Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Anonyymi-ap

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tarvitsisivat teitä? Eivät tarvitse. Miehille on annettu kädet sitä varten, että voi niillä tyydyttää itsensä silloin kun ei tarvitse lisääntyä.

122

481

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kuinka tyhmä ihminen voi olla.

• Anonyymi
        UUSI

Totuus sattuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus sattuu.

Mieti sitä kun kuolet janoon kireen pullonkorkin takia. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä kun kuolet janoon kireen pullonkorkin takia. 😂

Naiset osaa avata kaiken itse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset osaa avata kaiken itse.

Niin osaa avata - etenkin suunsa ja senkin pyytämättä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että siihen on olemassa ratkaisu? Voit olla miesten kanssa, ei tarvitse koskaan edes nähdä naisia, eikä kuunnella. Ei tarvitse kiittää neuvosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että siihen on olemassa ratkaisu? Voit olla miesten kanssa, ei tarvitse koskaan edes nähdä naisia, eikä kuunnella. Ei tarvitse kiittää neuvosta.

Mitä suotta.

Kyllä naisen voi kouluttaa hiljaiseksikin. Oppiihan ne oleen sontimatta sohvallekin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣👍👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä suotta.

Kyllä naisen voi kouluttaa hiljaiseksikin. Oppiihan ne oleen sontimatta sohvallekin?

Naiset pärjää ilman miehiä. Voitte kouluttaa toisianne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset pärjää ilman miehiä. Voitte kouluttaa toisianne.

Juu juu ja tottakai. En nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juu ja tottakai. En nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä. 😂

Joo ei kannata. Voi katketa verisuoni päästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei kannata. Voi katketa verisuoni päästä.

Kiitos huolenpidosta...

Ketuttaako nyt kun taas pidit huolta miehestä?

Oliko miehen vika?

Pyysikö mies?

Ja kohtako syytät tuostakin omaehtoisesta edesottamuksestasi miestä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta...

Ketuttaako nyt kun taas pidit huolta miehestä?

Oliko miehen vika?

Pyysikö mies?

Ja kohtako syytät tuostakin omaehtoisesta edesottamuksestasi miestä?

Hän kehotti minua olemaan pidättämättä hengitystä. Jotenka, luetun ymmärtäminen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kehotti minua olemaan pidättämättä hengitystä. Jotenka, luetun ymmärtäminen?

Eli sinusta "En nyt kuitenkaan pidättäisi..." tarkoittaa että "Älä nyt sinä pidätä..."?

Ja tämän oivalluksen perusteella luennoit luetun ymmärtämisestä muille?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinusta "En nyt kuitenkaan pidättäisi..." tarkoittaa että "Älä nyt sinä pidätä..."?

Ja tämän oivalluksen perusteella luennoit luetun ymmärtämisestä muille?

"Voitte kouluttaa toisianne" --> vastaus siihen: "en nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä" --> "ei kannata, voi katketa verisuoni".

Jos ei mennyt noin niin sitten siitä on viestejä poistettu välistä. Tarvitseeko vielä lisää rautalankaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Voitte kouluttaa toisianne" --> vastaus siihen: "en nyt kuitenkaan pidättäisi hengitystä" --> "ei kannata, voi katketa verisuoni".

Jos ei mennyt noin niin sitten siitä on viestejä poistettu välistä. Tarvitseeko vielä lisää rautalankaa?

Lisään vielä että rautakaupasta saa, jos et tiennyt.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos tästä tiedosta. Mietin sitä kun tyydytän itseni uneen.

• Anonyymi
      UUSI

Totta. Helpoiten menee kun ei ole miestä hoidettavana.

• Anonyymi
        UUSI

Sitten kun lapset on aikuisia niin hyvä vaan naisena keskittyä omaan elämään. Miehet on kuin isoja lapsia, jotka odottaa jatkuvaa passaamista.

