vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minulle olet suurin ihme maailmassa. Hyvää yötä ja toivottavasti nukut hyvin ja sikeästi! ❤️
Suurimman myrskyilyn jälkeen
40
986
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin 😘😘
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä ja kauniita unia!
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä ja kauniita unia!
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä sinulle myös ❤️
- AnonyymiUUSI
Sinun pitää ymmärtää se ettei täällä kirjoittelu kerro sitä miltä kohtaaminen kanssasi tuntuu. Voi käydä niin, että viimeisten kaikkein rankimpien vuosien taakka kaataa kaiken siihen suuntaan, etten koe minun voivan olla ystäväsi. Jos kohtaaminen ja yhdessä puhuminen olisivat tapahtuneet kuusi vuotta sitten, olisi ollut varmaa että meistä olisi tullut ystävät. Siksi meidän pitää yrittää tavata mahdollisimman pian, jotta tilanteen mahdollisuus ja mahdottomuus selviää. Projektin esityksineen on loputtava kokonaan, koska ihan vähäinenkin määrä sitä vahvistaa tunnetta, etten pysty olemaan ollenkaan samassa tilassa kanssasi! Mikä tarkoitta sitä, että jos tapaaminen ei onnistu lähiaikoina, en anna sille mahdollisuutta enää koskaan. En enää jaksa minkäänlaista kautta rantain kertomista, se vie minulta voimat monen päivän ajaksi. Jos emme saa mahdollisuutta puhumiseen tämän kuukauden aikana, niin sen jälkeen se ei ole mahdollista enää koskaan.
- AnonyymiUUSI
Ihana paatos aloittajasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihana paatos aloittajasetä
Taas täällä on tällainen erikoistilanne, että kommentit laahaa perässä oudosti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas täällä on tällainen erikoistilanne, että kommentit laahaa perässä oudosti
Hyvä. Tämän sivuston on syytäkin jumittaa vaikka seuraavat kymmenen vuotta.
- AnonyymiUUSI
Näin on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Tämän sivuston on syytäkin jumittaa vaikka seuraavat kymmenen vuotta.
Tästä olen samaa mieltä, pelkkä idareiden pissilaatikko. Terkuin tee
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta❤️☕
- AnonyymiUUSI
Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰❤️
- AnonyymiUUSI
Huomenta, uusi päivä ja hyvä asenne.
- AnonyymiUUSI
Huomenta ja oikein hyvää tätä päivää.
Aamukahvia ja parin tunnin päästä lenkille.
Vihdoin pyhät ohi ja arki alkaa.
Eräälle lämpöiset terveiset sinne ylemmäs 🙂 ☕- AnonyymiUUSI
Etkö meinaa lähteä töihin tienaamaan leipääsi vai sluibailetko toisten siivellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö meinaa lähteä töihin tienaamaan leipääsi vai sluibailetko toisten siivellä?
Kommentoin sivusta sinulle. Näen tarvetta avartaa maailmankuvaasi. Itse olen vammaisen lapsen yksinhuoltaja. Osani on raskaampi kuin monilla ja ulospääsyä tilanteesta ei ole ellen sitten laittaisi lasta hoitolaitokseen. Se puolestaan tulisi maksamaan yhteiskunnalle tuhansia euroja kuukaudessa vuosien ajan. Voit tehdä laskutoimituksia tästä kuinka paljon yhteiskunta säästää siitä että uhraan oman elämäni omaishoitajana pysyen itse köyhyydessä ilman varaa kunnollisiin terveyspalveluihin joka puolestaan lisää riskiä siihen että laistoshoitoon joutuisin laittamaan jos terveyteni pettää. Fakta on että hän on tässä maailmassa ja jonkun täytyy häntä hoitaa. Olenko siis minäkin toisten siivellä sluibailija kun minulla on aamupäivällä muutama tunti aikaa rentoutua tai hoitaa asioita? Muun ajan vuorokaudesta olen täysin kiinni hoitamisessa. Minun laisia on yllättävän paljon mutta harva tulee ajatelleeksi sitä ns.työtä miten arvokasta se on. Minä en olisi tälläistä elämää halunnut. Tuskin kukaan muukaan. Inhottaa noin yksinkertaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä