Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tarvitsisivat teitä? Eivät tarvitse. Miehille on annettu kädet sitä varten, että voi niillä tyydyttää itsensä silloin kun ei tarvitse lisääntyä.
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
239
1229
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka tyhmä ihminen voi olla.
- Anonyymi
Totuus sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu.
Mieti sitä kun kuolet janoon kireen pullonkorkin takia. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä kun kuolet janoon kireen pullonkorkin takia. 😂
Naiset osaa avata kaiken itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin osaa avata - etenkin suunsa ja senkin pyytämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että siihen on olemassa ratkaisu? Voit olla miesten kanssa, ei tarvitse koskaan edes nähdä naisia, eikä kuunnella. Ei tarvitse kiittää neuvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että siihen on olemassa ratkaisu? Voit olla miesten kanssa, ei tarvitse koskaan edes nähdä naisia, eikä kuunnella. Ei tarvitse kiittää neuvosta.
Mitä suotta.
Kyllä naisen voi kouluttaa hiljaiseksikin. Oppiihan ne oleen sontimatta sohvallekin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suotta.
Kyllä naisen voi kouluttaa hiljaiseksikin. Oppiihan ne oleen sontimatta sohvallekin?Naiset pärjää ilman miehiä. Voitte kouluttaa toisianne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset pärjää ilman miehiä. Voitte kouluttaa toisianne.
Juu juu ja tottakai. En nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu ja tottakai. En nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä. 😂
Joo ei kannata. Voi katketa verisuoni päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kannata. Voi katketa verisuoni päästä.
Kiitos huolenpidosta...
Ketuttaako nyt kun taas pidit huolta miehestä?
Oliko miehen vika?
Pyysikö mies?
Ja kohtako syytät tuostakin omaehtoisesta edesottamuksestasi miestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta...
Ketuttaako nyt kun taas pidit huolta miehestä?
Oliko miehen vika?
Pyysikö mies?
Ja kohtako syytät tuostakin omaehtoisesta edesottamuksestasi miestä?Hän kehotti minua olemaan pidättämättä hengitystä. Jotenka, luetun ymmärtäminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kehotti minua olemaan pidättämättä hengitystä. Jotenka, luetun ymmärtäminen?
Eli sinusta "En nyt kuitenkaan pidättäisi..." tarkoittaa että "Älä nyt sinä pidätä..."?
Ja tämän oivalluksen perusteella luennoit luetun ymmärtämisestä muille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinusta "En nyt kuitenkaan pidättäisi..." tarkoittaa että "Älä nyt sinä pidätä..."?
Ja tämän oivalluksen perusteella luennoit luetun ymmärtämisestä muille?"Voitte kouluttaa toisianne" --> vastaus siihen: "en nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä" --> "ei kannata, voi katketa verisuoni".
Jos ei mennyt noin niin sitten siitä on viestejä poistettu välistä. Tarvitseeko vielä lisää rautalankaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voitte kouluttaa toisianne" --> vastaus siihen: "en nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä" --> "ei kannata, voi katketa verisuoni".
Jos ei mennyt noin niin sitten siitä on viestejä poistettu välistä. Tarvitseeko vielä lisää rautalankaa?Lisään vielä että rautakaupasta saa, jos et tiennyt.
- Anonyymi
En osaa sanoa vielä tässä vaiheessa, että kumpi teistä on tyhmempi ja misogyynisempi, sinä vai aloittajaäijä. Luultavasti sinä, sillä olet se nainen joka yrittää vierittää tätä jonnin joutavaa vuodatusta naisen piikkiin. Tuon alemmas ei voi vajota. Kukaan ei voi väittää että ivaus olisi sukupuoliorientoitutta, toksisuudella ei ole sukupuolta😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei koita lapsikulta jaksaa, jos esim tämän äijän aloituksen kääntäminen jonkun naisen suuntaan tuo helpotusta, niin anna mennä ja potpota menemään kuin kana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa vielä tässä vaiheessa, että kumpi teistä on tyhmempi ja misogyynisempi, sinä vai aloittajaäijä. Luultavasti sinä, sillä olet se nainen joka yrittää vierittää tätä jonnin joutavaa vuodatusta naisen piikkiin. Tuon alemmas ei voi vajota. Kukaan ei voi väittää että ivaus olisi sukupuoliorientoitutta, toksisuudella ei ole sukupuolta😉
Itse asiassa naiset on pahempia usein kun tuntee selittämätöntä vihaa ja kateutta toista naista kohtaan ja lokaaminen on keinotonta rakenteiden uusimista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suotta.
Kyllä naisen voi kouluttaa hiljaiseksikin. Oppiihan ne oleen sontimatta sohvallekin?Ja mieheltä leikata munat. Ne kun ei opi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa naiset on pahempia usein kun tuntee selittämätöntä vihaa ja kateutta toista naista kohtaan ja lokaaminen on keinotonta rakenteiden uusimista
Niinhän ne miehet kuvittelee ja siihen ne luottaa, mutta itku pitkästä ilosta ja pieru kauan naurattaa. Naiset luottaa toisiinsa, halusit tai et mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mieheltä leikata munat. Ne kun ei opi mitään.
Eli sinä aloittajaäijä meinaat, että tällainen ns käänteinen lobotomia olisi ratkaisu? Kääk mikä kommentti oon yrittäny suolata tällä jo monta päivää. T työtön tiedottaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne miehet kuvittelee ja siihen ne luottaa, mutta itku pitkästä ilosta ja pieru kauan naurattaa. Naiset luottaa toisiinsa, halusit tai et mies.
En ole ensinnäkään mies ja toisekseen aah hah hah haa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naiset osaa avata jalkovälinsä, ei paljoa muuta
- Anonyymi
Kiitos tästä tiedosta. Mietin sitä kun tyydytän itseni uneen.
- Anonyymi
Totta. Helpoiten menee kun ei ole miestä hoidettavana.
- Anonyymi
Sitten kun lapset on aikuisia niin hyvä vaan naisena keskittyä omaan elämään. Miehet on kuin isoja lapsia, jotka odottaa jatkuvaa passaamista.
- Anonyymi
Ei mene taas kauaa, kun ylimielinen räksytys muuttuu kollotukseksi ja suklaan syönniksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun lapset on aikuisia niin hyvä vaan naisena keskittyä omaan elämään. Miehet on kuin isoja lapsia, jotka odottaa jatkuvaa passaamista.
Ei maisella mitään omaa elämää ole. Sitten se alkaa vaan läähättää lapsenlapsien perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene taas kauaa, kun ylimielinen räksytys muuttuu kollotukseksi ja suklaan syönniksi.
Kollottele sinä muualle siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kollottele sinä muualle siitä
No nytkö se totuus taas sattui? Oliko jo ihan suklaata suussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu mun eteen niin näät millasen naisen kanssa sä nyt keskustelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äijöllä issues kun nainen herkkuttelee vtun yhyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko sellaisen naisen kanssa, jolla on kassit ja umpiharhainen kuvitelma itsestään ja todellisuudesta?