• Anonyymi
        UUSI

Ei mene taas kauaa, kun ylimielinen räksytys muuttuu kollotukseksi ja suklaan syönniksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun lapset on aikuisia niin hyvä vaan naisena keskittyä omaan elämään. Miehet on kuin isoja lapsia, jotka odottaa jatkuvaa passaamista.

Ei maisella mitään omaa elämää ole. Sitten se alkaa vaan läähättää lapsenlapsien perään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene taas kauaa, kun ylimielinen räksytys muuttuu kollotukseksi ja suklaan syönniksi.

Kollottele sinä muualle siitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kollottele sinä muualle siitä

No nytkö se totuus taas sattui? Oliko jo ihan suklaata suussa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu mun eteen niin näät millasen naisen kanssa sä nyt keskustelet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

äijöllä issues kun nainen herkkuttelee vtun yhyy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu mun eteen niin näät millasen naisen kanssa sä nyt keskustelet

Oisko sellaisen naisen kanssa, jolla on kassit ja umpiharhainen kuvitelma itsestään ja todellisuudesta?

• Anonyymi
        UUSI

Suussa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vanhemmissa miehissä voi olla sellaisia, jotka ovat tottuneet tekemään kaiken itse kumppanin kuoltua ja onhan vanhemmissakin miehissä sellaisia, jotka ovat aina asuneet yksin. Stoppi ystävyydelle tulee nopeasti vastaan, jos minun oletaan alkavan kotitalouskoneeksi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko sellaisen naisen kanssa, jolla on kassit ja umpiharhainen kuvitelma itsestään ja todellisuudesta?

On kassit. Isommat kun sulla ja muilla teillä palstareppanoilla täällä. Päivittäistä naisten alentamista ja arvottamista. Mitä vttua teillä tekee. jäitä hattuun nyt poika.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vanhemmissa miehissä voi olla sellaisia, jotka ovat tottuneet tekemään kaiken itse kumppanin kuoltua ja onhan vanhemmissakin miehissä sellaisia, jotka ovat aina asuneet yksin. Stoppi ystävyydelle tulee nopeasti vastaan, jos minun oletaan alkavan kotitalouskoneeksi!

Kukas niitä passattavia oikein kasvattaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On kassit. Isommat kun sulla ja muilla teillä palstareppanoilla täällä. Päivittäistä naisten alentamista ja arvottamista. Mitä vttua teillä tekee. jäitä hattuun nyt poika.

Luulot pikkuinen, ei kassit. 😂

Eikä tarvi miettiä mitä meillä tekee. Ei olla jonossa sun oven takana. Ei edes aikeissa.

Ja se sun "päivittäinen alentaminen" on kokemus, joka johtuu omista huonoista uskomuksistasi, joiden takia arvotat itseäsi kestämättömällä tavalla.

Ihan on tuo kaikki pelkkää itseaiheutettua itkua. Älä siitä miehiä syytä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulot pikkuinen, ei kassit. 😂

Eikä tarvi miettiä mitä meillä tekee. Ei olla jonossa sun oven takana. Ei edes aikeissa.

Ja se sun "päivittäinen alentaminen" on kokemus, joka johtuu omista huonoista uskomuksistasi, joiden takia arvotat itseäsi kestämättömällä tavalla.

Ihan on tuo kaikki pelkkää itseaiheutettua itkua. Älä siitä miehiä syytä.

Sille on syynsä miksi heivasin kauniit ajatukset miehistä lopullisesti. Siitä voin syyttää elämäänI joskus kuuluneita miehiä sekä itteäni. Eipä muuta.

• Anonyymi
      UUSI

Entä kurkkupurkin avaus?

• Anonyymi
        UUSI

Suklaata ei jaella purkeissa juuri tuosta syystä, paitsi nutellaa ihan vaan muistutukseksi.

• Anonyymi
      UUSI

No kokeilla sopii kuinka monesta naisesta on putkitöihin esimerkiksi tai paskakaivon tyhjennykseen ym ym ym...

