Suurimman myrskyilyn jälkeen

Anonyymi-ap

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minulle olet suurin ihme maailmassa. Hyvää yötä ja toivottavasti nukut hyvin ja sikeästi! ❤️

40

986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kiitos samoin 😘😘

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää yötä ja kauniita unia!

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää yötä ja kauniita unia!

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää yötä sinulle myös ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Sinun pitää ymmärtää se ettei täällä kirjoittelu kerro sitä miltä kohtaaminen kanssasi tuntuu. Voi käydä niin, että viimeisten kaikkein rankimpien vuosien taakka kaataa kaiken siihen suuntaan, etten koe minun voivan olla ystäväsi. Jos kohtaaminen ja yhdessä puhuminen olisivat tapahtuneet kuusi vuotta sitten, olisi ollut varmaa että meistä olisi tullut ystävät. Siksi meidän pitää yrittää tavata mahdollisimman pian, jotta tilanteen mahdollisuus ja mahdottomuus selviää. Projektin esityksineen on loputtava kokonaan, koska ihan vähäinenkin määrä sitä vahvistaa tunnetta, etten pysty olemaan ollenkaan samassa tilassa kanssasi! Mikä tarkoitta sitä, että jos tapaaminen ei onnistu lähiaikoina, en anna sille mahdollisuutta enää koskaan. En enää jaksa minkäänlaista kautta rantain kertomista, se vie minulta voimat monen päivän ajaksi. Jos emme saa mahdollisuutta puhumiseen tämän kuukauden aikana, niin sen jälkeen se ei ole mahdollista enää koskaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ihana paatos aloittajasetä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana paatos aloittajasetä

Taas täällä on tällainen erikoistilanne, että kommentit laahaa perässä oudosti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taas täällä on tällainen erikoistilanne, että kommentit laahaa perässä oudosti

Hyvä. Tämän sivuston on syytäkin jumittaa vaikka seuraavat kymmenen vuotta.

• Anonyymi
        UUSI

Näin on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Tämän sivuston on syytäkin jumittaa vaikka seuraavat kymmenen vuotta.

Tästä olen samaa mieltä, pelkkä idareiden pissilaatikko. Terkuin tee

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää huomenta❤️☕

• Anonyymi
        UUSI

Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰❤️

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta, uusi päivä ja hyvä asenne.

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta ja oikein hyvää tätä päivää.
      Aamukahvia ja parin tunnin päästä lenkille.
      Vihdoin pyhät ohi ja arki alkaa.
      Eräälle lämpöiset terveiset sinne ylemmäs 🙂 ☕

• Anonyymi
        UUSI

Etkö meinaa lähteä töihin tienaamaan leipääsi vai sluibailetko toisten siivellä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö meinaa lähteä töihin tienaamaan leipääsi vai sluibailetko toisten siivellä?