- Anonyymi
Suussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vanhemmissa miehissä voi olla sellaisia, jotka ovat tottuneet tekemään kaiken itse kumppanin kuoltua ja onhan vanhemmissakin miehissä sellaisia, jotka ovat aina asuneet yksin. Stoppi ystävyydelle tulee nopeasti vastaan, jos minun oletaan alkavan kotitalouskoneeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko sellaisen naisen kanssa, jolla on kassit ja umpiharhainen kuvitelma itsestään ja todellisuudesta?
On kassit. Isommat kun sulla ja muilla teillä palstareppanoilla täällä. Päivittäistä naisten alentamista ja arvottamista. Mitä vttua teillä tekee. jäitä hattuun nyt poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vanhemmissa miehissä voi olla sellaisia, jotka ovat tottuneet tekemään kaiken itse kumppanin kuoltua ja onhan vanhemmissakin miehissä sellaisia, jotka ovat aina asuneet yksin. Stoppi ystävyydelle tulee nopeasti vastaan, jos minun oletaan alkavan kotitalouskoneeksi!
Kukas niitä passattavia oikein kasvattaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kassit. Isommat kun sulla ja muilla teillä palstareppanoilla täällä. Päivittäistä naisten alentamista ja arvottamista. Mitä vttua teillä tekee. jäitä hattuun nyt poika.
Luulot pikkuinen, ei kassit. 😂
Eikä tarvi miettiä mitä meillä tekee. Ei olla jonossa sun oven takana. Ei edes aikeissa.
Ja se sun "päivittäinen alentaminen" on kokemus, joka johtuu omista huonoista uskomuksistasi, joiden takia arvotat itseäsi kestämättömällä tavalla.
Ihan on tuo kaikki pelkkää itseaiheutettua itkua. Älä siitä miehiä syytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulot pikkuinen, ei kassit. 😂
Eikä tarvi miettiä mitä meillä tekee. Ei olla jonossa sun oven takana. Ei edes aikeissa.
Ja se sun "päivittäinen alentaminen" on kokemus, joka johtuu omista huonoista uskomuksistasi, joiden takia arvotat itseäsi kestämättömällä tavalla.
Ihan on tuo kaikki pelkkää itseaiheutettua itkua. Älä siitä miehiä syytä.Sille on syynsä miksi heivasin kauniit ajatukset miehistä lopullisesti. Siitä voin syyttää elämäänI joskus kuuluneita miehiä sekä itteäni. Eipä muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten voi hankkia lemmikin seuraksi, vai mitä aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei maisella mitään omaa elämää ole. Sitten se alkaa vaan läähättää lapsenlapsien perään.
Niin, harva siihen kuitenkaan painostaa, mutta aina voi toki huokailla syyllistävästi, että kun naapurin mairellakin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sensaatio for sake of nothing on aina tätä samaa soopaa näissä aloituksissasi, aloittajaäijä- vänkäät naisena esiintyen itsesi kanssa muka niin näyttävästi jostain mitättömästä ja innokkaat ihmiset tunkee jotain omiaan näiden dialogien väliin. Tämä misogyyninen fasilitointisi on kuin nähty, kuten näiden riemupiip auvo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh- kiitos ny vaan kovasti sinö toope, joka näet jonkun tietyn tämän huru-ukon roolien takana. Ehkä mulla on tha thing
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sensaatio for sake of nothing on aina tätä samaa soopaa näissä aloituksissasi, aloittajaäijä- vänkäät naisena esiintyen itsesi kanssa muka niin näyttävästi jostain mitättömästä ja innokkaat ihmiset tunkee jotain omiaan näiden dialogien väliin. Tämä misogyyninen fasilitointisi on kuin nähty, kuten näiden riemupiip auvo
No juuri näin se menee kuten edellä sanoin, nettijuhta. Taisit tunnistaa tämän innokkaan toverisi, joka omalta osaltaan fasilitoi tätä aloittajaäijän hapatusta. Tapahtuiko kommentissa jokin rikos momentilla önnö nön nöö yhy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suussa?
Haluatko kertoa lisää tästä oraalisuuteen liittyvästä pakkoajattelusta? Onko kyseessä esim fetissi, joka purkautuu nyyhkyttävinä ja surrealistisina kerrontoina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tein. Enkä kadu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äijöllä issues kun nainen herkkuttelee vtun yhyy
Mitä kieltä puhut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten voi hankkia lemmikin seuraksi, vai mitä aloittajaäijä?
Pikkukissat on ihania !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kieltä puhut ?
Ilmeisesti ihan perus pimpan puutteen tuska ahdistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäbä siis kehuu ja alentaa samalla lauseella? T kylän ainoa äiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sitten vuosia jatkuneiden syöminkien jälkeen ollaankin yli 200 kiloisia, ja voi tosiaan ne miehet unohtaa siinä vaiheesa kokonaan
- Anonyymi
Entä kurkkupurkin avaus?
- Anonyymi
Suklaata ei jaella purkeissa juuri tuosta syystä, paitsi nutellaa ihan vaan muistutukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suklaata ei jaella purkeissa juuri tuosta syystä, paitsi nutellaa ihan vaan muistutukseksi.
nutellassa on muovinen iso korkki jonka saa auki 80 vuotias vammainenkin yhdellä kädellä
- Anonyymi
No kokeilla sopii kuinka monesta naisesta on putkitöihin esimerkiksi tai paskakaivon tyhjennykseen ym ym ym...
- Anonyymi
Ei ole kyllä yksikään mies käynyt putkitöissä eikä tyhjentämässä kaivoa. Siitä palvelusta voi maksaa jos joskus tarvitsee.
- Anonyymi
Täällä☝️👷🏻♀️👩🏻🔧 Onnistuu molemmat. Paskakaivoja tullut tyhjenneltyä monenlaisiakin. Putkarin hommat hoituu myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä yksikään mies käynyt putkitöissä eikä tyhjentämässä kaivoa. Siitä palvelusta voi maksaa jos joskus tarvitsee.
😂😂😂 Joo ne on robotteja ja AI kun hoitaa ja huoltaa koko yhteiskuntaa, eikä miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Joo ne on robotteja ja AI kun hoitaa ja huoltaa koko yhteiskuntaa, eikä miehet.
Ilman miehiä moderni yhteiskunta romahtaa täysin. Miettikääpä sitä. Toki, jos haluaa elää luolanaiselämää niin mikäs siinä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman miehiä moderni yhteiskunta romahtaa täysin. Miettikääpä sitä. Toki, jos haluaa elää luolanaiselämää niin mikäs siinä sitten.