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole kyllä yksikään mies käynyt putkitöissä eikä tyhjentämässä kaivoa. Siitä palvelusta voi maksaa jos joskus tarvitsee.

• Anonyymi
        UUSI

Täällä☝️👷🏻‍♀️👩🏻‍🔧 Onnistuu molemmat. Paskakaivoja tullut tyhjenneltyä monenlaisiakin. Putkarin hommat hoituu myös.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyllä yksikään mies käynyt putkitöissä eikä tyhjentämässä kaivoa. Siitä palvelusta voi maksaa jos joskus tarvitsee.

😂😂😂 Joo ne on robotteja ja AI kun hoitaa ja huoltaa koko yhteiskuntaa, eikä miehet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂 Joo ne on robotteja ja AI kun hoitaa ja huoltaa koko yhteiskuntaa, eikä miehet.

Ilman miehiä moderni yhteiskunta romahtaa täysin. Miettikääpä sitä. Toki, jos haluaa elää luolanaiselämää niin mikäs siinä sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman miehiä moderni yhteiskunta romahtaa täysin. Miettikääpä sitä. Toki, jos haluaa elää luolanaiselämää niin mikäs siinä sitten.

Moderni yhteiskunta on muuten p-askaa. Pitäisi deletoida kaikki ja suunnitella naisten toimesta uudelleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se elää jo jotain luolanaisen tasoista elämää reaalimaailman havainnoinnin ja hahmotuksen suhteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Moderni yhteiskunta on muuten p-askaa. Pitäisi deletoida kaikki ja suunnitella naisten toimesta uudelleen.

Olen kyllä samaa mieltä että nyky-yhteiskunta on paska, mutta enpä tiedä tekisikö naiset yhtään parempaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä että nyky-yhteiskunta on paska, mutta enpä tiedä tekisikö naiset yhtään parempaa.

Minä tiedän, ei tekisi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä☝️👷🏻‍♀️👩🏻‍🔧 Onnistuu molemmat. Paskakaivoja tullut tyhjenneltyä monenlaisiakin. Putkarin hommat hoituu myös.

Pisteet sulle. Taitaa muuten putkimiehistä 95% olla miehiä. Eli se siitä miesten turhuudesta. Käsittääkseni niissä hommissa voi päästä aika kivoille liksoille, eli sikäli ei hullumpi ammatti.

• Anonyymi
      UUSI

Nohnoh. Suurin osa on mukavia, eivätkä teppoile

• Anonyymi
        UUSI

Olisikin tämä totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisikin tämä totta.

On se. Kunhan ei koske manipuloiviin kusipåihin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Himot vie monella voiton ja sitten sorrutaan kuitenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Himot vie monella voiton ja sitten sorrutaan kuitenkin.

Himot voi kohdentaa mieheen jonka kanssa pystyy kommunikoimaankin, niitähän on.... Paljon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulepas kun niitä kuspäitä on koko maailma täynnä. Helmiä on vaikea löytää sieltä moskan seasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulepas kun niitä kuspäitä on koko maailma täynnä. Helmiä on vaikea löytää sieltä moskan seasta.

Ei ole kovinkaan vaikeaa. Moni helmi jää täysin yksin vaikka olisi koko ajan tarjolla. Kun ei vaan jostain syystä naisille kelpaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kovinkaan vaikeaa. Moni helmi jää täysin yksin vaikka olisi koko ajan tarjolla. Kun ei vaan jostain syystä naisille kelpaa.

Harmi. Ihan aidosti niin ajattelen. Jos joku mies on oikeasti fiksu ja hyvin käyttäytyvä niin ikävä juttu jos sellainen mies jää yksin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi. Ihan aidosti niin ajattelen. Jos joku mies on oikeasti fiksu ja hyvin käyttäytyvä niin ikävä juttu jos sellainen mies jää yksin.