antamisesta mitään. Vain saamisesta ja ottamisesta. Teidänlsiset pitäisi laittaa palvelemaan ja elättämään 24/7 358pv loppu elämäksenne ihmistä joka on täysin riippuvainen teistä niin ymmärrät mitä todellinen elämä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin sivusta sinulle. Näen tarvetta avartaa maailmankuvaasi. Itse olen vammaisen lapsen yksinhuoltaja. Osani on raskaampi kuin monilla ja ulospääsyä tilanteesta ei ole ellen sitten laittaisi lasta hoitolaitokseen. Se puolestaan tulisi maksamaan yhteiskunnalle tuhansia euroja kuukaudessa vuosien ajan. Voit tehdä laskutoimituksia tästä kuinka paljon yhteiskunta säästää siitä että uhraan oman elämäni omaishoitajana pysyen itse köyhyydessä ilman varaa kunnollisiin terveyspalveluihin joka puolestaan lisää riskiä siihen että laistoshoitoon joutuisin laittamaan jos terveyteni pettää. Fakta on että hän on tässä maailmassa ja jonkun täytyy häntä hoitaa. Olenko siis minäkin toisten siivellä sluibailija kun minulla on aamupäivällä muutama tunti aikaa rentoutua tai hoitaa asioita? Muun ajan vuorokaudesta olen täysin kiinni hoitamisessa. Minun laisia on yllättävän paljon mutta harva tulee ajatelleeksi sitä ns.työtä miten arvokasta se on. Minä en olisi tälläistä elämää halunnut. Tuskin kukaan muukaan. Inhottaa noin yksinkertaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä antamisesta mitään. Vain saamisesta ja ottamisesta. Teidänlsiset pitäisi laittaa palvelemaan ja elättämään 24/7 358pv loppu elämäksenne ihmistä joka on täysin riippuvainen teistä niin ymmärrät mitä todellinen elämä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se yhteiskunta Sinuakin nykyään elätä entinen apurahakerjäläinen. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se mukula sitten aamupäivät pärjää, uhriutuja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se mukula sitten aamupäivät pärjää, uhriutuja?
Et vissiin tiennyt että suomessa on oppivelvollisuus kaikille lapsille jopa vammaisillelapsille joten sinä joka haukut uhriutujaksi et tunnu ymmärtävän edes kotimaasi perus asioista mitään mukaan lukien aiemmatkin syytöksesi. Taidat olla aika yksinäinen kun olet noin ilkeä.
- AnonyymiUUSI
Ihana viesti❤️🔥Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää!
- AnonyymiUUSI
Huomenta❤️
Kuka on suurin ihmeesi? - AnonyymiUUSI
Huomenta 💓
- AnonyymiUUSI
Testin testin
- AnonyymiUUSI
Jaa kas vaan palstasedän kunniakasta ämmien hakkaus-saagaa osataan poistella nykyään tosi vaikeaa ollut jotenkin
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Juu u anything dor a dime, mikä nyt sattuu myymään tälle yleisölle- kertoo yleisöstä nääs
- AnonyymiUUSI
Koneet laulanaan ja uutta kohti!
- AnonyymiUUSI
Huh, pomo kiinnostui minusta...
- AnonyymiUUSI
Ei sulla gubbe oo pomoa, kun ei oo töitäkään.
- AnonyymiUUSI
Varmaan lisää natsaa tulossa olkapäähän, soturi
- AnonyymiUUSI
Huomenta ap!😊Viestisi on tunnisteeton? Kivaa viikon alkua.
- AnonyymiUUSI
Itse tunnistin, että ei ainakaan oma kaivattu ole. Ei kirjoittaisi "tyynenpi".
- AnonyymiUUSI
Tyyni-tyynempi-tyynin. Vaikea sana taivuttaa kaikenkaikkiaan.
- AnonyymiUUSI
Tyyni-tyynempi-tyynin.
Vaikea sana taivuttaa... - AnonyymiUUSI
Jaahas..viikon eka flirtti koettu
- AnonyymiUUSI
Ansaitset kultaa kaikki on annettu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2082143puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo231784Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561415Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2361385- 521211
- 611042
- 68997
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul40986Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm307963Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel34899