Moderni yhteiskunta on muuten p-askaa. Pitäisi deletoida kaikki ja suunnitella naisten toimesta uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se elää jo jotain luolanaisen tasoista elämää reaalimaailman havainnoinnin ja hahmotuksen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moderni yhteiskunta on muuten p-askaa. Pitäisi deletoida kaikki ja suunnitella naisten toimesta uudelleen.
Olen kyllä samaa mieltä että nyky-yhteiskunta on paska, mutta enpä tiedä tekisikö naiset yhtään parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä että nyky-yhteiskunta on paska, mutta enpä tiedä tekisikö naiset yhtään parempaa.
Minä tiedän, ei tekisi.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä☝️👷🏻♀️👩🏻🔧 Onnistuu molemmat. Paskakaivoja tullut tyhjenneltyä monenlaisiakin. Putkarin hommat hoituu myös.
Pisteet sulle. Taitaa muuten putkimiehistä 95% olla miehiä. Eli se siitä miesten turhuudesta. Käsittääkseni niissä hommissa voi päästä aika kivoille liksoille, eli sikäli ei hullumpi ammatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Huonoitsetuntoinen Höppänä yritti tulla taas palstaäijän avaukseen hirisemään näitä aikuispissisjuttujaan. Anarkismia onko tämä sitä? Siitä kannattaa lukea vaikka aatteellinen kirja, mutta se kannattaa kääntää oikeinpäin ns
- Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
Pisteet sulle. Taitaa muuten putkimiehistä 95% olla miehiä. Eli se siitä miesten turhuudesta. Käsittääkseni niissä hommissa voi päästä aika kivoille liksoille, eli sikäli ei hullumpi ammatti.
Hienoa vänkäämistä jonkin joutavista asioista itsesi kanssa aloittajaäijä, ette te ole turhia ja taputus päähän👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoitsetuntoinen Höppänä yritti tulla taas palstaäijän avaukseen hirisemään näitä aikuispissisjuttujaan. Anarkismia onko tämä sitä? Siitä kannattaa lukea vaikka aatteellinen kirja, mutta se kannattaa kääntää oikeinpäin ns
Tämä vuosien näytelmä on nimittäin niin niin nähty, että yssinkeltainen tipu kauhoo päivästä toiseen jotain moskaa mistä ottaa kuvakaappauksia ja mitä yrittää esitellä kaikille ja väittää kateuden kohteen kirjoittamaksi koska vintillä vislaa
- Anonyymi
Yhtä hyvin käy kuin sulta
Onnistuuko pojalta ympärivuorokautinen vauvanhoito, kaupassa käynti. Siivous,tiskit ja pyykit ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä hyvin käy kuin sulta
Onnistuuko pojalta ympärivuorokautinen vauvanhoito, kaupassa käynti. Siivous,tiskit ja pyykit ?Onnistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuu
Vauvan voi tilata netistä.
- Anonyymi
Sinä ainakaan et noita kumpaakaan osaa tehdä, paitsi ehkä unissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Ei sun kannattais VVaivaytua mihinkään yksinkertainen palstasedälle hirisijä😉
- Anonyymi
Nohnoh. Suurin osa on mukavia, eivätkä teppoile
- Anonyymi
Olisikin tämä totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin tämä totta.
On se. Kunhan ei koske manipuloiviin kusipåihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himot vie monella voiton ja sitten sorrutaan kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himot voi kohdentaa mieheen jonka kanssa pystyy kommunikoimaankin, niitähän on.... Paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas kun niitä kuspäitä on koko maailma täynnä. Helmiä on vaikea löytää sieltä moskan seasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas kun niitä kuspäitä on koko maailma täynnä. Helmiä on vaikea löytää sieltä moskan seasta.
Ei ole kovinkaan vaikeaa. Moni helmi jää täysin yksin vaikka olisi koko ajan tarjolla. Kun ei vaan jostain syystä naisille kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kovinkaan vaikeaa. Moni helmi jää täysin yksin vaikka olisi koko ajan tarjolla. Kun ei vaan jostain syystä naisille kelpaa.
Harmi. Ihan aidosti niin ajattelen. Jos joku mies on oikeasti fiksu ja hyvin käyttäytyvä niin ikävä juttu jos sellainen mies jää yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Ihan aidosti niin ajattelen. Jos joku mies on oikeasti fiksu ja hyvin käyttäytyvä niin ikävä juttu jos sellainen mies jää yksin.
Minä esim. olen sellainen. Eipä paljon naisia ole kiinnostanut... Paljon tiedän kohtalontovereita. Naisia ei kiinnosta vähääkään, vaikka olisi juuri ne kaikki ominaisuudet joita ne kertoo haluavansa. Se on aika paradoksaalista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä esim. olen sellainen. Eipä paljon naisia ole kiinnostanut... Paljon tiedän kohtalontovereita. Naisia ei kiinnosta vähääkään, vaikka olisi juuri ne kaikki ominaisuudet joita ne kertoo haluavansa. Se on aika paradoksaalista.
Missä olet yrittänyt lähestyä naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan arkielämässä, mukavan oloisia naisia. Ei ole tuottanut tulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
opiskeleluiden aikana ja töissä esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan arkielämässä, mukavan oloisia naisia. Ei ole tuottanut tulosta.
Harmi. Aina naisetkaan ei ymmärrä hyvän päälle. Itse kyllä lähtisin treffeille jos joku aivan ihana mies pyytäisi. Vähintään yrittäisin tutustua ja ystävystyä jos lopulta ei suhteeseen asti etenisi.
- Anonyymi
Noh noh setämiesmäinen ja patronoiva- sinä et ole tätä tebboa kummempi jos sinulla on joku fiksaatio päässä, että joku nainen kurjoittaa tätä palstasedän saagaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olisi koskenutkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä aloittajaäijä yritä tyrkyttää taas tätä jännämiesjodlausta tänne ja sitä ns chad-vihaa kun ne jännät ja komeat vie naiset yhyhy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himot voi kohdentaa mieheen jonka kanssa pystyy kommunikoimaankin, niitähän on.... Paljon
Koetko palstasedälle, eli aloittajalle vastaava olevasi sellainen kommunikointitairoinen mies? Höhöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh setämiesmäinen ja patronoiva- sinä et ole tätä tebboa kummempi jos sinulla on joku fiksaatio päässä, että joku nainen kurjoittaa tätä palstasedän saagaa
Ja lisäys- olisiko millään mahdollista lopettaa nämä banaalit pakkoajatukset varsinkin aloituksiin ha muuhunkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäys- olisiko millään mahdollista lopettaa nämä banaalit pakkoajatukset varsinkin aloituksiin ha muuhunkin?
Muuhunkin kommentointiin ja tai teksteihin nähden- ommeinaa käyny jo aika vanhaks
- Anonyymi
Kunnon femcel voimafantasiat sieltä...