Minä esim. olen sellainen. Eipä paljon naisia ole kiinnostanut... Paljon tiedän kohtalontovereita. Naisia ei kiinnosta vähääkään, vaikka olisi juuri ne kaikki ominaisuudet joita ne kertoo haluavansa. Se on aika paradoksaalista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä esim. olen sellainen. Eipä paljon naisia ole kiinnostanut... Paljon tiedän kohtalontovereita. Naisia ei kiinnosta vähääkään, vaikka olisi juuri ne kaikki ominaisuudet joita ne kertoo haluavansa. Se on aika paradoksaalista.

Missä olet yrittänyt lähestyä naisia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan arkielämässä, mukavan oloisia naisia. Ei ole tuottanut tulosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

opiskeleluiden aikana ja töissä esim.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan arkielämässä, mukavan oloisia naisia. Ei ole tuottanut tulosta.

Harmi. Aina naisetkaan ei ymmärrä hyvän päälle. Itse kyllä lähtisin treffeille jos joku aivan ihana mies pyytäisi. Vähintään yrittäisin tutustua ja ystävystyä jos lopulta ei suhteeseen asti etenisi.

• Anonyymi
      UUSI

Kunnon femcel voimafantasiat sieltä...

• Anonyymi
        UUSI

Sitä kun ei ole voimaa niin pitää tyytyä huonoihinkin fantasioihin. 😂

• Anonyymi
      UUSI

Miehet lisääntyy, naiset laajenee.

• Anonyymi
        UUSI

ime munaa

• Anonyymi
        UUSI

Lapset syntyvät naisesta. Miehet ja pilit surkastuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset syntyvät naisesta. Miehet ja pilit surkastuu.

Miehet ja pilit voi kuule jatkaa uusien naisten astumista vielä pitkään senkin jälkeen kun se eka naaras happanee ja mummoutuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ja pilit voi kuule jatkaa uusien naisten astumista vielä pitkään senkin jälkeen kun se eka naaras happanee ja mummoutuu.

Mutta miehiä ei tarvitse muuhun. Sehän tässä olikin pointti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miehiä ei tarvitse muuhun. Sehän tässä olikin pointti.

Pointtisi on vedetty jo useaan kertaan pytystä alas sinne paskakaivoon, jota sitäkään et saa edes tyhjennetyksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pointtisi on vedetty jo useaan kertaan pytystä alas sinne paskakaivoon, jota sitäkään et saa edes tyhjennetyksi.

No, sinäpä itse sen mun pointin juuri validoit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, sinäpä itse sen mun pointin juuri validoit.

Enpä oikeastaan jos mietit mitä tuosta asetelmasta seuraa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä oikeastaan jos mietit mitä tuosta asetelmasta seuraa.

Minun mielestäni validoit. Pointti oli se että mies tarvitaan vain lisääntymiseen. Itse kirjoitit astumisesta, joka tarkoittaa hedelmöittämistarkoituksessa yhtymistä naiseen. Ei naisten myöhempi hedelmällisyyden loppuminen tarkoita sitä, että miehiä tarvitaan yhtäkkiä muuhunkin kuin lisääntymiseen. Logiikkasi ontuu nyt.

• Anonyymi
      UUSI

Niin jos ihminen ei tunne mitään intohimoa vastakkaista sukupuolta kohtaan tai muutakaan, niin aika valjultahan elämä näyttää.

• Anonyymi
        UUSI

Miten niin näyttää valjulta. Minä olen täysin eri mieltä! Elämä on parempaa kun halut ovat loppuneet kokonaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin näyttää valjulta. Minä olen täysin eri mieltä! Elämä on parempaa kun halut ovat loppuneet kokonaan!

Uskon kuitenkin ettei luoja ole ihan noin ajatellut asiaa tämän luonnon järjestelmää luodessaan. Paremminkin luonnon logiikalla alkaa olla elämän loppu kun halut loppuu, tasainen viiva, ei pulssia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon kuitenkin ettei luoja ole ihan noin ajatellut asiaa tämän luonnon järjestelmää luodessaan. Paremminkin luonnon logiikalla alkaa olla elämän loppu kun halut loppuu, tasainen viiva, ei pulssia.

