Suurimman myrskyilyn jälkeen

Anonyymi-ap

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minulle olet suurin ihme maailmassa. Hyvää yötä ja toivottavasti nukut hyvin ja sikeästi! ❤️

52

1942

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos samoin 😘😘

• Anonyymi

Hyvää yötä ja kauniita unia!

• Anonyymi

Hyvää yötä ja kauniita unia!

• Anonyymi

Hyvää yötä sinulle myös ❤️

• Anonyymi

Sinun pitää ymmärtää se ettei täällä kirjoittelu kerro sitä miltä kohtaaminen kanssasi tuntuu. Voi käydä niin, että viimeisten kaikkein rankimpien vuosien taakka kaataa kaiken siihen suuntaan, etten koe minun voivan olla ystäväsi. Jos kohtaaminen ja yhdessä puhuminen olisivat tapahtuneet kuusi vuotta sitten, olisi ollut varmaa että meistä olisi tullut ystävät. Siksi meidän pitää yrittää tavata mahdollisimman pian, jotta tilanteen mahdollisuus ja mahdottomuus selviää. Projektin esityksineen on loputtava kokonaan, koska ihan vähäinenkin määrä sitä vahvistaa tunnetta, etten pysty olemaan ollenkaan samassa tilassa kanssasi! Mikä tarkoitta sitä, että jos tapaaminen ei onnistu lähiaikoina, en anna sille mahdollisuutta enää koskaan. En enää jaksa minkäänlaista kautta rantain kertomista, se vie minulta voimat monen päivän ajaksi. Jos emme saa mahdollisuutta puhumiseen tämän kuukauden aikana, niin sen jälkeen se ei ole mahdollista enää koskaan.

• Anonyymi

Ihana paatos aloittajasetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana paatos aloittajasetä

Taas täällä on tällainen erikoistilanne, että kommentit laahaa perässä oudosti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas täällä on tällainen erikoistilanne, että kommentit laahaa perässä oudosti

Hyvä. Tämän sivuston on syytäkin jumittaa vaikka seuraavat kymmenen vuotta.

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Tämän sivuston on syytäkin jumittaa vaikka seuraavat kymmenen vuotta.

Tästä olen samaa mieltä, pelkkä idareiden pissilaatikko. Terkuin tee

• Anonyymi

Se on täysin sun projektisi .
        Minä en ole siinä mukana mies.

• Anonyymi

Itsemurha-ajatuksista on turvallista kysyä suoraan. Tärkeintä on kysyä, keskittyä kuuntelemaan ja ohjata henkilö hakemaan ammattiapua. Itsemurha-ajatuksista puhuminen ei lisää itsemurhan

• Anonyymi

Hyvää huomenta❤️☕

• Anonyymi

Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰❤️

• Anonyymi

Hautajaiset ja suru
        Läheisestä luopumisen hetki on raskas. Se muistuttaa myös oman elämän rajallisuudesta. Jeesuksen sanoman kautta meillä on kuitenkin toivo jälleennäkemisestä. Voimme siis jättää oman ja kuolleen läheisenkin elämän suurempiin käsiin.

• Anonyymi

Huomenta, uusi päivä ja hyvä asenne.

• Anonyymi

Huomenta ja oikein hyvää tätä päivää.
      Aamukahvia ja parin tunnin päästä lenkille.
      Vihdoin pyhät ohi ja arki alkaa.
      Eräälle lämpöiset terveiset sinne ylemmäs 🙂 ☕

• Anonyymi

Etkö meinaa lähteä töihin tienaamaan leipääsi vai sluibailetko toisten siivellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö meinaa lähteä töihin tienaamaan leipääsi vai sluibailetko toisten siivellä?