- Anonyymi
Sitä kun ei ole voimaa niin pitää tyytyä huonoihinkin fantasioihin. 😂
- Anonyymi
Femcel on kylläkin termejä taitamaton äärioikeistopoika incelin tyyppinen loser, eli naispuolinen vastine tälle viha-ajattelulle naisia kohtaan. Ja edelleen palstasedän aloituksia pol populisoiva pick me girl on sellainen esimerkiksi sinun kaltaisten myötäilijä ja miehille häntää heiluttava, se ei esim tarkoita sitä, että haluaa treffeille jos ymmärrät mitä tarkoitan. Et varmaankaan koska ymmärryksesi ei riitä mihinkään muutenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Femcel on kylläkin termejä taitamaton äärioikeistopoika incelin tyyppinen loser, eli naispuolinen vastine tälle viha-ajattelulle naisia kohtaan. Ja edelleen palstasedän aloituksia pol populisoiva pick me girl on sellainen esimerkiksi sinun kaltaisten myötäilijä ja miehille häntää heiluttava, se ei esim tarkoita sitä, että haluaa treffeille jos ymmärrät mitä tarkoitan. Et varmaankaan koska ymmärryksesi ei riitä mihinkään muutenkaan
Mutta mitä parhainta onnea nasunipa siihen, että saat pidettyä tämän vihapakettisi kasassa. Tulevaisuutesi voisi olla esim avarnin aulaemäntänä, sillä noin henkilökohtaisesti kaikkeen suhtautuva ei sovi alalle, jossa pitäisi pystyä pitämään hermot kasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä parhainta onnea nasunipa siihen, että saat pidettyä tämän vihapakettisi kasassa. Tulevaisuutesi voisi olla esim avarnin aulaemäntänä, sillä noin henkilökohtaisesti kaikkeen suhtautuva ei sovi alalle, jossa pitäisi pystyä pitämään hermot kasassa.
Miltä tämä ajatus kuulostaa, netin juhta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tämä ajatus kuulostaa, netin juhta?
Jatkan- mikäli jonkun voisi tunnistaa edellisen räntin perusteella, niin olisiko se hänen impulsiivisuutensa syy?
- Anonyymi
Miehet lisääntyy, naiset laajenee.
- Anonyymi
ime munaa
- Anonyymi
Lapset syntyvät naisesta. Miehet ja pilit surkastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ja pilit voi kuule jatkaa uusien naisten astumista vielä pitkään senkin jälkeen kun se eka naaras happanee ja mummoutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ja pilit voi kuule jatkaa uusien naisten astumista vielä pitkään senkin jälkeen kun se eka naaras happanee ja mummoutuu.
Mutta miehiä ei tarvitse muuhun. Sehän tässä olikin pointti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointtisi on vedetty jo useaan kertaan pytystä alas sinne paskakaivoon, jota sitäkään et saa edes tyhjennetyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointtisi on vedetty jo useaan kertaan pytystä alas sinne paskakaivoon, jota sitäkään et saa edes tyhjennetyksi.
No, sinäpä itse sen mun pointin juuri validoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sinäpä itse sen mun pointin juuri validoit.
Enpä oikeastaan jos mietit mitä tuosta asetelmasta seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä oikeastaan jos mietit mitä tuosta asetelmasta seuraa.
Minun mielestäni validoit. Pointti oli se että mies tarvitaan vain lisääntymiseen. Itse kirjoitit astumisesta, joka tarkoittaa hedelmöittämistarkoituksessa yhtymistä naiseen. Ei naisten myöhempi hedelmällisyyden loppuminen tarkoita sitä, että miehiä tarvitaan yhtäkkiä muuhunkin kuin lisääntymiseen. Logiikkasi ontuu nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko todella yksinkertaisia ihmisiä hönöön kalabaliikkiin yllyttävä aloittasetä niin paljon siitä, että hämmennät tätä naisvihasoppaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvan tilata netistä,tai postimyynnistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ime munaa
Ratkaisisiko se kaikki sinun henkiset ongelmat, ettei tarvitse kehitellä itkunsekaisia tarinallisuuksia tähä vajeeseesi liittyen? Onhan sekun tapa toteuttaa.. seksuaalisuuttaan. Itkisit onnesta ja nukahtaisin unohtaen itkut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratkaisisiko se kaikki sinun henkiset ongelmat, ettei tarvitse kehitellä itkunsekaisia tarinallisuuksia tähä vajeeseesi liittyen? Onhan sekun tapa toteuttaa.. seksuaalisuuttaan. Itkisit onnesta ja nukahtaisin unohtaen itkut
No mutta apinat oppi samalla soittamaan tamburiinia big bandinsa kanssa
- Anonyymi
Niin jos ihminen ei tunne mitään intohimoa vastakkaista sukupuolta kohtaan tai muutakaan, niin aika valjultahan elämä näyttää.
- Anonyymi
Miten niin näyttää valjulta. Minä olen täysin eri mieltä! Elämä on parempaa kun halut ovat loppuneet kokonaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin näyttää valjulta. Minä olen täysin eri mieltä! Elämä on parempaa kun halut ovat loppuneet kokonaan!
Uskon kuitenkin ettei luoja ole ihan noin ajatellut asiaa tämän luonnon järjestelmää luodessaan. Paremminkin luonnon logiikalla alkaa olla elämän loppu kun halut loppuu, tasainen viiva, ei pulssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kuitenkin ettei luoja ole ihan noin ajatellut asiaa tämän luonnon järjestelmää luodessaan. Paremminkin luonnon logiikalla alkaa olla elämän loppu kun halut loppuu, tasainen viiva, ei pulssia.
Harmillista millainen sota naisten ja miesten välillä vallitsee. Se ei todellakaan ollut varmasti alun perin tarkoitus. Ehkä maailma on tosiaan lähellä loppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillista millainen sota naisten ja miesten välillä vallitsee. Se ei todellakaan ollut varmasti alun perin tarkoitus. Ehkä maailma on tosiaan lähellä loppua.
Mietippä miksi vallitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta miettiä sitä turhaan. Se ei ratkaise ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mielessä olet oikeassa et miehen ja naisen sukupuoli lähestyy toisiaan, tullaan sukupuolettomaksi ja halut lähtee ts. lapsia ei jatkossa enää tule ja maailman loppu tulee ainakin tämän muutoksen kautta jos muuta kautta ei tule ennen sitä. Tämä muutos on selvemmin lähtenyt mielestäni liikkeelle euroopasta.
- Anonyymi
Sinäkin sait jylistyä jotakin hapanta tähän naista esittävän äijän avaukseen, se tuntee varmaan elämänsä onnistuneeksi nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä tästä, sotilas. Ehkä esim sinun elämällä ei ole muuta funktiota kuin kylvää vihaa naisia tai naista kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä tästä, sotilas. Ehkä esim sinun elämällä ei ole muuta funktiota kuin kylvää vihaa naisia tai naista kohtaan
Esimerkiksi yksittäisessä naapurustossa🤔
- Anonyymi
Eikö kaikki tuo päde myös toisinpäin? Jos mies voisi lisääntyä ilman naista, niin mihin naisia tarvittaisiin?