Harmillista millainen sota naisten ja miesten välillä vallitsee. Se ei todellakaan ollut varmasti alun perin tarkoitus. Ehkä maailma on tosiaan lähellä loppua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Harmillista millainen sota naisten ja miesten välillä vallitsee. Se ei todellakaan ollut varmasti alun perin tarkoitus. Ehkä maailma on tosiaan lähellä loppua.

Mietippä miksi vallitsee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mietippä miksi vallitsee.

Ei kiinnosta miettiä sitä turhaan. Se ei ratkaise ongelmaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä mielessä olet oikeassa et miehen ja naisen sukupuoli lähestyy toisiaan, tullaan sukupuolettomaksi ja halut lähtee ts. lapsia ei jatkossa enää tule ja maailman loppu tulee ainakin tämän muutoksen kautta jos muuta kautta ei tule ennen sitä. Tämä muutos on selvemmin lähtenyt mielestäni liikkeelle euroopasta.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö kaikki tuo päde myös toisinpäin? Jos mies voisi lisääntyä ilman naista, niin mihin naisia tarvittaisiin?

• Anonyymi
        UUSI

Naisen logiikka 🤔

Sori oli pakko 😂

• Anonyymi
        UUSI

Pätee kyllä. Ilmeisesti siis kiinnostaisi paneskella miehiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pätee kyllä. Ilmeisesti siis kiinnostaisi paneskella miehiä?

Miksi pitäisi kiinnostaa? Ei minulla ole mikään pakko paneskella kenenkään kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi kiinnostaa? Ei minulla ole mikään pakko paneskella kenenkään kanssa.

Olen samaa mieltä. Älä paneskele kenenkään kanssa. 👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan harvinainen yksilö sitten. Tälläkin palstalla jatkuvasti miehet puhuu paneskelusta.

• Anonyymi
      UUSI

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi
        UUSI

Ootko?

ihmiset on kyllä ihan helvetin sekasin nykyään. Kaikki vihaa toisiaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko?

ihmiset on kyllä ihan helvetin sekasin nykyään. Kaikki vihaa toisiaan.

Tiedätkö, että tämä aloitus ei ole vihaa miehiä kohtaan. Tarkoitus on nyt herätellä miehiä siellä kuvitteellisessa norsunluutornissa, että te ette ole mikään maailmannapa ja naiset eivät ole täällä teitä varten. Te teette oman osanne ihmissuhteissa ja naiset omansa. Vain sillä tavoin voimme elää täällä yhdessä harmonisesti ja niin että sekä naisilla että miehillä on täällä hyvää olla ja elää. Rakkaus on sitä varten, että osaisimme elää yhdessä toistemme kanssa. Emme ole täällä sitä varten, että toisia käytetään hyväksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että tämä aloitus ei ole vihaa miehiä kohtaan. Tarkoitus on nyt herätellä miehiä siellä kuvitteellisessa norsunluutornissa, että te ette ole mikään maailmannapa ja naiset eivät ole täällä teitä varten. Te teette oman osanne ihmissuhteissa ja naiset omansa. Vain sillä tavoin voimme elää täällä yhdessä harmonisesti ja niin että sekä naisilla että miehillä on täällä hyvää olla ja elää. Rakkaus on sitä varten, että osaisimme elää yhdessä toistemme kanssa. Emme ole täällä sitä varten, että toisia käytetään hyväksi.

No jos siinä noin jalo ajatus oli takana, niin miksi se sitten oli tommosta tyypillistä femcel ulinaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tietää että aloitus oli provo ja avunhuuto niihin naisellisiin pettymyksen tunteisiin, joita olet onnistunut elämääsi haalimaan.

