä alas sinne paskakaivoon, jota sitäkään et saa edes tyhjennetyksi.
No, sinäpä itse sen mun pointin juuri validoit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, sinäpä itse sen mun pointin juuri validoit.
Enpä oikeastaan jos mietit mitä tuosta asetelmasta seuraa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enpä oikeastaan jos mietit mitä tuosta asetelmasta seuraa.
Minun mielestäni validoit. Pointti oli se että mies tarvitaan vain lisääntymiseen. Itse kirjoitit astumisesta, joka tarkoittaa hedelmöittämistarkoituksessa yhtymistä naiseen. Ei naisten myöhempi hedelmällisyyden loppuminen tarkoita sitä, että miehiä tarvitaan yhtäkkiä muuhunkin kuin lisääntymiseen. Logiikkasi ontuu nyt.
- AnonyymiUUSI
Niin jos ihminen ei tunne mitään intohimoa vastakkaista sukupuolta kohtaan tai muutakaan, niin aika valjultahan elämä näyttää.
- AnonyymiUUSI
Miten niin näyttää valjulta. Minä olen täysin eri mieltä! Elämä on parempaa kun halut ovat loppuneet kokonaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin näyttää valjulta. Minä olen täysin eri mieltä! Elämä on parempaa kun halut ovat loppuneet kokonaan!
Uskon kuitenkin ettei luoja ole ihan noin ajatellut asiaa tämän luonnon järjestelmää luodessaan. Paremminkin luonnon logiikalla alkaa olla elämän loppu kun halut loppuu, tasainen viiva, ei pulssia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kuitenkin ettei luoja ole ihan noin ajatellut asiaa tämän luonnon järjestelmää luodessaan. Paremminkin luonnon logiikalla alkaa olla elämän loppu kun halut loppuu, tasainen viiva, ei pulssia.
Harmillista millainen sota naisten ja miesten välillä vallitsee. Se ei todellakaan ollut varmasti alun perin tarkoitus. Ehkä maailma on tosiaan lähellä loppua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmillista millainen sota naisten ja miesten välillä vallitsee. Se ei todellakaan ollut varmasti alun perin tarkoitus. Ehkä maailma on tosiaan lähellä loppua.
Mietippä miksi vallitsee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mietippä miksi vallitsee.
Ei kiinnosta miettiä sitä turhaan. Se ei ratkaise ongelmaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mielessä olet oikeassa et miehen ja naisen sukupuoli lähestyy toisiaan, tullaan sukupuolettomaksi ja halut lähtee ts. lapsia ei jatkossa enää tule ja maailman loppu tulee ainakin tämän muutoksen kautta jos muuta kautta ei tule ennen sitä. Tämä muutos on selvemmin lähtenyt mielestäni liikkeelle euroopasta.
- AnonyymiUUSI
Eikö kaikki tuo päde myös toisinpäin? Jos mies voisi lisääntyä ilman naista, niin mihin naisia tarvittaisiin?
- AnonyymiUUSI
Naisen logiikka 🤔
Sori oli pakko 😂 - AnonyymiUUSI
Pätee kyllä. Ilmeisesti siis kiinnostaisi paneskella miehiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pätee kyllä. Ilmeisesti siis kiinnostaisi paneskella miehiä?
Miksi pitäisi kiinnostaa? Ei minulla ole mikään pakko paneskella kenenkään kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kiinnostaa? Ei minulla ole mikään pakko paneskella kenenkään kanssa.
Olen samaa mieltä. Älä paneskele kenenkään kanssa. 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan harvinainen yksilö sitten. Tälläkin palstalla jatkuvasti miehet puhuu paneskelusta.
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Ootko?
ihmiset on kyllä ihan helvetin sekasin nykyään. Kaikki vihaa toisiaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko?
ihmiset on kyllä ihan helvetin sekasin nykyään. Kaikki vihaa toisiaan.Tiedätkö, että tämä aloitus ei ole vihaa miehiä kohtaan. Tarkoitus on nyt herätellä miehiä siellä kuvitteellisessa norsunluutornissa, että te ette ole mikään maailmannapa ja naiset eivät ole täällä teitä varten. Te teette oman osanne ihmissuhteissa ja naiset omansa. Vain sillä tavoin voimme elää täällä yhdessä harmonisesti ja niin että sekä naisilla että miehillä on täällä hyvää olla ja elää. Rakkaus on sitä varten, että osaisimme elää yhdessä toistemme kanssa. Emme ole täällä sitä varten, että toisia käytetään hyväksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että tämä aloitus ei ole vihaa miehiä kohtaan. Tarkoitus on nyt herätellä miehiä siellä kuvitteellisessa norsunluutornissa, että te ette ole mikään maailmannapa ja naiset eivät ole täällä teitä varten. Te teette oman osanne ihmissuhteissa ja naiset omansa. Vain sillä tavoin voimme elää täällä yhdessä harmonisesti ja niin että sekä naisilla että miehillä on täällä hyvää olla ja elää. Rakkaus on sitä varten, että osaisimme elää yhdessä toistemme kanssa. Emme ole täällä sitä varten, että toisia käytetään hyväksi.