- Anonyymi
Naisen logiikka 🤔
Sori oli pakko 😂 - Anonyymi
Pätee kyllä. Ilmeisesti siis kiinnostaisi paneskella miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kiinnostaa? Ei minulla ole mikään pakko paneskella kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kiinnostaa? Ei minulla ole mikään pakko paneskella kenenkään kanssa.
Olen samaa mieltä. Älä paneskele kenenkään kanssa. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan harvinainen yksilö sitten. Tälläkin palstalla jatkuvasti miehet puhuu paneskelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen logiikka 🤔
Sori oli pakko 😂Joopa joo, aloittajasetä. Saatko sinä oikein bonerin siitä, että pidät tätä kuplettia yllä näille hönöille jotka lukee, mutta ei osaa lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se aina osaat kääntää keskustelun kuin keskustelun siihen, mikä täyttää kaikki ajatuksesi, eli esim haluaako nainen tai naiset paneskella miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Älä paneskele kenenkään kanssa. 👍
Tällainen ajatusten helmi tuli Sinulla nainen mieleen tästä aloittajaäijän pulinasta. Aika mähmäistä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Ootko?
ihmiset on kyllä ihan helvetin sekasin nykyään. Kaikki vihaa toisiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko?
ihmiset on kyllä ihan helvetin sekasin nykyään. Kaikki vihaa toisiaan.Tiedätkö, että tämä aloitus ei ole vihaa miehiä kohtaan. Tarkoitus on nyt herätellä miehiä siellä kuvitteellisessa norsunluutornissa, että te ette ole mikään maailmannapa ja naiset eivät ole täällä teitä varten. Te teette oman osanne ihmissuhteissa ja naiset omansa. Vain sillä tavoin voimme elää täällä yhdessä harmonisesti ja niin että sekä naisilla että miehillä on täällä hyvää olla ja elää. Rakkaus on sitä varten, että osaisimme elää yhdessä toistemme kanssa. Emme ole täällä sitä varten, että toisia käytetään hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että tämä aloitus ei ole vihaa miehiä kohtaan. Tarkoitus on nyt herätellä miehiä siellä kuvitteellisessa norsunluutornissa, että te ette ole mikään maailmannapa ja naiset eivät ole täällä teitä varten. Te teette oman osanne ihmissuhteissa ja naiset omansa. Vain sillä tavoin voimme elää täällä yhdessä harmonisesti ja niin että sekä naisilla että miehillä on täällä hyvää olla ja elää. Rakkaus on sitä varten, että osaisimme elää yhdessä toistemme kanssa. Emme ole täällä sitä varten, että toisia käytetään hyväksi.
No jos siinä noin jalo ajatus oli takana, niin miksi se sitten oli tommosta tyypillistä femcel ulinaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, että tämä aloitus ei ole vihaa miehiä kohtaan. Tarkoitus on nyt herätellä miehiä siellä kuvitteellisessa norsunluutornissa, että te ette ole mikään maailmannapa ja naiset eivät ole täällä teitä varten. Te teette oman osanne ihmissuhteissa ja naiset omansa. Vain sillä tavoin voimme elää täällä yhdessä harmonisesti ja niin että sekä naisilla että miehillä on täällä hyvää olla ja elää. Rakkaus on sitä varten, että osaisimme elää yhdessä toistemme kanssa. Emme ole täällä sitä varten, että toisia käytetään hyväksi.
Kaikki tietää että aloitus oli provo ja avunhuuto niihin naisellisiin pettymyksen tunteisiin, joita olet onnistunut elämääsi haalimaan.
Mutta kun tämä ei ole tyttöpalsta, jossa nyökytellään jaksuhaleja sun tunteille, niin saatkin provosi ansaitsemaa kommentointia.
Kohta se alkaa painaa, kun psyykkeesi huomaa ettet tullut hyväksytyksi.
Sitten on sen suklaan vuoro. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos siinä noin jalo ajatus oli takana, niin miksi se sitten oli tommosta tyypillistä femcel ulinaa?
Varmaan juuri siksi, että se ei muuten herättele. Suoraan sanottuna mikään ei muutu kuitenkaan. Sama sota sukupuolten välillä jatkuu maailman tappiin saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää että aloitus oli provo ja avunhuuto niihin naisellisiin pettymyksen tunteisiin, joita olet onnistunut elämääsi haalimaan.
Mutta kun tämä ei ole tyttöpalsta, jossa nyökytellään jaksuhaleja sun tunteille, niin saatkin provosi ansaitsemaa kommentointia.
Sitten on sen suklaan vuoro.No niin, en ruoki trollia 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan juuri siksi, että se ei muuten herättele. Suoraan sanottuna mikään ei muutu kuitenkaan. Sama sota sukupuolten välillä jatkuu maailman tappiin saakka.
No ei se vastakkainasettelun jatkaminenkaan paljon auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, en ruoki trollia 🤡
-Älä ruoki trollia. Sillä on aina nälkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, en ruoki trollia 🤡
Älä ihmeessä ruoki. Sun kun kannattaa keskittyä ymmärtään, mitä tuossakin kommentissa juuri sanottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se vastakkainasettelun jatkaminenkaan paljon auta.
Mutta ei se kyllä sitä yhtään pahennakaan. Joskus pitää vaan sanoa miten asiat ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei se kyllä sitä yhtään pahennakaan. Joskus pitää vaan sanoa miten asiat ovat.
Ai että miehellä ei ole mitään muuta merkitystä kuin lisääntyä, niin kuin jossain mehiläis- tai muurahaisyhdyskunnassa?
Huoh. Ei näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ihmeessä ruoki. Sun kun kannattaa keskittyä ymmärtään, mitä tuossakin kommentissa juuri sanottiin.
No mutta se olisikin juuri trollin ruokkimista. Joten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että miehellä ei ole mitään muuta merkitystä kuin lisääntyä, niin kuin jossain mehiläis- tai muurahaisyhdyskunnassa?
Huoh. Ei näin.Naarashämähäkitkin syövät uroksen parittelun jälkeen. Niillä sentään on muukin tarkoitus kuin lisääntyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naarashämähäkitkin syövät uroksen parittelun jälkeen. Niillä sentään on muukin tarkoitus kuin lisääntyminen.
Pikku iltapala petipuuhien jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku iltapala petipuuhien jälkeen.