Mutta kun tämä ei ole tyttöpalsta, jossa nyökytellään jaksuhaleja sun tunteille, niin saatkin provosi ansaitsemaa kommentointia.

Kohta se alkaa painaa, kun psyykkeesi huomaa ettet tullut hyväksytyksi.

Sitten on sen suklaan vuoro.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos siinä noin jalo ajatus oli takana, niin miksi se sitten oli tommosta tyypillistä femcel ulinaa?

Varmaan juuri siksi, että se ei muuten herättele. Suoraan sanottuna mikään ei muutu kuitenkaan. Sama sota sukupuolten välillä jatkuu maailman tappiin saakka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tietää että aloitus oli provo ja avunhuuto niihin naisellisiin pettymyksen tunteisiin, joita olet onnistunut elämääsi haalimaan.

Mutta kun tämä ei ole tyttöpalsta, jossa nyökytellään jaksuhaleja sun tunteille, niin saatkin provosi ansaitsemaa kommentointia.

Kohta se alkaa painaa, kun psyykkeesi huomaa ettet tullut hyväksytyksi.

Sitten on sen suklaan vuoro.

No niin, en ruoki trollia 🤡

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan juuri siksi, että se ei muuten herättele. Suoraan sanottuna mikään ei muutu kuitenkaan. Sama sota sukupuolten välillä jatkuu maailman tappiin saakka.

No ei se vastakkainasettelun jatkaminenkaan paljon auta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Älä ruoki trollia. Sillä on aina nälkä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ihmeessä ruoki. Sun kun kannattaa keskittyä ymmärtään, mitä tuossakin kommentissa juuri sanottiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se vastakkainasettelun jatkaminenkaan paljon auta.

Mutta ei se kyllä sitä yhtään pahennakaan. Joskus pitää vaan sanoa miten asiat ovat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei se kyllä sitä yhtään pahennakaan. Joskus pitää vaan sanoa miten asiat ovat.

Ai että miehellä ei ole mitään muuta merkitystä kuin lisääntyä, niin kuin jossain mehiläis- tai muurahaisyhdyskunnassa?
        Huoh. Ei näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ihmeessä ruoki. Sun kun kannattaa keskittyä ymmärtään, mitä tuossakin kommentissa juuri sanottiin.

No mutta se olisikin juuri trollin ruokkimista. Joten ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että miehellä ei ole mitään muuta merkitystä kuin lisääntyä, niin kuin jossain mehiläis- tai muurahaisyhdyskunnassa?
        Huoh. Ei näin.

Naarashämähäkitkin syövät uroksen parittelun jälkeen. Niillä sentään on muukin tarkoitus kuin lisääntyminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naarashämähäkitkin syövät uroksen parittelun jälkeen. Niillä sentään on muukin tarkoitus kuin lisääntyminen.

Pikku iltapala petipuuhien jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pikku iltapala petipuuhien jälkeen.

Kai siinä nälkä tulee. Ja tarvitsee energiaa pentujen tuottamiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Työnnän pää ikkunasta ulos ja näytä yksikin juttu minkä nainen on rakentanut tai keksinyt? Tai nimeä yksi keksintö minkä nainen on keksinyt, mitäköhän varten se nainen on?

• Anonyymi
        UUSI

Marie Curie, radioaktiivisuus.

• Anonyymi
        UUSI

No jos saisin päättää niin olisi kaksi planeettaa, miehille oma ja naisille oma. Sehän ratkaisisi kaiken.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Marie Curie löysi kaksi radioaktiivista alkuainetta. Radioktiivisuuden löysi alunperin Henri Becquerel.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, siihen se kuolikin. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, siihen se kuolikin. 😂

Sillon ei vielä älytty että se on vaarallista. Radiumia markkinoitiin oikein jonakin terveystuotteena sen löydön alkuaikoina ja sitä pistettiin kaikkeen, esim kosmetiikkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sillon ei vielä älytty että se on vaarallista. Radiumia markkinoitiin oikein jonakin terveystuotteena sen löydön alkuaikoina ja sitä pistettiin kaikkeen, esim kosmetiikkaan.