No jos siinä noin jalo ajatus oli takana, niin miksi se sitten oli tommosta tyypillistä femcel ulinaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että tämä aloitus ei ole vihaa miehiä kohtaan. Tarkoitus on nyt herätellä miehiä siellä kuvitteellisessa norsunluutornissa, että te ette ole mikään maailmannapa ja naiset eivät ole täällä teitä varten. Te teette oman osanne ihmissuhteissa ja naiset omansa. Vain sillä tavoin voimme elää täällä yhdessä harmonisesti ja niin että sekä naisilla että miehillä on täällä hyvää olla ja elää. Rakkaus on sitä varten, että osaisimme elää yhdessä toistemme kanssa. Emme ole täällä sitä varten, että toisia käytetään hyväksi.
Kaikki tietää että aloitus oli provo ja avunhuuto niihin naisellisiin pettymyksen tunteisiin, joita olet onnistunut elämääsi haalimaan.
Mutta kun tämä ei ole tyttöpalsta, jossa nyökytellään jaksuhaleja sun tunteille, niin saatkin provosi ansaitsemaa kommentointia.
Kohta se alkaa painaa, kun psyykkeesi huomaa ettet tullut hyväksytyksi.
Sitten on sen suklaan vuoro. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos siinä noin jalo ajatus oli takana, niin miksi se sitten oli tommosta tyypillistä femcel ulinaa?
Varmaan juuri siksi, että se ei muuten herättele. Suoraan sanottuna mikään ei muutu kuitenkaan. Sama sota sukupuolten välillä jatkuu maailman tappiin saakka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää että aloitus oli provo ja avunhuuto niihin naisellisiin pettymyksen tunteisiin, joita olet onnistunut elämääsi haalimaan.
Mutta kun tämä ei ole tyttöpalsta, jossa nyökytellään jaksuhaleja sun tunteille, niin saatkin provosi ansaitsemaa kommentointia.
Kohta se alkaa painaa, kun psyykkeesi huomaa ettet tullut hyväksytyksi.
Sitten on sen suklaan vuoro.No niin, en ruoki trollia 🤡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan juuri siksi, että se ei muuten herättele. Suoraan sanottuna mikään ei muutu kuitenkaan. Sama sota sukupuolten välillä jatkuu maailman tappiin saakka.
No ei se vastakkainasettelun jatkaminenkaan paljon auta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin, en ruoki trollia 🤡
-Älä ruoki trollia. Sillä on aina nälkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin, en ruoki trollia 🤡
Älä ihmeessä ruoki. Sun kun kannattaa keskittyä ymmärtään, mitä tuossakin kommentissa juuri sanottiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei se vastakkainasettelun jatkaminenkaan paljon auta.
Mutta ei se kyllä sitä yhtään pahennakaan. Joskus pitää vaan sanoa miten asiat ovat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei se kyllä sitä yhtään pahennakaan. Joskus pitää vaan sanoa miten asiat ovat.
Ai että miehellä ei ole mitään muuta merkitystä kuin lisääntyä, niin kuin jossain mehiläis- tai muurahaisyhdyskunnassa?
Huoh. Ei näin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä ihmeessä ruoki. Sun kun kannattaa keskittyä ymmärtään, mitä tuossakin kommentissa juuri sanottiin.
No mutta se olisikin juuri trollin ruokkimista. Joten ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että miehellä ei ole mitään muuta merkitystä kuin lisääntyä, niin kuin jossain mehiläis- tai muurahaisyhdyskunnassa?
Huoh. Ei näin.Naarashämähäkitkin syövät uroksen parittelun jälkeen. Niillä sentään on muukin tarkoitus kuin lisääntyminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naarashämähäkitkin syövät uroksen parittelun jälkeen. Niillä sentään on muukin tarkoitus kuin lisääntyminen.
Pikku iltapala petipuuhien jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikku iltapala petipuuhien jälkeen.
Kai siinä nälkä tulee. Ja tarvitsee energiaa pentujen tuottamiseen.