Kai siinä nälkä tulee. Ja tarvitsee energiaa pentujen tuottamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joku keskustelu tästä läpinäkyvästä läpätyksestäsi sentään syntyi aloittajaäijä tälle nk seiskapäivääväelle🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin alt right- lapsi femcel on incelin vastine, se ei liity esim sinunkaltaisten naistenvihaajien vihaamaan feminismiin. Toivottavasti saat joku päivä uutta sisältöä elämään sen sijaan että maalitat alemmuuskompleksiesi kohdetta tähän palstaäijän teennäiseen öyhötykseen. Kai tämä nk tuohtumuksesi on aitoa tai sitten legitimoit syysi vihata tätä mustamaalaamaasi henkilöä yhä uudelleen ja uudelleen, koska mitään syytä ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on sen suklaan vuoro.Näinkö me ihan kaikki tiedämme homman menevän, itsesi kanssa vänkäävä aloittajaäijä? No ei siinä sitten mitään🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoh. Ei näin.No en tahdo lisääntyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä incel jo hiljaa, eli pää kii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin alt right- lapsi femcel on incelin vastine, se ei liity esim sinunkaltaisten naistenvihaajien vihaamaan feminismiin. Toivottavasti saat joku päivä uutta sisältöä elämään sen sijaan että maalitat alemmuuskompleksiesi kohdetta tähän palstaäijän teennäiseen öyhötykseen. Kai tämä nk tuohtumuksesi on aitoa tai sitten legitimoit syysi vihata tätä mustamaalaamaasi henkilöä yhä uudelleen ja uudelleen, koska mitään syytä ei ole
Jessus ko kölövi ei osaa edes magailla. Turhista turhin ”mies”
- Anonyymi
Työnnän pää ikkunasta ulos ja näytä yksikin juttu minkä nainen on rakentanut tai keksinyt? Tai nimeä yksi keksintö minkä nainen on keksinyt, mitäköhän varten se nainen on?
- Anonyymi
Marie Curie, radioaktiivisuus.
- Anonyymi
No jos saisin päättää niin olisi kaksi planeettaa, miehille oma ja naisille oma. Sehän ratkaisisi kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marie Curie löysi kaksi radioaktiivista alkuainetta. Radioktiivisuuden löysi alunperin Henri Becquerel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, siihen se kuolikin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, siihen se kuolikin. 😂
Sillon ei vielä älytty että se on vaarallista. Radiumia markkinoitiin oikein jonakin terveystuotteena sen löydön alkuaikoina ja sitä pistettiin kaikkeen, esim kosmetiikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon ei vielä älytty että se on vaarallista. Radiumia markkinoitiin oikein jonakin terveystuotteena sen löydön alkuaikoina ja sitä pistettiin kaikkeen, esim kosmetiikkaan.
Eli, naisen keksintö jota tässä juhlistettiin esimerkkinä, oli hengenvaarallinen ja tappoi ihmisiä.
Olipa hyvä esimerkki briljantista keksijänaisesta. - Anonyymi
Naisten keksintöjä. Korostaisin erityisesti noita moderneja rintaliivejä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/15-keksintoa-joiden-takana-on-nainen/4840832 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli, naisen keksintö jota tässä juhlistettiin esimerkkinä, oli hengenvaarallinen ja tappoi ihmisiä.
Olipa hyvä esimerkki briljantista keksijänaisesta.Olisitko itse uhrannut henkesi keksintöön, joka pelastaisi jatkossa?
- Anonyymi
Olisiko aloittajaäijä esim astioiden kuivauskaappi? Kunhan ivaan tätä potaskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvä esimerkki briljantista keksijänaisesta.Juuri näin, itsesi kanssa intensiivisiä keskusteluja käyvä aloittajaäijä. Nyt selvästi voitit jotain
- Anonyymi
Tänä päivänä naiset voivat lisääntyä ilman miestä.
- Anonyymi
En usko että munasolu hedelmöittyy vielä ilman siittiötä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että munasolu hedelmöittyy vielä ilman siittiötä...
Eikä varsinkaan hedelmöity ilman siinä välissä tarvittavia teknisiä laitteita sperman säilytyksen ja käsittelyn osalta.
Jep.
Miesten kehittämiä laitteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä varsinkaan hedelmöity ilman siinä välissä tarvittavia teknisiä laitteita sperman säilytyksen ja käsittelyn osalta.
Jep.
Miesten kehittämiä laitteita.Mikä nyt on ongelma? Aloituksessahan juuri kirjoitin, että miestä tarvitsee lisääntymiseen, ja jos ei tarvitsisi niin miestä ei tarvitsisi ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt on ongelma? Aloituksessahan juuri kirjoitin, että miestä tarvitsee lisääntymiseen, ja jos ei tarvitsisi niin miestä ei tarvitsisi ollenkaan.
Haluat elää ilman suurinta osaa nykytekniikkaa? Ne on hyvin pitkälti miesten keksimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat elää ilman suurinta osaa nykytekniikkaa? Ne on hyvin pitkälti miesten keksimiä.
Ei tässä ole kyse mistään keksinnöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä heinähattuu, pidä nk pintasi tässä aloittajaäijän yhteiskunnallisesti tärkeässä keskustelussa ja hyvää aidon rakkaustarinan metsästystä samalla. Olet salee se mister maga
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt on ongelma? Aloituksessahan juuri kirjoitin, että miestä tarvitsee lisääntymiseen, ja jos ei tarvitsisi niin miestä ei tarvitsisi ollenkaan.
Kyllä se vaan mies kykenee tuottamaan naiselle sellaista iloa , että tämä näkee värejä, huutaa riemusta ja nytkyy ison O tullessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaan mies kykenee tuottamaan naiselle sellaista iloa , että tämä näkee värejä, huutaa riemusta ja nytkyy ison O tullessa.
Ja sä olet uskonut kaikki naisten ylistykset taidoistasi? Jos olet rikas niin ei ihme jos ovat kehuneet.
- Anonyymi
Niin voi.Vauvan voi tilata postimyynnistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä olet uskonut kaikki naisten ylistykset taidoistasi? Jos olet rikas niin ei ihme jos ovat kehuneet.
No jos kertoo hyvissä ajoin milloin pitää hihkaista?
- Anonyymi
Tämä on aivan totta. Mutta mitä tekee tuhkamunalla tai seniilillä? Vehkeellä joka ei toimi edes viagran kanssa? On aika haastavaa varmaan.
- Anonyymi
Enemmän tekee siltikin, kuin menopaussin jälkeen naaraalla.
- Anonyymi
Joillakin miehillä ei edes ole penistä. Syövän takia on voitu leikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin miehillä ei edes ole penistä. Syövän takia on voitu leikata.
Kyllä, kun ikä tulee lisää syövän saamisen riski kasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kun ikä tulee lisää syövän saamisen riski kasvaa.
Minua se ei haittaisi ollenkaan, pidän vain ikäisistäni vanhemmista miehistä. Koen samanhenkisyyttä saman ikäisen miehen kanssa kuin itse olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua se ei haittaisi ollenkaan, pidän vain ikäisistäni vanhemmista miehistä. Koen samanhenkisyyttä saman ikäisen miehen kanssa kuin itse olen.