Kommentoin sivusta sinulle. Näen tarvetta avartaa maailmankuvaasi. Itse olen vammaisen lapsen yksinhuoltaja. Osani on raskaampi kuin monilla ja ulospääsyä tilanteesta ei ole ellen sitten laittaisi lasta hoitolaitokseen. Se puolestaan tulisi maksamaan yhteiskunnalle tuhansia euroja kuukaudessa vuosien ajan. Voit tehdä laskutoimituksia tästä kuinka paljon yhteiskunta säästää siitä että uhraan oman elämäni omaishoitajana pysyen itse köyhyydessä ilman varaa kunnollisiin terveyspalveluihin joka puolestaan lisää riskiä siihen että laistoshoitoon joutuisin laittamaan jos terveyteni pettää. Fakta on että hän on tässä maailmassa ja jonkun täytyy häntä hoitaa. Olenko siis minäkin toisten siivellä sluibailija kun minulla on aamupäivällä muutama tunti aikaa rentoutua tai hoitaa asioita? Muun ajan vuorokaudesta olen täysin kiinni hoitamisessa. Minun laisia on yllättävän paljon mutta harva tulee ajatelleeksi sitä ns.työtä miten arvokasta se on. Minä en olisi tälläistä elämää halunnut. Tuskin kukaan muukaan. Inhottaa noin yksinkertaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä antamisesta mitään. Vain saamisesta ja ottamisesta. Teidänlsiset pitäisi laittaa palvelemaan ja elättämään 24/7 358pv loppu elämäksenne ihmistä joka on täysin riippuvainen teistä niin ymmärrät mitä todellinen elämä on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin sivusta sinulle. Näen tarvetta avartaa maailmankuvaasi. Itse olen vammaisen lapsen yksinhuoltaja. Osani on raskaampi kuin monilla ja ulospääsyä tilanteesta ei ole ellen sitten laittaisi lasta hoitolaitokseen. Se puolestaan tulisi maksamaan yhteiskunnalle tuhansia euroja kuukaudessa vuosien ajan. Voit tehdä laskutoimituksia tästä kuinka paljon yhteiskunta säästää siitä että uhraan oman elämäni omaishoitajana pysyen itse köyhyydessä ilman varaa kunnollisiin terveyspalveluihin joka puolestaan lisää riskiä siihen että laistoshoitoon joutuisin laittamaan jos terveyteni pettää. Fakta on että hän on tässä maailmassa ja jonkun täytyy häntä hoitaa. Olenko siis minäkin toisten siivellä sluibailija kun minulla on aamupäivällä muutama tunti aikaa rentoutua tai hoitaa asioita? Muun ajan vuorokaudesta olen täysin kiinni hoitamisessa. Minun laisia on yllättävän paljon mutta harva tulee ajatelleeksi sitä ns.työtä miten arvokasta se on. Minä en olisi tälläistä elämää halunnut. Tuskin kukaan muukaan. Inhottaa noin yksinkertaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä antamisesta mitään. Vain saamisesta ja ottamisesta. Teidänlsiset pitäisi laittaa palvelemaan ja elättämään 24/7 358pv loppu elämäksenne ihmistä joka on täysin riippuvainen teistä niin ymmärrät mitä todellinen elämä on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se yhteiskunta Sinuakin nykyään elätä entinen apurahakerjäläinen. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se mukula sitten aamupäivät pärjää, uhriutuja?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se mukula sitten aamupäivät pärjää, uhriutuja?

Et vissiin tiennyt että suomessa on oppivelvollisuus kaikille lapsille jopa vammaisillelapsille joten sinä joka haukut uhriutujaksi et tunnu ymmärtävän edes kotimaasi perus asioista mitään mukaan lukien aiemmatkin syytöksesi. Taidat olla aika yksinäinen kun olet noin ilkeä.

• Anonyymi
      UUSI

Ihana viesti❤️‍🔥Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää!

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta❤️

Kuka on suurin ihmeesi?

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta 💓

• Anonyymi
      UUSI

Testin testin

• Anonyymi
      UUSI

Jaa kas vaan palstasedän kunniakasta ämmien hakkaus-saagaa osataan poistella nykyään tosi vaikeaa ollut jotenkin

• Anonyymi
        UUSI

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

Juu u anything dor a dime, mikä nyt sattuu myymään tälle yleisölle- kertoo yleisöstä nääs

• Anonyymi
      UUSI

Koneet laulanaan ja uutta kohti!

• Anonyymi
      UUSI

Huh, pomo kiinnostui minusta...

• Anonyymi
        UUSI

Ei sulla gubbe oo pomoa, kun ei oo töitäkään.

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan lisää natsaa tulossa olkapäähän, soturi

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta ap!😊Viestisi on tunnisteeton? Kivaa viikon alkua.

• Anonyymi
        UUSI

Itse tunnistin, että ei ainakaan oma kaivattu ole. Ei kirjoittaisi "tyynenpi".

• Anonyymi
      UUSI

Tyyni-tyynempi-tyynin. Vaikea sana taivuttaa kaikenkaikkiaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tyyni-tyynempi-tyynin.
      Vaikea sana taivuttaa...

• Anonyymi
      UUSI

Jaahas..viikon eka flirtti koettu

• Anonyymi
      UUSI

Ansaitset kultaa kaikki on annettu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      208
      2143
    2. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      23
      1784
    3. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1415
    4. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1385
    5. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      52
      1211
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      1042
    7. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      68
      997
    8. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      40
      986
    9. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      307
      963
    10. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      34
      899
    Aihe