- AnonyymiUUSI
Työnnän pää ikkunasta ulos ja näytä yksikin juttu minkä nainen on rakentanut tai keksinyt? Tai nimeä yksi keksintö minkä nainen on keksinyt, mitäköhän varten se nainen on?
- AnonyymiUUSI
Marie Curie, radioaktiivisuus.
- AnonyymiUUSI
No jos saisin päättää niin olisi kaksi planeettaa, miehille oma ja naisille oma. Sehän ratkaisisi kaiken.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marie Curie löysi kaksi radioaktiivista alkuainetta. Radioktiivisuuden löysi alunperin Henri Becquerel.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep, siihen se kuolikin. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep, siihen se kuolikin. 😂
Sillon ei vielä älytty että se on vaarallista. Radiumia markkinoitiin oikein jonakin terveystuotteena sen löydön alkuaikoina ja sitä pistettiin kaikkeen, esim kosmetiikkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillon ei vielä älytty että se on vaarallista. Radiumia markkinoitiin oikein jonakin terveystuotteena sen löydön alkuaikoina ja sitä pistettiin kaikkeen, esim kosmetiikkaan.
Eli, naisen keksintö jota tässä juhlistettiin esimerkkinä, oli hengenvaarallinen ja tappoi ihmisiä.
Olipa hyvä esimerkki briljantista keksijänaisesta.
- AnonyymiUUSI
Tänä päivänä naiset voivat lisääntyä ilman miestä.
- AnonyymiUUSI
En usko että munasolu hedelmöittyy vielä ilman siittiötä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko että munasolu hedelmöittyy vielä ilman siittiötä...
Eikä varsinkaan hedelmöity ilman siinä välissä tarvittavia teknisiä laitteita sperman säilytyksen ja käsittelyn osalta.
Jep.
Miesten kehittämiä laitteita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä varsinkaan hedelmöity ilman siinä välissä tarvittavia teknisiä laitteita sperman säilytyksen ja käsittelyn osalta.
Jep.
Miesten kehittämiä laitteita.Mikä nyt on ongelma? Aloituksessahan juuri kirjoitin, että miestä tarvitsee lisääntymiseen, ja jos ei tarvitsisi niin miestä ei tarvitsisi ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt on ongelma? Aloituksessahan juuri kirjoitin, että miestä tarvitsee lisääntymiseen, ja jos ei tarvitsisi niin miestä ei tarvitsisi ollenkaan.
Haluat elää ilman suurinta osaa nykytekniikkaa? Ne on hyvin pitkälti miesten keksimiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluat elää ilman suurinta osaa nykytekniikkaa? Ne on hyvin pitkälti miesten keksimiä.
Ei tässä ole kyse mistään keksinnöistä.
- AnonyymiUUSI
Tämä on aivan totta. Mutta mitä tekee tuhkamunalla tai seniilillä? Vehkeellä joka ei toimi edes viagran kanssa? On aika haastavaa varmaan.
- AnonyymiUUSI
Enemmän tekee siltikin, kuin menopaussin jälkeen naaraalla.
- AnonyymiUUSI
Joillakin miehillä ei edes ole penistä. Syövän takia on voitu leikata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin miehillä ei edes ole penistä. Syövän takia on voitu leikata.
Kyllä, kun ikä tulee lisää syövän saamisen riski kasvaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kun ikä tulee lisää syövän saamisen riski kasvaa.
Minua se ei haittaisi ollenkaan, pidän vain ikäisistäni vanhemmista miehistä. Koen samanhenkisyyttä saman ikäisen miehen kanssa kuin itse olen.
- AnonyymiUUSI
Miehet ovat keksineet, rakentaneet ja pitävät yllä ympärilläsi olevaa maailmaa.
NAISET ovat ja olisivat TÄYSIN avuttomia ilman miehiä.
Edes koneet eivät riitä koska niitäkin huoltamaan tarvittaisiin lopulta mies.
Naisella kun on vain tunteet ja vaistot, miehellä lihakset ja AIVOT.- AnonyymiUUSI
Karkeaa yleistystä. Ei tässä ole kyse mistään rakennuksista tai keksinnöistä. Et selvästikään ymmärrä nyansseja vaikka sinulla ne aivot muka on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Karkeaa yleistystä. Ei tässä ole kyse mistään rakennuksista tai keksinnöistä. Et selvästikään ymmärrä nyansseja vaikka sinulla ne aivot muka on.
No, sinunko mielestä esim. läsnäoleva isä on täysin merkityksetön? Jos miestä ei tarvi muuhun kuin lisääntymiseen niin saa nainen kasvattaa lapset täysin yksin. Niinkö?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2592691puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312373Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581660Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571611- 711518
- 771334
- 701143
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431115Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391115Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085