Tämä on ilmeisesti aloittajaäijä olennaisen tärkeä lisäys mihin tahansa aloitukseesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes, i’m sure you still got a value, papi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes, i’m sure you still got a value, papi
Ketä tämä herjaa tunnisteellisesti- meän mr burnsia, niinkö? Hhän on hieno mies ja meän johtaja
- Anonyymi
Miehet ovat keksineet, rakentaneet ja pitävät yllä ympärilläsi olevaa maailmaa.
NAISET ovat ja olisivat TÄYSIN avuttomia ilman miehiä.
Edes koneet eivät riitä koska niitäkin huoltamaan tarvittaisiin lopulta mies.
Naisella kun on vain tunteet ja vaistot, miehellä lihakset ja AIVOT.- Anonyymi
Karkeaa yleistystä. Ei tässä ole kyse mistään rakennuksista tai keksinnöistä. Et selvästikään ymmärrä nyansseja vaikka sinulla ne aivot muka on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karkeaa yleistystä. Ei tässä ole kyse mistään rakennuksista tai keksinnöistä. Et selvästikään ymmärrä nyansseja vaikka sinulla ne aivot muka on.
No, sinunko mielestä esim. läsnäoleva isä on täysin merkityksetön? Jos miestä ei tarvi muuhun kuin lisääntymiseen niin saa nainen kasvattaa lapset täysin yksin. Niinkö?
- Anonyymi
Sanoit. NAISET ovat ja olisivat TÄYSIN avuttomia ilman miehiä.
Se nähtiin talvi- ja jatkosodassa. Naiset tekivät kaikki raskaat työt maatiloilla ja muualla kun miehet lähtivät rintamalle. Avuttomuutta se toki oli🫢Naiset paikkailivat rintamalla loukkaantuneita. Ei ollut miehiä korjaamassa koneita. Naiset oppivat korjaamaan ne itse. - Anonyymi
Luulen, että sun uhka on itsenäisesti pärjäävät Naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sinunko mielestä esim. läsnäoleva isä on täysin merkityksetön? Jos miestä ei tarvi muuhun kuin lisääntymiseen niin saa nainen kasvattaa lapset täysin yksin. Niinkö?
Kannattaisikohan sinun palstaäijän kanssa tinkaava keskittyä ennemmin olemaan läsnä niiden mahdollisten lastesi elämässä sen sijaan että vollotat täällä? Eikö tämä ajatus ole ihan hyvä parodia esim happamasta öyhötyksestä, että äitien tulisi hoitaa lapsia eikä olla somessa? Niin kovasti kun toiset tuntuu myötäilevän esim tällaista tekstiä aloittajaäijältä. Eli käytähän ne mahdolliset vuoroviikot tai viikonloput lastesi kanssa olemiseen, älä tääällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit. NAISET ovat ja olisivat TÄYSIN avuttomia ilman miehiä.
Se nähtiin talvi- ja jatkosodassa. Naiset tekivät kaikki raskaat työt maatiloilla ja muualla kun miehet lähtivät rintamalle. Avuttomuutta se toki oli🫢Naiset paikkailivat rintamalla loukkaantuneita. Ei ollut miehiä korjaamassa koneita. Naiset oppivat korjaamaan ne itse.Se oli silloin se. Ihmiset oli miljoona kertaa kovempia niihin aikoihin. Nykyään ei olisi enää samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli silloin se. Ihmiset oli miljoona kertaa kovempia niihin aikoihin. Nykyään ei olisi enää samoin.
Nykyään nämä hipsuvarpaat kerää porukkaa esim yhden naisen kiusaamiseen. Kyllä kääntyis moni suurmies haudassaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään nämä hipsuvarpaat kerää porukkaa esim yhden naisen kiusaamiseen. Kyllä kääntyis moni suurmies haudassaan
Törkeä henkilöön menevä ”kunianlokaus” n kolme vuotta kiinteetä tuli just, että heilahti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä henkilöön menevä ”kunianlokaus” n kolme vuotta kiinteetä tuli just, että heilahti?
Kaikkien sakot ei oo muuntokelpoisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu varmaan siitäkin palstasedälle kiivaileva kolhon oloinen kaveri, että onko se läsnäolijan kupoli kunnossa
- Anonyymi
Jos naisilla ei olisi pinppiä luuletteko että yksikään mies olisi teidän kanssa . Kaikki naisen olisivat sinkkuja ja yksin .
- Anonyymi
Mutta kun se ei ole mahdollista ettei naisilla olisi pinppiä.
- Anonyymi
Kiitos aloittajaäijä, en olekaan tullut koskaan ajatelleeksi tälläistä skeemaa
- Anonyymi
Tämähän on aloittajasetä varsin tuota noin mutkatonta ajattelua. Onko sinulla molemmat kädet käytössä?
- Anonyymi
Eli gubbe on tavallaan sitä mieltä itsekin, että on täysin turha otus. Vaikka kyllähän neitsytkääkkä sen tietää ilman sanomista
- Anonyymi
Eiköhän se tiivistä tämänkin löyhöilma-aloituksen kompaktiin pakettiin.
- Anonyymi
maailmalla pitäisi pitää nyt sellainen päivä "miehet jää kotiin" = maailma pysähtyy vs "naiset jää kotiin" = kukaan ei huomannut mitään
- Anonyymi
Oletko noin vajaaälyinen? Jos naiset jäisi kotiin monia kuolisi, monia miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko noin vajaaälyinen? Jos naiset jäisi kotiin monia kuolisi, monia miehiä.
älä suutu se on vain fakta naiset on esim töissä koska miehet on palkannut ne ja jokaiseen työhöön olisi mies joka tekisi sen työn paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä suutu se on vain fakta naiset on esim töissä koska miehet on palkannut ne ja jokaiseen työhöön olisi mies joka tekisi sen työn paremmin
Miksi suuttuisin. Sun vastaus kertoo vain susta. Sairaalat pyörii suurimmaksi osaksi naisylivoimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi suuttuisin. Sun vastaus kertoo vain susta. Sairaalat pyörii suurimmaksi osaksi naisylivoimalla.
kirurgeissa se ylivoima yhtäkkiä poistuukin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirurgeissa se ylivoima yhtäkkiä poistuukin
Kirurgit ei pysty leikkaamaan sairaaloissa jos ei ole jatkohoitoa. Leikkauksia joudutaan perumaan. Ihmisiä menehtyy.
- Anonyymi
Lisääntymisen ohessa mieskunta on rakentanut, keksinyt, kehittänyt ja luonut aivan kaiken sen mitä meillä on lisää tai enemmän kuin viidakossa asuvilla sukulaisillamme on.
- Anonyymi
Ottakaa kaikki keksintönne ja rakennuksenne mukaan ja tervemenoa vaikka Marsiin niiden kanssa. Ei jäädä kaipaamaan. Bye!
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa kaikki keksintönne ja rakennuksenne mukaan ja tervemenoa vaikka Marsiin niiden kanssa. Ei jäädä kaipaamaan. Bye!