Kommentoin sivusta sinulle. Näen tarvetta avartaa maailmankuvaasi. Itse olen vammaisen lapsen yksinhuoltaja. Osani on raskaampi kuin monilla ja ulospääsyä tilanteesta ei ole ellen sitten laittaisi lasta hoitolaitokseen. Se puolestaan tulisi maksamaan yhteiskunnalle tuhansia euroja kuukaudessa vuosien ajan. Voit tehdä laskutoimituksia tästä kuinka paljon yhteiskunta säästää siitä että uhraan oman elämäni omaishoitajana pysyen itse köyhyydessä ilman varaa kunnollisiin terveyspalveluihin joka puolestaan lisää riskiä siihen että laistoshoitoon joutuisin laittamaan jos terveyteni pettää. Fakta on että hän on tässä maailmassa ja jonkun täytyy häntä hoitaa. Olenko siis minäkin toisten siivellä sluibailija kun minulla on aamupäivällä muutama tunti aikaa rentoutua tai hoitaa asioita? Muun ajan vuorokaudesta olen täysin kiinni hoitamisessa. Minun laisia on yllättävän paljon mutta harva tulee ajatelleeksi sitä ns.työtä miten arvokasta se on. Minä en olisi tälläistä elämää halunnut. Tuskin kukaan muukaan. Inhottaa noin yksinkertaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä antamisesta mitään. Vain saamisesta ja ottamisesta. Teidänlsiset pitäisi laittaa palvelemaan ja elättämään 24/7 358pv loppu elämäksenne ihmistä joka on täysin riippuvainen teistä niin ymmärrät mitä todellinen elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin sivusta sinulle. Näen tarvetta avartaa maailmankuvaasi. Itse olen vammaisen lapsen yksinhuoltaja. Osani on raskaampi kuin monilla ja ulospääsyä tilanteesta ei ole ellen sitten laittaisi lasta hoitolaitokseen. Se puolestaan tulisi maksamaan yhteiskunnalle tuhansia euroja kuukaudessa vuosien ajan. Voit tehdä laskutoimituksia tästä kuinka paljon yhteiskunta säästää siitä että uhraan oman elämäni omaishoitajana pysyen itse köyhyydessä ilman varaa kunnollisiin terveyspalveluihin joka puolestaan lisää riskiä siihen että laistoshoitoon joutuisin laittamaan jos terveyteni pettää. Fakta on että hän on tässä maailmassa ja jonkun täytyy häntä hoitaa. Olenko siis minäkin toisten siivellä sluibailija kun minulla on aamupäivällä muutama tunti aikaa rentoutua tai hoitaa asioita? Muun ajan vuorokaudesta olen täysin kiinni hoitamisessa. Minun laisia on yllättävän paljon mutta harva tulee ajatelleeksi sitä ns.työtä miten arvokasta se on. Minä en olisi tälläistä elämää halunnut. Tuskin kukaan muukaan. Inhottaa noin yksinkertaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä antamisesta mitään. Vain saamisesta ja ottamisesta. Teidänlsiset pitäisi laittaa palvelemaan ja elättämään 24/7 358pv loppu elämäksenne ihmistä joka on täysin riippuvainen teistä niin ymmärrät mitä todellinen elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se yhteiskunta Sinuakin nykyään elätä entinen apurahakerjäläinen. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se mukula sitten aamupäivät pärjää, uhriutuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se mukula sitten aamupäivät pärjää, uhriutuja?

Et vissiin tiennyt että suomessa on oppivelvollisuus kaikille lapsille jopa vammaisillelapsille joten sinä joka haukut uhriutujaksi et tunnu ymmärtävän edes kotimaasi perus asioista mitään mukaan lukien aiemmatkin syytöksesi. Taidat olla aika yksinäinen kun olet noin ilkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vasta idioottimainen kysymys.
        Oletko kuullut vaikkapa ILTAVUOROSTA??????
        TÄYSI HÖNTTI olet.
        Itse taidat istua jossain toimistossa takapuoli levinneenä ja katkerana koko maailmalle!
        Muiden asiat ei sitäpaitsi kuulu millään lailla sinulle!
        Pidä huoli vaan omista asioistasi.

• Anonyymi

Ihana viesti❤️‍🔥Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää!

• Anonyymi

Huomenta❤️

Kuka on suurin ihmeesi?

• Anonyymi

Huomenta 💓

• Anonyymi

Testin testin

• Anonyymi

Jaa kas vaan palstasedän kunniakasta ämmien hakkaus-saagaa osataan poistella nykyään tosi vaikeaa ollut jotenkin

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

Juu u anything dor a dime, mikä nyt sattuu myymään tälle yleisölle- kertoo yleisöstä nääs

• Anonyymi

Koneet laulanaan ja uutta kohti!

• Anonyymi

Huh, pomo kiinnostui minusta...

• Anonyymi

Ei sulla gubbe oo pomoa, kun ei oo töitäkään.

• Anonyymi

Varmaan lisää natsaa tulossa olkapäähän, soturi

• Anonyymi

Huomenta ap!😊Viestisi on tunnisteeton? Kivaa viikon alkua.

• Anonyymi

Itse tunnistin, että ei ainakaan oma kaivattu ole. Ei kirjoittaisi "tyynenpi".

• Anonyymi

Tyyni-tyynempi-tyynin. Vaikea sana taivuttaa kaikenkaikkiaan.

• Anonyymi

Tyyni-tyynempi-tyynin.
      Vaikea sana taivuttaa...