Eli, naisen keksintö jota tässä juhlistettiin esimerkkinä, oli hengenvaarallinen ja tappoi ihmisiä.

Olipa hyvä esimerkki briljantista keksijänaisesta.

• Anonyymi
      UUSI

Tänä päivänä naiset voivat lisääntyä ilman miestä.

• Anonyymi
        UUSI

En usko että munasolu hedelmöittyy vielä ilman siittiötä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että munasolu hedelmöittyy vielä ilman siittiötä...

Eikä varsinkaan hedelmöity ilman siinä välissä tarvittavia teknisiä laitteita sperman säilytyksen ja käsittelyn osalta.

Jep.

Miesten kehittämiä laitteita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä varsinkaan hedelmöity ilman siinä välissä tarvittavia teknisiä laitteita sperman säilytyksen ja käsittelyn osalta.

Jep.

Miesten kehittämiä laitteita.

Mikä nyt on ongelma? Aloituksessahan juuri kirjoitin, että miestä tarvitsee lisääntymiseen, ja jos ei tarvitsisi niin miestä ei tarvitsisi ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä nyt on ongelma? Aloituksessahan juuri kirjoitin, että miestä tarvitsee lisääntymiseen, ja jos ei tarvitsisi niin miestä ei tarvitsisi ollenkaan.

Haluat elää ilman suurinta osaa nykytekniikkaa? Ne on hyvin pitkälti miesten keksimiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat elää ilman suurinta osaa nykytekniikkaa? Ne on hyvin pitkälti miesten keksimiä.

Ei tässä ole kyse mistään keksinnöistä.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä on aivan totta. Mutta mitä tekee tuhkamunalla tai seniilillä? Vehkeellä joka ei toimi edes viagran kanssa? On aika haastavaa varmaan.

• Anonyymi
        UUSI

Enemmän tekee siltikin, kuin menopaussin jälkeen naaraalla.

• Anonyymi
        UUSI

Joillakin miehillä ei edes ole penistä. Syövän takia on voitu leikata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin miehillä ei edes ole penistä. Syövän takia on voitu leikata.

Kyllä, kun ikä tulee lisää syövän saamisen riski kasvaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kun ikä tulee lisää syövän saamisen riski kasvaa.

Minua se ei haittaisi ollenkaan, pidän vain ikäisistäni vanhemmista miehistä. Koen samanhenkisyyttä saman ikäisen miehen kanssa kuin itse olen.

• Anonyymi
      UUSI

Miehet ovat keksineet, rakentaneet ja pitävät yllä ympärilläsi olevaa maailmaa.

NAISET ovat ja olisivat TÄYSIN avuttomia ilman miehiä.

Edes koneet eivät riitä koska niitäkin huoltamaan tarvittaisiin lopulta mies.

Naisella kun on vain tunteet ja vaistot, miehellä lihakset ja AIVOT.

• Anonyymi
        UUSI

Karkeaa yleistystä. Ei tässä ole kyse mistään rakennuksista tai keksinnöistä. Et selvästikään ymmärrä nyansseja vaikka sinulla ne aivot muka on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Karkeaa yleistystä. Ei tässä ole kyse mistään rakennuksista tai keksinnöistä. Et selvästikään ymmärrä nyansseja vaikka sinulla ne aivot muka on.

No, sinunko mielestä esim. läsnäoleva isä on täysin merkityksetön? Jos miestä ei tarvi muuhun kuin lisääntymiseen niin saa nainen kasvattaa lapset täysin yksin. Niinkö?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      259
      2691
    2. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      31
      2373
    3. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      258
      1660
    4. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      57
      1611
    5. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      71
      1518
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      77
      1334
    7. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1143
    8. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1115
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      39
      1115
    10. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      320
      1085
    Aihe