Tuo lemahtaa ihan viimeaikaiselta voimaantumiselta.
- Anonyymi
Jalkamies kirjoitti:
Tuo lemahtaa ihan viimeaikaiselta voimaantumiselta.
Onko aloittajasetä naisten ns voimaantuminen mitä ikinä sillä tarkoitat jotenkin suuri yhteiskunnallinen uhka? We not here to play small
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aloittajasetä naisten ns voimaantuminen mitä ikinä sillä tarkoitat jotenkin suuri yhteiskunnallinen uhka? We not here to play small
Mitä ajatuksia tämä loppukaneetti herättää- väkivaltaisia tantrumeita varmaan?
- Anonyymi
Olen todella erimieltä aloittajan kanssa. Minä nainen koen että miehellä on iso ja tärkeä tehtävä jota ei voi korvata mikään. Se on suojelijan rooli. Se jos jokin on rakkauden osoitus kun pitää nainen ja lapset turvassa. On läsnä heidän kanssaan ja jakaa arkea yhdessä. Nainen tukee miestä rakastaen ja huolehtien lapsesta ja miehestä yhtälailla mutta eriasioissa. Jos mies pettää, nainen kokee turvattomuutta ja pelkoa ettei mies olisi turvaamassa perhettä. Mies ei missään nimessä ole vain siittäjä vaan kautta aikojen mies on ollut se joka mahdollistaa turvallisen kasvuympäristön. Väkivalta, pettäminen, alistaminen ovat merkkejä heikkoluonteisesta miehestä joka ei ymmärrä miten olla oikea mies ja hoitaa tilanteet. He tuovat turvattomuutta ja jäävät siten yksin..
- Anonyymi
Tuo suojelu toimisi vain jos mies rakastaisi. Mutta maailmansivu miehet ovat ne, jotka tekevät pahaa naisille. Sikaillaan, kusetetaan ja ollaan väkivaltaisia naisia kohtaan. Vaikka sinulle ei ole niin tehty se ei sulje pois että monille naisille on. Missä se suojelu on meidän muiden kohdalla?
- Anonyymi
Juuri noin. Täysin samaa mieltä sun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo suojelu toimisi vain jos mies rakastaisi. Mutta maailmansivu miehet ovat ne, jotka tekevät pahaa naisille. Sikaillaan, kusetetaan ja ollaan väkivaltaisia naisia kohtaan. Vaikka sinulle ei ole niin tehty se ei sulje pois että monille naisille on. Missä se suojelu on meidän muiden kohdalla?
Tuo kertoo huonosti voivasta miehestä. Kukaan hyvinvoiva ihminen ei tee toiselle noin. Herrasmies sen sijaan suojelee kaikkia naisia ei pelkästään omiaan.
- Anonyymi
Joku on oikein peukuttanut sinulle, itsesi kanssa eri mieltä oleva aloittajaäijä. Varmaan sinä itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota käsi pois housuista aloittajaäijä
- Anonyymi
Asiaa.
- Anonyymi
Mies on naiselle myös hupia tuottamaan ja päinvastoin. Aatamikin oli hyvin onneton yksin ja nainen luotiin siitä kylkiluusta. Aatami tarvitsi naisen elääkseen ja huvitellakseen ja niin myös Eeva tarvi Adamin. Parhaimmillaan sielunkumppanit ja puoliskot toisilleen. Tosin myös ihmiskunnan jatkumisen kannalta luotiin semmonen kiva juttu. You know❤🖤💜💙💚💛🧡
- Anonyymi
Olen nähnyt tuosta ensitapaamisesta ikuistetun kuvakertomusen jossain kappelissa. Eeva oli yläosattomissa ja tussuaan peitteli vain viikunanlehti, taisi olla paljapakaramallinen asu, siis thong eli tangat päällänsä, joten sanoisin että parhaimmillaan olivat peuhauskumppaneina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt tuosta ensitapaamisesta ikuistetun kuvakertomusen jossain kappelissa. Eeva oli yläosattomissa ja tussuaan peitteli vain viikunanlehti, taisi olla paljapakaramallinen asu, siis thong eli tangat päällänsä, joten sanoisin että parhaimmillaan olivat peuhauskumppaneina.
Aloittajaäijä hankkii yayansa näköjään ihan mistä vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajaäijä hankkii yayansa näköjään ihan mistä vaan
Jatkan, koska sain selvästi seuraa- käsi pois housuista kirkossa varsinkin se on herran huone. Steroidveli linjoilla on
- Anonyymi
🫢🫣🤫 Et niin kun ajatuksia ei miehilla ois?
- Anonyymi
Aloitus on niin totta.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Hallitus helpottaa eroja digitalisoimalla käsitöitä. Kumpaa teillä?
- Anonyymi
Teillä vai meillä tumput suorina heh.
- Anonyymi
Jos miehiä ei olisi niin ketäs sitten naiset aina syyttäisi kaikesta. Voisi elämä olla aika tylsää ja huomatkaa että keinokohtu on jo nyt teknisesti mahdollista tehdä. Odottakaa vähän aikaa niin sekä miet että naiset ovat täysin turhia.
ps. Ja entäs ne naiset jotka eivät nykyäänkään halua tehdä lapsia, täysin turhaa poruhkaa.- Anonyymi
Joko tuntuu aloittajaäijä, että olisit saanut tästä kilvoittelusta tarpeekses?
- Anonyymi
Kyllä on mukava havaita miten korkealle kehityksemme ymmärtäminen on noussut.
Ennen puhuttiin lampaiden ja lehmien hyväksikäyttämisestä sekä kynttilän ja kurkun oikeasta käsittelystä. Ihminen on onneksi nisäkäs joissa lajeissa tyypille vahvat terveet naaraat ja koiraat saavat elinkelpoisia jälkeläisiä. Se ihmisen todella typerä ja luonnonmukainen suoritus on aika helppo silti kaikki ei siihen pysty kykene jne. - Anonyymi
Halutaanko täällä provosoida miehiä ja naisia vastakkain.
Molempiahan tarvitaan.- Anonyymi
Todennäköisesti se on juurikin tämän naisille katkeran naisia esittävän suuri missio. On sitten pakko lähteä messiin, dude?
- Anonyymi
Naiset ei tarvitse miehiä, se on todistettu useita kertoja. Mutta miehet tarvitsee naisia, kuolevat paljon aikaisemmin ilman naista, joko alkoholismiin tai johonkin muuhun tautiin.
- Anonyymi
Vähän ristiriitainen viesti. Tuon logiikan mukaan kumpikaan ei tarvitse toisiaan lisääntymisen lisäksi. Molemmilla sukupuolilla on kuitenkin ne kädet.
- Anonyymi
Hilmarin tarkoitusperät paljaana.
- Anonyymi
Katkeraa niin katkeraa. Osuiko pilkkaa omaan nilkkaan, kun veit varatu
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666220
- 815445
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613462- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462075
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793