• Anonyymi

Jaahas..viikon eka flirtti koettu

• Anonyymi

Ansaitset kultaa kaikki on annettu.

• Anonyymi

Itsemurha-ajatukset ovat melko yleisiä ja monesti ohimeneviä. Nuorista ja aikuisista niitä esiintyy noin 10–15 %:lla.
        Itsemurhaa on yrittänyt noin 5 % nuorten ja aikuisten väestöstä.
        Aikaisempi itsemurhayritys ja itsensä vahingoittaminen ovat merkittäviä itsemurhayrityksen ja itsemurhan riskitekijöitä.
        Itsemurhayrityksen ja itsemurhan taustalla on hyvin usein mielenterveyden häiriöitä, tavallisimmin mielialahäiriö tai päihdeongelma.
        Jos läheisesi ei näytä voivan hyvin, kysy, miten hän voi. Itsemurha-ajatuksista kysyminen ei suurenna

• Anonyymi

Kirjoitit kauniisti. Olisipa ihanaa olla hänelle se suurin ihme maailmassa. Minä saan myös voimaa hänestä ja tästä rakkaudestamme.

• Anonyymi

Okei käyn siellä

• Anonyymi

Hy helvetti, en edelleenkään halua ketään noista miehistä enkä noita elämiä. Hyi saatana ja onneksi puree myös muihin paskat. Koko lauma mitä ovat tehneet hakataan sinut paskaan ja kaikkea pois ja muille hvyää, ja estetään elämää ja muut ensin ja heille hyvää, sulle ei mitään. Sittem alkaa nyt niille kiusa ja hakkaaminen ja vieminen. ja rahassa kiusa varsinkin ja haktaan elämät pois, tai tungetaan niihin samat jutut ilman hyötyä:)

• Anonyymi

Ens. viestini ketjuun.

Luin juuri kommentteja eri aihepiireistä.
      Sinä tuntematon ikävöivä nainen, opettele tuntemaan todellinen rakkaus.
      Se pienikin, joka tekee elämistä elämisen arvoisen ja saa toisen osapuolen tuntemaan itsensä tärkeäksi. Erota omat halut, toiveet, todellisesta rakkaudesta vaikka ne vaikuttavatkin itsekunkin tärkeisiin päätöksiin.
      Voit aina vastata minulle, 'oletko koskaan katsonut itsekriittisellä asenteella omaa elämääsi-toimintaasi' ?
      Olen, enkä pidä peilikuvastani aina.
      Olen vastannut aikaisemmin, miten katson elämää yleensä ja tuntemattomia tai kohdatessani tiellä jonkun menneisyydestäni.

Kaunista aurinkoista iltaa sekä voimia

• Anonyymi

Jos mun elämässä noin olis
        En oo rakastunut 2009 vuoden jälkeen todella yhteenkään tarjolla oleseen ..
        Se 2009- 2011 vuoden juttu oli mulle kai se syvin kokemus rakkaudesta ikinä .
        Siis jos halut ja rakkaus pitää erotella.....
        Naiselta sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mun elämässä noin olis
        En oo rakastunut 2009 vuoden jälkeen todella yhteenkään tarjolla oleseen ..
        Se 2009- 2011 vuoden juttu oli mulle kai se syvin kokemus rakkaudesta ikinä .
        Siis jos halut ja rakkaus pitää erotella.....
        Naiselta sivusta

"Nainen sivusta".
        "Rakkaus" loppuu, jos ja kun halut loppuvat. Siihen riittää se että ihminen johon luottaa koko sydämestään, löytää paremman halujensa kohteen.
        Mutta voiko olla rakastamatta lapsiaan tai vanhempiaan vaikka he eivät ole halujen kohteita. Minulle monet naiset elämän tiellä ovat kuten kedon kukkia.
        Se ei tarkoita minulle ihmisen esineellistämistä. Himo esineellistää. Mutta totta kai minulla on silmää kauneudelle jos ja kun sitä kohtaan.
        Todelliset tunteet ja aidon välittämisen, vähäisenkin magneettisen sielujen vetovoiman.
        Tuntee heti.

• Anonyymi

Se, että tilanteeni on muuttunut rajusti mutta käytökseni ei, on alkanut yhä enemmän painaa minua kun tietää olevansa tapahtumien armoilla, ja etteivät ne tule antamaan armoa. Joskus olosuhteet saavat uskomaan itselle kerrotut valheet. Kaikki - sää, vuodenaika, valon lasku - asettaa näyttämön, ja huomaa olevansa yhtä tuon hahmon kanssa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      216
      9262
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6068
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4946
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4868
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3970
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3500
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2931
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2711
    Aihe